ДЖЪМБО/ JUMBO - символ на ниско качество и лошо обслужване

  • 22 065
  • 48
  •   1
Отговори
  • Мнения: 43
Скъпи бъдещи мами, искам да ви споделя какво ми се случи днес, за да не правите моята грешка да пазарувате от Джъмбо за бебчетата си. Настоящите мами вярвам вече са си направили изводите сами, но на тези, които като мен се сблъскват за първи път с капаните на бебешката индустрия се надявам да спестя едно неприятно изживяване.
Та разхождам се аз из магазина, въоръжена с най-подробен списък за пазаруване, нашарен с коментари и одобрен от 2 практични настоящи мами. Гледам списъка на дрешките - ще ми трябват 5 бодита с къс ръкав. И се гмурвам в камарата от шарени дребосъчести гащеризончета. Уж гледам внимателно - да е 100% памук, да се облича отпред, а не през главата, да е със здрави копчета и т.н. След 30 минути ровене и оглеждане излизам победоносно с въпросните бодита и още няколко важни покупки. Още с влизането вкъщи, изсипвам всичко на дивана и почвам да премятам сладурските нещица с възторг.
И ето ужас! Оглеждам бодитата - сладурските картинки отпред, направени с лъскави цветни конци отзад не са покрити с никаква подложка и отвътре цялото боди е в дерящи твърди възли! Ами то дори на мен ми боде, какво остава за фината кожа на едно новородено бебче!!!!!
И как мислите се развива тази история? Въпреки че се връщам веднага с молба да сменя въпросните дрешки с други без картинки, ми отказват с гадно безразличие - в суматохата, съм изпуснала някъде касовата бележка, а това че бодитата са непокътнати, с етикет и баркод на Джъмбо за тях не е основание да си приберат обратно боклука. Нали сега им се е паднало да го пробутат на някой лапни-шаран като мен!!!
И вижте, тук не става въпрос за мизерните 20 лв. - става въпрос за измамата, обидата и злоупотребата с една жена в 8 месец, на която безсрамно пробутват неща тотално неподходящи за бебета!
Така че тържествено обещавам - повече НИКОГА, НИКОГА, ама НИКОГА няма да купя и 1 копче от този отвратителен скапан магазин! Ако и вие имате подобен опит, споделете го - поне да спестим нервите и парите на други бъдещи мами, без опит в бебешкото пазаруване.

# 1
  • София
  • Мнения: 581
купувала съм прекрасни бодита от джъмбо мекички със здрави копчета  използвани са много дълго време и не са  мръднали

# 2
  • Мнения: 43
carlinka05, явно просто си гледала по-внимателно от мен Simple Smile
Тези, които аз си купих, определено не могат да се ползват - материята е ок, но тази бродерия без подложка е ужасна. И като се прецакаш веднъж така, няма връщане назад. Вчера говорих и с управителя на магазина и той просто ми тресна телефона. Ей това се казва customer service!

# 3
  • sf
  • Мнения: 11 764
Явно проблемът е,че нямаш касова бележка иначе не биха имали основание да не върнеш стоката.
Преглъщаш и сладващия път гледаш внимателно  Peace

# 4
  • Мнения: 9 043
За съжаление тук проблема е в теб. Не си гледала и не си пазиш бележката.
99% от магазините ще ти откажат замяна без бележка. Така, че проблема не е в Джъмбо. Не че съм възхитена от магазина.
Бодитата все пак не ги шият в магазина...така че туй без коментар. Вземала съм на моя син няколко от там. Меки и на прилична цена. Цветните обаче пускат.
И не се заричай...Никога, Никога....като се роди детето да ти е живо и здраво и тръгнеш за играчки ще се окаже че пак от там ще пазаруваш Hug

# 5
  • Мнения: 4 664
Да , факт е , че имат и доста боклучави неща . Но са оставени на разположение на клиента и той може да си ги оглежда , преди да ги купи . Факт е , че съм вземала много играчки , които нямаш право да провериш и се оказват неработещи ... но никога не са ми отказвали замяна . Никога .
Качеството на дрехите , които си купила е гадно , но ти не си гледала . Освен това в Джъмбо има и много хубави бодита и дрешки на Дисни .
Колкото до загубената касова бележка ... няма как да ти се замени нещо без такава .
Аз макар и да имам забележки към магазина , в този случай не ги намирам за виновни .

# 6
  • Мнения: 1 110
От магазина съм купувала предимно играчки на Chicco i Fisher Price, доволна съм и проблеми не е имало. Вярно качеството на някои текстилни стоки и други аксесоари не е най-доброто, но просто трябва да  се внимава при покупката. Иначе има и добри предложения, вярно ядосана си, но ще мине. Следващият път ще бъдеш по-предпазлива, с времето ще се научиш и свикнеш с много неща.

# 7
  • Мнения: 11 743
И аз смятам, че трябва повече да внимаваш  Simple Smile  - това е положението. Но в тази връзка искам да спомена, че при подобен инцидент с Икеа нещата се развиха коренно различно. Купихме гардероб и ни го докараха с куриер до Варна. При сглобяването се оказа, че липсват едни мънички рафтодържачи. Обадих се по телефона, искаха да им издиктувам номера на касовия бон. Тогава се оказа, че не мога да го намеря. Въпреки това ми записаха адреса и след 2 дни куриер ни донесе до вратата пликчето с рафтодържачите без да плащаме транспортни разходи - София - Варна. Така, че може и без касов бон, стига да искат. Още повече си на място и се вижда стоката с етикета.

# 8
  • Мнения: 1 110
Да, но във вашия случай Икея разполага поне с товарителница и данни на получател, които е достатъчно да кажете. Това значително променя нещата Peace

# 9
  • Мнения: 73
Аз не разбрах кво е виновен магазина, че клиентката не е гледала при пазаруването(за 30 мин ровене на бодита, щях и бодовете да им преброя  Mr. Green ) или че си е изгубила бележката.
Вярно има много боклучета, но на мен си ми остава любимия магазин.  Heart Eyes

# 10
  • Мнения: 15 376
Джъмбо е последното място, откъдето бих купила бельо и то за новородено.

Арсениа, съжалявам, че така се е случило. Пази винаги бележката, след пазар, за да можеш да направиш рекламация или да върнеш продукта.

П.П. Ако чакаш лятно бебе, бодита без ръкав са по-удачни Wink.

# 11
  • София
  • Мнения: 581
малко пресилено и крайно изказване ...........................



# 12
  • Sofia
  • Мнения: 29 073
Обичам да пазарувам от този магазин

# 13
  • Мнения: 12
Да , факт е , че имат и доста боклучави неща . Но са оставени на разположение на клиента и той може да си ги оглежда , преди да ги купи . Факт е , че съм вземала много играчки , които нямаш право да провериш и се оказват неработещи ... но никога не са ми отказвали замяна . Никога .
Качеството на дрехите , които си купила е гадно , но ти не си гледала . Освен това в Джъмбо има и много хубави бодита и дрешки на Дисни .
Колкото до загубената касова бележка ... няма как да ти се замени нещо без такава .
Аз макар и да имам забележки към магазина , в този случай не ги намирам за виновни .
Просто винаги съхранявай касови бон и никога няма да имаш проблме със замяната  Peace

# 14
  • Мнения: 0
Здравейте и аз искам да споделя случката ми с прехваления магазин. Със съпруга ми купихме няколко играчки от магазина за подаръци, понеже отивахме на гости на роднини в чужбина. Едната играчка беше голяма хокейна маса, която не разпечатахме на място, понеже беше много голяма. На касата служителката също не направи проверка на играчка. На следващият ден решихме да извадим играчката, да видим как точно работи и за наша изненада тя беше натрошена. Отидохме в магазина да направим рекламация, да заменим с друга здрава или да ни върнат парите. Но разбирате ли, на онова голямо бюро на първия етаж, където пише "Рекламации" единственото, което могат да направят е да "запишат рекламацията" и през уикенда един единствен човек, на който е позволено да я оцени!!! При положение, че е очевидно какъв е проблема, а и не се знае дали и другите бройки не са били в същото състояние. И така ние оставихме една сума, която за сегашното ни финансово състояние е значителна и отидохме на гости без подарък за децата!!!
Разочарованието ми е в това, че навсякъде по света се правят рекламации. Навсякъде магазините се стараят да не оставят разочаровани клиенти, а едно от важните неща за клиента е да знае, че може да направи спокойно покупките си и ако някъде има повредена стока може да я върне или замени за здрава.
Мнения хиляди, много хора ще кажат "щом не си си я проверила, не се оплаквай", но аз не мисля така. Замислете се колко много проверки трябва да правите на всяко нещо, което купувате, колко много неща от тях може да не функционират правилно ...
Факт е, че не мога да имам доверие в магазина, който реагира неадекватно на такава рекламация и НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА КУПЯ НИЩО ОТ НЕГО.
Аман от лъжливи боклуци!

Общи условия

Активация на акаунт