Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 14 -Тема 120

  • 18 918
  • 413
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 37
Предполагам, че много зависи от координтор и зонален, така че дано твоите да са "печени" и да ти уважат рекламацията! Иначе и аз си имам не шкаф, а кашон с продукти, които по една или друга причина са се върнали при мен от клиенти.Успех!

# 331
  • Мнения: 15 801
Аз пък мисля, че няма да й уважат рекламацията с червилото. Точно днес четох правилата за връщане на продукти и там изрично пише, че продукти, за които има мостри не могат да се връщат на подобно основание, че клиентът не го е харесал. По този параграф и фон дьо тенът ще си остане за представителя! Успех все пак ! Ще следя развоя на този случай с интерес.

Astilla  Hug

Основанията за връщане на продукт са различни - според това което пише Топси и това което казва Венелия.

Когато има мостра не можеш да го върнеш според ейвън, тъй като основание несъответстие с цвета в каталога не може да важи. по това основание можеш да връщаш продукти без мостри и не е необходимо да бързаш - имаш поне три месеца да го направиш. Можеш примерно все пак да го върнеш на основание че цветът не е същия като на мострата и това ми се е случвало. На Топси се случва с ФДТ , което си е 100% основание.

в другият случай който визира Венелия по закон за защита на потребителите имаш право да върнеш продукт в седемдневен срок от датата на закупуването ( това не важи само за ейвън а за всякакви нехранителни продукти ). Това много представители не го знаят и не го изпозлват.  Аз съм го правила по редица прични. Това беше и основанието по което много представители можаха да се отърват от каталозите поръчани като комплекти а фактурирани а цена от 1,59 в К13.

Дали можеш да върнеш отворено червило в седемдневен срок от датат на издаване на фактурата обаче не зная. Намала съм такъв казус. Затова и  аз ще следя с интерес развоя.

# 332
  • Мнения: 37
_re_ge Heart Eyes, много си права, да, закон за защита на потребителите, правила и т.н., но аз винаги се тревожа много като се наложи да връщам нещо, защото всичко зависи от това, кого ще заваря в офиса и дали ще е на кеф. Не ми се разказва даже. За червилото и парфюмите зачетох, че не трябва да липсва повече от 5% от оригиналното количество.

Пръсках се с Инстинкта и да кажа, че е траен цял ден го усещам на китката, като се има предвид, че съм мила 3 пъти чинии и съм готвила. Харесах го, малко тежичък ми идва на мен, от типа BOND и  TRESELLE, но за студените месеци мисля, че ще е подходящ. Много харесах наживо и пудрата на LUXE, много фина текстура. Не ползвам често пудра, само лятото, но май ще си взема една още сега.

# 333
  • Мнения: 1 640
В моя случай изобщо не мога да върна червилото- поръчано е август.Получено и видяно от клиентката втората седм. на септември,отворено , драснато на ръката и отказ. Не мога да ходя до офис и да се надявам, а и за дреболии не си губя времето- имам предвид червило с чиста  цена около 4-5 лв.Това е моето решение.Ако е ФДТ-както при Топси, може би бих отишла. Но за малки суми- не.

# 334
  • Мнения: 70
Малко снимки
https://plus.google.com/u/0/
https://plus.google.com/photos/yourphotos
Чанта Лекса
Колие Илана

# 335
  • София
  • Мнения: 4 209
Туиг, кода на куфарчето е 5265-4, пише ignite vanity case adults. Ако някой е бил на конференцията в Пловдив, нека сподели какви новости казаха. Hug

Ако до довечера събера още няколко поръчки може да достигна прага за к-та с куфарчето. Кой е действителния код? В сайта е 58297. Може и да не се наложи, ама знае ли човек... Laughing

# 336
  • Русе
  • Мнения: 633
Тъпо, тъпо до безобразие е това с рекламациите. След пореден проведен разговор и обещание, че в следващата ф-ра ще ми бъде отразена рекламацията, ( която е направена преди 2 месеца ) резултата е. Нова ф-ра без нищо отразено в нея и кашон в който го няма възстановен въпросния продукт.

# 337
  • Мнения: 15 801

За съжаление си дала грешни линкове.
моля за корекция.


Тъпо, тъпо до безобразие е това с рекламациите. След пореден проведен разговор и обещание, че в следващата ф-ра ще ми бъде отразена рекламацията, ( която е направена преди 2 месеца ) резултата е. Нова ф-ра без нищо отразено в нея и кашон в който го няма възстановен въпросния продукт.

Наистина е безобразие.
Координаторите и зоналните трябва да подадат коректната информация към софия за да може рекламацията да бъде отразена в фактурата. Напомня ми случай в който няколко седмици подред  въпросните лица подаваха грешна информация в следствие на което рекламацията беше отказвана. От Кол центъра обясняваха че няма как тя да бъде удовлетворена щом подаваните данни от координатор и зонална не са коректни. Когато те се корегираха и релкамацията беше удовлетворена.Пиша ти да знаеш къде е причината за това което се случва. и да знаят в софия за проблема не могат да направят нищо без сигнал от страна на коорд. и зонална и то коректен сигнал. Иначе рекламацията може да се отхвъли.

# 338
  • Мнения: 70
Мойе ли за помощ. Днес си направих там регистрация и незнам как точно да копирам снимките за да се видят тук.

# 339
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
В моя случай изобщо не мога да върна червилото- поръчано е август.Получено и видяно от клиентката втората седм. на септември,отворено , драснато на ръката и отказ. Не мога да ходя до офис и да се надявам, а и за дреболии не си губя времето- имам предвид червило с чиста  цена около 4-5 лв.Това е моето решение.Ако е ФДТ-както при Топси, може би бих отишла. Но за малки суми- не.

Подкрепям Феята, че за дребни неща е абсолютно неизгодно да се прави пътека до офиса. Нашият го изместиха на майната си. Място за спиране наблизо - няма. За да стигна до там, харча поне 2 лева газ, треперя дали спайдърмен няма да ми вдигнат колата, защото обикновено успявам да се напъхам между два знака "Паркирането забранено" и "Паркинги и гаражи - репатриране на МПС", правя се на кифла като запушвам нечий гараж и се извинявам с бележка и телефонен номер на предното стъкло. За тази гимнастика ми отиват между 30 и 40 мин. На всичкото отгоре ми лепнали едно прекрасно работно време, удобно само за тях, разбира се, та съм длъжна да се съобразявам и с него. Ами много ми се събира, за продукт от 4-5 лв., от които едва взимам 1 лв.

# 340
  • София
  • Мнения: 4 209
Пинсетата от стр.92 е в сиво. Няма камбанка, че да очаква човек липсата и.

# 341
  • Мнения: 1 640
В моя случай изобщо не мога да върна червилото- поръчано е август.Получено и видяно от клиентката втората седм. на септември,отворено , драснато на ръката и отказ. Не мога да ходя до офис и да се надявам, а и за дреболии не си губя времето- имам предвид червило с чиста  цена около 4-5 лв.Това е моето решение.Ако е ФДТ-както при Топси, може би бих отишла. Но за малки суми- не.

Подкрепям Феята, че за дребни неща е абсолютно неизгодно да се прави пътека до офиса. Нашият го изместиха на майната си. Място за спиране наблизо - няма. За да стигна до там, харча поне 2 лева газ, треперя дали спайдърмен няма да ми вдигнат колата, защото обикновено успявам да се напъхам между два знака "Паркирането забранено" и "Паркинги и гаражи - репатриране на МПС", правя се на кифла като запушвам нечий гараж и се извинявам с бележка и телефонен номер на предното стъкло. За тази гимнастика ми отиват между 30 и 40 мин. На всичкото отгоре ми лепнали едно прекрасно работно време, удобно само за тях, разбира се, та съм длъжна да се съобразявам и с него. Ами много ми се събира, за продукт от 4-5 лв., от които едва взимам 1 лв.

Моите мисли са в същата посока- нито време, нито пари ми се разхищават, нито разправии искам , нито пък ми е удобно работното им време! Аз не съм безработна. Както как да хвърча из града. Или може би трябва да кажа на работодателя си, че за да се изявя като професионален ейвънски представител, трябва да ме пусне да изляза от работа по-раничко, за да успея с рекламацията. Ейвън ми е хоби, не професия и не смятам да се главоболя и да се приемам твърде насериозно и професионално като представител.

Някой взимал ли е Just Move ? Четох противоречиви отзиви-нещо нормално,все пак, на едни е свеж, за други- тежък...Но да знам дали да разубеждавам клиентката, че ми е важна...

# 342
  • София
  • Мнения: 4 209
Нашия офис работи от 15 до 19ч. В събота от 11 до 15ч. Поради това нямам проблем, прибирайки се да си свърша работата /по-добре да не ми се налагя, разбира се/.

# 343
  • Мнения: 1 640
Нашият е от 10 до 18 ч уж,но зоналната в 17 ч я няма-пробвала съм се.В петък също ми отказаха веднъж-нямало я зоналната.Събота и неделя-НЕ!

# 344
  • София
  • Мнения: 4 209
Даже и да я няма зоналната /наистина те са в движение много/ секретарката или както и да се нарича, която е едно прекрасно момиче ми оправя рекламацията и след 2 дни баланса и актуализиран.

Общи условия

Активация на акаунт