Първокласник - концентрация, внимание, мотивация

  • 17 817
  • 138
  •   1
Отговори
# 45
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Затова обърнах внимание, че намаляване на домашните за детето ще помогне.

Примерно може да бъде освободено от част /половината примерно/ или цялото домашно докато не започне да се справя с количеството работа в час. Така със довършването ще има затвърждаване вкъщи. Но пък прегарянето от многото време за домашни ще бъде спестено.

Учителят може да няма желание или възможност да проверява в края на някои от часовете дали детето е успяло. Обаче може да дава консултации. Такива часове има. Може да му е изгдоно родителят лично или след заплащане да дублира училището. А може и да поговори с майката и да работят заедно.

В момента, за мен, учителят бяга от отговорностите си. Работата не е лесна, но при подкрепящ родител и неглижиращ учител няма как да се погледне по друг начин, освен като несвършена работа. По-лошо е може би само да предложи "добър учител" за частни уроци.

# 46
  • Мнения: 1 263
Може би, учителката не обръща достатъчно  внимание на детето, затова да не успява да свърши с задачите в училище. Когато майката отсъства, именно учителката е тази, която трябва да насочи и упъти детето как да бъде по- бързо в изпълнението на заданията.

# 47
  • Мнения: 2 906
Може би, учителката не обръща достатъчно  внимание на детето, затова да не успява да свърши с задачите в училище. Когато майката отсъства, именно учителката е тази, която трябва да насочи и упъти детето как да бъде по- бързо в изпълнението на заданията.

О, със сигурност ще е така!
Я ми кажи, ти как би работила индивидуално с  26 деца за 35 минути?

# 48
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 662
Може би, учителката не обръща достатъчно  внимание на детето, затова да не успява да свърши с задачите в училище.

А допускате ли, че много от децата се справят с елементарния материал, предвиден в програмите за първи клас, че им е и скучно в някои часове  Rolling Eyes

Дъждовно време, забравѝ за други деца в класната стая освен тяхното! То е най-важното.

# 49
  • Мнения: 2 885
Дъждовно време, при нас децата в ПГУ са 30 на брой. И се отделя внимание.
Просто програмата е друга.

Саморая, има деца, които не са ходили на ДГ. Имаше наскоро тема, че в Час на класния децата се упражнявали по математика за <,> и =. Последното се учи в 3та група в ДГ.

# 50
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 662
Не беше ли задължително вече да са минали поне през подготвителна група?  

Голяма работа, че в час на класния класният е дал упражнение с <,> и =. По-добре ли щеше да бъде да натовари и без друго изтерзаните след тежък осемчасов работен ден родители с допълнителни задачи?

Минала съм го, не ми обяснявай  Peace И те ще минат първи клас, после ги чака пети, седми и така.

# 51
  • Мнения: 2 885
М/у задължително и изпълнено в БГ .........знаеш. Peace

Не е дал упражнение, тепърва ги учи!!!!

# 52
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 662
Не е дал упражнение, тепърва ги учи!!!!

Имаше наскоро тема, че в Час на класния децата се упражнявали по математика за <,> и =. Последното се учи в 3та група в ДГ.

Последно кое  Rolling Eyes

# 53
  • Мнения: 2 885
Тепърва го учат и се упражняват. Трудно ли е да се разбере? Има разлика от това да се упражняват на нещо, което знаят вече. От какъв зор иначе ще се губи ЧК за такива елементарни неща.
Миналата година беше тази тема. Не ми се търси...Но бях  Shocked

# 54
  • Мнения: X
Имаше наскоро тема, че в Час на класния децата се упражнявали по математика за <,> и =. Последното се учи в 3та група в ДГ.
Странно. Според учебната програма, качена на страницата на МОН, този материал се изучава в първи клас.
http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/top_men … atematika_1kl.pdf
Би ли ме насочила къде е регламентирано изучаването му в трета група в ДГ?

Ако във всички ПГ и ПК се работи, като се следва една и съща програма, няма да се случват подобни неща.

# 55
  • Мнения: 2 906
Странно. Според учебната програма, качена на страницата на МОН, този материал се изучава в първи клас.
http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/top_men … atematika_1kl.pdf
Би ли ме насочила къде е регламентирано изучаването му в трета група в ДГ?

Разбира се, че се учи в 1 клас. И не само - и във 2, и в 3, и в 4 все има сравняване на числа, защото се изучават все по-големи. В ДГ се сравняват множества, но там е съвсем друго.

# 56
  • Мнения: X
То и в шести клас сравняват числа. Имах предвид по-скоро въвеждането на графичните знаци <,> и = .

# 57
  • Мнения: 24 467
То и в шести клас сравняват числа. Имах предвид по-скоро въвеждането на графичните знаци <,> и = .

Ние сме го учили в ДГ /малкият син, прясно ми е/- поставяха знаците между числата.
http://www.book.store.bg/p108945/tetradka-za-uprazhnenie-po-mate … t-i-1-klas-3.html

Бяхме по тези учебници:
http://anubis.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82/%D0% … 8%D1%82%D0%B5-295

# 58
  • София
  • Мнения: 9 517
То и в шести клас сравняват числа. Имах предвид по-скоро въвеждането на графичните знаци <,> и = .
В момента дъщеря ми изучават точно тези знаци в детската, трета група, което за мен е непонятно. Не ги изучават обаче с числа - задачите са от сорта - от ляво нарисувани 5 цветенца, а от дясно - 3, трябва да се постави знака. Последните й упражнения бяха обаче наопаки - отпечатан знак, а тя трябва да нарисува примерно меченца така, че да е вярно неравенството... Синът ми това не го е учил в трета група или аз не съм разбрала. По Приятели са Peace

ПП Точно на Джуди по учебните тетрадки, но при нас е за 3-та група  Peace

# 59
  • Мнения: X
Аз затова попитах къде пише примерно - математика, предучилищна група, 5 години - правилно записва знаците <, > и = при сравняване на множества ( групи, числа)...
Понеже се оказва, че на едно място го учат в трета група, на друго - в четвърта, а на трето - в първи клас. И ако в една паралелка попаднат деца от тези различни групи, сещате се какво става.

Общи условия

Активация на акаунт