Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 14 -Тема 120

  • 18 919
  • 413
  •   1
Отговори
# 315
  • Lost in a fairytale ...
  • Мнения: 717
Комбинирани предложения са тези, под цената накоито с дребен шрифт пише "С покупката на продукт от брошурата". Виж примерно стр 203 или стр.204 от настоящата брошура.

освен това и тези които са обвързани с достигане на сума - да кажем- поръчайте продукти за 25 лева от каталог и вземете еди си какво. ( както Златните кремове Аню в настоящия каталог ).

да не забравяме че от м.Март тези оферти са самообвързани - да кажем купувате продукт от каталога, към него прикачате един обвързан с покупка на продукт от брошурата, с тези два продукта купувате да кажем други два продукта обвързани с покупки на продукт от брошурата. Така се получава един продукт на редовна цена и три продукта на фикс. отстъпка от 10%

Само да проверя дали съм разбрала правилно - имам поръчка за 39 лева, които са нужни за парфюма от задната корица. Мога ли да поръчам И комплекта Аню, за който са нужни 25 лева?

# 316
  • София
  • Мнения: 4 209

 Онли така и не си намерих, но здраве да е. И Сити ръш си търся все още, пък макар и малък остатък в бутилка. Но и да не ги намеря, не е проблем. Имам какво да пръскам.


Защо да не можеш да го намериш Онли-то? А Сити Ръш беше скоро на зобра оферта.

# 317
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
rimar , исках да направя замяна. И предложения съм пуснала, но нещо не става офертата.

 Ама постепенно и интерес ще загубя. Освен ако не ме привлече някоя супер изгодна оферта.

 Знам, че Онли не  е траен, пробвала съм го, затова не страдам особено, че го нямам.
 
 Такива работи.  Whistling

 Рени, харесах Вива-та. Дори много. Поне от мостра установих, че  е мой тип аромат.

# 318
  • Мнения: 15 803

 Рени, харесах Вива-та. Дори много. Поне от мостра установих, че  е мой тип аромат.

Ау как ме зарадва ако знаеш.
Радвам се че не съм те подвела с описанието си.





Само да проверя дали съм разбрала правилно - имам поръчка за 39 лева, които са нужни за парфюма от задната корица. Мога ли да поръчам И комплекта Аню, за който са нужни 25 лева?

Парфюма ЛБД можеш да поръчаш в К15 ако в К14 имаш поръчани продукти за 39.00 лева.

ВЪВ тези 39.00 лева биха могли да бъдат включени и златните кремове за 18,90 както и други продукти с фикс. отстъпка , както и неща от миниброшурата. ( примерно продукти за 25,00 лева и към тях златните кремове за 19,90 по условие - общо стават - 44,90 с тях може спокойно да взмеш ЛБД в К15 ) . в твоят случйай стават дори 58.90  ( 35+19,90 )

# 319
  • Мнения: 1
Моята поръчка пристигна днес. Всичко беше ок без 3 продукта от нетните, които липсват... Сега се опитвам да разбера начислени ли са във фактурата или не. В електронната в сайта ги има, но като гледам на бележката с пратката липсват. Какво правите в такива случаи?
/Новият шампоан с яйце е супер! Тъкмо го тествах  Grinning/

# 320
  • Мнения: 282
PraynigСамо да питам,томболата от стреч картите се е теглила вчера уж..та някой да знае къде са публикувани печелившите,че ме изядоха две клиентки.

Здравейте,
Ето линка с печелившите от томболата
http://www.avon.bg/PRSuite/pg.page#125/competition2

# 321
  • Бургас
  • Мнения: 839
PraynigСамо да питам,томболата от стреч картите се е теглила вчера уж..та някой да знае къде са публикувани печелившите,че ме изядоха две клиентки.

Здравейте,
Ето линка с печелившите от томболата
http://www.avon.bg/PRSuite/pg.page#125/competition2
Благодаря! Hug

# 322
  • София
  • Мнения: 489
Ох аз пък освен фон дьо тена който ще върна една клинетка ми върна и едно червило UCR....то даже беше недостиг миналата поръчка та чак тая дойде а тя пък не го хареса и не го иска...АМАН!

# 323
  • Мнения: 1 640
Топси,
  Ами, аман е работата с ей-вън-а.
  А дали пък ще ти приемат отворено и пробвано червило за връщане?! Не.
  На мен също ми върнаха едно червило Шик- от старата серия УКР , не е развалено, не е с изтекъл срок на годност,нищо му няма, но не се хареса. Познай за чия сметка остава. Ако отидат в магазина -няма да им приемат рекламация, ама в Ейвън рекламациите са за наша сметка в повечето случаи. Имам едно чекмедже с върнати продукти. Нямаме излишно време и пари за ходене до офис и връщане. Повечето не сме безработни и убиващи си времето по улиците, че за всяко нещо да ходим до офис,нали...

Трябва ми отзив на новия мъжки аромат Куантум.

# 324
  • Lost in a fairytale ...
  • Мнения: 717
Само да проверя дали съм разбрала правилно - имам поръчка за 39 лева, които са нужни за парфюма от задната корица. Мога ли да поръчам И комплекта Аню, за който са нужни 25 лева?

Парфюма ЛБД можеш да поръчаш в К15 ако в К14 имаш поръчани продукти за 39.00 лева.
ВЪВ тези 39.00 лева биха могли да бъдат включени и златните кремове за 18,90 както и други продукти с фикс. отстъпка , както и неща от миниброшурата. ( примерно продукти за 25,00 лева и към тях златните кремове за 19,90 по условие - общо стават - 44,90 с тях може спокойно да взмеш ЛБД в К15 ) . в твоят случйай стават дори 58.90  ( 35+19,90 )

Супер. Много благодаря за обяснението  Hug

# 325
  • Мнения: 143
Момичета, не забравяйте, че рекламация в 7-дневен срок от получаване на кашона няма как да не бъде одобрена. Без значение отворено, пробвано или затворено е червилото. Като причина пишете "Отказ на клиент". Законът за защита на потребителите ни задължава да приемаме такива рекламации без проблем  Wink

# 326
  • София
  • Мнения: 489
Топси,
 Нямаме излишно време и пари за ходене до офис и връщане. Повечето не сме безработни и убиващи си времето по улиците, че за всяко нещо да ходим до офис,нали...


Така е, не сме безработни и именно затова няма да плащам за продукти, които не са хубави. По-добре пари да дам да отида до офис, отколкото да давам грешни пари за неизползваеми неща! Аз все пак ще намеря време да върна тези продукти и това е. В крайна сметка едното е тяхна грешка, другото не се хареса от клиентка за което аз не смятам да давам пари...да не говорим, че от последната поръчка трябваше да ми останат 50 лв, но както винаги не само че не останаха, ами дори и аз се наложи да платя някои неща /като моята сметка беше за 40 лв/....

# 327
  • Мнения: 15 803
Момичета, не забравяйте, че рекламация в 7-дневен срок от получаване на кашона няма как да не бъде одобрена. Без значение отворено, пробвано или затворено е червилото. Като причина пишете "Отказ на клиент". Законът за защита на потребителите ни задължава да приемаме такива рекламации без проблем  Wink

страхотен пост.Точен и верен 100 процента. Щом представителя печели пари от продажбата на продукти трябва и да удовлетворява нуждите на клиентите си. а те са в правото си на потребители да не харесат даден продкт поръчан по каталог. Да се оплакваш и да обвиняваш ейвън според мен не е правилно. Фирмата е дала възможност за разрешаване на такива ситуации. Друг е въпроса кой го прави, а кой търси оправдания.


Топси,
 Нямаме излишно време и пари за ходене до офис и връщане. Повечето не сме безработни и убиващи си времето по улиците, че за всяко нещо да ходим до офис,нали...


и именно затова няма да плащам за продукти, които не са хубави. По-добре пари да дам да отида до офис, отколкото да давам грешни пари за неизползваеми неща! Аз все пак ще намеря време да върна тези продукти и това е.


подкрепям   Hug напълно професионално отношение и решение.

# 328
  • Мнения: 37
Аз пък мисля, че няма да й уважат рекламацията с червилото. Точно днес четох правилата за връщане на продукти и там изрично пише, че продукти, за които има мостри не могат да се връщат на подобно основание, че клиентът не го е харесал. По този параграф и фон дьо тенът ще си остане за представителя! Успех все пак ! Ще следя развоя на този случай с интерес.

# 329
  • София
  • Мнения: 489
Веднага щом има такъв ще споделя какво се е случило Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт