Buyincoins - Нашите покупки и отзиви,поръчване и помощ от приятели -11 :)

  • 48 627
  • 744
  •   1
Отговори
# 375
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Знаете ли дали това намаление от 6% на 26,11, дали важи и за намалените неща?
И въпросче към тези, които ползват сайта от по-отдавна: ще има ли намаление около черния петък?
  bouquet

Купоните обикновено важат за всички неща. Този може да се ползва 2 пъти в един акаунт...важи до 26 ноември.
Още сега можеш да сложиш артикули в кошницата и да го ползваш.
Не мисля,че ще има намаления за черният петък,но може пък да измислят нещо друго. Нямам информация засега...  newsm78

# 376
  • Мнения: 118
Днес ми пристигна поръчката от 27.10, изпратена на 01.11, което не е никак зле.

Първоначално гледах много скептично на тази кутия: http://www.buyincoins.com/item/10576.html - вече я харесвам. Тъничка, компактна и с калъфче. Супер е за до 500ГБ диск.

kloeto, това е кутия за диск, не твърд диск, така ли? Например за диска от стария ми компютър? И за човек, който нищо не разбира, като мен  Embarassed, ще може ли да го свърже сам?

Да, това е кутия за SATA диск. Слагането на диска в кутията става лесно, а капачетата й просто се закопчават. Поставянето на кабелите няма как да се сбърка.

# 377
  • Варна
  • Мнения: 976
момичета, някой може ли да даде мнение за този телефон:

http://www.buyincoins.com/item/34610.html

Благодаря предварително.   bouquet

# 378
  • Казанлък
  • Мнения: 954
момичета, някой може ли да даде мнение за този телефон:

http://www.buyincoins.com/item/34610.html

Благодаря предварително.   bouquet

Този модел не е наличен - Out of stock

# 379
  • Варна
  • Мнения: 976
Да, виждам че не е наличен тук, но г намерих в други сайтове. Синът ми се е заял, че иска него и това си е, а аз не съм убедена, че е добър избор.

# 380
  • Мнения: 124
Здравейте отново, след 2 месеца  чакане се оказва, че таблета се е върнал при китайчетата( много странно 2 м ли им трябват, за да го установят). В този смисъл те ми предлагат да ми върнат парите в коинси, но аз вече отдавана съм ескалирала диспута в пейпал, писах им, да уведомят те пейпал, че таблета е при тях и да ми върнат парите, но не в коинси - правилно ли съм постъпила. А някои дали са си получили поръчки от октомри, за ноември май няма смисъл да питам. Simple Smile

# 381
  • Мнения: 2 188
Здравейте отново, след 2 месеца  чакане се оказва, че таблета се е върнал при китайчетата( много странно 2 м ли им трябват, за да го установят). В този смисъл те ми предлагат да ми върнат парите в коинси, но аз вече отдавана съм ескалирала диспута в пейпал, писах им, да уведомят те пейпал, че таблета е при тях и да ми върнат парите, но не в коинси - правилно ли съм постъпила. А някои дали са си получили поръчки от октомри, за ноември май няма смисъл да питам. Simple Smile

Уф, не е трябвало сама да им казваш за диспута. Аз от това си патих... Казах им, че предпочитам да ми възстановят парите по сметка, защото и без това съм пуснала диспут и започна въртележката- затвори диспута, след това ще върнем парите.  ooooh!

# 382
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Всичко правилно си направила. Щом диспута е ескалиран отдавна ,не можеш да го промениш. Трябва да ти върнат парите в картата.
Можеш ли да пишеш на Пейпал,че те са потвърдили връщането на пратката при тях?

Последна редакция: нд, 24 ное 2013, 12:57 от valpan

# 383
  • Мнения: 124
Благодаря ти valpan - това и направих писах сега на пейпал да видим, какво ще стане. Simple Smile А,в такъв случай след като се връщат таблети и всичко, което е с батерии няма да пристига ли или?

# 384
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Благодаря ти valpan - това и направих писах сега на пейпал да видим, какво ще стане. Simple Smile А,в такъв случай след като се връщат таблети и всичко, което е с батерии няма да пристига ли или?

Доколкото знам сега таблети и телефони от Китай ги пращат със Сингапурски пощи. Аз така получих моят Леново А660 от БИК. Поръчката беше от края на септември. А проблемите със батерии са започнали по-рано. Ако не се лъжа някъде в началото на септември... Предполагам,че твоят таблет е бил изпратен със китайските пощи  newsm78

# 385
  • Мнения: X
Здравейте, моля за вашето мнение - в петък платих, в събота виждам рефънд на част от сумата и смятам сто пъти и не мога да засека какво няма да ми изпратят от нещата Иначе всичко си е налично в сайта. Мислите ли, че понеже са почивни дни, затова не ми пишат и в понеделник ще получа яснота? Дали пък аз да ги питам и по кой начин - в меню "съобщения" в акаунта отговарят ли?

# 386
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Здравейте, моля за вашето мнение - в петък платих, в събота виждам рефънд на част от сумата и смятам сто пъти и не мога да засека какво няма да ми изпратят от нещата Иначе всичко си е налично в сайта. Мислите ли, че понеже са почивни дни, затова не ми пишат и в понеделник ще получа яснота? Дали пък аз да ги питам и по кой начин - в меню "съобщения" в акаунта отговарят ли?

Да,в почивните дни няма да ти отговорят. Изчакай до понеделник-вторник. Ако си ползвала код за отстъпка,то ще ти върнат намалената стойност на продуктите. Могат веднага да върнат  парите за стоките,които са опасни за превоза в момента,защото най-вероятно ще бъдат върнати от китайските митници. Ако се съмнявате в нещо,по-добре ги питайте преди да поръчвате. Говоря за стоки с батерии и разни течни вещества.
Иначе,като ти изпратят останалите продукти,под всеки от тях ще пише тракинг-номер(ако има такъв) или номер на изпращането. Не знам под другите дали пишат refund сега или просто ще остане празно  newsm78

И да,отговора им ще видиш в меню съобщения... Нали оттам си им писала? Simple Smile

# 387
  • Мнения: X
Още не съм им писала, но щом отговарят в меню съобщения, там ще ги питам, ако нямам яснота до сряда. Благодаря за отзивчивостта и за всички разяснения  bouquet

# 388
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Още не съм им писала, но щом отговарят в меню съобщения, там ще ги питам, ако нямам яснота до сряда. Благодаря за отзивчивостта и за всички разяснения  bouquet

Пиши им направо от самата поръчка със синият бутон. В последно време често предварително отказват някои артикули заради честото връщане от техните митници. Явно се презастраховат.
Макар че за нас е доста кофти. На някои артикули има предупреждаващи надписи,но не на всички. Списъкът на опасните вещества е доста голям. Не значи,че връщат всичко...просто казват,че има голяма вероятност да бъдат върнати обратно...

# 389
  • Мнения: 7 707
момичета,гаранцията важи ли и за пукнат/счупен дисплей  Sad Cry
Ainol-а на едната ми дъщеря ми беше представен току-що с пукнат дисплей-не реагира тъча/купуван е септември/

Последна редакция: нд, 24 ное 2013, 19:48 от Mamagemelar

Общи условия

Активация на акаунт