Мнения за школа "Междучасие"

  • 191 797
  • 681
  •   1
Отговори
# 180
  • София
  • Мнения: 12 141
Леле аз като ви чета и имам чувството че нещо съм сбъркала с тази школа.
Нямаме никакви амбиции за СМГ или математически състезания, просто искаме да засилим упражнения, познания по 2-те дисциплини за да подсилим БАЛ-а, желанието е езикова гимназия.
В нашият случай май не сме избрали добре преподавателя по математика. Аз все пак да питам нали преподавател в Междучасие по математика с име Симеонов е един? (да не би да са 2-ма  Rolling Eyes) Доколкото го мернах в гръб беше мъж с дълга коса - това ли е този за който говорите?

Симеонов по математика в Междучасие е един.Според мен е добър преподавател за деца с добра основа по предмета.
Знам за деца от неговите групи,които влязоха в езикови гимназии респ. са изкарали високи оценки по математика.Имам предвид деца,на които СМГ или състезанията по математика не са били приоритет.

Последна редакция: пн, 30 сеп 2013, 10:00 от Just...a woman

# 181
  • София
  • Мнения: 13 714
Нямаме никакви амбиции за СМГ или математически състезания, просто искаме да засилим упражнения, познания по 2-те дисциплини за да подсилим БАЛ-а, желанието е езикова гимназия.

Ама защо не забелязвате, че в Междучасие има и малки ученици? Четвъртокласниците имат амбиции единствено за СМГ, защото това е едиствения вариант за след 4 клас, освен да си останат в старите училища. Състезанията са важни, защото някои от тях влизат при образуване на бала за прием.

Между другото по думи на дъщеря ми госпожата  беше питала децата защо са на курса и не малък процент бяха отговорили, че искат да си повишат знанията по математика  Crazy Crazy Crazy Но съм сигурна, че всички те ще се явят и на изпита за СМГ "не защото имаме амбиции да влезе там, а просто да пробва" Wink

# 182
  • София
  • Мнения: 752

Между другото по думи на дъщеря ми госпожата  беше питала децата защо са на курса и не малък процент бяха отговорили, че искат да си повишат знанията по математика  Crazy Crazy Crazy Но съм сигурна, че всички те ще се явят и на изпита за СМГ "не защото имаме амбиции да влезе там, а просто да пробва" Wink
Не мога да допусна, че има толкова заблудени родители. На сайта на Междучасие много ясно е написано, че математиката за 4 клас е с цел подготовка за кандидатстване в математически гимназии. По-скоро са такива "без амбиции Wink, ама за да пробват" Wink
Колкото до Иван Симеонов, той има много голям опит в преподаване на т.н. средностатистически ученици и на курсовете за подготовка на седмокласници задачите (макар че нарочно ги прави по-завързани, за да им размърда мозъчетата) както и обясненията са като за такива деца, а не за състезатели по математика. Ако детето казва, че нищо не разбира, по-добре да потърсите частен учител, който индивидуално да работи с него. Вариант е и ако има някой в къщи да помага. Peace

# 183
  • Мнения: 700
Колкото до Иван Симеонов, той има много голям опит в преподаване на т.н. средностатистически ученици и на курсовете за подготовка на седмокласници задачите (макар че нарочно ги прави по-завързани, за да им размърда мозъчетата) както и обясненията са като за такива деца, а не за състезатели по математика. Ако детето казва, че нищо не разбира, по-добре да потърсите частен учител, който индивидуално да работи с него. Вариант е и ако има някой в къщи да помага. Peace
Ами аз толкова четох и събирах мнения и съм я записала още лятото, за да захвана място за най-добрите преподаватели ама не знам какво да я правя вече моята щерка. Казва ми че като решавали задачи, тя нищо не разбирала от това което обяснява господина ами си решавала сама както тя си знаела и успявала да си реши задачите  Shocked Какво да правя? Като ми каже че нищо не разбира и ми настръхва косата.
Мисля си че може да се дължи на това че са още на преговор и явно има доста разминаване в това което са и обяснявали в училище и това което се опитва да им покаже Симеонов, реших да изчакам докато започнат новия материал - не знам как да постъпя.

# 184
  • София
  • Мнения: 752
Казва ми че като решавали задачи, тя нищо не разбирала от това което обяснява господина ами си решавала сама както тя си знаела и успявала да си реши задачите  Shocked Какво да правя? Като ми каже че нищо не разбира и ми настръхва косата.
Мисля си че може да се дължи на това че са още на преговор и явно има доста разминаване в това което са и обяснявали в училище и това което се опитва да им покаже Симеонов, реших да изчакам докато започнат новия материал - не знам как да постъпя.
Издебнете г-на в коридора и му кажете тия работи на него. Той ще я провери какви ги върши и ще ви каже как стоят нещата. Peace

# 185
  • София
  • Мнения: 3 930
Леле аз като ви чета и имам чувството че нещо съм сбъркала с тази школа.
Нямаме никакви амбиции за СМГ или математически състезания, просто искаме да засилим упражнения, познания по 2-те дисциплини за да подсилим БАЛ-а, желанието е езикова гимназия.
В нашият случай май не сме избрали добре преподавателя по математика. Аз все пак да питам нали преподавател в Междучасие по математика с име Симеонов е един? (да не би да са 2-ма  Rolling Eyes) Доколкото го мернах в гръб беше мъж с дълга коса - това ли е този за който говорите?

Симеонов по математика в Междучасие е един.Според мен е добър преподавател за деца с добра основа по предмета.
Знам за деца от неговите групи,които влязоха в езикови гимназии респ. са изкарали високи оценки по математика.Имам предвид деца,на които СМГ или състезанията по математика не са били приоритет.


Децата, които са изкарали високи оценки по математика, са щяли да ги изкарат и при Тонова (съвсем напосоки я избирам). Симеонов не е някакъв корифей в преподаването на материала за 7ми клас и не всички му се радват. Забавен е, замеря ги с тебешири, разказва вицове, измисля интересни задачи.

На школата децата са много и не може да се обърне индивидуално внимание на всеки, както на частни уроци.  Децата, които имат трудности с материала са си за учител. Ако имат проблем с обясненията на Симеонов, могат да сменят групата. Става въпрос за училищен материал все пак, не за интеграли.

tsveta_pile, говори със Симеонов да проследи детето другата седмица и да ти каже какво е положението, за да реагираш на време.

# 186
  • София
  • Мнения: 12 141

Децата, които са изкарали високи оценки по математика, са щяли да ги изкарат и при Тонова (съвсем напосоки я избирам). Симеонов не е някакъв корифей в преподаването на материала за 7ми клас и не всички му се радват. Забавен е, замеря ги с тебешири, разказва вицове, измисля интересни задачи.

На школата децата са много и не може да се обърне индивидуално внимание на всеки, както на частни уроци.  Децата, които имат трудности с материала са си за учител. Ако имат проблем с обясненията на Симеонов, могат да сменят групата. Става въпрос за училищен материал все пак, не за интеграли.


A кой е казал,че всички му се радват на Симеонов?Въпрос на взаимна преценка между родители и деца е дали да ходят на курс или частни уроци и съответно кой преподавател да изберат.
Има деца,които са започвали при него в Междучасие и са се отказвали след това.Впоследствие са потърсили услугите на частен учител и мисля добре са се справили на изпита.

# 187
  • София
  • Мнения: 3 930
Родителите търсят отвсякъде препоръки за преподаватели. Обикновено тези, с много кротки и ученолюбиви деца, се хвалят най-много. Така се раждат легенди. Аз вече внимавам, доста наивна бях до сега.

Особено за Симеонов, като се оплаче човек, и скачат срещу него.

# 188
  • Мнения: 51 924
Родителите търсят отвсякъде препоръки за преподаватели. Обикновено тези, с много кротки и ученолюбиви деца, се хвалят най-много. Така се раждат легенди. Аз вече внимавам, доста наивна бях до сега.

Особено за Симеонов, като се оплаче човек, и скачат срещу него.

Това е просто поради факта, че Симеонов може да даде най-много именно на напредналите деца с много добри познания и с нужда от надграждане. Тези с пропуските са за други преподаватели или за частни уроци.

# 189
  • Мнения: 7 285
Така се раждат легенди. Аз вече внимавам, доста наивна бях до сега.
Помним, помним.
Вие също не бяхте доволни преди време от препоръчана тук преподавателка, но в една друга тема.

Хубаво е човек да направи по-обширно проучване преди да избере и да прецени точния преподавател за своето дете.
Особено пък за Симеонов е писано тук много. И ако се чете внимателно, може да се направи преценка.

tsveta_pile, дай на Симеонов още един шанс, поне още две занятия и после май нищо друго не ви остава,  освен да търсите частен учител или да смените групата.

# 190
  • София
  • Мнения: 3 930
Да, от Елза Тодорова. Чак през май се оплака, че синът ми не пишел в час и нямал домашни.
И от Симеонов после се оплаквах.

# 191
  • Мнения: 51 924
Момичета, преподавателите от СМГ най-общо казано нямат навика да се правят на пъдари. Те преподават  на тези, които искат да се научат. Останалите, които нямат интерес и не внимават,  в по-голяма или по-малка степен са оставени на самотек, стига да не пречат на уроците. Ако очаквате някой да следи дали се внимава, дали са написани домашните, дали материалът е разбран и т.н. може би трябва да потърсите други варианти. Също и ако детето изостава - няма да спират цялата група заради изоставащите.

# 192
  • София
  • Мнения: 13 714
Черна станция, обсъждали сме го в една друга тема  Hug Peace
Не става дума да се правят на пъдари учителите, а за това, че не може да се оставят децата на самотек. Не е правилно! Още повече, че в Междучасие трябва, освен оценката от теста в края на модула да има и оценка от преподавателя. Как ще стане това ако не познава децата и ако няма наблюдение? Проблемът според мен си е в големите групи и това е. Учителят е учител затова, за да може да задържи вниманието на децата, иначе отиваме на друго академично ниво.

Тонова успява да контактува със всяко дете, знае имената им и няма начин да не разбере ако някое е без домашно. Е, вярно, че само 3 занимания са имали, ама то си показва самия човек какъв е. Аз като търсих къде да запиша дъщеря ми съзнателно избягах от СМГ заради големите групи, които не позволяват по-близък контакт с преподавателя. За съжаление и в Междучасие се заформя такава тенденция.
То е вярно, че всички са там доброволно, но някакси учителят трябва да има ангажимент към тия деца и да знае кои са и докъде са.

# 193
  • Мнения: 51 924
Все пак нямам идея как са нещата в Междучасие. Може нещата да са по-добре отколкото в СМГ.

# 194
  • Мнения: 3 074

Хубаво е човек да направи по-обширно проучване преди да избере и да прецени точния преподавател за своето дете.


Би било хубаво и школите, а и самите учители да дават подобна информация, за да могат деца и родители да направят преценка - например "най-подходящ за деца без/с пропуски в материала, кротки/енергични, следи/не следи за домашни и др. От грешния избор губят всички.

Заради едно дете с пропуски или имащо нужда от повече внимание, не трябва да изостава цялата група (според мене), но трябва родителите да бъдат информирани навреме, за да могат да търсят друго решение.

Общи условия

Активация на акаунт