Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 389 649
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 1 995
  • Мнения: 5 060


Да, именно защото утразвуковата апаратура е основна в диагностицирането и проследяването на бременност и заболявания на щитовидната жлеза, затова ние не препоръчваме използването на нашия ултразвуков апарат  при тези състояния. И това е така,  с цел да се избегне излишното натоварване на организма. Повечето от вас, които имат вече по една бременност зад гърба си знаят, че дори и лекарите, ако няма някакви усложнения, не препоръчват повече от 3 ултразвука за целият период на бременността.


Това вече звучи като виц Mr. Green

# 1 996
  • Мнения: 555
Тоест ако козметиката Ви просто е много тежка и ми запушва порите, няма да ми върнете парите? Което разбира се, няма как да разбера от един час тест.
И дори да имам истинска алергична реакция ще трябва да я доказвам с изследвания в лаборатория?
Как при това положение очаквате да рискувам 2000 лв?

# 1 997
  • Мнения: 35 456
Как при това положение очаквате да рискувам 2000 лв?

....и то нямаш възможност да помислиш и да решиш! Офертата и цената е само сега и веднага! След час вече "ще е друга"!!!

# 1 998
  • София
  • Мнения: 5 697
Да, именно защото утразвуковата апаратура е основна в диагностицирането и проследяването на бременност и заболявания на щитовидната жлеза, затова ние не препоръчваме използването на нашия ултразвуков апарат  при тези състояния. И това е така,  с цел да се избегне излишното натоварване на организма. Повечето от вас, които имат вече по една бременност зад гърба си знаят, че дори и лекарите, ако няма някакви усложнения, не препоръчват повече от 3 ултразвука за целият период на бременността.
Laughing
Надявам се, че се шегувате. Видно е, че не сте специалист, иначе щяхте да знаете, че ултразвукът не натоварва нито щитовидната жлеза, нито плода при бременност. А се полагат по 3 ултразвука, защото толкова поема здравната каса, иначе ако човек си плати, може да му правят и всеки ден, нищо, че е излишно Simple Smile

# 1 999
  • Мнения: 74
Тоест ако козметиката Ви просто е много тежка и ми запушва порите, няма да ми върнете парите? Което разбира се, няма как да разбера от един час тест.
И дори да имам истинска алергична реакция ще трябва да я доказвам с изследвания в лаборатория?
Как при това положение очаквате да рискувам 2000 лв?


Здравейте,
да, такъв е пътя, иначе какво предлагате ? Да ползвате козметиката една година, след това да ядете нещо, към което сте алергична и после да ни върнете козметиката ? Добре, ние как да сме сигурни, че проблема е в козметиката ? Нали трябва да сме честни и това, което твърдите да се докаже ?

Както има тука във форума хиляди коментари, които не са истина и не могат да се докажат.

Както и споменах имаме случай където сме връщали парите и без този документ, но това е по наше усмотрение. Ако имате идея как да се подобри процеса, така че да е по-лесно за клиентите и за нас и всичко, което да се твърди да е истина, ние сме отворени....

Цената е висока, защото и качеството на козметиката е с много високо качество и влиза в клас "козмецевтика". Който не е запознат с този термин, моля да потърси в чичко гугъл там има инфо...

# 2 000
  • Мнения: 2 694
По-добре вие потърсете информация как влияе ултразвукът  Mr. Green

# 2 001
  • Мнения: 21 619
Към Дешели - понеже питате какво предлагаме - ами като за начало да не продавате кашон за година и половина за четирицифрена сума, а по-малки опаковки, достатъчни за около месец да речем. Така човек ако реши че не му понася просто няма да извползва вашите кремове, не да си ги бие в главата като ги е купил по неволя. А, сетих се, франчайзът ви не го позволява обаче  Wink

# 2 002
  • Мнения: 2 931
Добре, ние как да сме сигурни, че проблема е в козметиката ? Нали трябва да сме честни и това, което твърдите да се докаже ?
     Тогава не се сърдете, че хората се възмущават от маркетинговите ви стратегии. Вие нееднократно заявихте, че други са невъзможни.
     Предлагате продукт на значителна стойност, който потребителят не може да тества в приемлив за него период. За мен едночасова процедура не е достатъчна, независимо от Вашето мнение по въпроса и нямам причина просто ей така да ви повярвам. Излиза, че единствения начин да тествам продукта е като похарча над две хиляди лева. А ако не ми понесе - да тръгна по мъките да си ги връщам.
     Простете, сигурно сте получили грешна информация, но и в България времето ни е ценно. Нямам желание при необходимост да тичам по лаборатории, лекари, небанкови кредитни институции, а най-малко - до козметичния салон, който иска да ми причини всичко това.
     Да речем, че любимата ми козметика пуска на пазара нова серия и да приемем, че цената на един крем варира в порядъка на 150-200 лева. Вземам тестер, може и два, пробвам и преценявам дали да ползвам новата серия или да се придържам към старата. В най-лошия случай ще хвърля на вятъра около 200 лева, десет пъти по-малко от 2000. И рискът да получа алергична реакция след двуседмичен тест намалява значително. А освен времето, понаучихме се да ценим и парите си, дори да става дума за красотата ни.
     Затова приемете, че сме свободни да не одобряваме стратегията Ви, да откажем да се доверяваме на сляпо в достойнствата на продуктите Ви (едночасова процедура и сладки НЛП приказки, по мое мнение са си сляпа вяра, граничеща с наивност или глупост). Свободни сме и да изразим публично възмущението си, когато някакво момиче, в някакъв салон си позволява да ни разпитва за доходите ни, да ни учи как да се държим с мъжете си и да ни нарича грозни и сбръчкани. 
     Приемете последните думи не като буквално поднесени от Ваш служител, а като усещане, което оставяте у хората, объркали се да Ви посетят.

# 2 003
  • Мнения: 555
Цитат
Здравейте,
да, такъв е пътя, иначе какво предлагате ? Да ползвате козметиката една година, след това да ядете нещо, към което сте алергична и после да ни върнете козметиката ? Добре, ние как да сме сигурни, че проблема е в козметиката ? Нали трябва да сме честни и това, което твърдите да се докаже ?
Сигурна съм, че има начин да се избегне това да обвързвате клиента си с продукт за 2000 лв (както и кредит за години напред), който влошава кожата му.

Продавайте малки комплекти, които ще стигнат само за седмица или месец, за да може клиентът сам да прецени. Или като всяка нормална козметична фирма, давайте тестери. Не знам за друга марка - от най-евтините до суперлуксозните, които да не предлагат тестери, това е някакъв прецедент. Но да речем, че Ви се свидят и по някаква причина Ви е по-изгодно да наемате армии консултантки и телефонистки - продавайте по-малки разфасовки.

И естествено, че не става дума за една година. Определете някакъв разумен срок - две седмици, месец... В много от по-скъпите козметични магазини в Щатите можеш да върнеш ползвани продукти до един месец след покупката, ако не ти допаднат.

Въобще, ако козметиката е толкова невероятна, колкото твърдите с какъв акъл някой би я върнал? Нали после няма да може да си купи пак и да продължи да я ползва? Противоречите си сами. Това, че условията Ви за връщане са толкова строги, говори че очаквате хората да връщат продуктите масово. А в същото време убеждавате новите клиенти, че нямало как да не останат очаровани и във възторг от тях.

За мен това, че не давате продукта нито да се изпробва (един час на място не е изпробване), нито да се върне значи, че не вярвате в удовлетвореността на клиентите си и не виждам защо аз да вярвам в нея.

Цитат
Както има тука във форума хиляди коментари, които не са истина и не могат да се докажат.
Също както не могат да се докажат и вашите твърдения колко е добра козметиката.

Цитат
Цената е висока, защото и качеството на козметиката е с много високо качество и влиза в клас "козмецевтика". Който не е запознат с този термин, моля да потърси в чичко гугъл там има инфо...
Да, видях статията, в която се обяснява, че няма такъв легално приет термин и че това е чисто рекламно твърдение, целящо да манипулира клиентите, благодаря, че ни насочихте натам.

# 2 004
  • Мнения: 74
Добре, ние как да сме сигурни, че проблема е в козметиката ? Нали трябва да сме честни и това, което твърдите да се докаже ?
     Тогава не се сърдете, че хората се възмущават от маркетинговите ви стратегии. Вие нееднократно заявихте, че други са невъзможни.
     Предлагате продукт на значителна стойност, който потребителят не може да тества в приемлив за него период. За мен едночасова процедура не е достатъчна, независимо от Вашето мнение по въпроса и нямам причина просто ей така да ви повярвам. Излиза, че единствения начин да тествам продукта е като похарча над две хиляди лева. А ако не ми понесе - да тръгна по мъките да си ги връщам.
     Простете, сигурно сте получили грешна информация, но и в България времето ни е ценно. Нямам желание при необходимост да тичам по лаборатории, лекари, небанкови кредитни институции, а най-малко - до козметичния салон, който иска да ми причини всичко това.
     Да речем, че любимата ми козметика пуска на пазара нова серия и да приемем, че цената на един крем варира в порядъка на 150-200 лева. Вземам тестер, може и два, пробвам и преценявам дали да ползвам новата серия или да се придържам към старата. В най-лошия случай ще хвърля на вятъра около 200 лева, десет пъти по-малко от 2000. И рискът да получа алергична реакция след двуседмичен тест намалява значително. А освен времето, понаучихме се да ценим и парите си, дори да става дума за красотата ни.
     Затова приемете, че сме свободни да не одобряваме стратегията Ви, да откажем да се доверяваме на сляпо в достойнствата на продуктите Ви (едночасова процедура и сладки НЛП приказки, по мое мнение са си сляпа вяра, граничеща с наивност или глупост). Свободни сме и да изразим публично възмущението си, когато някакво момиче, в някакъв салон си позволява да ни разпитва за доходите ни, да ни учи как да се държим с мъжете си и да ни нарича грозни и сбръчкани. 
     Приемете последните думи не като буквално поднесени от Ваш служител, а като усещане, което оставяте у хората, объркали се да Ви посетят.

Здравейте,
изказахте много добро мнение относно някои от нашите недостатъци, по които ние работим. Не се сърдим ни най-малко на хората по никакъв начин и благодарим, защото чрез техните мнения се учим. Гледната ви точка е много добра, ако и на мен ми се случи нещо подобно от горе описаното и аз ще се възмущавам! Както и тука съм говорила (имам предвид във фирмата) няма как един манталитет от един народ да го хванеш и да го насадиш в друг. Ако тези техники работят за изпълняването на сериозни финансови амбиции в Русия и Израел, то в бедна държава като България (а си нямам никаква представа, защо не отидат в по-богати държави, където там хората с лекота ще могат да си позволят да си купят такава козметика) хората са се научили да си ценят времето и парите. Просто защото ги нямаме (тук влизам и аз в това число). Сега, обаче нещата се променят! Много от изказаните неща горе вече не се прилагат и вече са невалидни, поне от както аз съм на работа тук такива неща не са се случвали и аз лично не съм и свидетел на такова нещо, до колко е и истина даже не знам... Но както и в предни постове, така и тука ще се извиня от името на DeSheli за допуснатите грешки в маркетинга!

Относно тестването ... и тука сте права! Не споря с вас. Но от друга страна ние имаме много доволни клиенти, които 1 час тест стига, които нямат обриви и каквито и да било проблеми с козметиката. % от проблемните хора с алергии е много малък в сравнение с тези, които купуват нашата козметика и нямат проблеми! Друго, което е, връщали сме на хората парите и без необходимите споменати по-горе документи. В тази тема имаше жена, която имаше ефект УАУ и само защото е чела негативните статии тука върна козметиката и парите и бяха възстановени. Сега, ако ползваш козметиката няколко месеца и решиш да я върнеш, еми не върви, ще искаме документа, но ако я върнеш в първия месец да речем за сега не е имало случай, доколкото знам и преди аз да започна тука работа, парите да не са се върнали. Така че процеса, който описвате е 1 на милион, който може да се случи... Няма как всичко да е перфектно, стремим се, но още не сме открили 100% перфектен процес, съмнява ме, че другите козметики са го открили...

Вижте, аз също съм българка и разбирам болката на другите жени. Аз да реагирам по същия начин както те е много голяма! Водила съм много дискусии на темите повдигнати по-горе преди да започна да говоря от тяхно име във форума. Много сме ги мислили нещата. Има няколко факта, които няма как да ги заобиколим. Козметиката и аз я тествам и лично аз се уверявам, че е качествена и има ефект УАУ. В моите очи, козметиката наистина е много качествена! Друг факт, това е франчайз (както има постове за присмех относно франчайза, това е ситуацията) и каквото ни кажат от Русия това трябва да правим. Сега, те видяха резултатите и че много неща трябва да се променят и те са тръгнали по пътя на промените, но ще се продава цялото куфърче и това е... Не мога да ги убедя за по-дребни разфасовки. Модела на работа също за сега няма да се промени. Обаждаме се по телефона, каним ви на безплатна презентация, тестват се продуктите, дават се обяснения, ако искаме правим си и промоции и ако искаме може да е от рода на "тук и сега", но определено не се бъркаме в личния живот на хората! Вече, който иска да си вземе е добре дошъл! Практиката е нестандартна, но такава ще е и само, който иска да заповяда... Сега АКО възникне проблем с алергии и козметиката се върне в кратки срокове да речем до месец, парите ви се възстановяват в срок от 2 седмици до последната стотинка. Ако обаче ползвате козметиката половин, една година и решите да я върнете ... еми сещате се, че ще има съмнения от наша страна и ще искаме всички документи да са налични, за да ви върнем парите. Аз до колкото съм запозната няма оплакване на някой да не са му върнати парите от фирмата. Не съм запозната с такъв случай.

Аз лично с чиста съвест и сърце мога да изляза и да говоря от тяхно име за козметиката, тъй като я ползвам и съм доволна, работя за фирмата (в една много благоприятна среда с позитивни хора и съм ок) и виждам, какво и как се случва, виждам много подобрения и в процеса на продажба, разбирам, че модела е особен, но избора си е техен как да продават, аз съм ок, само докато всичко е честно и няма измама.

# 2 005
  • Мнения: 74
Цитат
За мен това, че не давате продукта нито да се изпробва (един час на място не е изпробване), нито да се върне значи, че не вярвате в удовлетвореността на клиентите си и не виждам защо аз да вярвам в нея.

Здравейте,
значи почваме да се повтаряме.. има случай където хората са връщали продукта и без дадените документи и ние сме им връщали парите. Цитата ви горе е погрешен. Според нас 1 час е достатъчен, който иска може да дойда повторно... Никой не сме върнали. Козметиката може да се върне при проблеми, толкова клевети има, че не може, а реално не е така и аз не съм наясно да има случай където парите да не са върнати...
Напълно и 100% вярваме в удовлетвореността на клиентите ни, моля ви да разберете, няма да продаваме както другите козметични фирми, това е нашия начин на продажба, така е решено и аз не мога да го променя това, а и няма нищо лошо и нередно в това, просто е по-различно!!!

Цитат
Също както не могат да се докажат и вашите твърдения колко е добра козметиката.
Според мен, аз мога да докажа всяко едно твърдение, което съм направила във форума от мен. Бихте ли ми посочили, кои твърдения не мога да докажа ? Някъде може да съм действала емоционално, не си спомням на 100%, но аз съм искрен човек и знам, че не пиша лъжи, затова те моля да изкараш твърденията, които не мога да докажа и вече да се предприемат действия по тях конкретно и да се започне доказателството...
Сигурна съм, че мога да си докажа думите....

Цитат
Цената е висока, защото и качеството на козметиката е с много високо качество и влиза в клас "козмецевтика". Който не е запознат с този термин, моля да потърси в чичко гугъл там има инфо...
Да, видях статията, в която се обяснява, че няма такъв легално приет термин и че това е чисто рекламно твърдение, целящо да манипулира клиентите, благодаря, че ни насочихте натам.

Ам... използвате израза "целящо да манипулира клиентите"... Тука 100% не съм съгласна с вас. Не искам да ви обиждам, но не сте права! Не съм наясно в България този термин "козмецевтика" дали е легален, но много козмецевтични фирми, които продуктите им влизат в дадената категория го ползват, за да могат да си опишат по-правилно продукта.

Аз ще ви кажа и един друг пример, който имах наскоро. Става въпрос за аюрведични масажи. Аз малко съм наясно с нещата и знам, че тези масажи са ... (по закон не мога да ползвам думата лечебен, тъй като не е легално) здравословни. Сега, масажите се прилагат по стара индийска "рецепта" и наистина са много добри и помагат за здравето на човек и т.н. Когато се използваше термина лечебен, се направи забележка, че не може така, че масажиста трябва да има (не съм много добре запозната) документ за рехабилитатор. Дадения масажист изучаваше тези масажи 2 години и има сертификат издаден от специалист и лекар, но масажистът не можеше да ползва термина "лечебен" защото не е рехабилитатор, не е легално! Същото време, масажите са изключително добри и може би надминават стандартните масажи по-качество и сигурно ликуват по-добре (това не мога да го докажа, но има случай за подобрение на здравето), ама на... не е легално да се ползва думата лечебен просто защото в България все още не са наясно и достатъчно добре запознати с тези технологии на масажиране... Студиото има много позитивни отзиви и много хора се чувстват като "излекувани"... закона обаче си е закон... Така че.. тука по мое мнение с термина "козмецевтика" не се манипулира, а вие не ги разбирате добре нещата... Просто защото този термин не е навлязъл стабилно в БГ, не значи, че е манипулация...

Забелязва се обаче и една такава тенденция, че като има нещо ново, първата реакция на нас българите е хейт и страх... Сигурно греша, но това тук не е единствената тема, където я виждам тази тенденция ...

# 2 006
  • София
  • Мнения: 5 733
Е как то е ясно, че ние не ги разбираме добре нещата!  hahaha

# 2 007
  • София
  • Мнения: 503

Забелязва се обаче и една такава тенденция, че като има нещо ново, първата реакция на нас българите е хейт и страх... Сигурно греша, но това тук не е единствената тема, където я виждам тази тенденция ...[/size]
Ами то си е страшничко, да дадеш 2000 лв за китайска измислена КОЗМЕЦЕФТИКА.  Mr. Green Laughing
А и разликата между думата лечебен и козмецефтика е голяма, още повече, че се съмнявам второта да съществува, според мен вие си ги измисляте тези маркетингови трикове и нови думи.

# 2 008
  • Мнения: 74

Забелязва се обаче и една такава тенденция, че като има нещо ново, първата реакция на нас българите е хейт и страх... Сигурно греша, но това тук не е единствената тема, където я виждам тази тенденция ...[/size]
Ами то си е страшничко, да дадеш 2000 лв за китайска измислена КОЗМЕЦЕФТИКА.  Mr. Green Laughing

Сега какво ще лъжем хората и ще се клеветим ли ? Доказали сме вече, че козметиката е израелска с топ качество... Защо лъжете ?

# 2 009
  • Мнения: 555
Цитат
Ам... използвате израза "целящо да манипулира клиентите"... Тука 100% не съм съгласна с вас. Не искам да ви обиждам, но не сте права! Не съм наясно в България този термин "козмецевтика" дали е легален, но много козмецевтични фирми, които продуктите им влизат в дадената категория го ползват, за да могат да си опишат по-правилно продукта.
Има козметика и фармацевтика. Козметичните продукти често имат ползи за здравето на кожата и дори лекуват определени проблеми - също като Вашите, но това не ги прави фармацевтични.  Фармацевтичните продукти са тези продукти, които се пускат след одобрение от съответната комисия, агенция или друг сертифициращ орган - т.е. след като са минали изпитания, които доказват ефективността и безопасността им. Вашите продукти не са минали никаква сертификация от агенциите, които сертифицират лекарствата и по никакъв начин не са доказали клинично ефектите, които са описани към тях. Съответно  нямат нищо общо с фармацевтиката, освен твърденията на производителя, които той спокойно може да си е измислил и да не е догледал.
Нещо повече, при фармацевтичните продукти са описани задължително подробно възможните странични ефекти, нещо което вие дори отказвате да обсъждате.

Цитат
Аз ще ви кажа и един друг пример, който имах наскоро. Става въпрос за аюрведични масажи. Аз малко съм наясно с нещата и знам, че тези масажи са ... (по закон не мога да ползвам думата лечебен, тъй като не е легално) здравословни. Сега, масажите се прилагат по стара индийска "рецепта" и наистина са много добри и помагат за здравето на човек и т.н. Когато се използваше термина лечебен, се направи забележка, че не може така, че масажиста трябва да има (не съм много добре запозната) документ за рехабилитатор. Дадения масажист изучаваше тези масажи 2 години и има сертификат издаден от специалист и лекар, но масажистът не можеше да ползва термина "лечебен" защото не е рехабилитатор, не е легално! Същото време, масажите са изключително добри и може би надминават стандартните масажи по-качество и сигурно ликуват по-добре (това не мога да го докажа, но има случай за подобрение на здравето), ама на... не е легално да се ползва думата лечебен просто защото в България все още не са наясно и достатъчно добре запознати с тези технологии на масажиране... Студиото има много позитивни отзиви и много хора се чувстват като "излекувани"... закона обаче си е закон... Така че.. тука по мое мнение с термина "козмецевтика" не се манипулира, а вие не ги разбирате добре нещата... Просто защото този термин не е навлязъл стабилно в БГ, не значи, че е манипулация...
Лош пример. Чувстват се като "излекувани" или са излекувани наистина? За мен тези масажи са също толкова здравословни, колкото всеки нормален масаж, който да те накара да се отпуснеш, а самата аюрведа е псевдонаука, която смесва народна медицина, заблуждения и откровено вредни практики като билкови препарати съдържащи арсеник и живак. Така че в случая е чудесно, че се забранява на всеки евентуален шарлатанин да твърди, че лекува.

Цитат
Забелязва се обаче и една такава тенденция, че като има нещо ново, първата реакция на нас българите е хейт и страх... Сигурно греша, но това тук не е единствената тема, където я виждам тази тенденция ...
Това да се съмняваш в недоказани твърдения, подкрепяни само от хора, които имат изгода от тях е здрав разум, не хейт и страх.  Особено, когато хората, които имат изгода ти отказват възможността да се убедиш по стандартен начин в твърденията им.

Последна редакция: пт, 28 ное 2014, 18:44 от *Coraline*

Общи условия

Активация на акаунт