проблем с лаптоп

  • 10 009
  • 80
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 9 877
Право на авторката е да не купува повече от Техномаркет, след като не е удовлетворена от покупката и услугата. Сервизът на кого е проблем нея не я интересува.

По принцип ремонтът, ако повредата не е гаранционна, разбирам да е за нейна сметка, но  транспорт ми е странно...
На всичкото отгоре, те са длъжни да и се обадят преди да правят каквото и да е, ако повредата няма да бъде отстранена гаранционно и тя изрично да се съгласи.
Аз имах подобен случай с телефон, отказаха ми гаранцията, метнах го в кофата, но не съм заплащала за транспорт до сервиза, нищо, че такъв е имало.


 

# 46
  • Мнения: 574
Пак казвам, правете разлика между марки, вещи и сервизи. За телефона от Хенди е едно, за лаптоп Сони е друго. Предполага се, че ще й се обадят дали да го ремонтират, ако е отказана гаранцията.
И няма лошо човек да се поинтересува как стои въпроса с гаранцията като купува такива скъпи уреди. Но да плюем вкупом тука някого, винаги ми е било тъпо, веднага сега още 100 човека ще напишат как и ютията им се счупила или незнамсикакво. Всяка марка си има гаранционна политика. Филипс например не ремонтират, а директно заменят. Ето, решили са, че това ще им бъде политиката с клиентите и рекламациите и това е. Техномаркет са търговци, те се съобразяват с условията на Марката. Щом Сони са преценили, че ще имат сервиз в Германия чак, не виждам как Техномаркет ще ги накарат да си направят в България.

# 47
  • Мнения: 9 877
След като Сони са решили да имат сервиз в Германия, ще си уредят транспорта.
Търговецът трябва да познава стоката си и да консултира максимално добре клиентите си. Той също има някаква отговорност да предлага качествена стока, а не само да стои там и да събира пари.

# 48
  • Мнения: 574
Е какво да каже консултанта на хората-моля не си купувайте Сони, защото ако се счупи така и така?
Ако Сони не е качествена стока, то коя да е ? Нали затова хората си купуват скъпи марки, с цел гарантиране на някакво качество, но случва се и при най-добрите да има повреди. Вярвам, че в случая на авторката се касае за някакъв проблем, който ще бъде отстранен и всичко ще е наред.

# 49
  • Мнения: 1 420
Според мен сервиз в чужбина е сто пъти по - добра алтернатива, отколкото сервиз в родната България Peace Първоначално аз бях изпаднала в тиха истерия как така ще ходи в Германия, но като размислих прецених, че там хората ще са хора и ще го оправят без да му овършеят другите части Wink При мен нещата се оправиха точно за 5 работни дни, като през цялото време можех да следя до къде е стигнал в интернет страницата на куриерската фирма. А, като пристигна в Германия ми пратиха СМС, че е там и до два - три дни ще го върнат. След един ден ми пратиха друг СМС, че са го оправили и го пращат към мен, като пак можех да следя до къде е стигнал. Като дойде имах извинително писмо от шефа на Сони и подарък кърпичка за екрана Сони. Кота плюс това го били почистили безплатно Peace Аз съм страшно доволна от обслужването и сервиза. От Сони България също ми се обадиха да питат дали е дошъл на петия ден.  Peace

# 50
  • Мнения: 574
Според мен сервиз в чужбина е сто пъти по - добра алтернатива, отколкото сервиз в родната България Peace
И аз си помислих същото  Wink

# 51
  • Мнения: 9 877
Е какво да каже консултанта на хората-моля не си купувайте Сони, защото ако се счупи така и така?
Ако Сони не е качествена стока, то коя да е ? Нали затова хората си купуват скъпи марки, с цел гарантиране на някакво качество, но случва се и при най-добрите да има повреди. Вярвам, че в случая на авторката се касае за някакъв проблем, който ще бъде отстранен и всичко ще е наред.
Принципно е добре поне да се знае, че ще пътува машината в случай на проблем. На мен 5 дни без компютър са ми много.
Иначе, да това, че сервизът е в Германия може да се окаже и предимство.

# 52
  • Мнения: X
Както винаги българина всичко знае и за всичко е компетентен и вчера научи, че съществува КЗП и го зове и заплашва с него за всяко нещо.
Българинът, както всеки нормален купувач, има своите права и КЗП е институция, която ги защитава. Ако не ти харесва това, не продавай.
хората са си свършили работата, взели са ти лаптопа, погледнали са, че не е проблем, който могат да отстранят без сервиз и съвсем в реда на нещата са ти пратили лаптопа на сервиз.
Авторката съвсем ясно каза, че те не са диагностицирали прблема - нито са й обяснили какво точно са извършили. А е редно да го направят.
 
Това, че Сони нямат сервиз в България не е проблем на Техномаркет, а на Сони.
Това, че Сони нямат сервиз в България, определено не е проблем и на крайния купувач, който получава търговската гаранция на Техномаркет
Не могат да отварят гаранционни лаптопи, защото имат защитни лепенки и разкъсването им отменя гаранцията.
За пускане на тестове на харда никой не ги кара да отварят лаптопа.
Българските дистрибутори и продавачи трябва да разберат най-накрая, че клиентът е именно клиент и не е длъжен да отговаря за техните неразбории. Какво ме интересува мен кой е отговорен за покриването на гаранцията ми? След като съм си дал парите за нещо, аз очаквам то да работи. Ако аз съм причинил повредата, проблемът си е изцяло мой, но ако не могат да ми кажат каква е повредата, кой е некомпетентният- аз или тези, които ми продават стоката? Нали затова са техници, предполага се, че имат нужната квалификация, за да са такива? Ако исках да си плащам за всеки проблем, щях да си взема в пъти по-евтин лаптоп от UK или от E-bay и нямаше да се занимавам с глупости.

# 53
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 606
Ако установят, че с игрите си или нещо друго си навредила сама на лаптопа, тогава гаранцията ти отпада и затова ще си плащаш пътя.

Мда, чисто нов лаптоп, който изпушва от 2 пасианса! Чудно! Изобщо не може да стои подобен въпрос пред потребителя!

# 54
  • Мнения: 574
Както винаги българина всичко знае и за всичко е компетентен и вчера научи, че съществува КЗП и го зове и заплашва с него за всяко нещо.
Българинът, както всеки нормален купувач, има своите права и КЗП е институция, която ги защитава. Ако не ти харесва това, не продавай.
хората са си свършили работата, взели са ти лаптопа, погледнали са, че не е проблем, който могат да отстранят без сервиз и съвсем в реда на нещата са ти пратили лаптопа на сервиз.
Авторката съвсем ясно каза, че те не са диагностицирали прблема - нито са й обяснили какво точно са извършили. А е редно да го направят.
 
Това, че Сони нямат сервиз в България не е проблем на Техномаркет, а на Сони.
Това, че Сони нямат сервиз в България, определено не е проблем и на крайния купувач, който получава търговската гаранция на Техномаркет
Не могат да отварят гаранционни лаптопи, защото имат защитни лепенки и разкъсването им отменя гаранцията.
За пускане на тестове на харда никой не ги кара да отварят лаптопа.
Българските дистрибутори и продавачи трябва да разберат най-накрая, че клиентът е именно клиент и не е длъжен да отговаря за техните неразбории. Какво ме интересува мен кой е отговорен за покриването на гаранцията ми? След като съм си дал парите за нещо, аз очаквам то да работи. Ако аз съм причинил повредата, проблемът си е изцяло мой, но ако не могат да ми кажат каква е повредата, кой е некомпетентният- аз или тези, които ми продават стоката? Нали затова са техници, предполага се, че имат нужната квалификация, за да са такива? Ако исках да си плащам за всеки проблем, щях да си взема в пъти по-евтин лаптоп от UK или от E-bay и нямаше да се занимавам с глупости.
Къде ме прочете да казвам, че продавам? КЗП е институция, която се занимава с потребителите, на които са им нарушени правата и тя решава дали това е така или не. Нали не мислиш, че всички молби в КЗП са обосновани и на абсолютно всички хора са им нарушени правата? Не е зле малко да попрочетат хората като пускат такава молба, понеже много често отпадат, защото по закон всичко е спазено от продавача. И после има разочаровани- ама аз съм клиент, ама аз искам нов лаптоп....
Техници в Техномаркет и по другите магазини няма, има в оторизираните сервизи.
А дали е играла пасианси или не, авторката каза, че е смъквала играта от Замунда, може пък някакъв вирус да се е лепнал за нея. Дано не е така.

# 55
  • Мнения: X
Ако установят, че с игрите си или нещо друго си навредила сама на лаптопа, тогава гаранцията ти отпада и затова ще си плащаш пътя.

Пълни глупости.
За да са се пробвали да преинсталират ОС-а, значи все пак лаптопът е тръгвал. За да не са успели - или не им се е занимавало, или са некадърни. Принципно софтуера не влиза изобщо в гаранцията, така че скапеш ли си ОС-а, си го оправяш на свои разноски (ама не до Германия). Хардуер няма как да прецакаш с игри. Нито една игра, ако ще да е с най-натоварващата графика, няма как да изпържи процесор на съвременен лаптоп, особено на Sony Vaio с Intel® Core™.

# 56
  • София
  • Мнения: 8 943
Всъщност Сонито има много добра гаранционна система. Обаждаш се на телефона в гаранционната карта, пристига куриер на Ин тайм и взима лаптопа. Носят си едни специални кутии, които сглобяват пред теб, слагат вътре компютърчето и заминават. След около две семици ти го връщат, като през цялото време можеш да си следиш движението на пратката на сайта на куриера. Не знам тези в Технополис защо въобще са се опитвали да преинсталират компютъра и защо си измислят глупостите за транспорта.

# 57
  • Ямбол
  • Мнения: 2 155
Хардуер няма как да прецакаш с игри. Нито една игра, ако ще да е с най-натоварващата графика, няма как да изпържи процесор на съвременен лаптоп, особено на Sony Vaio с Intel® Core™.

Не знам дали е така,но процесорът ми се натоварваше до 100% в двете ядра,а темп.  стигаше до 70-80гр.Това при игри от типа "открийте предмета". Затова ги преустанових.Изплаших се, честно казано.  Rolling Eyes

# 58
  • В страната на мечтите.
  • Мнения: 938
При мен нещата се оправиха точно за 5 работни дни, като през цялото време можех да следя до къде е стигнал в интернет страницата на куриерската фирма. А, като пристигна в Германия ми пратиха СМС, че е там и до два - три дни ще го върнат. След един ден ми пратиха друг СМС, че са го оправили и го пращат към мен, като пак можех да следя до къде е стигнал. Като дойде имах извинително писмо от шефа на Сони и подарък кърпичка за екрана Сони. Кота плюс това го били почистили безплатно Peace Аз съм страшно доволна от обслужването и сервиза. От Сони България също ми се обадиха да питат дали е дошъл на петия ден.  Peace
Може ли да питам,дали от някъде аз мога да следя къде ми е лаптопа в момента....

# 59
  • В страната на мечтите.
  • Мнения: 938
Хардуер няма как да прецакаш с игри. Нито една игра, ако ще да е с най-натоварващата графика, няма как да изпържи процесор на съвременен лаптоп, особено на Sony Vaio с Intel® Core™.

Не знам дали е така,но процесорът ми се натоварваше до 100% в двете ядра,а темп.  стигаше до 70-80гр.Това при игри от типа "открийте предмета". Затова ги преустанових.Изплаших се, честно казано.  Rolling Eyes
Сериозно?? от една такава игра... то и аз играх една такава но не съм усетила да се е загрявал чак толкова.. а аз по принцип го държах на коленете си.. аз се притеснявам да не би от това да е проблема  newsm78 newsm78 между другото моя лаптоп е такъв SONY SV-E1513C1EW

Последна редакция: ср, 04 сеп 2013, 14:57 от liglata_bee

Общи условия

Активация на акаунт