Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да проверя статуса на заявка за връщане на продукт?
Как мога да се свържа с куриер за доставка на поръчка?
Как мога да върна продукт?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да проверя статуса на заявка за връщане на продукт?
Можете да следите състоянието на заявката за връщане на продукт в профила си, в категорията „Заявки за връщане“. Заявлението преминава през следните етапи: „Обработва се“, празен ред и накрая „Прието“. Ако статусът е „Приет“, това означава, че колетът е получен и предстои да ви бъде възстановена сумата, която сте платили за тези продукти.
-
Как мога да се свържа с куриер за доставка на поръчка?
-
Как мога да върна продукт?
За да върнете продукт, влезте в профила си с потребителско име и парола, подайте заявка за връщане на продукт, изберете поръчката, посочете количеството на всеки артикул, щракнете върху „подаване на заявка за връщане“ и изберете метода за възстановяване на сумата. Можете да възстановите сумата чрез банков превод или ваучер за бъдещи покупки в сайта; сумата ще бъде възстановена в рамките на 10 работни дни.
-
Как мога да се свържа с куриерска фирма за връщане на продукт?
-
Как мога да получа парите за върнатите продукти?