Buyincoins - Нашите покупки и отзиви,поръчване и помощ от приятели :) -10

  • 39 146
  • 753
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 1 425
valpan много благодаря Hug......последната мисля, че ще ми свърши страхотна работа искам я за бюрото на сина ми когато пише светлината от полюлея му идва от гърба и затова иска нещо което да му осветява тетрадките върху бюрото....... Hug
Coolmummy много съжалявам, че така се е получило при теб......само не се отказвай от борбата. PeaceПреди няколко месеца аз имах подобен проблем с Пейпал,но за неполучена от мен стока, за която имах тракинг номер.Показваше че е в България,а в действителност я нямаше стоката никъде.И след диспут,клайм и там разните кореспонденции отсъдиха в полза на сайта, защото съм имала тракинг.След това им писах всеки ден имейли, в които им писах колко съм разчитала на тях, а те колко са ме разочаровали.....че съм им имала пълно доверие,да ме защитят а те са ме предали и разни такива.....с една дума го ударих на чувства Embarassed......и след около две седмици словоизлияния,решиха да преразгледат случая и отсъдиха тогава в моя полза и ми върнаха парите/а не бяха никак малко бях поръчала таблет/.Така че не се отчайвай ,пробвай и по този начин.... Peace

Последна редакция: пт, 20 сеп 2013, 09:35 от berina

# 721
  • Мнения: 6
Здравейте,

предлагат ми да си върна телефона TOOKY T83, тъй като проблема се оказа, че е някъде по платката а не в микрофоните. Сайта не може да ми прати схемата на платката и ми предложиха да го върна.
Но сега четейки проблемите на Coolmummy не знам какво да правя и как да го изпратя към тях.
Coolmummy, може ли да споделиш как точно го изпрати и какъв проследяващ номер ти дадоха...

Благодаря.

# 722
  • Мнения: 2 188
Здравейте,

предлагат ми да си върна телефона TOOKY T83, тъй като проблема се оказа, че е някъде по платката а не в микрофоните. Сайта не може да ми прати схемата на платката и ми предложиха да го върна.
Но сега четейки проблемите на Coolmummy не знам какво да правя и как да го изпратя към тях.
Coolmummy, може ли да споделиш как точно го изпрати и какъв проследяващ номер ти дадоха...

Благодаря.

Писала съм многократно за проблема си и не ми се обяснява за енти път. Номерът ми е повече от коректен и в проследяването се вижда, че пакета ми е получен от тях. Затова недоумявам какво се случва!
БИК обещаха да върнат парите като затворя САМА диспута, а сега като са го спечелили няма да ви казвам какво съобщение ми изпратиха!  #Cussing out

# 723
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Coolmummy, много съжалявам   spoko,но не оставяй нещата така.
Обжалвай решението си по най-бързият начин(виж описанието на стр. 46 http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=730919.675) със прилагането на всички доказателства.
И аз съм изумена от това,което се случва в последно време. Винаги съм мислила,че Пейпала е на страната на покупателя...

Бих искала да ви кажа,че нещата ще се решават по-лесно без диспути,но това са вашите пари. Лошото е,че във твоят случай си още във времето,когато можеше да действаш със Пейпал и със правото си се възползвала за това. Аз,вероятно бих направила същото...
Надявам се,че си подала запитване и в пощата ни. Разбрах,че там нещата са доста бавни,но,ако имате отговор оттам,ще има и името на получилият пратката. Поне така са ми казали. Със това по-лесно ще може да се намери на склада им. Пиши ми,ако имаш някакви резултати от там.

Тези,при които е минало повече време вече няма какво да губят. Ако някой уред не може да се оправи тук,то единственият начин е да се прати назад и да се надява,че сайта ще го оправи или ще върне парите.
Много добре си спомням такива случаи преди. Връщали са парите след получаването на пратката,но без диспути.
Скрит текст:
Имам един въпрос: като пускате диспут във такава ситуация,какво избирате за причината?
Това е за другата тема,но все пак... Не трябва ли в този случай да се пусне диспут за не-работещ артикул със всички доказателства(видео,снимки и т.н.),да се ескалира и да се чака решението на Пейпал? Поне от преди си спомням,че Пейпал отсъжда да се върне артикула и при предоставянето на проследяващ номер връщат парите. Не съм сигурна,но така си го спомня. Имаше коментарии,че пейпал нещо не харесва българските проследяващи номера,но това беше преди време. Затова хората предпочитаха да общуват директно със поддръжката без да намесват пейпал... Разпитайте за това във темата за Пейпал.   Praynig

# 724
  • Мнения: 5 173
Coolmummy, искрено ти съчувствам. Не приложи ли коренспонденцията с БИК на ПП?

# 725
  • Мнения: 40
Coolmummy, съжалявам да прочета това. Не ги оставяй. Обжалвай наново.
Обясни им всичко подробно-кога , какво си си поръчала, кога си го получила, че стоката е дефектна и т.н. Аз след като обжалвах отвориха диспута и независимо, че им изпратих тракинг номера и бележка от пощата пак го затвориха в полза на продавача, но не се отказах. Обясних всичко подробно и след няколко часа промениха решението си. А днес дори видях парите си по сметката.
Успех, мила!

# 726
  • Ловеч
  • Мнения: 81
И аз идвам да ви се жалвам по повод телефона, който им върнах.  Tired
След като видях, че са го получили, но не ми пишат, вчера реших аз да им пиша. Отговориха ми, че са го получили и предлагат да ми върнат парите под формата на коинси. Аз им казах, че сумата е твърде голяма и предпочитам да се възстанови през Пейпал, още повече, че има пуснат диспут, който ще се затвори след като ми върнат парите.
Ама какъв е проблема да си вземеш парите в коинси и да почакаш какво ще отсъди пейпал???Дали ще затворят диспута пейпал или ще ти дадат още 100 долара на теб ти е все едно. Но ти си знаеш..
Coolmummy, съжалявам, че се оказах лош пророк. Трябваше да ме послушаш може би..
Снимай бележката от пощата, която са ти дали при пращането. Огради им тракинг номера, пиши им че може да изискаш с нарочно писмо от пощите доказателство, че действително тракинг номера е този иии така...

valpan, благодаря за текста, който си писала до BIC за "миризливото" мъжко портмоне. Хвана веднага декиш и ми върнаха 4 долара  Grinning

# 727
  • Казанлък
  • Мнения: 954
annaaa  Hug това е наистина добра новина! 
Не се отказвайте,момичета. Ще стискам палци.  Praynig

Наистина смятам,че без диспут биха върнали парите в коинси,но нека всеки сам си прецени докъде и по какъв начин иска да действа.

herosPeace хи-хи на теб са ти върнали повече дори. Но миризмата доста намаля вече,предполагам  Laughing

# 728
  • Ловеч
  • Мнения: 81
herosPeace хи-хи на теб са ти върнали повече дори. Но миризмата доста намаля вече,предполагам  Laughing
А, да намаля. Иначе портмонето е фешън и много го харесват, но не го препоръчвам на никого вече..

# 729
  • Мнения: 82
Мога ли по тракинг номера да проверя дали пратката ми е в България. Той няма букви накрая. Извинете ако е тъп въпроса, но ми е първа поръчка от 23 август. Имам търпение, но искам да се науча.

# 730
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Мога ли по тракинг номера да проверя дали пратката ми е в България. Той няма букви накрая. Извинете ако е тъп въпроса, но ми е първа поръчка от 23 август. Имам търпение, но искам да се науча.

Ако пратката ти е на стойност под 30$,то едва ли имаш проследяващ номер... по твоето описание имаш вътрешен номер на изпращането (нещо такова? Tracking number: B2035785 ) . Проследяващ номер,с който една пратка може да се вижда в проследяващи сайтове има този вид: RA*********CN

 heros, аз сега поръчах за проба и от другите портмонета...със магнитни закопчалки (коледни подаръци трябва да се правят от рано  Joy) . Като дойдат,ще споделя как са  Wink

# 731
  • Мнения: 0
Прочетох в едно от горните съобщения, че пейпал са отговорили че номера е фалшив, явно за да се праща нещо към Китай трябва да се заснеме опаковането и пращането му в пощата, заедно с трек номера, който се дава, един вид такова доказателство няма как да се обори, че е фалшиво...

# 732
  • Ловеч
  • Мнения: 81
Прочетох в едно от горните съобщения, че пейпал са отговорили че номера е фалшив, явно за да се праща нещо към Китай трябва да се заснеме опаковането и пращането му в пощата, заедно с трек номера, който се дава, един вид такова доказателство няма как да се обори, че е фалшиво...
БГ пощите не знам дали навсякъде е така, но при мен поне издават хвърчаща касова квитанция+ когато им работят комПУтрите- бележка на анГИЛийски с инфо докъде, какво и тн..
Paypal да има да взема. Няма такава работа като фалшив номер.. Както препоръчах- снимка на всичко от пощата+обаждане до отдел "рекламации" изходящи пратки в София. Там дига който свари /от явно софийските клонове/. По-скоро не дигат, но при упорито звънене... Всеки дава по малко инфо. Аз лично звъня често докато си "сглобя" пъзела. Настоява се за официален отговор дали номера е фалшив+ настояване да се пише от страна на БГ пощи до PAYPAL, че това е истински номер, а не фалшив! Ясно ми е, че PAYPAL малко ни игнорират, но аз лично за фалшив тракинг номер от USA фирма за хранителни добавки успях да спечеля диспут, само поради факта, че в посочени от мен няколко сайта.. на USA пощи, БГ пощи и един интернационален, никъде не фигурираше номера на Хамериканците. Така, че никакво отказване Coolmummy...

# 733
  • Мнения: 2 188
Тъпото е, че в съобщение ми пишат:
Скрит текст:
The tracking information you provided was invalid and we were unable to
confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
case is now considered closed and we are unable to process a refund.
А в Пейпал като основание за затваряне на диспута:
Скрит текст:
The tracking information provided by the seller did not confirm that the item was shipped to you.

Това са различни неща! Писах им, но от контактната форма, не мога вече да отворя затворен диспут. Може би щеше да го има онова бутонче, за което ме препратихте към предната тема, ако не бях ескалирала. Сега не фигурира при мен.
И все пак им писах доста дълго писмо, в което им казвам на коя дата съм получила телефона и на коя съм го върнала, както и тракинг номерата по получаването и връщането. Казах им, че недоумявам как така са писали, че няма данни от сайта да са ми изпращали нещо, като изобщо не са ме питали за това, а  само за тракинга от мен към тях. Казах им също така, че от сайта служителка на име Делла ми е потвърдила получаването на пратката обратно при тях, но са искали да ми върнат точки, а не да ми възстановят парите в акаунта и затова пускам диспут. Вметнах и че пратката мина през българската митница, платила съм допълнителни такси и всичко е документирано.

Не съм засягала темата за истинността на моя тракинг, защото ПРЕДИ им бях прикачила сканираната разписка, давала съм сайта за проследяване- ВСИЧКО!!!

Накрая им написах, че съм СИГУРНА, че след като прегледат всичко внимателно, ще отсъдят в моя полза.

Това е безумие, не знам как е възможно да се случва?!

Благодаря на всички за съпричастността и вземането на отношение към проблема ми.

# 734
  • Русе
  • Мнения: 7 934
Направо изпаднах в потрес  Shocked

Coolmummy, няма да се даваш. Бой докрай. Заплаши ПП че ще заведеш дело срещу тях и още друго каквото ти дойде на акъла.

Вече започвам да се моля всяка вечер да няма проблеми с моя върнат таблет  Praynig

Общи условия

Активация на акаунт