КАКВО ПОВЕЧЕ НЯМА ДА КУПЯ - тема 5

  • 95 662
  • 737
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 341
Ален мак, не видях някоя тук да казва "повече в града няма да живея", но доста се изговори за консервантите. Бърсала ли си детски нос след 15-минутно излизане по софийските улици и след излизане по селските сокаци, да видиш какво ВДИШВА детето ти около 20 пъти в минута? Извинете, моля! Stop
П.П. Не съм почитателка на добавките, нито обяснявам, че са здравословни. Само че е некоректно и показва пълно невежество да се твърди, че причинявали рак или разболявали, след като цялото народонаселение доказва обратното.

# 226
  • София
  • Мнения: 24 734
Уважаеми съфрумки, темата е : КАКВО ПОВЕЧЕ НЯМА ДА КУПЯ!

# 227
  • Мнения: 278
Повече никога няма да купим тигани и тенджери от марката TEFAL. Последно време доста бързо започна да се разваля покритието на тиганите. А цените им не са никак малки. Да дадеш 60 лв. за тиган с незалепващо покритие и той след 3-5 месеца да не става за нищо...При това при не много активна употреба.

# 228
  • Мнения: 3 191
Ален мак, не видях някоя тук да казва "повече в града няма да живея", но доста се изговори за консервантите. Бърсала ли си детски нос след 15-минутно излизане по софийските улици и след излизане по селските сокаци, да видиш какво ВДИШВА детето ти около 20 пъти в минута? Извинете, моля! Stop
П.П. Не съм почитателка на добавките, нито обяснявам, че са здравословни. Само че е некоректно и показва пълно невежество да се твърди, че причинявали рак или разболявали, след като цялото народонаселение доказва обратното.


какво общо има какво вдишва с това какво ще/няма да му купя  Laughing

безнадеждно е

# 229
  • Мнения: 341
Има общо, защото няма продукт без консерванти и без подобрители. Дори био-тата са имат. По-спокойно ли ти е, когато купуваш хляб/брашно с "подобрители", а не с ясно и точно изброени Е-та с количество на 100гр продукт? Хора с дипломи на лекари и химици не виждат такъв ужасен проблем в консервантите, аз обаче трябва да приемам за авторитет форумни параноици, а не, мерси!  Stop

# 230
  • Мнения: 79
Дами, най-учтиво ви уведомявам, че всеки следващ, който отново захапе темата за консерванти, Е- та и общи интерпретации за добавките и качеството на храните ще бъде докладван на модераторите за спам в темата. Съжалявам, но от няколко страници насам напълно разводнихте темата  Peace

Пак го пиша- направете отделна тема за това, но тази е за друго.

# 231
  • Мнения: 44
 
Дами, най-учтиво ви уведомявам, че всеки следващ, който отново захапе темата за консерванти, Е- та и общи интерпретации за добавките и качеството на храните ще бъде докладван на модераторите за спам в темата. Съжалявам, но от няколко страници насам напълно разводнихте темата  Peace

Пак го пиша- направете отделна тема за това, но тази е за друго.

  202uu

Вече си мислех да спирам да чета темата. Като видя, че има нов коментар и просто знам, че някои пак ще спорят, ще се обиждат и ще обясняват неща, дето ако искам да ги знам ще търся тема за това. Но тази тема е "Какво повече няма да купя".

Днес ми се препи сок от круша, но в магазина, в който бях имаше само на марката Fresh за 2лв.. Много гаден сок, бистър е и само наподобява круша. Сигурно степчетата са по-хубави.

# 232
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Повече никога няма да купим тигани и тенджери от марката TEFAL. Последно време доста бързо започна да се разваля покритието на тиганите. А цените им не са никак малки. Да дадеш 60 лв. за тиган с незалепващо покритие и той след 3-5 месеца да не става за нищо...При това при не много активна употреба.
И аз съм от разочарованите-наистина им се скапва покритието. Аз моят го щадях изключително много и пак се скапа-всичко залепва по него след няма и 6 месеца не толкова честа употреба.  Close

# 233
  • Мнения: 5 790
Много кофти това с тиганите. Може би са от различни партиди, защото аз имам 3-4 тигана поне от 6-7 години, ползвам ги редовно и нито един не е мръднал. Най-ползваният е този за палачинките, но е като чисто нов. Или пък по-старите са били по-качествени...

# 234
  • Мнения: 79
Повече никога няма да купим тигани и тенджери от марката TEFAL. Последно време доста бързо започна да се разваля покритието на тиганите. А цените им не са никак малки. Да дадеш 60 лв. за тиган с незалепващо покритие и той след 3-5 месеца да не става за нищо...При това при не много активна употреба.
И аз съм от разочарованите-наистина им се скапва покритието. Аз моят го щадях изключително много и пак се скапа-всичко залепва по него след няма и 6 месеца не толкова честа употреба.  Close

От много години съм ги зарязала Тефал.

# 235
  • Мнения: 175
Аха. Мост са само вносители, но не и оторизиран сервиз. В момента Солитрон, който е другият голям вносител на IMB преговаря да вземе сервиза, но дали ще стане не е ясно. Иначе в България оторизиран сервиз за компютри имат само HP, Dell, Toshiba. Всички други марки са вятър и мъгла. Като казвам оторизиран сервиз, това означава, че се поддържат резервни части на склад, а да се чака по 1 месец и ремонта се прави на място в сервизния център, а не се изпраща незнайно къде.
Не съм съгласна с това, че МОСТ компютърс са само вносители на ASUS. Имаме 3 лаптопа ASUS и един NOTEBOOK. От години купуваме и ползваме само тази марка. Сервиза на ASUS е МОСТ и до момента не сме имали проблеми с обслужването на лаптопите. Да не забравя, че и дъната на 2 та ни персонални компютри са също ASUS. Има значение разбира се и класа на дадения продукт. Не ни се е случвало никога да чакаме повече от 2-3 дена за сервиз на техника в МОСТ КОМПюТЪРС. Слава богу, ASUS все още се държат стабилно на пазара и не се налага да се носят често на ремонт. Лаптопите са купувани от МОСТ и дори там инсталирането на оперативната система е безплатна, ако е закупена от тях. Така, че не давайте грешна информация за сервиза им.

Аз от обслужването на МОСТ Компютърс нямам никакви забележки,но те имат право да отстраняват само сфтуерни проблеми, при технически  нямат право да отварят и сменят части на място.Моят таблет вече два пъти за половин година лети до Чехия и съответно чакам близо по месец ! #Cussing out

# 236
  • Мнения: 79
Аха. Мост са само вносители, но не и оторизиран сервиз. В момента Солитрон, който е другият голям вносител на IMB преговаря да вземе сервиза, но дали ще стане не е ясно. Иначе в България оторизиран сервиз за компютри имат само HP, Dell, Toshiba. Всички други марки са вятър и мъгла. Като казвам оторизиран сервиз, това означава, че се поддържат резервни части на склад, а да се чака по 1 месец и ремонта се прави на място в сервизния център, а не се изпраща незнайно къде.
Не съм съгласна с това, че МОСТ компютърс са само вносители на ASUS. Имаме 3 лаптопа ASUS и един NOTEBOOK. От години купуваме и ползваме само тази марка. Сервиза на ASUS е МОСТ и до момента не сме имали проблеми с обслужването на лаптопите. Да не забравя, че и дъната на 2 та ни персонални компютри са също ASUS. Има значение разбира се и класа на дадения продукт. Не ни се е случвало никога да чакаме повече от 2-3 дена за сервиз на техника в МОСТ КОМПюТЪРС. Слава богу, ASUS все още се държат стабилно на пазара и не се налага да се носят често на ремонт. Лаптопите са купувани от МОСТ и дори там инсталирането на оперативната система е безплатна, ако е закупена от тях. Така, че не давайте грешна информация за сервиза им.

Аз от обслужването на МОСТ Компютърс нямам никакви забележки,но те имат право да отстраняват само сфтуерни проблеми, при технически  нямат право да отварят и сменят части на място.Моят таблет вече два пъти за половин година лети до Чехия и съответно чакам близо по месец ! #Cussing out

Има значение марката "Асус" какво е. Дали е таблет, лаптоп или дънна платка. Както казах те не са оторизиран сервиз, следователно нямат право да деасемблират, за да ремонтират. За дънните платки нещата стоят по друг начин, защото те се водят елементи за асемблирани компютри.
Да не се повтарям написах по-горе кои са марките с оторизиран сервиз и какво означава това.

Нещото, което трябва да се знае, че при стандартна гаранция ремонта трябва да е до 30 дни, пък ако ще до о. Камчатка да го изпращат.

# 237
  • Мнения: 175
Аха. Мост са само вносители, но не и оторизиран сервиз. В момента Солитрон, който е другият голям вносител на IMB преговаря да вземе сервиза, но дали ще стане не е ясно. Иначе в България оторизиран сервиз за компютри имат само HP, Dell, Toshiba. Всички други марки са вятър и мъгла. Като казвам оторизиран сервиз, това означава, че се поддържат резервни части на склад, а да се чака по 1 месец и ремонта се прави на място в сервизния център, а не се изпраща незнайно къде.
Не съм съгласна с това, че МОСТ компютърс са само вносители на ASUS. Имаме 3 лаптопа ASUS и един NOTEBOOK. От години купуваме и ползваме само тази марка. Сервиза на ASUS е МОСТ и до момента не сме имали проблеми с обслужването на лаптопите. Да не забравя, че и дъната на 2 та ни персонални компютри са също ASUS. Има значение разбира се и класа на дадения продукт. Не ни се е случвало никога да чакаме повече от 2-3 дена за сервиз на техника в МОСТ КОМПюТЪРС. Слава богу, ASUS все още се държат стабилно на пазара и не се налага да се носят често на ремонт. Лаптопите са купувани от МОСТ и дори там инсталирането на оперативната система е безплатна, ако е закупена от тях. Така, че не давайте грешна информация за сервиза им.

Аз от обслужването на МОСТ Компютърс нямам никакви забележки,но те имат право да отстраняват само сфтуерни проблеми, при технически  нямат право да отварят и сменят части на място.Моят таблет вече два пъти за половин година лети до Чехия и съответно чакам близо по месец ! #Cussing out

Има значение марката "Асус" какво е. Дали е таблет, лаптоп или дънна платка. Както казах те не са оторизиран сервиз, следователно нямат право да деасемблират, за да ремонтират. За дънните платки нещата стоят по друг начин, защото те се водят елементи за асемблирани компютри.
Да не се повтарям написах по-горе кои са марките с оторизиран сервиз и какво означава това.

Нещото, което трябва да се знае, че при стандартна гаранция ремонта трябва да е до 30 дни, пък ако ще до о. Камчатка да го изпращат.

Добре..,в заключение тогава ще уточня,че става въпрос за таблет,който за 6 месеца даде 3 дефекта и за отстраняването им таблета летя до Чехия 2 пъти за по близо месец.Така,че ако решите да си купувате именно таблет с тази марка,не пропускайте този не малък недостатък в гаранционното обслужване.Факт е,че ремонта по закон трябва да е до 30 дни,но никога в другите сервизи не са ми правили ремонт за повече от 4-5 дни.За качеството няма да коментирам...

# 238
  • Мнения: 79

Добре..,в заключение тогава ще уточня,че става въпрос за таблет,който за 6 месеца даде 3 дефекта и за отстраняването им таблета летя до Чехия 2 пъти за по близо месец.Така,че ако решите да си купувате именно таблет с тази марка,не пропускайте този не малък недостатък в гаранционното обслужване.Факт е,че ремонта по закон трябва да е до 30 дни,но никога в другите сервизи не са ми правили ремонт за повече от 4-5 дни.За качеството няма да коментирам...

За шест месеца три пъти- имаш право да претендираш да ти бъде заменен с нов.
Така е, оторизираните сервизи правят ремонта до три работни дни.

# 239
  • Мнения: X
Вече не мога да открия добро домашно мляко,или мирише или е пълно с вода.
 Две седмици чаках да взема биволско мляко,наши пирятели от години вземат и са много доволни.Вчера вече ми го донесоха ,да ама пак ми мирише на обор.
 Имали сме коза на село и никога мялкото не й е мирисало,овце също.
Много рядко като взема от други хора не ми мирише.
 Затова децата и аз предпочитаме купено от магазина мляко.
 Ще го подквася сега и май само мъжтът ми ще си го яде.

Общи условия

Активация на акаунт