ДЖЪМБО/ JUMBO - символ на ниско качество и лошо обслужване

  • 22 089
  • 48
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 134
Здравейте мами, като видях тази тема просто не се сдържах и реших и аз да споделя впечателнията си най-вече от обслужването в Джъмбо.
Започнах да пазарувам от този магазин няколко месеца преди да родя, т.е. от около началото на тази година. Бодита, като тези,  за които пише авторката на темата, аз лично не съм виждала. Купувала съм бодита предимно с къс ръкав, наистина са памучни, на след няколко пранета се деформират  така, че не можеш да разбереш каква дрешка е това. Скъсяват се на дължина и се разширяват, деколтето толкова им се разтяга, че едвам покрива гърдичките на дъщеря ми.
Затова  сега й купих за 18 м., при положение, че е на 7 м.
Като споменах за месеци, това е следващия недостатък на дрешките - има обозначен номер, който не е реален. Последно преди около месец купих  два плюшени гащеризона, с еднаква дължина, на единия пишеше за 6 м., а на другия за 12м.
И това не е всичко. Тъй като детето ми е първо и нямах представа какво точно да гледам на дрешките, гледах ги общо колко са големи и дали ще й станат. Да обаче дърщеря ми (за нейно щастие) е с дълги крачета и като и облека гащеризона, дъното му идва малко над коленцата. По този начин детето няма възможност да се движи свободно.
След като схванах тайните на детските дрешки, от Джъмбо купувам само бодита, защото са най-евтини и са наистина памучни, но както казах и по-горе, избирам номер, поне с 6м. по-голям от действителната възраст.
Гащеризони, блузки и панталонки купувам от един магазин на последния етаж на МОЛ Сердика. Много са им хубави нещата- не само като качество, но и като модели и цветове. Естествено по-скъпи са, но пък да гледаш красивото си дете (за всяка майка нейното дете си е най-хубаво) в красиви дрешки, цена няма.
Та да се върна към темата за Джъмбо. Всичко, което изброих по-горе, го приемам. В крайна сметка всеки сам решава какво качество търси и каво и за колко пари може да си позволи. Дори и да купиш нещо некачествено не е толкова фатално -в повечето случаи цените на дрехите не надхвърялт 10 лв. Като не ти хареса, няма да се върнеш втори път.
Миналата седмица с целия си акъл пак отидох в Джъмбо, този път не за дрехи, а за играчки. Видях, че са сменили подредбата и тъй като бях с детето и нямах време да обикалям, попитах една от касиерките (то май други служители в магазина няма) къде да намеря гумените и музикалните играчки. Тя ми изсумтя нещо нечленоразделно и посочи нанякъде, но нищо не намерих. Погледнах и памучните шапчици, но те бяха само за новородени, нямаше кой да ми каже имат ли за по-големи деца. Накрая реших, че няма смисъл да си давам парите на хора, които не ми ги искат. Натоварих детето в колата и отидохме до Чиполино. За съжаление те са затворили магазина си в Галакси МОЛ на бул.Шипченски проход и трябваше да се разкараме до Манастирски ливади, но си заслужаваше.
ПП Забравих да уточня, че досега съм ходила само в Джъмбо на Околовръстното, на бул.Ботевградско шосе. Всичките ми впечатления от обслужването са от там. Ако нямой има по-различна информация за другите магазини, нека да сподели.

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 29 086
До преди 1-2 год.много пазарувах от там  за сина ми бельо и анцузи за детската и после за училище,винаги съм взимала по-големи размери,.Събираха се леко при пране,но повечето неща бяха доста здрави.Дори след омаляване на дрехите ги давах на една приятелка за нейните синове,а тя след това на други двама малчугани.Купувала съм и бебешки дрешки и то за деца в чужбина,нямало е проблем с размери и здравина...То цял свят е залят от китайска стока,но има и качествена,не всичко е за един ден...

# 32
  • София
  • Мнения: 923
Накрая реших, че няма смисъл да си давам парите на хора, които не ми ги искат.

Ами  работници няма как да ти искат парите, те си бачкат за заплати и не им дреме дали има оборот магазина или не!  Twisted Evil Аз от там купувам дрехи предимно които са на Дисни, те си отговарят на номерата и не се захабяват или изкривяват при пране, имат едни много тънки бодита, които при едно пране и не можеш да познаеш дали предницата е предница  ooooh!

# 33
  • Мнения: 6
И аз също имам такъв опит със загубена касова бележка от Джъмбо и отказ . Вдигах скандали , но нищо не помогна. 6 месеца не влизах там . Сега пазарувам пак от там ,но внимателно сгъвам и прибирам касовата бележка. И връщам , когато нещо не ми хареса или не става. Истината е ,че качеството не е на ниво ,за сметка на ниската цена и разнообразието. Просто пазете бележката !

# 34
  • Мнения: 4 369
и моята история  Mr. Green :
вдигам от рафта картонена кутийка със стъклени бурканчета, мигновено едното бурканче пада и се троши. Разглеждам кутийката - скъсана. Явно този, който я е скъсал я е закрепил колкото да я остави на рафта. Изчаквам на място да дойде някой и да обясня. Идва продавачка и ми предлага като единствен вариант да си купя кутийката. Моля да извика управител. Идва т. нар. управител, който почти не говори български. Настоява да купя кутийката и отказва да отидем да видим записи от камерите . . .
За сравнение:
Скоро в Карфур взимам един буркан лютеница и друг в същото време пада и се пръска на земята. Изчаквам прилежно и аз да дойде някой.  Идват едни момчета, които зареждат магазина да видят какво е станало. Предлагам да платя лютеницата, те любезно ми отказват и ми казват да не се притеснявам.

# 35
  • София
  • Мнения: 1 857
За мен този магазин е пълен с боклуци, а обслужването и отношението към клиентите е направо никакво. Там всички клиенти са потенциални крадци и мошеници за тях, без значение от обстоятелствата. Още с влизането гърми музика, която ти казва, че кражбата е престъпление, после, че ако отвориш нещо - ще го платиш.

# 36
  • Мнения: 29
Много сте прави и за ниското качество и за лошото обслужване - огромен магазин, в който не можеш да разчиташ, че някой ще те ориентира и упъти, за да откриеш това, което търсиш, да не говорим ако поискаш съвет за нещо.

# 37
  • София
  • Мнения: 1 857
jenito1968, много си права. 3 служителя питах за нещо конкретно дали го има и 3-мата не знаеха. Въртях се като муха без глава 100 пъти из целия магазин за да търся, каквото ми трябва.

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 29 086
Връщането на стока само в магазина от който е закупен ли може да стане?

# 39
  • София !
  • Мнения: 1 239
Аз съм супер НЕ доволна , от една играчка !!
Купихме на дъщеря ми , кукла - бебе , което уж трябваше да плаче , да се смее и да издава още не знам си какви звуци . Тя е малка , близо 11 месеца и страшно много се радва на музикални и говорещи играчки . Е , всичко хубаво , ама като се прибрахме и реших да пробвам как функционира въпросното бебе - то НЕ работеше !! И , тъй като го закупихме от Джъмбо в друг град , няма как да се върна за да им върна бебето , защото ще ми излезе златно ... И , все пак що годе го пооправих . Наложи се да му сваля главата , за да сложа една пластинка ( която беше отлепена и съответно паднала ) на устата на бебето , за да може като му се сложи биберона да започне да издава звуци  . От делно , че сега трябва да търся , една ей такава опашчица http://static.bnews.bg/44cdf965395a.jpg , за да мога ЕВЕНТУАЛНО да стегна главата на бебето , че да седи захваната за тялото !! Много , много тъпо ........ Направихме едно 100лв. сметка , и на касата чаках 5 часа една около 20/21 годишна девойка да си приключи разговора по телефона . В количката си бях сложила чантата и якето , и тя с един тон : '' Я си вдигни чантата , да видя да няма нещо под нея ''  Shocked
Около 1000000000 пъти повториха , че стоката НЕ трябвало да се отваря , че ще трябва да си я заплащаме ...... Абе нямам думи !! И преди сме ходили , и съм била доволна , НО този път се разочаровах  Crossing Arms Crossing Arms

# 40
  • Мнения: 6 217
И аз не съм очарована, но и никой не ме кара да пазарувам от там. Купувам определени неща, които са изпробвани. Както от всеки друг магазин. Пределно ми е ясно, че от такъв магазин тип "левче", трудно ще купя нещо кой знае колко качествено. И все пак пълния паркинг преди Коледа си доказа максимата, че за всеки влак си има пътници.

# 41
  • Мнения: X
В Джъмбо не съм си и помисляла да купувам дрехи за децата - отвратителни материи!
Иначе, магазинът става да си купиш декорации и джунджурии за някой празник - Хелоуин, Коледа.
Но пък ми се е случвало да ме излъжат - веднъж една от закупените стоки ми я бяха маркирали 2 пъти. Видях на излизане по рампатаи влязох веднага прз входа да съобщя на Рекламации. Не ми уважиха рекламацията - трябвало да си проверя касовия бон на касата. Не беше голяма сума и не ми се занимаваше, но ми стана неприятно. Вече ще си проверявам бележките там, ако ще и 15 души опашка да има след мен.

# 42
  • Sofia
  • Мнения: 29 086
Миналата седмица пазарувах от Джъмбо в Гърция,много народ имаше,пълнеха яко количките....Каквото взехме за децата всичко си работеше и доста ги зарадва

# 43
  • Варна
  • Мнения: 172
Изключително разочарована съм от обслужването в Джъмбо.
Случката е следната: Отиваме цялото семейство - аз, мъжа ми и двете ни деца - да купуваме нещо. Малкото ни дете беше на около годинка. С мъжа ми носим раници - вътре няма нищо обемно, само необходимите неща, които по принцип ги има във всяка дамска чанта - ключове, телефони, портмонета, документи. В раницата на мъжа ми имаше и плик с определена сума пари, заради която мъжът ми не искаше да си оставя раницата. Аз не ползвам чанта към количката и поради това нещата на децата ми са вътре - влажни кърпички, една пелена за еднократна употреба, шише с вода и тънки жилетки за двете деца, тъй като бе лято, а в магазина надуват здраво климатиците. Раницата ми не беше обемна. Насочихме се всички към входа. Двама човека от охраната се втурнаха към нас и ни казаха, че не можем да влезем, тъй като сме с раници. Трябвало да ги оставим на гишето за рекламации. Обяснихме какво носим, как няма къде да поберем всички неща от раниците, тъй като нямаме джобове или някаква торба. Предложихме и да покажем съдържанието и на двете раници преди и след влизане в магазина. Отказаха ни с мотива, че може да искаме да крадем или да носим бомба  Shocked, затова трябвало да си оставим раниците. Да им гръмнем служителите ли??? Не знам дали имат нещо в главите си, но с раница да тръгнеш да крадеш е стократно по-трудно отколкото с дамска чанта - още от самото начало се набиваш на служителите, а ако нещо не съблазни и решиш да го пъхнеш в нея, трябва да свалиш поне едната презрамка, да я обърнеш пред теб, да разкопчееш цип, после да го закопчееш и т.н. На касата почти винаги някой иска да провери съдържанието й. Докато се разправяхме със служителите покрай нас минаха много жени с обемни чанти - плажни, обикновени дамски, макар че големината на много от тях значително превишаваше тази на раниците ни. На никоя не беше направена ни най-малка забележка... Никоя страна не отстъпи позицията си, затова си тръгнахме и отидохме в Хиполенд, където никога не са ни правили подобни проблеми. Последното важи и за останалите големи вериги магазини - Кауфланд, Карфур, Бриколаж, Практикер и др. Понякога някой от охраната желае да погледне съдържанието на раниците ни на влизане и излизане, показваме го и никой не си вдига нервите. Жалкото е, че се наложи да обикаляме целия град, тъй като живеем почти в центъра, а се разкарвахме напразно до края на града. Повече обаче няма да направим тази грешка.

# 44
  • Мнения: 17
Внимавайте като влизате с детето да не носи някоя дреха преди това купена от Джъмбо. Системата им за склад неработи добре. Скенера на касата ви засича на на излизане  и почват разправии. Охраната се държи много грубо и некоректно. Настояваше пак да заплатим дрехата нищо че вече такава нямаха. Такива били правилата. Трябвало да се декларира в-ко на входа. Жена ми беше купала дрехата преди 1-2 месеца аз и представа нямах че е от Джъмбо. Искаха касова бележка. Кой пази и носи касови бележки след 1-2 месеца?
Лесно се избягват такива проблеми като скенера засича на влизане и излизане. В Джъмбо обаче само на излизане работи.
Впечатленията са ми от Джъмбо в София, Дружба 5.
Казах им да проверят на камерата с какво е влезло детето. Не си направиха тоя труд.
Предпочете охраната да ни тормози и заплашва.

Общи условия

Активация на акаунт