Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 389 794
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 1 965
  • Мнения: 74
Защо никой от консултанрите не знае нищо съществено за състава?
А клиентите се очаква да дадат да бъдат намазани с незнайно какво?
Кой и какво обижда?

Еми ние ги учим на състава на нашите продукти. Също така състава е изложен в нашия сайт www.desheli.bg на всеки един продукт.

После ни питат, защо пускаме в джобс.бг толкова много обяви

# 1 966
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Защо никой от консултанрите не знае нищо съществено за състава?
А клиентите се очаква да дадат да бъдат намазани с незнайно какво?
Кой и какво обижда?

Еми ние ги учим на състава на нашите продукти. Също така състава е изложен в нашия сайт www.desheli.bg на всеки един продукт.

После ни питат, защо пускаме в джобс.бг толкова много обяви
....
Хаха. Simple Smile вие "ги учите"!?
Понеже не може да го имат и клиента го прочете? Simple Smile
Или защото едно е да пишете, че състава го има, а съвсем друго е наистина да го има.
 
ПП Да ми изпратите линк на лични един продукт със сътав от сайта?
Защото за всеки категорично го няма. Simple Smile

ППП Написали сте това!?
Също така можете да се обърнете към администраторите на сайта да видим и тяхното мнение дали е такова като вашето... Нещо, което ме съмнява..
В отговор на Mamma Администратор!

Последна редакция: нд, 16 ное 2014, 15:44 от ом

# 1 967
  • Sofia
  • Мнения: 3 203
Здравейте,
можете ли да ни посочите къде са тези правила, които ние нарушаваме с нашите публикации ? Бих искала да се запозная с тях и да видя какво нарушаваме ? Също така можете да се обърнете към администраторите на сайта да видим и тяхното мнение дали е такова като вашето... Нещо, което ме съмнява..
Дешели, имате ли идея КЪДЕ изобщо пишете или идеята е просто да облъчвате тукашната аудитория?
Със спазването на правилата сте се съгласили при РЕГИСТРАЦИЯТА си тук и ако не сте се запознали със самите правила, това говори доста.

# 1 968
  • Мнения: 6 369
Дешели, явно не сте запознати достатъчно нито с правилата и порядките тук, нито със сайта като цяло.
А ако не знаете къде се намират правилата, които сте приели при регистрацията си тук, и не сте се запознали с тях предварително, то това не говори особено добре за Вас.

1. Рекламните публикации са забранени (смятам, че е излишно да цитирам извадки от публикациите Ви)
2. Повтарящи се публикации (публикувате няколко постинга един след друг без между тях да има потребителски мнения) също не се толерират.
3. "Администраторите" са на същото мнение по особено интересната причина, че аз съм създателката на сайта и негов администратор.
4. Съгласно правилата имате право на отговор (от което многократно се възползвахте), но това не значи превръщане на темата в място за корпоративна комуникация с клиенти. В случай, че желаете - направете финално обобщаващо изявление към потребителите и посочете място, на което може активно да комуникирате с тях и да отговаряте на техни въпроси, ако те желаят това.

# 1 969
  • Мнения: 40 325

поработих за два дни при вас и определено знам, че има заболявания за които не се препоръчва.
Та въпроса защо разпитвате хората за заболяваният им, при положение, че уж е безвредна козметиката си остава.

Аз не съм наясно да има! Тъй като вие сте работили при нас няколко дена и знаете, че има такива, бихте ли ги изброили за да мога да се консултирам и да дам точен отговор. Както по горе, ние твърдим, че няма, и че козметиката е напълно безвредна. Чакаме списъка със заболявания, където козметиката не е ок за да мога да го проверя...

О има. В тази тема назад е изписано точно това което споменах. Хората си казват, че са ги разпитвали дали са бременни, дали имат рак, дали имат проблем с щитовидната жлеза, а също и за диабет. Ще оставя на вас да си потърсите тези постове в темата. Ние тук си ги знаем. Няма аз да ги търся я. И наистина няма да е лошо да го направите. Ако ви стиска де.
А на мен лично обучаващата ми каза, че козметиката за сериозни кожни заболявания като розацея и  псориазис не се препоръчва. Като я попитах има ли други заболявания ми каза " Ми има, ама сега ти си звънни, това не е важно."  Joy
И като заключение не получих отговор естествено, а измъкване по терлички.

# 1 970
  • София
  • Мнения: 5 697


Здравейте,
аз ще ви отговоря на задачата. Никой не твърди, че козметиката стига с точност 18 месеца. Това е груба цифра която в един голям процент от клиентите се достига. След като приемем, че цифрата е груба, тогава реално козметиката може да стигне и за 20 месеца в някой случаи или 16-18 месеца в други... Нещата са относителни, но все пак от повторните ни продажби ние можем да твърдим, че козметиката стига за 18 месеца грубо... И в един голям процент от клиентите ни, това се постига!



Привет Дешели, аз все още чакам отговор  Grinning

Защо след като козметиката е напълно безвредна и уж натурална не се препоръчва на бременни, болни от рак, с проблемна щитовидна жлеза и други мисля че имаше.
Ако една жена закупила продукта си реши да забременее след 3 месеца какво прави?  newsm78
Аз за пръв път чувам козметика да не се препоръчва при разни заболявания.


Козметика, както правилно отбелязахте е напълно безвредна, и това се доказва от множеството лабораторни изследвания, които неминуемо съпътстват процеса, преди един козметичен продукт да бъде пуснат на пазара. Изискванията в тази посока са много и строго се контролират.
Не е вярно че козметиката не може да се ползва от бременни, болни от рак и хора с проблеми на щитовидната жлеза.
Но е вярно, че козметиката в съчетание с ултразвуковия апарат, който е предназначен да ускорява активното действие на съставките не бива да се ползва. Т.е. дори ако решите да си имате бебе, което е чудесно и ние напълно Ви подкрепяме, няма проблем да продължите да си ползвате козметиката, но БЕЗ апарата.
Ултразвуковата апаратура е основната, използвана в диагностициране и проследяване на бременност и заболявания на щитовидната жлеза. Дали световната медицинска практика пропуска нещо, като не се е консултирала с водещите специалисти на Де Шели, набирани на конвейер през jobs.bg?
За себе си имам две предположения:
1. Кремовете съдържат забранени и/или вредни съставки, които обаче имат видим ефект, затова е толкова трудно човек да се добере до пълния състав на продуктите. Описание като "съдържа натурални съставки" не върши работа, говоря за професионално представен състав на продукт, с необходимото подреждане на ингредиентите, с коректно изписване на химическите наименования, с процентно съдържание на натуралните съставки.
2. Кремовете се поръчват от нискобюджетни азиатски производители (тип алиекспрес, buyincoins, dealextreme и прочие) в едрови количества за дребни суми и тук се разфасоват в прилични опаковчици, които да се продават за много пари. Себестойността им в този вариант едва ли надхвърля ниска двуцифрена сума, даже вероятно едва влиза в двуцифрения регистър.
Единият вариант не изключва другият всъщност.

А легендите за нобеловите лауреати и измисленият термин "козмецевтика" отдавна вече не са смешни.

# 1 971
  • Германия
  • Мнения: 1 091
Ето линк към .pdf-файл с пълната информация за съдържанието на продуктите: http://www.filedropper.com/produktidesheli (линкът ще е активен 30 дни).
Той беше публикуван и по-рано във форума. Нека специалистите (и нямам предвид тези от ДеШели) да се изкажат за използваните съставки.

# 1 972
  • Мнения: 74


Здравейте,
аз ще ви отговоря на задачата. Никой не твърди, че козметиката стига с точност 18 месеца. Това е груба цифра която в един голям процент от клиентите се достига. След като приемем, че цифрата е груба, тогава реално козметиката може да стигне и за 20 месеца в някой случаи или 16-18 месеца в други... Нещата са относителни, но все пак от повторните ни продажби ние можем да твърдим, че козметиката стига за 18 месеца грубо... И в един голям процент от клиентите ни, това се постига!



Привет Дешели, аз все още чакам отговор  Grinning

Защо след като козметиката е напълно безвредна и уж натурална не се препоръчва на бременни, болни от рак, с проблемна щитовидна жлеза и други мисля че имаше.
Ако една жена закупила продукта си реши да забременее след 3 месеца какво прави?  newsm78
Аз за пръв път чувам козметика да не се препоръчва при разни заболявания.


Козметика, както правилно отбелязахте е напълно безвредна, и това се доказва от множеството лабораторни изследвания, които неминуемо съпътстват процеса, преди един козметичен продукт да бъде пуснат на пазара. Изискванията в тази посока са много и строго се контролират.
Не е вярно че козметиката не може да се ползва от бременни, болни от рак и хора с проблеми на щитовидната жлеза.
Но е вярно, че козметиката в съчетание с ултразвуковия апарат, който е предназначен да ускорява активното действие на съставките не бива да се ползва. Т.е. дори ако решите да си имате бебе, което е чудесно и ние напълно Ви подкрепяме, няма проблем да продължите да си ползвате козметиката, но БЕЗ апарата.
Ултразвуковата апаратура е основната, използвана в диагностициране и проследяване на бременност и заболявания на щитовидната жлеза. Дали световната медицинска практика пропуска нещо, като не се е консултирала с водещите специалисти на Де Шели, набирани на конвейер през jobs.bg?
За себе си имам две предположения:
1. Кремовете съдържат забранени и/или вредни съставки, които обаче имат видим ефект, затова е толкова трудно човек да се добере до пълния състав на продуктите. Описание като "съдържа натурални съставки" не върши работа, говоря за професионално представен състав на продукт, с необходимото подреждане на ингредиентите, с коректно изписване на химическите наименования, с процентно съдържание на натуралните съставки.
2. Кремовете се поръчват от нискобюджетни азиатски производители (тип алиекспрес, buyincoins, dealextreme и прочие) в едрови количества за дребни суми и тук се разфасоват в прилични опаковчици, които да се продават за много пари. Себестойността им в този вариант едва ли надхвърля ниска двуцифрена сума, даже вероятно едва влиза в двуцифрения регистър.
Единият вариант не изключва другият всъщност.

А легендите за нобеловите лауреати и измисленият термин "козмецевтика" отдавна вече не са смешни.

Ето това е една доста голяма лъжа...
Както ви казахме, в нашия сайт има пълното и професионално описание на продуктите. На всеки един продукт и винаги нещата могат да се проверят от който и да било.
Второ, както на господари на ефира, така и на други хора можем да покажем документи и сертификати, че продуктите ни са израелски, а не китайски... Това също може да се провери и докаже... Виждате ли драги ми читатели и администратори, как сме подложени на атаки и лъжи от страна.. знам ли дали са конкуренти или някой друг, но написаното отгоре ние можем да докажем на 100%, че е лъжа...

# 1 973
  • Мнения: 4 740
Дешели, Мамма и Татти ви помолиха да преустановите глупавата си рекламна кампания в сайта!

# 1 974
  • Мнения: 74
Дешели, явно не сте запознати достатъчно нито с правилата и порядките тук, нито със сайта като цяло.
А ако не знаете къде се намират правилата, които сте приели при регистрацията си тук, и не сте се запознали с тях предварително, то това не говори особено добре за Вас.

1. Рекламните публикации са забранени (смятам, че е излишно да цитирам извадки от публикациите Ви)
2. Повтарящи се публикации (публикувате няколко постинга един след друг без между тях да има потребителски мнения) също не се толерират.
3. "Администраторите" са на същото мнение по особено интересната причина, че аз съм създателката на сайта и негов администратор.
4. Съгласно правилата имате право на отговор (от което многократно се възползвахте), но това не значи превръщане на темата в място за корпоративна комуникация с клиенти. В случай, че желаете - направете финално обобщаващо изявление към потребителите и посочете място, на което може активно да комуникирате с тях и да отговаряте на техни въпроси, ако те желаят това.

Здравейте,
извиняваме се за причиненото неудобство. Във вашия форум се е разразила една много сериозна буря по темата DeSheli, както виждате много хора ни нападат и ние имаме желание да се защитим. Дадения модем на работа, който имаме много не се одобрява от хората, но пък ние сме франчайз и не можем да променяме нещата много. Друго, което е, че има много клевети и лъжи по наш адрес и ние правим опит да се защитим. Запознахме се с вашите правила и стъпка по стъпка ще се запознаем и с порядките. Не искаме конфликти или проблеми с който и да било и ако сме ви обидили с нещо се извиняваме. Ще можем ли да се възползваме от правото на отговор докато потребители на форума ви публикуват постове във форума ви ?

Докато четохме правилата на форума попаднахме на няколко интересни правила, а именно:

"Ограничението за потребителските профили не важи за профили на рекламодатели по време на провеждане на договорена рекламна кампания във форумите (темите изрично се отбелязват с маркер "рекламна публикация"), профилите с ранг BG-Mamma партньор, както и за профилите на потребители, получили официално разрешение от администраторите.

Изключения могат да се правят и в случаите, когато има повдигната от потребители тема, съдържаща обвинения или нападки срещу дадена фирма/организация - в такъв случай дадената фирма/организация има право (и е препоръчително) да застане зад името си и да публикува отговор."

Значи, сами можете да забележите че от 130 страници, ние сме влезли и сме публикували материали само и единствено цел ЗАЩИТА на името си .... Не сме имали идеята и намерението да рекламираме при вас по такъв начин, не е проблем да си заплатим за рекламата ако е необходимо, но моля ви, разберете и нашата гледна точка. Ние не го правим с цел реклама, а с цел ЗАЩИТА...

Друго, което прочетох в правилата ви е:
"2. Не се толерират опити за предизвикване на словесни войни и насаждане на неприязън към потребители/група потребители от други форуми, както и пренасянето на скандали от други сайтове и форуми." - това във вашия форум по наше мнение се нарушава значително. Вие сте среда и инструмент в нечии ръце за разрушаване на нашия имидж и за водене на словесна война към нас и неприязън. Нещо, което не желаем, но желаем да се ЗАЩИТИМ...

Попаднахме и на друго правило:

С оглед уеднаквяване максималния брой на страниците на отчетните теми и темите с продължение, вече всички подобни теми ще се заключват след 50 стр.

Дори и да не е пусната нова, ако старата тема е превишила 50 стр., то тя ще бъде заключена.

Може би не го разбираме добре, но на нашата тема има над 130 страници, а не 50. Това не е ли нарушаване на правилото ?

До колкото въпросите ви къде пишем и т.н. До колкото ние разбираме това е форум бг мама и в него има тема относно нашата фирма и по наш адрес се пишат много клевети и лъжи, както и истина, за грешки, които сме допуснали. Но истината е много малък процент и ние работим по въпроса да се подобрят нещата...

Мамма и Татти,
искренно се извиняваме за причиненото неудобство и проблеми. Не сме имали това за цел. Извиняваме се и за публикуваните материали с цел защита на нашето име, не сме имали идеята да се рекламираме. Извиняваме се и на всички потребители, било то наши клиенти, който са върнали продуктите ни и после са писали във форума или на такива, които нашия бизнес модел не ви харесва. Извиняваме се! Извиняваме се и на тези, които са търсили кариера и са работили с нас, но по една или друга причина сме се разделили. Не сме имали намерение да нараним, който и да било и това не е наша цел. Извиняваме се за всички неудобства, който сме причинили на който и да било...
Моля ви, ако имате конкретни въпроси към нас, качеството на нашите продукти и всякакви въпроси свързани с нашата дейност то посетете нашия сайт и задайте въпроса си там.

Искам също така да попитам Мамма и Татти, ако клеветите, нападките и атаките във вашия форум към нас продължат, имаме ли право на отговор и на защита от наша страна ?

# 1 975
  • София
  • Мнения: 12 345
Дешели предлагат 50% отстъпка в цената при повторно закупуване на комплекта. Значи биха могли да го предложат на персонала си на значително по-ниски цени. И ако наистина комплектът стига за 18 месеца, както твърдят те, цената няма да е толкова непосилна.

А как стигнахте до заключението, че служителките не ползват продуктите ?  
Всеки един работещ в компанията служител има право да ползва продуктите без да заплаща за това. Ограничение в тази посока никога не е поставяно от ръководството на компанията. Дори обратното, подобно поведение е поощрявано. Защото няма как да предлагаш продукт и да говориш с любов за него, ако ти самият не си убеден в неговите качества.
Те сами си казват. И понеже не са обучавани за работа с всички продукти, защото не се използват всички по време на презентацията, не знаят как да отговорят на въпроси за дегримьора.  Mr. Green

# 1 976
  • София
  • Мнения: 503
Тези, които са писали в БГ работодател са по-скоро анти реклама  Laughing Както и всичко, което писахте вие скъпи де шели. Смешни сте, нагли сте и най-вече измамници. Щом Господарите на ефира ви подхванаха, чергата ви се подпали.

# 1 977
  • Мнения: 4 740
Дешели, глупаво е да говорите за конкуренти. Какви конкуренти по-точно, те другите фирми си правят нормална и напълно адекватна реклама, а не това вашето изнудване. Всички видяхме в Господарите как различни жени + една ваша бивша служителка се оплакват, тук също има много жени, които не са доволни. Тъпото е, че ги изнудвате - изберете си една таргет група, на жени с високи финансови възможности и се целете само в тях, а не карайте жените да теглят заем заради глупавата ви козметика. Е, истина е, че жените с повече възможности никога не биха ползвали вашата козметика.. но .. И не спорете, няма нито една известна жена, която да застане с името си и да каже ДА, ползвах Дешали и заради това имам такава прекрасна кожа.

# 1 978
  • Мнения: 6 369
Дешели, радвам се, че сте намерили правилата и че са Ви били интересни, но явно има нужда от помощ в разбирането им.

1. В правилата е записано, че може да напишете ОТГОВОР (единствено число) и не е написано, че може да превземате темата и да я превръщате в своя рекламна такава.
Включванията Ви изобилстват от чисто рекламни послания, а в допълнение и подписът Ви е в нарушение на правилата (и това пише в тях).

2. По отношение на втория цитат от правилата, който сте публикували - аз в тази тема не виждам "война" срещу група потребители от друг сайт/форум или пренасяне на скандал от друг форум и в случая тази точка от правилата въобще не може да бъде съотнесена към темата.

3. По отношение на дължината на темите - пропуснали сте да прочетете, че става въпрос за ОТЧЕТНИ теми. Също несъотносимо към тази тема.

Що се касае до потребителските мнения, то в тази тема има огромно количество мнения от различни потребители. За момента нямаме технически данни за тенденциозност на негативните мнения (напр. писане от различни потребителски имена, но от един ip адрес).

Предвид както публичните мнения тук, така и докладите, изпратени до модераторите, е видно, че присъствието и поведението Ви тук се приема от потребителите като рекламно (не е само лична преценка на модераторите и администраторите). Не мога да приема мнението Ви, че става въпрос за действия на конкуренти - първо, защото няма техническо доказателство за това, второ, защото са видни и останалите публикации на потребителите, трето, защото не мисля, че може да се говори за конкуренция във Вашия случай (извинявам се, ако не съм права, нямам интерес и познания в областта на козметичните продукти/процедури, но лично аз не съм чувала за друга, подобна на Вашата фирма и продукти в България).

Както вече писах, може да оформите общ отговор - обръщение към всички Ваши бивши, настоящи или потенциални клиенти и потребители, които са писали или вбъдеще ще посетят темата, обхващайки всички въпроси, оплаквания и нападки към Вас (те са едни и същи от началото на темата досега) и може да посочите комуникационен канал, където ще отговаряте на техни въпроси, в случай, че те желаят това.

Въпреки негативните мнения изразени тук, би трябвало темата да Ви е изключително полезна, показвайки потребителските мнения за продуктите, услугите и подхода Ви и позволявайки Ви да коригирате грешките си и Ви поздравявам, че вече вероятно полагате усилия в тази посока. Вярвам, че това би се оценило и от клиентите Ви.



# 1 979
  • Мнения: 74
Дешели, радвам се, че сте намерили правилата и че са Ви били интересни, но явно има нужда от помощ в разбирането им.

1. В правилата е записано, че може да напишете ОТГОВОР (единствено число) и не е написано, че може да превземате темата и да я превръщате в своя рекламна такава.
Включванията Ви изобилстват от чисто рекламни послания, а в допълнение и подписът Ви е в нарушение на правилата (и това пише в тях).

2. По отношение на втория цитат от правилата, който сте публикували - аз в тази тема не виждам "война" срещу група потребители от друг сайт/форум или пренасяне на скандал от друг форум и в случая тази точка от правилата въобще не може да бъде съотнесена към темата.

3. По отношение на дължината на темите - пропуснали сте да прочетете, че става въпрос за ОТЧЕТНИ теми. Също несъотносимо към тази тема.

Що се касае до потребителските мнения, то в тази тема има огромно количество мнения от различни потребители. За момента нямаме технически данни за тенденциозност на негативните мнения (напр. писане от различни потребителски имена, но от един ip адрес).

Предвид както публичните мнения тук, така и докладите, изпратени до модераторите, е видно, че присъствието и поведението Ви тук се приема от потребителите като рекламно (не е само лична преценка на модераторите и администраторите). Не мога да приема мнението Ви, че става въпрос за действия на конкуренти - първо, защото няма техническо доказателство за това, второ, защото са видни и останалите публикации на потребителите, трето, защото не мисля, че може да се говори за конкуренция във Вашия случай (извинявам се, ако не съм права, нямам интерес и познания в областта на козметичните продукти/процедури, но лично аз не съм чувала за друга, подобна на Вашата фирма и продукти в България).

Както вече писах, може да оформите общ отговор - обръщение към всички Ваши бивши, настоящи или потенциални клиенти и потребители, които са писали или вбъдеще ще посетят темата, обхващайки всички въпроси, оплаквания и нападки към Вас (те са едни и същи от началото на темата досега) и може да посочите комуникационен канал, където ще отговаряте на техни въпроси, в случай, че те желаят това.

Въпреки негативните мнения изразени тук, би трябвало темата да Ви е изключително полезна, показвайки потребителските мнения за продуктите, услугите и подхода Ви и позволявайки Ви да коригирате грешките си и Ви поздравявам, че вече вероятно полагате усилия в тази посока. Вярвам, че това би се оценило и от клиентите Ви.

Здравейте администратори,
благодаря ви за любезното отношение този път, а не както в началото. Също така ви благодаря и за светлината, която хвърляте по въпросите, все пак не може всичко да знаем и да разбираме и малко помощ за да разберем нещата правилно е добре дошла. Искам още веднъж да се извиня за създаденото неудобство.

Бих искала да направя също коментари по последния ви текст.
Във вашите правила е писано точно и ясно: ". Изключения могат да се правят и в случаите, когато има повдигната от потребители тема, съдържаща обвинения или нападки срещу дадена фирма/организация - в такъв случай дадената фирма/организация има право (и е препоръчително) да застане зад името си и да публикува отговор."

Питам ви ясно... Можем ли да продължаваме да отговаряме на повдигнатите въпроси, негативните коментари и нападки във вашия форум ? Можем да намалим честотата и съдържанието, което предоставяме да се стараем да не е рекламно (не ни е това целта), но разберете ни, за нас е важно да защитим имиджа си. Допуснахме грешка 2 години да оставим нещата така и го отчитаме като грешка. Също така нещата както се правят в една държава (Русия) не могат да се правят 1 към 1  другите държави и трябва да се познава манталитета на обществото, тука също имаме пропуски и работим, но работим в крайна сметка и не можем да позволим всеки да ни клепи без основателни доказателства и факти Пак ви питам, ще ни позволите ли да се защитаваме от нападките и негативните коментари ? Това е важно за нашия и имидж и нас.

Вие казвате, че засичате IP. Да, ама аз съм потребител на VIVACOM и само като си рестартирам рутера и имам ново IP, за съжаление в дадения случай ако това ви е единствената защита, аз за един ден мога да направя 20 акаунта при вас с различни IP-та. Малко преди да ви направя предния пост имаше една лъжа изказана и първо отговорих на нея, че е пълна лъжа и след това отговорих на вашия коментар.

Ще си сменя подписа и там нещата, които не съм направила правилно в профила си, ей сега...
Ако имам и други грешки ще ги коригирам възможно най-скоро, но ще имаме ли възможност по един или друг начин да се защитаваме ? Също така в предния пост подадохме инфо, че ако искат хората да посетят сайта ни и да зададат въпросите си там... Имаме такава опция ...

Общи условия

Активация на акаунт