На море в Турция - тема 25

  • 116 674
  • 722
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 4


Ами те тукашните агенти нямат интерес да ме лъжат... ще ми съдействат каквото могат... казаха ми да изчакаме до утре (не че имаме избор Simple Smile ) да видим. Но и те ми казаха да не надявам . Идеята им е от хотела да кажат някаква цена, малко по-евтина и да си платим пак. Ама 8000 лв 2ри път няма да палтим сус сигурност Simple Smile
Като чета сега в нета (гугъла ми превежда от немски) около 20 000 са потърпевшите  Shocked значи пари да не чакаме.  Tired
[/quote]
8000 лв?! че за какво се плащат толкова много пари??????? моя съвет е да искаш разрешение до дупка, защото и Та е замесена в случая - защо не са те уведомили по- рано, не са знаели ли или са знаели ама са се чудили как да поднесат инфото.коя е агенцията поне да знаем.и наистина стискаме всички палци тук /сигурна съм де/ да се наредят нещата поне за някой друг хотел ако стане

# 541
  • Мнения: 2 358
Обявили са го на сайта си вчера. А тукашната ТА са  мислили варианти. Не мисля, че те са виновни  newsm78 те какво могат да направят, като онези обявяват фалит... Те са само посредници. Оф не знам , най-най-много ме е яд, защото  съм бременна в 5ти месец и скоро няма да видя почивка, това ми беше  варианта и за това го направихме за 3 седмици. За това ми е най-кофти и за това толкова я чаках тая почивка.

# 542
  • Мнения: 0
Здравейте!

Следя темата, т.к. работя в голяма тур. агенция и често черпя идеи, препоръки и забележки от Вас.

В случая поста на Blue ме провокира да си направя нов акаунт, т.к. е за мое добро да остана анонимна. Новината за фалита на Глаух достигна БГ агенциите вчера вечерта. Днес имах няколко разговора с клиенти, мислех че ще са само 4, колкото са и резервациите ни през Глаух, да ама не!

Оказа се, че и други резервации, които съм правила през други големи немски туроператори са анулирани, т.к. те са ползвали Глаух за локал доставчик, така че... ако имате резервации през FTI, Bucher и други също може да пострадате! Немските туристически форуми бълват мнения по случая, хората звънят по хотелите да питат дали имат резервации, чудят се да тръгнат ли и т.н.

Blue - съвет към теб - звънни до хотела и питай имаш ли резервация (дано те открият по име, понякога в хотелите фигурира само номер на рез.), питай платена ли е, дано влязат в положение (изискай от твоята агенция платежно, че те са платили към дадения туроператор ако имаш съмнения) ако плащанията са минали по рано (от Глаух към хотела) , възможно е всичко да е наред (въпреки, че автоматично се получава инфо за анулирана резервация)

Не ти ли предложиха застраховка отмяна на пътуване? Все пак и сумата ти доколкото разбирам е голяма? Въпреки че, не съм сигурна дали застраховките (зависи през кой е правена) покриват фалит... Договор агенцията не е длъжна да сключва само за хотелско настаняване, а само да те информират за анулационните условия. В ни един договор не съм видяла да се споменава клауза фалит... Глаух е е голям туроператор, основан 1954 г!!! и се продава от над 9000 бюра и онлайн портали в света... ама ха де...

Предполагам че скоро някой ще купи фалиралата фирма, но не знам дали ще поемат задълженията, делото ще се гледа през декември, не съм убедена, че преди това, ще има върнати пари, ако изобщо има! Доколкото разбирам, агенцията ти ще ти съдейства, ще трябва да пуснете рекламация за обезщетение? Права си, че агенцията ти е само посредник и вина няма, и в друга да беше отишла най-вероятно пак щеше да се получи така. И не забравяйте най-важното - по лош вариант е да се бе случило след като сте заминали, на място да ви искат пари!!!

Професията ми е мечта за много хора, уверявам ви, че ми е много трудно, съпреживявам всичко - проблеми с клиенти, недоволни клиенти, макар и рядко, но все пак ги има. И днешните няколко разговора, в които трябваше да кажа на хората, че се проваля ваканцията им... просто не знам как ще заспя, още са ми пред очите... Бъди силна и не казвай, че те е яд, че си бременна, предстои ти най-хубавото!

# 543
  • Мнения: 2 358
Цитат
Blue - съвет към теб - звънни до хотела и питай имаш ли резервация (дано те открият по име, понякога в хотелите фигурира само номер на рез.), питай платена ли е, дано влязат в положение (изискай от твоята агенция платежно, че те са платили към дадения туроператор ако имаш съмнения) ако плащанията са минали по рано (от Глаух към хотела) , възможно е всичко да е наред (въпреки, че автоматично се получава инфо за анулирана резервация)
Да, всичко това са го направили от агенцията и няма ррезервация. Също те ще пуснат такъв иск към немците, защото аз няма да мога да се справя. И жената , с която говорих каза, че не била спала снощи , не сме само ние сигурно. Знам, че те нямат вина...
Но защо е достигнала новината за фалит едва вчера, след като е обявена миналия четвъртък (12.09)?

Нее, не ме е яд, че съм бременна , разбира се Simple Smile яд ме е, че няма  да можем скоро да отидем на почивка - ще ми напреднат месеците и ще стане по-сложно, а сега е сезон (с плажове) само в Турция. После живи и здрави като родя пак няма да можем да отидем някъде месеци напред. Иначе и мъжа ми , като му казах по телефона, каза да не се ядосвам и да сме живи и здрави е най-важно. Добре , че той преема винаги много спокойноо нещата, та покрай него и аз взех да свиквам с мисълта.
Но ще видим утре какво ще ми предложат от агенцията, те пак ще говорят с хотела.

# 544
  • Мнения: 137
-True Blue-, аз вчера си взех ваучерите за Анталия,а туроператора е Дертур. Тъй като мин.петък резервирахме и ваучерите няма как да пристигнат толкова бързо от Германия, имаме такива в електронен вид и сме ги разпечатали. Към тях има застраховка, която (поне доколкото аз разбрах) е точно при такива случаи на фалит (нали и в Бг вече агенциите са длъжни да имат такива).За съжаление са доста дребни буквичките и не мога добре да ги разчета, а пък и немския ми не е много добър. Би трябвало да ви възстановят парите от Германия. За няколко минутки и аз изтръпнах, докато не стигнах до името на фирмата. Силно се надявам Дертур сами да си правят почивките. Ние мин. година си направихме застраховка отмяна на пътуване, но сега не можело, защото подписахме договора точно 1 седмица преди пътуване, а трябвало да има поне 30 дни до нач. на пътуването.

Редактирам се - не се притеснявай, като родиш пак може да ходите в Турция, нашата дребосъчка беше на 6 месеца като я заведохме за 1ви път и далеч не беше малка в сравнение с бебета, които сме виждали там по хотелите - съвсем малки бебоци, които още не могат да си държат главичките  Wink Точно Анталия е перфектна за почивка с бебета и малки деца и ние точно за това всяка година сме там, не че не ни се ходи към Азия или Африка. И говорете с агенцията за тази застраховка, ако има шансове да ви върнат парите направо си резервирайте друг хотел, отивайте и се забавлявайте, нали все пак билетите си стоят.

Последна редакция: чт, 19 сеп 2013, 23:57 от kristalka

# 545
  • Мнения: 0
Хмм да, разбирам, че добре ти е било обяснено всичко, явно и те са проверили с хотела... дано утре има добри новини от хотела, не знам какво друго да кажа! Голямо браво от мен за спокойствието, пари се печелят, както ми каза един господин, който загуби близо 40 000 лв. а аз, след като той си излезе, припаднах от напрежението...

Виж, защо чак вчера, това не знам, просто бам, бам една по една ми дойдоха анулациите на мейла  Shocked

Стискам палци, всяко зло за добро, ще следя темата!


Kristalka, имаш предвид Застраховка на туроператора, да, всички имат такава, но нека припомня с Алма тур - тяхната беше (не помня точно) 100 000 Евро? и те стигнаха да обезщетят само част от народа... та тези застраховки са с лимити и с тях се обезщетяват всякакви потърпевши като крайни клиенти и хотели и други партньори, именно затова трябва да се пусне рекламацията, но не виждам преди януари да има развитие...

# 546
  • Мнения: 2 358
И аз това щях да питам, дори да има застраховка, нали пак немците трябва да платят, пък те са обявили фалит, така че е кауза пердута.

dam dam, много се радвам, че се включи. А според теб имаме ли някакъв шанс след това дело?

# 547
  • Мнения: 0
Хммм относителна работа, зависи колко потърпевши има и по какъв начин ще се определят кои потърпевши да бъдат обезщетени, нямам идея, за 12 г. в бранша за първи път ми се случва да съпреживея фалит на немски туроператор...

Иначе и в Дертур имаше някакви смени на собствеността, по едно време понамирисваха и те... май сега нещата са ОК.

Предполагам и агенцията ти си има юрист-консулт, може би не са имали време за 1 ден да реагират и да се консултират с него, аз тепърва ще потърся повече информация идната седмица, но и той би тр. да каже как ги вижда нещата...

# 548
  • Мнения: 137
Те обявяват фалит и застрахователя им изплаща сумите на клиентите им, а не фалиралата фирма. Сега гледах застраховката на Дертур - покритието и е 110 млн. евро. Тук наистина фирмата посредник трябва да помогне, за да се разбере има ли шанс изобщо да ви върнат парите някой ден.

# 549
  • Мнения: 0
Да, доколкото аз съм информирана,

праща се рекламацията с куп документи, по поща до адрес в Германия и се чака развръзка по делото и обратна информация.

Това е...

# 550
  • Мнения: 2 358
Това тукашаната агенция ли ще ми го направи? А ако нямат такава застрахоовка с/у фалит?

# 551
  • Мнения: 137
Според мен са длъжни да ви помогнат. Предполагам, че и в Германия тази застраховка е задължителна.

# 552
  • Мнения: 1 119
Направо съм възмутена, щом и немците почнаха да фалират, нещата не са добре, къде да има сигурност човек? Някой знае ли дали Дертур по някакви неведоми пътища имат нещо общо с Емералд, ние ще пътуваме с тях на 27/09 от Бургас за Бодрум...

# 553
  • Мнения: 137
Направо съм възмутена, щом и немците почнаха да фалират, нещата не са добре, къде да има сигурност човек? Някой знае ли дали Дертур по някакви неведоми пътища имат нещо общо с Емералд, ние ще пътуваме с тях на 27/09 от Бургас за Бодрум...
Фалиралата фирма НЕ е Дертур Wink

# 554
  • Мнения: 1 119
Извинявам се, Глаух, моя грешка.

Общи условия

Активация на акаунт