Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 14 -Тема 120

  • 19 126
  • 413
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 31
Момичета, я ми припомнете процедурата при получаване на скреч карта без код. Имам две карти и двете бели като сняг. Направо ще откача всяка седмица тичам до офиса на Ейвън да сменям или връщам.
 ooooh! Sick Close

Бяха писали момичетата, че са им пратили нова с куриер. Моето мнение е да звъннеш първо в кол центъра и после евентуално направо в офиса.
Обадих се в кол центъра,казах,че имам отбелязана във фактурата скреч карта,но ми липсва в кашони,попитаха ме номер на представител,провериха и ми поискаха адрес и телефон.След 3 дни картата беше донесена от куриер на Булпост.
Мама ЯниКато не става с добро направи това,което написах по-горе.
Успех и на двете.

# 76
  • Мнения: 885
А за мострите при мен е още по странно аз поръчах само 1каталог а получих 5 мостри. Аз нямах проблем ссъс скреч картата но на момичета с проблеми пожвлавам успех  Peace

# 77
  • София
  • Мнения: 780
Аз не мога по никакъв начин да отворя фактурата  Rolling Eyes

# 78
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Здравейте, виждам, че се чудите какво става с фактурите Ви. Още в четвъртък, като видях че ми липсва фактурата и в петък същата работа звънях в кол центъра. Те не знаеха за този проблем. Нямах фактура както за 13-та, така и 14-та. Казаха, че ще уведомят програмистите. Така и не ми се обадиха в рамките на деня. На другия, когато не се пови и втората, позвъних отново, тогава Ирена Тренева ми каза, че са запознати с проблема и работят по отстраняването му, но по принцип правят тест на системата с фактурирането. Така че не се мъчете-никак няма да можете да я отворите, докато не си оправят ТЕ проблема! Peace

# 79
  • Мнения: 1
Един въпрос:
От къде се отваряше онлайн цветовата карта ? Онзи ден я отворих случайно от някъде не, но помня от къде точно ..
Мерси предварително ! Hug

# 80
  • Мнения: 23
Здравейте! И аз като всички не мога да си отворя фактурата, но мисля че всичко е фактурирано като гледам сумата, която дължа. Утре ще я видя на живо, писна ми да пробвам и пре еxplorer...
Относно мострите , били само за топ представители, това ми казаха като се обадих в кол центъра в петък, макар, че и таи кампания пуснах 5 брошури.....
Класирах се за парфюма с четките и несесера и съм доволна от миналите кампании!
Успешна 14 кампания!!!

# 81
  • Мнения: 37
rimar, Мама Яниklari, mamita81   
благодаря за споделеното Hug Heart Eyes
! Чакам понеделника и ще действам! Ще пиша как са се развили при мен нещата.

# 82
  • Мнения: 1
Един въпрос:
От къде се отваряше онлайн цветовата карта ? Онзи ден я отворих случайно от някъде не, но помня от къде точно ..
Мерси предварително ! Hug

От началната страница - Бутончето "Полезна информация" под картинката с новия каталог и като се зареди новата страничка отиваш надолу в графа "Допълнителни материали"   bouquet

# 83
  • Мнения: 143
Здравейте и от мен Simple Smile
Тая кампания започва уж по-добре от предната. Дано нещата започнат да вървят  по-лесно от лятото Simple Smile
Относно фактурите и въобще целия сайт - и аз да си се оплача тука Sad Много ме изнервят вече. Имам чувство, че трябва да си сменят ИТ служителите. Не може винаги да ми отговарят, че проблема е в браузъра ми. Мъча се да отварям нещата с различни браузъри и проблемите са си все същите. Освен, че фактурата ми не може да се отвори, както и вашите, ами и не мога да си споделя брошурата, защото ми зарежда страницата като дясната лента си стои и не достигам до бутона за споделяне Sad И за този проблем не знаели. Въобще, откакто направиха прословутите промени в сайта, нищо не е наред. Да не говорим, че някои от функционалностите, които са нови, въобще не работят. Хубаво са го замислили, ама изпълнението им куца доста.
Има и много новости (като различни нива на отстъпка от тая кампания и др.), които все още не са обновени дори в сайта. Това ще рече, че ако Координаторът не уведоми Представителите си, има голяма вероятност да се получат неловки ситуации.

Нетната оферта К14 - http://www.avon.bg/REPSuite/static/campaign/C14/netna_C14.pdf
А за цветовата карта - в сайта в графа Допълнителни материали виждам само старата да може да се отвори онлайн

П.С. Искам да помоля да ме впишете в началната страница! Венелина-Координатор-Русе Благодаря!

# 84
  • Мнения: 1 728
Успешна кампания !

# 85
  • Мнения: 633
Едно от новите неща, които харесах - при пускане на поръчка като напишеш номер и излиза наименованието на продукта, което за мен е хубаво.  bouquet

# 86
  • Мнения: 78
А къде са сега в сайта съобщенията за кампанията? Рових досега, но нищо не открих, няма и Поръчай с един клик.

# 87
  • Мнения: 143
А къде са сега в сайта съобщенията за кампанията? Рових досега, но нищо не открих, няма и Поръчай с един клик.
Пробвай да презаредиш страницата докато ти ги покаже или я отвори с друг браузър. При мен ту ги показва, ту не Sad

# 88
  • Мнения: 161
Пак да кажа - изчистете си бисквитките Simple Smile

Скрит текст:
Добре дошли в новия IT форум Joy

# 89
  • Мнения: 78
Пробвах, пак не става. tigywigy, как се чистят тези бисквитки, много съм боса в тия неща?

Общи условия

Активация на акаунт