Пейпал - помощ - 9-та тема!

  • 60 604
  • 747
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 738
Пиши на Пейпал, че не си авторизирала такова плащане и искаш да се анулира.
Няма го отразено в личния ти пейпал, така ли?
Като "нерегистриран" потребител би трябвало да имаш същите права, както и регистрираните, с дребни изключения; неавторизираните плащания не са сред тях.

# 706
  • Мнения: 111
Пиши на Пейпал, че не си авторизирала такова плащане и искаш да се анулира.
Няма го отразено в личния ти пейпал, така ли?
Като "нерегистриран" потребител би трябвало да имаш същите права, както и регистрираните, с дребни изключения; неавторизираните плащания не са сред тях.

Картата ми е регистрирана в акаунта  на брат ми,той е получил имейл за извършена транзакция.Има ИД и писах на Пей Пал
Hello Borislav Minkov,

You sent a payment of $99.99 USD to Afamily
(sale@afamily.vn)
   


It may take a few moments for this transaction to appear in your account.
Merchant
Afamily
sale@afamily.vn
+84 439743410    Instructions to merchant
You haven't entered any instructions.
Shipping address - unconfirmed
Borislav Minkov

Lovech, Lovech
5500
Bulgaria
   Shipping details
The seller hasn’t provided any shipping details yet.
Description    Unit price    Qty    Amount

   $99.99 USD    1    $99.99 USD
Subtotal    $99.99 USD
Total    $99.99 USD
Payment    $99.99 USD
Charge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *AFAMILY"
Payment sent to sale@afamily.vn    
From amount    148.44 BGN
To amount    $99.99 USD
Exchange rate: 1 BGN = 0.673618 USD



# 707
  • Мнения: 738
ако е сигурно, че той не е правил такова плащане, то влез в details на плащането и оттам се свързваш с резълюшън центъра и обясняваш, че не е правено такова плащане и това е кражба на данни и така.

# 708
  • Мнения: 111
ако е сигурно, че той не е правил такова плащане, то влез в details на плащането и оттам се свързваш с резълюшън центъра и обясняваш, че не е правено такова плащане и това е кражба на данни и така.

Благодаря,това направих снощи,пей Пал върнаха имейл,че са направили запитване към продавача,да даде информация за тази транзакция.Искрено се  надявам само да не извъртят така нещата,че картата е на мое име,а акаунта на името на брат ми. Истината е че от банката снощи плащането още не беше минало осчетоводяване,т.е не е пренасочено към продавача (май това означава) и парите стоят блокирани някъде

# 709
  • Бургас
  • Мнения: 2 610
И аз имам питане:
Миналия месец продадох 1 артикул в Ибей юк и от Пейпал ми задържат плащането 21 дни, защото нямам рейтинг като продавач. До тук добре, обаче тези дни минаха /от 09.12/ а сумата още не мога да я ползвам. Някой знае ли защо става така?

# 710
  • В Европа!!!
  • Мнения: 131
sunny-n ти комуникира ли с Пейпъл?
Защо са ти задържани за 21 дена парите?
Аз имам подобен проблем-имам рейтинг 15 фийдбека(положителни) и реших да продам някои нови неща които не ползвам при което на еидният артикул търгът скочи много  ooooh!.И след продажбите ми блокираха акаунта в ПП понеже съм минала лимита.Веднага им звъннах и им изпратих документи удостоверяващи самоличността ми.Сега чакам да мине прегледа и пак ще им звъня  #2gunfire.
Хубаво е да им звъниш че се записват разговорите и ми се струва по-надеждно  Praynig.

# 711
  • Мнения: 111
ако е сигурно, че той не е правил такова плащане, то влез в details на плащането и оттам се свързваш с резълюшън центъра и обясняваш, че не е правено такова плащане и това е кражба на данни и така.

Благодаря,това направих снощи,пей Пал върнаха имейл,че са направили запитване към продавача,да даде информация за тази транзакция.Искрено се  надявам само да не извъртят така нещата,че картата е на мое име,а акаунта на името на брат ми. Истината е че от банката снощи плащането още не беше минало осчетоводяване,т.е не е пренасочено към продавача (май това означава) и парите стоят блокирани някъде

Пей Пал ми върнаха сумата в баланса и ги виждам, до решаване на проблема  дали мога да ги прехвърля в карта и да ги изтегля?

# 712
  • Мнения: 738
2 евро е таксата за прехвърляне в картата - има ли ги в баланса, може да се прехвърлят на картата.

# 713
  • В Европа!!!
  • Мнения: 131
Може ли само да ми обясните как ставаше прехвърлянето от акаунта към картата-тази която е ригистрирана в акаунта? newsm78

# 714
  • Мнения: 111
2 евро е таксата за прехвърляне в картата - има ли ги в баланса, може да се прехвърлят на картата.

Да ,но това пише в имейла
We placed the disputed funds in your PayPal account while we investigate
this claim. When we’re done, any part of the payment that was funded by
your credit or debit card will be transferred automatically from your
PayPal account to that card. Please note that it might take up to 30 days
for the refund to be credited to your card.
During our investigation, you’ll have access to the disputed funds in your
PayPal account. Keep in mind, if you spend or withdraw the full amount, we
will not credit your card when your claim is resolved. If you spend or
withdraw a part of the disputed funds, the remaining amount will be
credited to your card.

ако случайно не решат случая в моя полза,могат ли да ме задължат по съдебен път да върна парите?

# 715
  • Мнения: 480
Здравейте, имам проблим и искам малко помощ.Това упражнение съм го правила няколко пъти , но сега не ми се получава.И точно сега картата много ми трябва.
Поради разни опити да плащат с картата ми  разни хора , отидох в банката, блокирах я и си извадих нова.
Сега си имам и 3Д код  - още една защита.Мъча се да я подкарам в Пей Пал, но не става.Даже това евро ли е долар ли е не може да мине.На телефона ми изписва - неуспешна транзакция , а на компа:

The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer.s customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue.

Аз ли нещо не правя като хората?

# 716
  • София
  • Мнения: 58
Здравейте, имам проблим и искам малко помощ.Това упражнение съм го правила няколко пъти , но сега не ми се получава.И точно сега картата много ми трябва.
Поради разни опити да плащат с картата ми  разни хора , отидох в банката, блокирах я и си извадих нова.
Сега си имам и 3Д код  - още една защита.Мъча се да я подкарам в Пей Пал, но не става.Даже това евро ли е долар ли е не може да мине.На телефона ми изписва - неуспешна транзакция , а на компа:

The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer.s customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue.

Аз ли нещо не правя като хората?
Да не си си взела днес картата?

# 717
  • Мнения: 480
Не, преди 2 дни

# 718
  • Мнения: 480
На имейла Пей Пал ми изпратиха Confirmation Code - той пък за какво беше

# 719
  • София
  • Мнения: 58
На картите от някои банки им трябва 24 работни часа за активиране (ако е Виза), за всеки случай ако и утре не успееш се обади в банката издател. А кода не е ли за да си потвърдиш мейла  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт