Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 388 908
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 1 905
  • Мнения: 74
Имам два въпроса към г-жа Дешели:

1. Защо техен персонал ми звъни вече 8 (осем) пъти, при положение, че всеки път любезно отказвам.

2. До кога ще продължава това звънене?

Допълвам още един въпрос. Ако практиките за манипулиране са взети от интернет, а не са внедрени от вас, защо тук имаше публикувани снимки на страници с инструкции точно от вас как да се реагира на различните възражения?

Здравейте,
учим се от много места, не само от интернет. Лично аз нямам знания за такива неща, бихте ли ми пратили линкове и инфо по този въпрос. Бих желала да се запозная с тези материали, за да мога да ги коментирам правилно...

# 1 906
  • Мнения: 74
Някой май най-накрая се е научил как се пишат пунктуационните знаци в word стил, само че има още проблеми със слагането на запетаите на точните места и пропускането им като цяло. Но само това да беше проблема. НАУЧЕТЕ ГО ТОЗИ БЪЛГАРСКИ НАЙ-СЕТНЕ!!! Уважаваните компании имат грамотни PR специалисти, каквато се опитва да се изкара г-жа/г-цата от ДЕ ШЕЛИ, пишейки такива хвалебствия за фирмата си.

Следя темата от самото начало и мога спокойно да кажа, че това е несполучлив опит да се защитите, защото хората помнят всичко. Иначе поздравления, че Ви отне почти 2 години да разберете, че чрез фалшиви профили на "доволни клиентки" и служителки, които обиждат недоволните клиентки, няма да стане.
Разбирам каква Ви е целта - разчитате на това, че ако някой влезе в интернет, потърси информация за ДЕ ШЕЛИ и попадне на този форум, по този начин ще има не само хиляди недоволни коментари относно фирмата Ви, но и коментари ОТ фирмата, целящи защита. Разчитате също някой да си каже "О, колко са злобни българите. Горката фирма се опитва да се защити, да се поучи от грешките си, а те не спират да злорадстват.". Съжалявам, но след като съм изчела всички възможни коментари от тези 127 страници, няма как да не забележа лъжите Ви. Едната от тях е, че не сте учили служителите си да говорят такива неща (точно относно съпрузите имаше изписани няколко реда какво точно да казват).
Спрете да повтаряте, че не държите клиентите си заключени и че всеки е свободен да си тръгне по всяко време. Това е ясно и мисля, че ако някой го е казал, е целял да опише накратко психическия натиск, полаган върху клиентките. За тези, които тепърва мислят да ходят, за да видят дали е истина всичко, за което се говори по форумите, мога да кажа, че ДЕ ШЕЛИ със сигурност са променили част от начините си на действие, именно за да докажат, че не са истина историите, изписани тук.
Що се отнася до Господари на ефира - нормално е да не могат да запишат всичко. Темата в този форум е от почти 2 години и нещата изписани тук са се случвали ежедневно в продължение на тези 2 години. Тук има мнения от всякакъв тип и от различни гледни точки, както на недоволни клиенти, така и на служители. Няма как Господари на ефира с няколко репортажа да обхванат всичката помия, свързана с ДЕ ШЕЛИ.

Спрете да си изсмуквате от пръстите "защитни доводи"!

Здравейте,
изпуснатите запетайки не са ни сила и не е болка за умиране. Вие намерихте за какво да се захванете...

За съжаление аз лично не мога да коментирам какво и как се е случвало през тези 2 години, но това не значи, че козметиката не е качествена, по точно персонала не е достатъчно образован. Нещо, по което се работи, правим учения по-сериозни и сменяме хора където не се получава. Аз лично съм нова, фирмата ми харесва и смятам съвестно и добре да си свърша работата... Тази помия, която вие твърдите, че я е имало може и да сте правя, но пък аз твърдя, че в момента вече я няма. Или ако трябва да съм искрена огромна част я няма. В този форум сме решили да обърнем внимание на клиентите ни и да изслушаме коментарите. Тези, които са градивни ще ги вземем под внимание и ще коригираме нещата. Стремим се да оставим доволни клиенти и това вече се е случило при много продажби и ще продължава да се случва.
Ако имате конкретни въпроси или нещо, конкретно, което искате да обсъдим, ние сме на линия и на драго сърце ще поговорим... Не смятаме, че правим измами, а на против. Продаваме един наистина много качествен продукт и персонала ни вече работи много по-професионално.

# 1 907
  • Мнения: 35 389
Тръгне ли ти веднъж лошо име, после ходи го оправяй!!!  Naughty

Защо държите на "индивидуалната демонстрационна сесия"?!?!
Направете демонстрация с професионални козметици в някой МОЛ, раздайте рекламни брошури и мостри. Ефектът ще е по-добър от това, което правите в момента.

# 1 908
  • Мнения: 912
Продаваме един наистина много качествен продукт.

Като си купувам крем за лице от магазин,никой не ме пита дали имам заболяване на щитовидната жлеза.

# 1 909
  • Мнения: 74
Здравейте! След като нищо не бях чувала за тази измама, днес се хванах на въдицата и се чувствам като пълна глупачка... Наистина ме впечатли ефекта на място. След около час се усъмних и потърсих в Google и косата ми се изправи... Върнах се веднага на място и казах, че искам да върна нещата . Казаха уж, че няма проблем, но понеже е неделя да дойда утре в 10 часа тъй като юристката не е на работа... Свързах се и с TBi кредит. От там ми казаха, че трябва от фирмата да им се обадят и да подам там молба утре.. Уж досега са имали много такива случаи и били върнати парите. Но на мен ми е свит корема на топка и се чувствам като най-голямата идиотка. Няма да спя цяла нощ, докато не оправя нещата... Дали наистина връщат парите? Има ли тук някой, който се е отървал.? Започвам да се притеснявам и че ми снимаха личната карта и да не направят някоя измама с нея...

Здравейте г-жо/це natonkata,
За каква измама точно говорите ? Ние сме ви продали една много качествена козметика както сте се уверили на място... Какъв точно е проблема, че сте прочели какво конкурентите ни пишат по форумите ни с цел да заблудят и объркат нашите клиенти ? Имаме силното съмнение, че нещата или повечето от нещата са писани от наши конкуренти защото са лъжи има и някои истини, по които ние работим и се опитваме да подобрим, бихте ли ни описани какъв точно проблем имате за да видим какво точно можем да предприемам по вашия въпрос... ?

# 1 910
  • Мнения: 74
  Колкото и малоумно да изглежда отстрани е факт, че не само аз, а явно и стотици други успяват да се заблудят. Винаги съм се смяла на глупостта на хората, но ето вече е факт и за мен и явно тези хора успяват наистина да влияят на психиката на хората. Съветвам всички да не съдят другите хора, защото не се знае и на тях кога ще се случи. Аз лично вече няма да съдя никого. Иначе по моя проблем - днес сутринта постъпих точно по начина, по който mary089 беше описала, за което безкрайно много и благодаря, както и на всички, които са писали по темата, защото успях да се подготвя какво точно трябва да направя. Отново се опитаха да ме заблудят, но аз казах, че докато не си вземат куфарите обратно аз няма да мръдна от там, така че успях да свърша всичко за един ден, без да се налага да чакам цяла седмица да ми се обадят. Подадох заявление първо в банката, после в офиса на Дешели - за анулиране на кредита и още едно за връщане на продуктите и анулиране на продажбата. Подписахме споразумение за кредита и за анулиране на покупката, както и приемно- предавателен протокол. Върнаха ми и парите, които бях дала на ръка. Връчих им куфарчето и се надявам кракът ми да не стъпи повече там. Сега единствено изчаквам да си взема документ от TBI, че не дължа нищо. Засега не е анулиран кредита. Обясниха ми от там, че документите трябва да стигнат до тях, което може да отнеме 2-3 дни. Аз ще звъня всеки ден, защото все още не мога да се успокоя, докато не видя и този документ. Въпреки че дадох споразумението на юриста в нашата фирма и той каза, че всичко би трябвало да е ок. Още веднъж благодаря на всички, които са писали съвети и напътствия.

Здравейте natonkata,
нека да погледнем процеса в който сте преминали.
Наш служител ви се обажда и вие идвате при нас на презентация на нашите продукти. Продуктите имат УАУ ефект и вие решавате да ги купите. След това, четете в нета коментарите и вие решавате да върнете продукта при положение, че няма никакъв страничен ефект. Връщате продукта и парите са ви върнати, което показва, че ние сме коректни и точни. Надявам се това да показва не само на вас, но и на много други, че сме коректни, че не заблуждаваме никого и напротив, тука във форума са писани много лъжи по наш адрес от много хора... Искрено се надявам да сте се убедили в това...

# 1 911
  • София
  • Мнения: 12 345
Аз имам само един въпрос.
Защо служителите ви не използват тази "козмецевтика"? (щях да умра от смях, когато чух думата)

# 1 912
  • Мнения: X
Сигурно не могат да си я позволят.

# 1 913
  • София
  • Мнения: 12 345
Сигурно не могат да си я позволят.

Дешели предлагат 50% отстъпка в цената при повторно закупуване на комплекта. Значи биха могли да го предложат на персонала си на значително по-ниски цени. И ако наистина комплектът стига за 18 месеца, както твърдят те, цената няма да е толкова непосилна.

Затова ми е интересно защо служителките не ползват продуктите им???

# 1 914
  • Мнения: 74
Цитат
Този начин на работа и е крайно нетипичен за козметична компания. Ясно ми е, че така сте решили и го смятате за най-добър. Въпросът е защо смятате така. Единственото с което е "добър" е че не дава на клиента време за тестване и вземане на решение. Защо се налага това?

Здравейте,
нали клиента идва в наш салон и тества продукта ? Как ще няма време за тестване ? Надявам се да разберете че сме франчайз, нямаме много възможност за избор или промяна на модела, но сме съгласни с вас, че не може един народ като мисли по един начин, всички сега да мислят като него. Затова сме се хванали сега с форума да можем да направим корекции в бизнес модела и да го нагодим колкото можем...

Цитат
"Едно е козметиката Ви да е с високо качество (напълно достоверно твърдение), друго да е чудодейна (малко вероятно), а трето - да обещавате вечна младост (абсурдно), на което беше отговорът ми "не ставайте абсурдни". "

Прави сте, извиняваме се за това...

Цитат
Какво значи лош опит за сарказъм г-жо/це Coraline,
Напротив, опита ни е много добър....
Това, което се казва, че затваряме хората и не ги пускаме е пълна лъжа. Даже в господари на ефира със скритите камери няма такова нещо.. Тука сме наклеветени и обидени и затова реагираме по този начин. Говорят се глупости и затова си правим сарказъм, ако искате да водим диалог, в който да се уважаваме и да зачитаме мнението на другия, ние сме отворени, но тези мнения трябва да са истина, а не лъжи, че затваряме хората и не ги пускаме да излизат, все едно са в затвор или нещо си. А може и ние да не сме разбрали правилно какво точно се казва, но не сме хора лишени от емоции и затова си реагираме емоционално... Все пак има доста клевети по дадената тема...
Сигурно има измислици. Също така вероятно не всички консултантки действат еднакво. Но и вие не може да отречете, че има натиск, иначе нямаше да има толкова клиенти размислили на другия ден. Цялата постановка купуването там и на място е сбъркана. Ако един продукт ти е харесал днес, ще си го купиш и утре. И ако Вие не разчитате на това, явно не вярвате достатъчно в качествата на козметиката си.

Цитат
След закупуване на  продукт и има алергии или проблеми като цяло, продукта може да се върне. Така ние оставаме с чиста съвест, че продаваме висококачествени продукти за хора, които искат да са по-красиви и привлекателни...
Добре, нека изясним това, радвам се, че имаме тази възможност. Нека предположим, че аз си купя от вас комплекта. След 5 дни съм се изприщила. Не ужасно, нямам огромни възпалени зони, но чувствително. При мен понякога се получава дори от медицинска козметика. Ще ми върнете ли парите, въпреки, че съм използвала част от продуктите? Трябва ли ми бележка от лекар, за да докажа, че не ми понася? И ще мога ли да върна продуктите дори реакцията да не е силна до степен да ме е срам да се показвам на улицата примерно? Не се заяждам, просто наистина искам да съм наясно с условията.
[/quote]

Ще получите отговор и по този въпрос до няколко дена...

# 1 915
  • Мнения: 74
Тръгне ли ти веднъж лошо име, после ходи го оправяй!!!  Naughty

Защо държите на "индивидуалната демонстрационна сесия"?!?!
Направете демонстрация с професионални козметици в някой МОЛ, раздайте рекламни брошури и мостри. Ефектът ще е по-добър от това, което правите в момента.

Това вече е направено и ще ви изпратим материалите в най-скоро време...
Но сме франчайз и това е модела на работа и така трябва да работим...

# 1 916
  • Мнения: 35 389
Тръгне ли ти веднъж лошо име, после ходи го оправяй!!!  Naughty

Защо държите на "индивидуалната демонстрационна сесия"?!?!
Направете демонстрация с професионални козметици в някой МОЛ, раздайте рекламни брошури и мостри. Ефектът ще е по-добър от това, което правите в момента.

Това вече е направено и ще ви изпратим материалите в най-скоро време...
Но сме франчайз и това е модела на работа и така трябва да работим...


Ваша си работа!  Peace
Парите са си ваши, бизнесът си е ваш, създаденият лош имидж - също!

Писала съм по-назад в темата, че съм идвала на промоцията ви. Определено това не е начинът. Да ме убеждава една госпожа, колко стара изглеждам и как с чудодейната козмецевтика ставам на 20 г.  Joy После й казах, че това е огромна сума и трябва да се посъветвам с мъжа си. Отговорът й беше, че не съм никаква жена, щом трябва да се съветвам с мъжа си...А, да! И че била виждала много жени дори да лъжат мъжете си, само и само да си купят чудното мазило  ooooh!

Пък и цената била намалена само днес, точно сега и нито час по-късно!!!  Joy newsm78

# 1 917
  • Мнения: 74
Тръгне ли ти веднъж лошо име, после ходи го оправяй!!!  Naughty

Защо държите на "индивидуалната демонстрационна сесия"?!?!
Направете демонстрация с професионални козметици в някой МОЛ, раздайте рекламни брошури и мостри. Ефектът ще е по-добър от това, което правите в момента.

Това вече е направено и ще ви изпратим материалите в най-скоро време...
Но сме франчайз и това е модела на работа и така трябва да работим...


Ваша си работа!  Peace
Парите са си ваши, бизнесът си е ваш, създаденият лош имидж - също!

Писала съм по-назад в темата, че съм идвала на промоцията ви. Определено това не е начинът. Да ме убеждава една госпожа, колко стара изглеждам и как с чудодейната козмецевтика ставам на 20 г.  Joy После й казах, че това е огромна сума и трябва да се посъветвам с мъжа си. Отговорът й беше, че не съм никаква жена, щом трябва да се съветвам с мъжа си...А, да! И че била виждала много жени дори да лъжат мъжете си, само и само да си купят чудното мазило  ooooh!

Пък и цената била намалена само днес, точно сега и нито час по-късно!!!  Joy newsm78

Това кога точно казвате се е случило ?
Малко ми звучи ... не знам силно ме съмнява някой от нашите служители точно така да се е държал, но щом казвате ... кога точно се е случило и можете ли да посочите имена или нещо по-конкретно ?

# 1 918
  • Мнения: 35 389
Точна дата не помня, беше някъде февруари. Име пък още по-малко. Казала съм по-назад, държа се любезно, но ми ги наговори тези неща и като разбра, че няма да купувам, ме намаза набързо с кисело изражение, все едно съм длъжна да купя, а само съм й загубила времето...
/Явно вземат комисионни за всяка продажба, колкото и да твърят, че не е така/

# 1 919
  • Германия
  • Мнения: 1 091
Ето за какви инструкции говоря. Мисля, че ако не друго, то употребата на думата "козмецевтика" е достатъчно показателна за произхода им.
http://prikachi.com/images/882/7716882E.jpg
http://prikachi.com/images/883/7716883J.jpg
Възраженията срещу коментари от типа на "Трябва да говоря с мъжа си":
http://prikachi.com/images/891/7716891r.jpg
http://prikachi.com/images/903/7716903g.jpg
http://prikachi.com/images/905/7716905i.jpg
http://prikachi.com/images/906/7716906S.jpg

Общи условия

Активация на акаунт