ДЖЪМБО/ JUMBO - символ на ниско качество и лошо обслужване

  • 22 066
  • 48
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 73
А постави ли се от тяхната страна? Те как да са сигурни, че не си я счупила ти след като си я купила?
Другия път като отидеш да купуваш нещо по-голямо му направи щателна проверка, че после и да ревеш и да се тръшкаш все тая.  Peace

# 16
  • София
  • Мнения: 923
в закона за защита на потребителя е казано, че всеки има право да върне стоката в рамките на 7 работни дни, но само с касова бележка, в нито един магазин няма да приемат стоката обратно без касова бележка, защото само с нея могат да си сторнират сумата от касата и да излязат на чисто, иначе тези пари трябва да си ги извади от джоба касиерката, ако касата не и излезе на 0! Била съм касиерка в магазин за дрехи и аз съм се карала много пъти с клиенти точно заради касовата бележка, не веднъж съм обеснявала, че без касова бележка не мога да заменя стоката или да върна парите. Относно качеството на дрехите има хубави дрешки за бебета и то новородени от този магазин, на ниски цени, които са с апликации без бродерии и 100процента памук, за моето момиче купувам дрехи предимно от там, първо защото са евтини и второ защото ги носи по 2-3месеца, за толкова кратко време не искам да се охарчвам сумати пари за скъпи дрехи и после да стоят като антики прибрани, дрешките които вече са и малки съм ги дала да ги ползват по-малките бебета на приятелки, поне да се износят. Относно играчките, евтините са китайски боклуци, а скъпите трябва да се оглеждат на място, защото имат много играчки с дефекти. Този магазин е от типа всичко по левче, не очаквайте кой знае какво качество от стоките на тези ниски цени!  Peace

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 29 073
Не съм съгласна,че магазина е като тези от левче  Naughty

# 18
  • София
  • Мнения: 923
абсолютно същите боклуци ги има и в магазините по левче, особено тези за домашна употреба, това четки черпаци и т.н. също и евтините им играчки еднодневки, с етикет произведено в Китай, много пъти съм купувала от там играчки за племенника и точно за едно ползване и се чупят, а избирам здравите "уж" на вид играчки, защото той принципно не си пази играчките  Peace нищо лично това е моето мнение  Peace

# 19
  • Мнения: 2
Наистина има играчки, които изглеждат не много надежни, но аз от там такива неща не съм купувала. Само веднъж го посещавала Джъмбо и единственото нещо, което си взех от там беше подложка за лаптопа, много тарикатска, тъй като отдолу е мекичка и не ти убива на краката Simple Smile

# 20
  • Мнения: 5
Яяя вярно ли има такава подложка?! Ще трябва да отскоча до там да си взема и аз една. Точно на място го прочетох този пост. Благодаря just_smle_ Simple Smile   bouquet

Не знам всъщност какво толкова очаквате от Джъмбо. Това е евтин магазин, в който може да се намери всичко необходимо. Демек голяма борса. Когато човек иска нещо качествено, отива в магазин с немски/френски/италиански марки (която реално също се произвеждат в Китай, но с друго качество и съответно друга цена). А авторката на темата ще си знае следващия път да пази касовите бележки поне няколко дни.

Скрит текст:
Друг е въпроса, че има много магазини, в които ти слагат касовата бележка в пликчето, точно с такава цел.  За да няма разправии после. Обаче в магазини като Джъмбо просто ти я дават с рестото. И ако си с дете, чанта, пликчета, протмоне в ръката и зад теб още 5-6 чакащи майки... става весело Simple Smile

# 21
  • Мнения: 935
и моята история  Mr. Green :
вдигам от рафта картонена кутийка със стъклени бурканчета, мигновено едното бурканче пада и се троши. Разглеждам кутийката - скъсана. Явно този, който я е скъсал я е закрепил колкото да я остави на рафта. Изчаквам на място да дойде някой и да обясня. Идва продавачка и ми предлага като единствен вариант да си купя кутийката. Моля да извика управител. Идва т. нар. управител, който почти не говори български. Настоява да купя кутийката и отказва да отидем да видим записи от камерите . . .

# 22
  • София
  • Мнения: 46 929
Цъфти_Мъфти - ако не си намериш там и в Икеа има Simple Smile

# 23
  • On the sea
  • Мнения: 1 855
Няма смисъл от хабене на нерви след като на всяка стока си пише Произведено в Китай = лошо качество т.е. какво повече очаквате. Дрехи или бодите не бих купила от там отново , веднъж взех 2 бодита с апликации и след второто пране изглеждаха отвратително. Въпреки това обичам да ходя там,  попадала съм на много интересни и нужни неща, сред които има и такива с много добро качество, неща които си заслужават. Трябва да се оглежда добре и естествено, че нещо за 1, 2лв не може да бъде вечно. За авторката на темата съжалявам, трябвало е да си запази бележката и според мен тук персонала не е виновен.  За обслужването не мога да кажа нищо аз не съм в Бг, тук при нас са любезни, ако купуваш нещо по голямо, стол за хранене например, предупреждават в срок от колко дни имаш право да го върнеш, или ако е счупен в кои дни можеш да дойдеш и да направиш рекламация и т.н.

# 24
  • София
  • Мнения: 46 929
Произведено в Китай, не се равнява задължително на  лошо качество, зависи кой е поръчителя. Много от големите фирми са изнесли там производството си и качеството е страхотно.
Истината е, че в джъмбо има качествени неща, на определени фирми, другото са предимно еднодневки.
И от другите неща има и хубави и пълни боклуци, подбор му е майката и доза късмет.

# 25
  • Мнения: 871
Както каза  Angel_Dust "произведено в Китай" не винаги означава лошо качество - реално дори електроуредите масово се правят там или в Корея.
Аз съм купувала бебешки дрешки от Джъмбо и мога да кажа, че са доста по-добри от тези на Вис Виталис или на Бокал - другите се свиват или се разтягат и не стават за нищо, а тези от Джъмбо не са мръднали!
Колкото до връщането/заменянето на стоки - опитах веднъж да сменя нещо в Хиполенд и ми беше казано, че не мога да го направя! Мога да го върна, но ако искам да го сменя, трябва да е за стока с по-висока цена или да си доплатя разликата в цената?! Казаха ми също, че това за "рекламация в рамките на 7 дни" важало само за онлайн покупки?!  #Crazy newsm78

# 26
  • пак там
  • Мнения: 2 892
Качеството няма да коментирам - има и много качествени, и по-некачествени и много некачествени стоки.

Обаче за рекламацията не сте прави. На два пъти ми се е налагало да връщам стока в Джъмбо. Първия път беше количка с дистанционно, от ниския клас, която спря на втория час. Отидох да я върна, не се наложи - човекът на щанда за рекламация оправи скъсаното кабелче за пет минути. Тази кола работи и до днес, вече втора година (която при моя син разсипник си е направо огромно постижение, независимо от качеството на играчката). Втория път отново беше играчка, при това скъпа, при това - купена от друг магазин на Джъмбо! Предложиха ми замяна, аз отказах, върнаха ми без проблем парите. При все, че им бях казала, че е купена от друг техен магазин.

Мразя да пазарувам в Джъмбо Mr. Green - сметката за моите джунджурии обикновено е два пъти по-голяма от сметката за играчките на детето, а оттам можеш да ме изкараш обикновено само с шамари.  Mr. Green Обожавам да се разхождам из рафтовете и да си търся нещо симпатично за дома.

# 27
  • Мнения: 100
..... Казаха ми също, че това за "рекламация в рамките на 7 дни" важало само за онлайн покупки?!  #Crazy newsm78


Вярно е това нещо. Ако се разровите в закона ще видите, че връщането важи само за покупку, извършени по интернет.


Slavina Khristova, ако видите гърба на касовия бон ще намерите графика за рекламации. Нормално е там да няма денонощно човек на разположение да разглежда рекламациите. Все пак не е в правомощията на касиер или човек, работещ на рецепция да прецени дали играчката е била счупена или се е натрошила в последствие.

Относно магазина - и аз съм купувала счупени неща, но въпреки това продължавам да се връщам да пазарувам в магазина като за някои неща си имам едно на ум  newsm12

# 28
  • София
  • Мнения: 923
Цитат
Срокът на гаранцията за стоки е 2 години, но не по-късно от 2 месеца от установяване на несъответствието.
Ако дефектът или несъответствието на стоката се прояви до 6 месеца след доставката й, се приема, че е съществувало при доставката й. в този период тежестта на доказване на съответствието на стоката с договореното е на търговеца.
Ако се докаже, че несъответствието се дължи на естеството на стоката, то Вие не може да се възползвате от правото си на законова гаранция.
Има изключение от двугодишната гаранция. Това са случаите, в които се касае за стоки, чийто „естествен” живот е по-кратък от 2 години, като например бельо, чорапи и др.
Цитат
За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или – не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.
Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.
Привеждането на стоката с договореното е безплатно за Вас.
Не трябва да понасяте значителни неудобства при ремонта на стоката.
Ако търговецът не приведе стоката в съответствие с договора в рамките на месец, имате право да претендирате за възстановяване на заплатената от Вас сума или за отбив от цената на стоката.
Трябва и да знаете, обаче, че не можете да претендирате за възстановяване на заплатената сума, ако несъответствието на закупената стока е незначително.
Цитат
Търговската гаранция не е задължителна. Тя обвързва този, който я предоставя.
В случай че търговецът предостави гаранция, тя трябва да съдържа следната информация: обхват, срок, териториален обхват, име и адрес на лицето, предоставящо гаранцията. Трябва да бъде отразено и това, че
 независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията, дадена от Закона за защита на потребителите.
Когато сте предявили рекламация, позовавайки се на търговската гаранция и рекламацията се удовлетворява чрез замяна на стоката с друга, се запазват първоначалните гаранционни условия. Ако рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, то срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.
това е от закона за защита на потребителя, дефакто можеш да върнеш всяка една стока, ако не си доволен от нея, съотвенто и втора ръка  Peace

# 29
  • Мнения: 43
Ех, че интересна темичка се е получила от моя пост Simple Smile Не съм влизала тук известно време, понеже като се роди бебчо и не само ми мина яда, ами съвсем забравих за цялата тая история Simple Smile)) Обаче сте прави, научих се да оглеждам щателно бродерии, етикети и т.н. и не съм имала втори такъв фал! Малко повечко се охарчих за бебешки работи, ама поне съм спокойна за качеството. Правя един тест - пускам всичко на 60 градуса в пералнята и после на сушилня и което оцелее, остава за ползване   Joy Някои от подарените работи така отпаднаха от играта, но хубавите неща от 100% памук не са мръднали нито като размер, нито като цветове. Е, нямаме безкраен избор в гардероба, въртим едни и същи дрешки през някакъв период, ама дребният така или иначе расте с космическа скорост, та няма време да ни омръзнат Simple Smile
И все пак да уточня, съгласна съм, че си е моя грешката, че не пазих касовата бележка, но има 2 принципни положения, в които съм убедена:
1/ Потребителят може да е идиот, това си е негово право и по никакъв начин не е оправдание за производители и търговци да злоупотребяват като му пробутват потенциално опасни неща. Много виктимизиращо е изказването "да си гледала" - тук говорим за бебета, категорично трябва да има някаква социална отговорност на хората и компаниите в тоя бизнес
2/ Освен видимите дефекти, които евентуално могат да се установят и избегнат, има и "невидими" от типа на вредни химикали, използвани при обработката или съмнителен произход на материите. След тоя случай мъжът ми каза, че съм луда да купувам неща за бебето от JUMBO, които бог знае как са произведени и могат да го разболеят впоследствие, да предизвикат алергии, а пък играчките да се повредят и да го наранят. Определено ме убеди окончателно да не стъпвам повече там с тоя аргумент
Ами благодаря на всички, които писаха по темата, в крайна сметка това си беше един добър урок! Много весели моменти ви желая с бебчовци и бебки Hug

Последна редакция: сб, 23 ное 2013, 04:57 от Arsenia_

Общи условия

Активация на акаунт