Buyincoins - Нашите покупки и отзиви,поръчване и помощ от приятели :) -10

  • 39 356
  • 753
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 350

И съм бясна, защото сега има проблем с още един таблет, пак Ainol novo fire 7, с неработещ тъч и се чудя какво да правя? Аз ще го изпратя и ще отворя диспут в PayPal, ама ако се получи същия проблем с проследяването, дали ще отсъдят в моя полза и ще ми върнат парите?
 

Виж в Settings -> About Tablet -> Build Number дали след числата пише tm и ако да ето тук има обяснено как се оправя проблема с тъча.

# 571
  • Варна
  • Мнения: 239

И съм бясна, защото сега има проблем с още един таблет, пак Ainol novo fire 7, с неработещ тъч и се чудя какво да правя? Аз ще го изпратя и ще отворя диспут в PayPal, ама ако се получи същия проблем с проследяването, дали ще отсъдят в моя полза и ще ми върнат парите?
 

Виж в Settings -> About Tablet -> Build Number дали след числата пише tm и ако да ето тук има обяснено как се оправя проблема с тъча.

Нищичко не разбирам и не смея много да пипам. Въпреки всичко, предния го човърках, но нищо не се получи. И понеже за този още не са изтекли 45-тях дни, предпочитам да си върна парите. А като се поразрових и установих, че за 300-350 лева мога да си купя и от тук сравнително добър таблет, но с две години гаранция и съвсем ме хвана яд.  Искам си парите  Crossing Arms

# 572
  • Мнения: 350
Нищичко не разбирам и не смея много да пипам. Въпреки всичко, предния го човърках, но нищо не се получи. И понеже за този още не са изтекли 45-тях дни, предпочитам да си върна парите. А като се поразрових и установих, че за 300-350 лева мога да си купя и от тук сравнително добър таблет, но с две години гаранция и съвсем ме хвана яд.  Искам си парите  Crossing Arms

Ти си знаеш. На самия таблет нищо му няма, софтуерен е проблема. Дано всичко е наред и ти върнат парите. Peace

# 573
  • Варна
  • Мнения: 239
Нищичко не разбирам и не смея много да пипам. Въпреки всичко, предния го човърках, но нищо не се получи. И понеже за този още не са изтекли 45-тях дни, предпочитам да си върна парите. А като се поразрових и установих, че за 300-350 лева мога да си купя и от тук сравнително добър таблет, но с две години гаранция и съвсем ме хвана яд.  Искам си парите  Crossing Arms

Ти си знаеш. На самия таблет нищо му няма, софтуерен е проблема. Дано всичко е наред и ти върнат парите. Peace

Дано, благодаря  Hug
Сега се сетих да ви питам и още нещо. Когато връщах първия таблет ми пратиха някакъв мейл, чрез който да контактуваме и да им изпратя там сканираната бележка от пощата с проследяващия номер. Получателят беше някакъв си Jun Wang в град Shenzhen. Странното е че този мейл вече не съществува, явно е изтрит. Интересно ми е и при другите ли е така?

# 574
  • Мнения: 2 189
При мен комуникацията е през сайта, не са ми давали мейл.
Виждам, че е получен от тук: http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp - пише Final delivery 20130901
Иначе и при мен не показва по другите сайтове да е получен.

# 575
  • Мнения: 20
При мен комуникацията е през сайта, не са ми давали мейл.
Виждам, че е получен от тук: http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp - пише Final delivery 20130901
Иначе и при мен не показва по другите сайтове да е получен.

Аз писах на mail и в сайта. От сайта ме карат да го зареждам, при положение, че проблемът е съвсем друг. Обаче на mail-a получих отговор, че трябва да им го пратя и ще го заменят или ще ми върнат парите, ако се докаже че е дефект. Тази сутрин им го изпратих и се надявам всичко да е наред, че дълго се чудех като какво да го декларирам  Praynig

# 576
  • Варна
  • Мнения: 239
При мен комуникацията е през сайта, не са ми давали мейл.
Виждам, че е получен от тук: http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp - пише Final delivery 20130901
Иначе и при мен не показва по другите сайтове да е получен.

А ти от Пейпал имаш ли отговор. Ако от сайта не потвърдят, че таблета е получен, ще ти върнат ли парите?
Мдааа, в сайта който си дала и аз го виждам моя таблет като получен. Обаче ония от сайта са се запънали като магаре на мост, че не са го получили и в техния сайт нямало данни. Пуснах рекламация в БГ пощи, за неполучена пратка, да видим те какво ще ми отговорят.  Banghead Що си взех беля на главата, да ме питат...
 Всичко това е много странно. Би следвало да имат един или два общи мейла и адрес през който да минава всичко. Тази практика със всеки клиент по различен начин, доста понамирисва, както и това че ще върнат парите на s.i.l.v.e.t.o, ако се докажело че е  дефект  #Crazy  Ами ако заявят че не е дефект, това кой ще го докаже?

# 577
  • Мнения: 590
Спешно моля за помощ, след като батерията на тел. Леново А660 падаше за 8 часа, днес взех мъдрото решение да върна заводските настройки. Сега менюто ми е на китайски. Как да си го върна на английски? Praynig

# 578
  • Казанлък
  • Мнения: 955
Поздрави от морето! Сега не мога да се включвам често,но,ако някой от еас все още ще има нужда от помощта ми,пишете ми на лични подробности за проблема си със подръжката

# 579
  • Перник
  • Мнения: 396
Спешно моля за помощ, след като батерията на тел. Леново А660 падаше за 8 часа, днес взех мъдрото решение да върна заводските настройки. Сега менюто ми е на китайски. Как да си го върна на английски? Praynig
В ютюб има доста клипчета. Напр. това, към третата минута http://www.youtube.com/watch?v=Yu-x3t4Q5SQ

# 580
  • Ловеч
  • Мнения: 81
Мисля,  че е редно да се поставите на мястото на китайците.. Те пишат АКО има проблем ще върнат пари,  защото убеден съм, че се злоупотребява. Дали от техническо невежество,  дали нарочно.. Това са търговци,  не благотворително дружество,  че да удовлетворяват всяка неоснователна претенция на разглезените особен но на запад от нас потребители. Така че не мисля,  че е редно да обобщавате както чета тия дни за коректността на магазина като цяло. Много добре знаете статуса на Бе Ге пощите ни родни "влагане във вътрешен чувал". Дали това говори на китаеца нещо,  ако някой от нас каже че нещо не е получил?  Така е и с техните статуси.  Пишете първо на китайските пощи, копирайте отговора им на магазина и ако не вдяват с цялата кореспонденция.. в paypal..

# 581
  • Мнения: 124
Здравейте, в крайна сметка след като ми отказа тъча на ainol fire и правих какво ли по препоръка на форумите, та даже го занесох в сервиз, където уж казаха,че проблема е софтуерен, го скапаха окончателно,даже вече не иска и да зарежда какво са правили незнам, но го държаха 3 седмции и ме уверяваха, че е с еоправи - (сервиза е на позитано като идвате от ботев) след немската от лявата страна). Та както и да е договорих се с китайците да им го пратя наново въпреки, че са минали повече от 6м и те да ми направят full refund, като аз ги уверих, че ще си купя отново от тях, което и мисля да направя стига да ми върнат парите. Сега въпроса: в пощата отивам само с таблета - те ли го упаковат или аз, какво се пише, плаща. Да връщам ли зарядното ( не че ми трябва, но тежи )а другите джаджи в комплекта???

# 582
  • Мнения: 2 189
При мен комуникацията е през сайта, не са ми давали мейл.
Виждам, че е получен от тук: http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp - пише Final delivery 20130901
Иначе и при мен не показва по другите сайтове да е получен.

А ти от Пейпал имаш ли отговор. Ако от сайта не потвърдят, че таблета е получен, ще ти върнат ли парите?
Мдааа, в сайта който си дала и аз го виждам моя таблет като получен. Обаче ония от сайта са се запънали като магаре на мост, че не са го получили и в техния сайт нямало данни. Пуснах рекламация в БГ пощи, за неполучена пратка, да видим те какво ще ми отговорят.  Banghead Що си взех беля на главата, да ме питат...
 Всичко това е много странно. Би следвало да имат един или два общи мейла и адрес през който да минава всичко. Тази практика със всеки клиент по различен начин, доста понамирисва, както и това че ще върнат парите на s.i.l.v.e.t.o, ако се докажело че е  дефект  #Crazy  Ами ако заявят че не е дефект, това кой ще го докаже?

Пейпал не се намесва, докато не се ескалира диспута. До него момент комуникацията се препраща директно към продавача. И НЕ, не съм получила никакъв отговор, а диспута е от края на август!
И на мен ми писаха, че ако има дефект, ще ми върнат парите, но то е явно, че има. Единствено съжалявам, че на видеото не сложих пакета, за да се види, че това е телефона по тази поръчка. В нета има видеа на същото туки със същия проблем и се притеснявам да не кажат, че съм взела нечие видео и приложила за мое. А и няколко дни преди да приема пратката от митница им писах гневно, че обмислям да върна телефона и да не се подписвам за него, защото не са уважили молбата ми и в резултат на действията им телефона е отишъл на митница. Един вид може да се усъмнят, че постъпвам недобросъвестно.... а не е така.

# 583
  • Ловеч
  • Мнения: 81
Coolmummy, в твоя случай никой нищо не може да каже. Дефекта ти е повече от явен, а видеото ти си е уникално само по себе си..

# 584
  • Мнения: 124
Здравейте, моял ви кажете ми как точно разбирате това съобщение: Sorry for the trouble
as you know , then you got this item , it can work well , right ?and you have used for so long time and we spend time and meanpower to deal with this order
besides, if you send it back , we cannot ask compensation for our supplier , too since it has been passed for so long time
normally , we need to deduct you $20depreciation cost
Hope your understand
or you don't need to send it back , how about we refund you $12 coins as compensation ?
1 coin =1USD it is very convenient for you to buy anything on our website
is that Ok?hope your understand

И дайте съвет какво да направя. Тук в София никой не може да го оправи а нови 200 лв за таблет нямам.... Weary

Общи условия

Активация на акаунт