Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните предизвикателства, пред които са изправени кандидатите по време на изпита за прием в сдружение Шилер?
Какво представлява приемният изпит в сдружение Шилер и как се провежда?
Защо въпросите към децата са с различна трудност?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните предизвикателства, пред които са изправени кандидатите по време на изпита за прием в сдружение Шилер?
Основните предизвикателства, пред които са изправени кандидатите по време на изпита за прием в сдружение Шилер, включват разнообразието от нива на трудност на въпросите, което не осигурява равнопоставеност при изпита. Освен това изискването за звуков анализ може да бъде трудно за някои деца. Освен това нервността възниква и от различните въпроси, зададени на различни деца, което може да доведе до несправедливост при оценяването.
-
Какво представлява приемният изпит в сдружение Шилер и как се провежда?
Приемният изпит в Шилер е доброволен и се провежда от екип на Института по позитивна психотерапия, състоящ се от психолози и педагози. Състои се от писмен тест без родители и устен изпит с родител. Въпросите са базирани на учебния материал на издателство „Просветна“ за концентрация за 5-6 годишни деца, включващи задачи като разпознаване на азбуката, броене, идентифициране на звуци в думи и други умения, преподавани в предучилищна група. Изпитът се състои от две части: първоначално децата полагат писмен тест без родителите си, последван от устен изпит с родител. Въпросите са базирани на учебния материал на издателство „Просветна“ за концентрация за 5-6 годишни деца, включващи задачи като разпознаване на букви, броене, звукови модели в думите и други умения, които се преподават в предучилищна възраст. Изпитът оценява уменията на децата по четене, звуков анализ, писане с печатни букви и смятане до 100. Въпреки че се предполага, че децата се препитват за неща, които учат в детска градина, някои родители смятат, че изпитът не отразява реалността и информацията за него е неясна.
-
Защо въпросите към децата са с различна трудност?
-
Какво представлява звуковият анализ и защо е важен за децата по време на теста?
-
Какво представлява изпитът в Шилер?
Изпитът е толкова лесно да бъде манипулиран, че няма нужда да тормозите децата със задачи, звуков анализ и т.н. Въпроси с еднакво съдържание дори могат да бъдат зададени по различен начин, като в единия случай се разбира добре условието, а в другия не - при нас беше точно така. "Направи кръг с пръсти" - моя малчо започва да описва във въздуха кръг с пръстче, а всъщност се искало да си свие двата пръста палец и показалец и от тях да се получи кръг... Ами според изпита е глупав, кво да правим
да е живо и здраво детенцето, то не е виновно, но незнам как се справя с немското произношение. Иначе нашето име е в края на азбуката и детето ми чака повече от два часа, така че след такъв престой в напрежение е абсолютно нормално да не е концентриран. Незнам каква концентрация можеш да измериш след 13 часа, когато детето е на педали от 9 сутринта...така, че родителите с много амбиция имат още време да сменят имената на децата си с букви от началото на азбуката