Пластмасови купи Tupperware - лъжа или истина?

  • 207 636
  • 747
  •   1
Отговори
# 660
  • София Младост 3
  • Мнения: 133
Аз съм демонстратор от 6 месеца. Имала съм и трудни моменти за този кратък период и съм си викала да се откажа, но не съм. Колежките са страхотни, а и доволните клиенти, ме карат да продължавам!

# 661
  • Мнения: 16
Благодаря ти много!

# 662
  • Мнения: 22 909
На мен ми беше трудно и се отказах.Някак не ме бива да уговарям хората да си купуват нещо, хваля съдовете от собствен опит .
Дотук добре, но съдовете са скъпи,няма какво да го коментираме и поне моя приятелски кръг и техни близки не могат да си ги позволят, така че да имам релулярни поръчки.Отделно ми бе трудно да организирам партита- хората нямат време и възможности, не им се поема ангажимент.
Накрая ми омръзна и спрях.

# 663
  • София
  • Мнения: 4 578
Аз съм от 5 години. Не уговарям никого и правя партита само като ме викнат дружки, защото искат подаръци Simple Smile . А като имам по-малка поръчка, пускам при позната, която си ми дава %, аз пък на никой не съм взела цялата цена.
Но..., Не това ми е работата, просто много ги харесвам, от 20 години ги ползвам.
За скъпото, пак е относително, бутилка 750 мл за 13 лв?! Това са все едно две седмици си купувам по малка бутилка вода... Купите за месене ми спестяват време. Термосът държи чаят 24 часа врял...и т.н. да не излезе че убеждавам...

# 664
  • Мнения: 22 909
И сз ги ползвам от 20г., но явно не е за всеки тази работа.

# 665
  • 1st floor
  • Мнения: 9 112
Аз пък имам друг въпрос - някой възползвал ли се е от гаранцията на съдовете? Доколкото си спомням, дано не греша, е доживотна. Имам една стара любима купа. Ползвала съм я когато децата бяха малки, за да им нося пюретата, когато сме навън. После я бях забравила и така стоеше в шкафа. До преди 2-3-4 години. Започнах да си нося в нея ядене за работа. Най-вече нарязана салата, неовкусена. Обаче забелязах, че последните няколко пъти тече от нея в чантата ми. Първо си мислех, че не съм я затворила добре, но като се повтори, разбрах, че е от капака. Детето я занесе днес на Солунска в централния офис. Оставил са я за становище, щели да ми се обадят за някакви въпроси. На някой случвало ли му се е?

# 666
  • София
  • Мнения: 3 707
Да, досега два пъти, и двата пъти ми признаха гаранцията и ми подмениха счупената част за тяхна сметка. Доволна съм!

# 667
  • София
  • Мнения: 4 493
Аз пък имам друг въпрос - някой възползвал ли се е от гаранцията на съдовете? Доколкото си спомням, дано не греша, е доживотна. Имам една стара любима купа. Ползвала съм я когато децата бяха малки, за да им нося пюретата, когато сме навън. После я бях забравила и така стоеше в шкафа. До преди 2-3-4 години. Започнах да си нося в нея ядене за работа. Най-вече нарязана салата, неовкусена. Обаче забелязах, че последните няколко пъти тече от нея в чантата ми. Първо си мислех, че не съм я затворила добре, но като се повтори, разбрах, че е от капака. Детето я занесе днес на Солунска в централния офис. Оставил са я за становище, щели да ми се обадят за някакви въпроси. На някой случвало ли му се е?

Процедурата за подмяна на определена част или закупуването на резервна част става чрез демонстраторът ви. Учудвам се че в офиса са взели часта.
Капака може да се "разшири" при неправилна употреба, но лесно можеше и вие да се справите с проблема. Сложете го във фризера за ден и след това го извадете, оставете да се темперира и пробвайте дали приляга плътно на купата.
На мен ми се наложи да върна счупена част от турбошефа на клиент. Нямах проблеми подмениха я с нова част. Клиента е доволен.

Аз съм демонстратор и действам като Спокойна, доволна съм че мога да получавам информация от първа ръка, да купувам за семейството ми новите продукти и да получавам подаръци от фирмата.
Даже смятам, че си заслужава човек да стане демонстратор, но в група в който няма натиск за обороти и привличане на нови хора, каквато е групата в която съм аз.

# 668
  • Мнения: 22 909
Ами да, натискът за обороти мен много ме притесняваше.
Поръчвах известно време през друг демонстратор, но явно и това не беше ок и спрях накрая.

# 669
  • София
  • Мнения: 4 493
Ами да, натискът за обороти мен много ме притесняваше.
Поръчвах известно време през друг демонстратор, но явно и това не беше ок и спрях накрая.
Ами заповядайте при мен - няма натиск за обороти, няма натиск за рекрути, често правим комбинации за да пуснеме поръчка, разменяме продукти и т.н.

# 670
  • Мнения: 35
Аз също съм от 4-5 години, стартирах защото правех доста домакински партита - Заради подаръците
и в един момент моят демонстратор сега лидер, каза че повече няма да идва в къщи и ще трябва да ме регистрира защото имам доста неща, за които на партито мога да говоря само аз ...
И така след 5 години без никакъв натиск - натиск не съм срещала и при колеги демонстратори и ръководители, явно има единици такива.
Работата / ако може да се нарече така/ е изключително приятна
При постъпване на момичетата в моята група, аз казвам от собствен опит - правите партита когато искате и когато можете.
но на тях им харесва контакта и новите познанства и сами определят кога и колко.

Никога не убеждавам някой да си купи нещо - говорим за това което ние използваме и защо ни харесва и го предпочитаме.

 P.S.  за мен вече 5години, Тапер е забавление и много приятни емоции

# 671
  • 1st floor
  • Мнения: 9 112
.
Капака може да се "разшири" при неправилна употреба, но лесно можеше и вие да се справите с проблема. Сложете го във фризера за ден и след това го извадете, оставете да се темперира и пробвайте дали приляга плътно на купата.



А каква е неправилната употреба? newsm78 Наистина ми е интересно, защото имам доста съдове и не искам да ги разваля. През годините съм поръчвала разни неща и се понатрупаха. Но са от различни демонстратори и нямам идея точно тази купа от кой е. А не искам да притеснявам някой друг, затова пратих детето в офиса.

# 672
  • Мнения: 5 228
На мен ми се счупи една част на турбо шеф - пластмасовото нещо на дъното, за която се захваща бъркалката или както там се казва това с острието и сега е неизползваем. Обаче нямам нито фактура, нито контакт с дострибутора - в такъв случай мак няма как да ми признаят гаранцията?

# 673
  • София
  • Мнения: 3 707
Не можете ли да се свържете с демонстратора си? Това е правилния начин.

# 674
  • Мнения: 2 070
И на мен така ми се счупи тази част от чопъра. Смениха ми го без проблем, но след известно време пак се счупи. Този път направо баща ми му сложи един винт и сега няма мърдане.

Общи условия

Активация на акаунт