Гей-парад 2013

  • 34 656
  • 1 169
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 0

Toва, което водите вие е далеч от дискусия. Повтаряте едно и също , и когато някой с различно мнение се изкаже, вие го обявявате за хомофоб. Но това е демокрацията - едни могат да се изказват, а други не...

Хомофоб е човек, който не е толерантен към определената група (до тук ясно). Вие се смятате за толерантен, но не сте в моите очи. И какво от това?
Интересно ми е с какво се показах като нетолерантен.

# 286
  • Мнения: 1 298
http://www.smh.com.au/national/children-of-samesex-couples-thriv … 130605-2nqjy.html

Ето, някои са наблюдавали и тези деца...и ги намират за супер.
А вие колко деца на гей-двойки сте виждали, че да знаете какви са им "психологическите и социални възприятия" ?

# 287
  • Мнения: 682
Който иска да си прави паради...свобода и избор....

Но съм категорично против осиновяването на деца от гей-двойки.И не защото било анти-природно,ами поради психологическото и социално възприятие на самото дете.....
И да ,и аз не харесвам холандското общество..... Thinking

И аз недоумявам как майки отговарят на децата си със "защото така трябва", "аз съм ти родител и ще ме слушаш", "в моята къща важат моите правила", "а си гъкнал, а съм..." и прочие. Но това не са моите деца и не са моя отговорност. Това по въпроса с психологическото и социалното възприятие. Щото то се формира от поведението и съжденията на родителя в един период от време. От успеваемостта му да е на нивото на детето си, от личните му компетенции да възпитава, поощрява и гушка в подходящия момент и по начин, адекватен за ситуацията. Мястото на детето не е в спалнята. Отделно децата защитават майките си като най-важните за тях. Едно уверено дете ще си каже каквото мисли и ще отмине.

# 288
  • Мнения: 682

Toва, което водите вие е далеч от дискусия. Повтаряте едно и също , и когато някой с различно мнение се изкаже, вие го обявявате за хомофоб. Но това е демокрацията - едни могат да се изказват, а други не...

Хомофоб е човек, който не е толерантен към определената група (до тук ясно). Вие се смятате за толерантен, но не сте в моите очи. И какво от това?
Интересно ми е с какво се показах като нетолерантен.

Мога да обясня, но пак ви питам, какво значение има това за вас? Вие не ме познавате, а дори и да ме познавахте, не виждам как това е важно...

# 289
  • Мнения: 9 050
Много деца са гледани от майка и баба (без мъж в семейството) и са създали напълно нормални семейства. Как ли е станало това?  newsm78
И въпросът който винаги ме е тормозил - ако семейството е определящо, как от хетеросексуални родители се раждат деца с хомо- или бисексуални предпочитания?

# 290
  • гр. София
  • Мнения: 2 778
Не само, че не разчита, но "любовта" между войниците би довела до тотално разложение и деградация на която и да е армия. А педалите едва ли подхранват подобни "митове". Те са пацифисти, нежни души, живеят само за любоФта. Воинската храброст и чест са им безкрайно чужди.

точно едни от най-великите армии в древността - тези на Древна Гърция са били с изцяло хомосексуални отношения , което въобще не е било срамно и не се е криело ,
все пак са тези битки са траели месеци наред , а хората имат някакви сексуални нужди ,  имало е и покровителствено отношение от старите към младите ,
а и сексът м/у мъже и жени е бил забранен , затова са намерили друга форма на секс , това съществува и в днешно време впрочем ...

Това са митове и легенди. Дай, ако обичаш, доказателствен материал. (Извори). Но не любовна поезия, а конкретни данни за хомосексуализъм в старогръцката армия. С име на автор и съчинение.

Цък

Цък

Цък

# 291
  • София
  • Мнения: 4 877
http://www.smh.com.au/national/children-of-samesex-couples-thriv … 130605-2nqjy.html

Ето, някои са наблюдавали и тези деца...и ги намират за супер.
А вие колко деца на гей-двойки сте виждали, че да знаете какви са им "психологическите и социални възприятия" ?

Of the 315 gay, lesbian and bisexual parents who completed the globally recognised child health questionnaire, 80 per cent were women.

Подчертаното е причината децата да са "супер".

# 292
  • Мнения: 482
И мога да повтарям до припадък, че същите тези организации, които организират гей парадите съвсем скоро ще пожелаят всички тези неща, за които говоря в първия ми пост. Който иска да го прочете !


Здравейте Simple Smile

Кои са тези организации и от къде ти е инфото? Колко достоверна ти е информацията (че ще почнат)?

Коя е вашата организация и вие за какво се борите? (изключая против гей парада)
Информацията ми е дотолкова достоверна, доколкото виждаме какво се случва в Западна Европа и САЩ. http://www.youtube.com/watch?v=NfGhLf4W35k  Изгледайте частта за скандинавските държави !
Скоро ще разберете за какво точно се борим !
http://nsaprotiva.com/

Мда! Само пропаганда и никви факти ... демек нищо ново под слънцето.
Националистически идеи! Искрено се надявам да не пребиите никого тази година! Защото агресия вече е и патология и престъпление!
И регистрирането на сайт с една буква отличаваш се от сайта на http://saprotiva.com/ Дали не е направено, за да се възползвате от чужда популярност?! Не ми отговаряй въпроса е риторичен, а постъпката "възвишена"!

# 293
  • Мнения: 0

Toва, което водите вие е далеч от дискусия. Повтаряте едно и също , и когато някой с различно мнение се изкаже, вие го обявявате за хомофоб. Но това е демокрацията - едни могат да се изказват, а други не...

Хомофоб е човек, който не е толерантен към определената група (до тук ясно). Вие се смятате за толерантен, но не сте в моите очи. И какво от това?
Интересно ми е с какво се показах като нетолерантен.

Мога да обясня, но пак ви питам, какво значение има това за вас? Вие не ме познавате, а дори и да ме познавахте, не виждам как това е важно...
Важно е, защото писах за да спечеля хората, които пишат в този форум на моя страна и вместо да си говорят против парада вкъщи на ракийка, да излязат и да протестират против тази демонстрация ( моля не ме връщайте назад, за да не се налага да обяснявам за какво протестираме). Но вие, обявявайки ме за нетолерантен, хомофоб и малоумник с бръсната глава, отблъсквате хората, които имат сходни виждания с мен. Това е. Иначе, изобщо не ме интересува как ме определяте.

# 294
  • Мнения: 9 050

Toва, което водите вие е далеч от дискусия. Повтаряте едно и също , и когато някой с различно мнение се изкаже, вие го обявявате за хомофоб. Но това е демокрацията - едни могат да се изказват, а други не...

Хомофоб е човек, който не е толерантен към определената група (до тук ясно). Вие се смятате за толерантен, но не сте в моите очи. И какво от това?
Интересно ми е с какво се показах като нетолерантен.

Господин Нов, публикувате пропаганда, подкрепяйки я с "интервю" в което не е ясно нито кой пита, нито кого пита. Ей сега мога да седна и да ви напиша друго такова. Въпрос:.....Отговор:....
Има ли изобщо подобен случай не е важно. Важното е че някой нещо е сътворил и то чудесно онслужва призива ви за "спиране на гей пропагандата в зародиш", защото това е "гнусотия".

Тема приканваща на протест с цел премахване на нещо е всичко друго, но не и толерантна.

# 295
  • Мнения: 482
Въпрос:
Интересно ми е с какво се показах като нетолерантен.

Отговор:
... Тази извратена демонстрация ...

 Peace

# 296
  • гр. София
  • Мнения: 2 778
И още по темата за армията:

http://www.sacred-texts.com/lgbt/pge/

Още една книга:
http://www.amazon.com/gp/product/0674362705

Факти от двете посочени книги:

Цитат
Homosexual relationships seem to have been prevalent in ancient Greece. Some believe Achilles and Patroclus of Homer's Iliad were icons of male homosexuality. Aristotle stated that the Cretans encouraged homosexuality as a population controller on the island community in his Politics. {3}

Greek poets wrote of same-sex love and notable philosophers and writers such as Plato, Xenophon, Plutarch, and pseudo-Lucian discussed the topic. Plato is quoted as commenting:

Homosexuality is regarded as shameful by barbarians and by those who live under despotic governments just as philosophy is regarded as shameful by them, because it is apparently not in the interest of such rulers to have great ideas engendered in their subjects, or powerful friendships or passionate love-all of which homosexuality is particularly apt to produce. {4}

Diogenes Laeurtius wrote of Alcibiades, the Athenian general and politician of the 5th century BC, "in his adolescence he drew away the husbands from their wives, and as a young man the wives from their husbands." {6}

Similarly, a character in Plutarch's Erotikos (Dialogue on Love) proclaims, "the noble lover of beauty engages in love wherever he sees excellence and splendid natural endowment without regard for any difference in physiological detail." {7}

Physicians casually commented that pleasure between men was more tiring. {8} Only a few examples of apparent same-sex exclusivity are known in ancient Greece, among which are Alexander the Great and Zeno of Citium, the founder of Stoicism.

The form of homosexuality that was most common in ancient Greece was pederasty, meaning a relationship between an adult man and a male youth. For the Greeks, pederasty was more than a sexual pastime or preference - it was nearly a social institution. A same-sex relationship between an older man, probably in his 20s or 30s, known as the erastes, and a beardless boy, the eromenos or paidika, became a cultural ideal. The relationship was regarded as mutually beneficial, as the older man would educate, protect, love, and provide a role model for his lover, while the eromenos offered his partner with beauty, youth, admiration, and love. {9}

Another common form of homosexuality in classical Greece originated in thesymposion, an aristocratic male drinking group. Guests reclined on couches in front of low tables laid with light snacks and a mildly alcoholic water-wine mixture.

The wine was poured by young male or female slaves, often chosen for their beauty. There were games, entertainments performed by the slaves, speeches, and conversations. The evening often ended with a drunken riot through the streets.

According to the Oxford Dictionary of the Classical World, the symposion was the main reason for the importance of homosexuality in ancient Greece, as it became the focus of expressions of love, sex, and liaisons both physical and spiritual.

Homosexual liaisons occurred both between drinkers and with slave boys, and the "idealization of these emotions inspired some of the highest expressions of love in European literature." {11}

Given that only free adult men had full social status, women and male slaves were not problematic sexual partners. Sex between freemen, however, was problematic for status. The central distinction in ancient Greek sexual relations was between taking an active or insertive role, versus a passive or penetrated one. The passive role was acceptable only for inferiors, such as women, slaves, or male youths who were not yet citizens. Terms for the passive role were muliebria pati, "to submit to what is done to women" and aselgainein, "to defile oneself." The active role in Greek was hubrizein, "to exert force upon another."

For these reasons, the pederasty described above became the ideal form of homosexual relationships. A free male youth was a more noble partner than a male slave (and perhaps more than a woman as well) because he could be from a noble family and would eventually become a free citizen.

But it also avoided homosexual sex between equals, which was problematic for reasons of status: if two adult citizens were to engage in homosexual activity, the one who played the passive role would lose respect. Women and slaves had no respect to worry about losing, and it appears that a male citzen who had been an eromenos in his youth lost no respect for it - in fact a history with a noble partner could be an honor - but he was expected to take the active role (whether with a women or a man) now that he had become an adult.

# 297
  • Мнения: 9 050

Важно е, защото писах за да спечеля хората, които пишат в този форум на моя страна и вместо да си говорят против парада вкъщи на ракийка, да излязат и да протестират против тази демонстрация ( моля не ме връщайте назад, за да не се налага да обяснявам за какво протестираме). Но вие, обявявайки ме за нетолерантен, хомофоб и малоумник с бръсната глава, отблъсквате хората, които имат сходни виждания с мен. Това е. Иначе, изобщо не ме интересува как ме определяте.

Ако хората, които имат сходни виждания с вас един пост ще ги накара да се откажат, те нямат сходни виждания с вас. По-скоро може би повече ракийка са пийнали.

Не знам дали ще ви се стори достоверно, но никога темата за гей парада не е била обсъждана вкъщи. С или без ракийка. Само силна омраза или много свободно време може да направи подобна разходка толкова важно събитие в нечий живот.

# 298
  • София
  • Мнения: 4 877
И още по темата за армията:

Добре, съгласих се. Това се отнася само за старогръцкото общество и армия обаче, не и за съвременните.

# 299
  • Мнения: 0

Важно е, защото писах за да спечеля хората, които пишат в този форум на моя страна и вместо да си говорят против парада вкъщи на ракийка, да излязат и да протестират против тази демонстрация ( моля не ме връщайте назад, за да не се налага да обяснявам за какво протестираме). Но вие, обявявайки ме за нетолерантен, хомофоб и малоумник с бръсната глава, отблъсквате хората, които имат сходни виждания с мен. Това е. Иначе, изобщо не ме интересува как ме определяте.

Ако хората, които имат сходни виждания с вас един пост ще ги накара да се откажат, те нямат сходни виждания с вас. По-скоро може би повече ракийка са пийнали.

Не знам дали ще ви се стори достоверно, но никога темата за гей парада не е била обсъждана вкъщи. С или без ракийка. Само силна омраза или много свободно време може да направи подобна разходка толкова важно събитие в нечий живот.
Хората не обичат да застават до хора, на които са лепнати етикети, така както правят хора от този форум. Независимо дали вижданията им се припокриват с тези на протестиращите. Овчето мълчание на 89% от българите, в последните 20 години, е показателно.

Общи условия

Активация на акаунт