Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 388 898
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 1 950
  • Мнения: 2 677
Скрит текст:
Цитат на: krasimilo в сб, 15 ное 2014, 22:49
И защо мислите, че ще повярваме на някоя, дала интервю за слабо познатия ни петел.не-знам-си-какво, а не на реални потребители от форума? Пак ще цитирам една съфорумка: "Моля, не обиждайте интелигентността ни!"

Здравейте,
ние не обиждаме интелигентността ви по никакъв начин... Ние ви показваме, че имаме доволни клиенти и те са дали интервю било то в петел или някъде другаде има ли значение ? Това, което за нас има значение, е че имаме доволни клиенти, които продължават да ползват услугите ни защото сме се доказали пред тях. Козметиката ни е много качествена и ние с гордост я продаваме на клиентите си!

Ама естествено! Да си платиш рекламна статия интервю в петел.не-знам-си-какво е равнозначно на публикация в специализирано списание. И ние повярвахме! Както и на всички, виждали извънземни, и на ония, дето се връщат от отвъдното, и на всички, дето твърдят (пак в интервюта), че духът на Ванга се е вселил в тях.

# 1 951
  • Мнения: 35 388
Скрит текст:
Писала съм по-назад в темата, че съм идвала на промоцията ви. Определено това не е начинът. Да ме убеждава една госпожа, колко стара изглеждам и как с чудодейната козмецевтика ставам на 20 г.  Joy После й казах, че това е огромна сума и трябва да се посъветвам с мъжа си. Отговорът й беше, че не съм никаква жена, щом трябва да се съветвам с мъжа си...А, да! И че била виждала много жени дори да лъжат мъжете си, само и само да си купят чудното мазило.

Здравейте,
направих допълнителна консултация по въпроса ви. Отдолу съм изложила коментара си.

За съжаление, има такива случаи!
Ние отделяме много време да обучаваме служителите си как да продават, и как да убеждават и водят клиента към сделка, но по някой път, това  грешно се интерпретира от консултантите. Продажбата е изкуство, което не всеки може да овладее, и понякога в безсилието си не успелият си позволява такива изказвания. Това никога не е било одобрявано във фирмата, и именно с цел да се контролира процеса, е въведено постоянно видео наблюдение. В дружеството имаме и прецедент, свързан с това, че незабавно уволнихме една служителка, която си беше позволила да нагруби клиентка. Но така или иначе, когато се работи с хора, грешките са неизбежни. Поднасяме извинение на клиентката за проявеното некоректно отношение, което го приемаме като забележка и възможност да коригираме работата със служителите.


Г-жо ДеШели, благодаря Ви за извинението.
Както казах по-горе, не съм обидена. Просто това не е начинът за успешни продажби.

# 1 952
  • Мнения: 74
Ох  Joy
Може ли да дефинираме, какво именно значи УАУ-ефект?

Здравейте,
както и други хора са коментирали в дадения форум и те лично са използвали този термин и реално аз се научих от тях, какво аз слагам и мисля когато използвам термина е следното.
След като хората са тествали нашите продукти в нашите кабинети и са видели резултата, който е много по-голям от резултата на повечето козметики и самите хора са се учудили, че такъв сериозен ефект и красота може да бъде постигната те самите като се гледат в огледалото си казват УАУ...

Винаги сте добре дошла и опитала процедурата, която е безплатна, тъкмо ще видите и процеса и сама ще се убедите в качеството на ефекта + много от нещата казани тука че заключваме хората, че ги изнудваме и тем подобни са пълна лъжа...

Ефекта УАУ описва резултат, който е много висок и почти никоя друга козметика не може да достигне.

https://www.youtube.com/watch?v=kCn-NcRz1pA&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=a5iVpUSo7U0&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=t99QxeCFy4g&feature=youtu.be

Ето и една жена,която е спечелила наша награда:
https://www.youtube.com/watch?v=fyOC0mE1o_A

Ето и наше участие в мола и мероприятие на tialoto.bg:
https://www.youtube.com/watch?v=1MOCqBRwJGI&feature=youtu.be

# 1 953
  • Мнения: 74
Г-жо ДеШели, благодаря Ви за извинението.
Както казах по-горе, не съм обидена. Просто това не е начинът за успешни продажби.

Здравейте,
разбираме ви и сме съгласни с вас, това няма да допуснем да се повтори, нивото на персонала ни е много по-високо в момента... Ние ви благодарим за посочените недостатъци, които ние веднага коригирахме с цел по-добро обслужване Simple Smile

# 1 954
  • София
  • Мнения: 816
Предизвиквам Ви ДеШели!
Предлагам да предложите куфарчето съвсем безплатно на момичета от форума/които желаят разбира се/...за да докажете Себе си...все пак мултимилионна компания като Вас може да си го позволи и е един вид реклама...ама как не сте се сетили за това по-рано...ето аз съм съгласна....ще ползвам козметиката...и резултатите ще качим във Тубата....

# 1 955
  • Мнения: 471
Обадиха ми се, отрязах ги. Mr. Green Почти ми се скараха по телефона как можело да не ме интересува собственото ми разкрасяване. Shocked
Ще им давам обяснение, как ли пък не.... Mr. Green
Трагична история, тия нямат и най-бегла представа как да осъществят продажба.  Grinning

# 1 956
  • Мнения: 74
Предизвиквам Ви ДеШели!
Предлагам да предложите куфарчето съвсем безплатно на момичета от форума/които желаят разбира се/...за да докажете Себе си...все пак мултимилионна компания като Вас може да си го позволи и е един вид реклама...ама как не сте се сетили за това по-рано...ето аз съм съгласна....ще ползвам козметиката...и резултатите ще качим във Тубата....

Здравейте,
имаме игра, която ще пуснем в началото на следващата седмица. Можете да участвате и да спечелите пълния пакет козметика на DeSheli. Отделно, ще се допитам до управителите дали искат да направят това, което предлагате... Но решението ще си е тяхно и се надявам ако откажат да не станете негативни. Има доста фактори, които могат да влиаят на едно такова решение...

# 1 957
  • Мнения: 35 388
Предизвиквам Ви ДеШели!
Предлагам да предложите куфарчето съвсем безплатно на момичета от форума/които желаят разбира се/...за да докажете Себе си...все пак мултимилионна компания като Вас може да си го позволи и е един вид реклама...ама как не сте се сетили за това по-рано...ето аз съм съгласна....ще ползвам козметиката...и резултатите ще качим във Тубата....

Здравейте,
имаме игра, която ще пуснем в началото на следващата седмица. Можете да участвате и да спечелите пълния пакет козметика на DeSheli. Отделно, ще се допитам до управителите дали искат да направят това, което предлагате... Но решението ще си е тяхно и се надявам ако откажат да не станете негативни. Има доста фактори, които могат да влиаят на едно такова решение...

мммм...дааа! Най-вече печалбата......

# 1 958
  • Мнения: 40 144


Привет Дешели, аз все още чакам отговор  Grinning

Защо след като козметиката е напълно безвредна и уж натурална не се препоръчва на бременни, болни от рак, с проблемна щитовидна жлеза и други мисля че имаше.
Ако една жена закупила продукта си реши да забременее след 3 месеца какво прави?  newsm78
Аз за пръв път чувам козметика да не се препоръчва при разни заболявания.


Козметика, както правилно отбелязахте е напълно безвредна, и това се доказва от множеството лабораторни изследвания, които неминуемо съпътстват процеса, преди един козметичен продукт да бъде пуснат на пазара. Изискванията в тази посока са много и строго се контролират.
Не е вярно че козметиката не може да се ползва от бременни, болни от рак и хора с проблеми на щитовидната жлеза.
Но е вярно, че козметиката в съчетание с ултразвуковия апарат, който е предназначен да ускорява активното действие на съставките не бива да се ползва. Т.е. дори ако решите да си имате бебе, което е чудесно и ние напълно Ви подкрепяме, няма проблем да продължите да си ползвате козметиката, но БЕЗ апарата.

О, ама аз хич не твърдя, че е безвредна. Това вие го твърдите. И недейте да послъгвате, че е жалко.
В тази тема неведнъж хората, които ви посещават твърдят, че сте им задавали въпроси относно тези заболявания и за бременността.
Освен това поработих за два дни при вас и определено знам, че има заболявания за които не се препоръчва.
Та въпроса защо разпитвате хората за заболяваният им, при положение, че уж е безвредна козметиката си остава.
А продуктите са ви на пазара отдавна, което логично значи, че не би трябвало да има проблеми, ама е видно, че бая хора си имат проблеми.

# 1 959
  • Мнения: 74

мммм...дааа! Най-вече печалбата......


Здравейте,
не знам какво точно имате предвид с вашето изказване, но както казах нещата не са прости. Ако съм аз, бих се навила, лично аз виждам смисъл и съм съгласна с вас. Но не е моя фирмата и има други обстоятелства не известни за мен и това решение не мога да го взема аз. Ще говоря в пон с управителите и ще го обмислим и ще видим какво ще предприемем.

Както казах, има игра, която ще пуснем в понеделник. Заповядайте в нашия салон и тествайте продукта безплатно. Ще си видите резултатите на място.

# 1 960
  • Мнения: 4 560
Де Шели,
Защо толкова често пускате обява в джобс.бг за набиране на персонал?

# 1 961
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Защо никой от консултанрите не знае нищо съществено за състава?
А клиентите се очаква да дадат да бъдат намазани с незнайно какво?
Кой и какво обижда?

# 1 962
  • Мнения: 6 367
Дешели, фактът, че сайтът Ви дава правото на отговор на обвиненията не означава, че имате право да превръщате темата в собствена рекламна такава, промотирайки продукти, бъдещи услуги, маркетингови кампании и др. и публикувайки пост след пост в нарушение на правилата тук.
Потребителите в тази тема споделят собствените си мнения, а Вие вече достатъчно ясно и многократно изразихте Вашата позиция и дадохте отговор на нападките.
Ако желаете лична комуникация с клиентите си (бивши, настоящи и потенциални) и да им промотирате продуктите си и политиката си, имате възможност да го направите както през собствения си сайт, така и чрез други начини за публична и персонална комуникация, които предлага интернет пространството.

# 1 963
  • Мнения: 74
Де Шели, Защо толкова често пускате обява в джобс.бг за набиране на персонал?

Както сте забелязали, много от хората, които кандидатстват по обявите ни не са на ниво. Ако ги наемем имаме сериозни проблеми с клиентите си. Конкурентите ни веднага се възползват за клевети, лъжи и общо взето анти реклама. Ние се стремим да предложим на нашите клиенти високо качество, което дадените кандидати въпреки нашите обучения не могат да предоставят. Процеса е много сложен. Искаме да предложим работа на много хора и да отворим много работни места, но това също трябва да стане с потенциала на хората. Ако дадените служители не могат да се справят и допускат груби грешки и нашите клиенти не са доволни, това означава, че ще трябва да освободим дадения служител и да наемем нов. Вие не бихте ли направили същото ?

Същия процес преминават почти всички (да не кажа всички) големи и международни компании. Ние се стремим да се грижим за персонала си и да ги обучим, да им дадем хляб в ръцете им. Но не можем всичко да направим за тях. Има стъпки, които те трябва да направят за да се получат нещата. Работим, опитваме се да създадем сплотен екип и имаме успехи с някои служители, които работят при нас повече от година и те са доволни от работата при нас. Можете да прочетете поста на "Анелия Челингерова" в бг работотадел
както и на един друг наш служител "Ивайло Таушанов". Разбира се ще видите клевети от други служители, които явно не ги бива и почват да говорят, че сме комунисти и мафия... Говорят все абстрактни неща, а няма никакви факти..

Работим да създадем сплотен екип, но не е лесно и ни се налага да търсим правилните хора за правилните позиции, като всяка една голяма фирма...

http://www.bgrabotodatel.com/company.php?id_firm=9724

# 1 964
  • Мнения: 74
Дешели, фактът, че сайтът Ви дава правото на отговор на обвиненията не означава, че имате право да превръщате темата в собствена рекламна такава, промотирайки продукти, бъдещи услуги, маркетингови кампании и др. и публикувайки пост след пост в нарушение на правилата тук.
Потребителите в тази тема споделят собствените си мнения, а Вие вече достатъчно ясно и многократно изразихте Вашата позиция и дадохте отговор на нападките.
Ако желаете лична комуникация с клиентите си (бивши, настоящи и потенциални) и да им промотирате продуктите си и политиката си, имате възможност да го направите както през собствения си сайт, така и чрез други начини за публична и персонална комуникация, които предлага интернет пространството.


Здравейте,
можете ли да ни посочите къде са тези правила, които ние нарушаваме с нашите публикации ? Бих искала да се запозная с тях и да видя какво нарушаваме ? Също така можете да се обърнете към администраторите на сайта да видим и тяхното мнение дали е такова като вашето... Нещо, което ме съмнява..

Общи условия

Активация на акаунт