Пейпал - помощ - 9-та тема!

  • 60 565
  • 747
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 388
Здравейте! Срам,не срам ще питам.
Регистрирах си картата в Пейпал, верифицирах я, има пари в нея, харесах си нещо от един сайт и след края на поръчката се сдобих с фактура на мейла. И невероятно тъпия ми въпрос- не знам как да платя  Embarassed, какво да правя с тази фактура? Моля някой да ми отговори, въпросът ми е съвсем сериозен  Praynig !

# 91
  • Мнения: 5 790
Здравейте! Срам,не срам ще питам.
Регистрирах си картата в Пейпал, верифицирах я, има пари в нея, харесах си нещо от един сайт и след края на поръчката се сдобих с фактура на мейла. И невероятно тъпия ми въпрос- не знам как да платя  Embarassed, какво да правя с тази фактура? Моля някой да ми отговори, въпросът ми е съвсем сериозен  Praynig !

Няма срам да питаш.
След като имаш фактура на мейла, най-вероятно си платила.
Кажи кой е сайта и копирай тук фактурата, като си скриеш личните данни, да видим все пак какво е.

# 92
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Za parvi pat mi se sluchva da mi izleze Unclaimed na plashtaneto (Have a problem with this transaction? We strongly recommend that you get in touch directly with your seller to resolve this. Otherwise, you can file a report in the Resolution Centre within 45 days of the transaction.) Kakvo da pravia?

# 93
  • Мнения: 5 790
Пиши на продавача, че си е сбъркал мейла вероятно и да ти прати верния си мейл.
Междувременно отмени плащането.

# 94
  • София
  • Мнения: 388
Не, не съм платила,ето я фактурата:

Little Oke Dolls
Hello,

Thank you for your order from Little Oke Dolls. Once your package ships we will send an email with a link to track your order. You can check the status of your order by logging into your account. If you have any questions about your order please contact us at littleokedolls@waldorfdolls.co.uk or call us at 01626 369535 / 07727 129431 Monday - Friday, 8am - 5pm PST.

Your order confirmation is below. Thank you again for your business.
Your Order #100000054 (placed on 6 June 2013 18:36:12 BST)
 Payment Method:   Invoice me for payment

Shipping Method:    Royal Mail - INTERNATIONAL SIGNED FOR 

Item    Sku    Qty    Subtotal
De Witte Doll Jersey 1/2m

Colour
    NatSkin T102

   dewitte-Skin (pink/peach)    2    £12.90
Wool Batting 250g    woolbattnatural    1    £7.25
De Witte Doll Jersey 1/2m

Colour
    Fair T115

   dewitte-Fair    1    £6.45
Subtotal    £26.60
Shipping & Handling    £11.70
Grand Total    £38.30

Аз очаквах сайта да ме води при плащането, но само получих фактура (е, поисках си я ,де). Така,май трябва да въведа е-мейла на продавача в Пейпал, като първо избера send payment, после въведа сумата и това ли е? Така ли се плаща?

Thank you, Little Oke Dolls

# 95
  • Мнения: 125
За мен това е потвърждение на поръчката, а не фактура (Your order confirmation is below).
Има ли някъде в мейла активни линкове, например тук Payment Method: Invoice me for payment?

# 96
  • София
  • Мнения: 388
Aia', няма. Ако имаше и те водеха към Пейпал, все някак щях да се справя.

# 97
  • София
  • Мнения: 98
Здравейте-имам въпрос към тези,които са се сблъсквали с подобен проблем като моя,и могат да ми помогнат.Става въпрос за следното-прехвърлих една сума от профила си в pay pal към кредитната ми карта,която е вързана към акаунта ми и с която многократно съм пазарувала чрез pay pal.Взеха ми сума за прехвърлянето,получих си мейл,че ще се осъществи в рамките на 1-2 дни и толкова...няма преведена сума в картата ми,а в pay pal пише,че е със статус "Завършена".Опитах да пусна питане в сайта на pay pal,като посочих номера на транзакцията,но ми дава,че номерът е невалиден...И така -вече 4 дни няма пари в картата ми,но и в pay pal ги няма. Между другото картата ми е в бг лева,а сумата в евро  (тази,което прехвърлих).Но попитах и в банката,от която ми е картата и ми казаха,че това не е проблем...Според вас-какво трябва да направя?

# 98
  • Мнения: 5 790
Да изчакаш още 1-2 работни дни.
Обикновено такива трансакции се осъществяват за 3-4 работни дни. Ако си ги прехвърлила в петък, вероятно утре или най-късно вдругиден ще се появят, когато банката-издател на картата ви ги осчетоводи.

# 99
  • Мнения: 182
Dany_B,
времето за транзакция зависи и към коя банка ти е сметката.
Към ПИБ съм чакала и по 6-7 дена, докато като прехвърлям в картата си от ЦКБ, почти винаги отнема  3-4 дена.
Така, че не се притеснявай още. Hug

# 100
  • София
  • Мнения: 98
Благодаря за отговорите,картата ми е към SG Bank,дано наистина е така...

# 101
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Пиши на продавача, че си е сбъркал мейла вероятно и да ти прати верния си мейл.
Междувременно отмени плащането.
Мерси много Алекс. Точно това е бил проблема. Сменила си е мейла но явно не както.

# 102
  • Мнения: 818
Много моля момичета за помощ!!!Пуснах диспут в ПП за около 90 долара.Сега получих писмо ото ПП да ескалирам клайн до 2 дни иначе диспута ще бьде затворен.
НО НЕ ВИЖДАМ КЬДЕ Е БУТОНЬТ ЗА CLAIM .

мОЛЯ за подробно обяснение кьде да го тьрся...

# 103
  • Мнения: 5 790
Влез в диспута и най-отдолу го търси.
Не мога да кажа точно, защото нямам отворен диспут, за да погледна. Но вероятно е нещо "Respond to the case". Само много внимавай да не го затвориш погрешка - бутоните са един до друг.

# 104
  • Мнения: 818
Алекс,преди малко го направих но въобще не знам как Blush ескалирах го,сега се притеснявам че пише
PayPal
 may review any communication you've had with the seller in the Resolution
 Center and contact you for additional information.
 това значи ли че е трябвало писма да му пращам на продавача?

Общи условия

Активация на акаунт