Пазаруване от Aliexpress.com 15

  • 75 284
  • 733
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 108

http://www.aliexpress.com/snapshot/287161012.html
Много по - хубава е на живо. Видях едни снимки, на които изглеждаше просто гигантска на фона на китайките, но е перфектна - нито е прекалено голяма, нито е прекалено малка. Събира ми всички тетрадки без да изглежда голяма.  Heart Eyes

Ха, точно същата си купих от един черен в Рим. От онези, които продават чанти на постлани чаршафи на земята. Моята е изцяло червена. Започна да ми я продава от 25 евро  ooooh! , но я спазарих за 10, пак много платих  Laughing

Тия вече прекаляват Mr. Green

Поръчах една ушанка, че днес ветровита Варна ми разказа играта Tired

# 661
  • Мнения: 9
Здравейте, извинявам се за въпроса, сигурно е задаван безброй пъти, но не мога да изчета всички теми! Simple Smile Времето за изпращане изтича, а продавача още не ми е изпратил продукта. Какво се случва в този случай? Писах, но не ми отговаря Sad Ще си получа ли обратно парите? Трябва ли да направя нещо? Това е търговеца, има висока оценка, но... http://www.aliexpress.com/store/213431

# 662
  • TX
  • Мнения: 600
с две ръце мога да похваля това яке, http://www.aliexpress.com/snapshot/272460296.html страхотно качество единствения кусур е, че чаках мнооого точно  74 дни  Shocked поръчах го с аванс за Димитров ден , а дойде за Никулден  hahaha
АБОРИГЕНА, мой познат си хареса това яке, но не ми се рискуваше. Сега ще се престраша. Би ли ми казала кой номер взехте и колко е ширината под мишници?
взехме L и му заспа идеално. Малко се презапасихме, мъж ми е класически М

petya_doncheva88  ще ти върнат паричките в картата от която е извършено плащането  ако в уречения срок не ти прати пратката споко

yana_kuncheva  на английски преди да изпрати поръчката след като е потвърдено плащането аз пиша това hello,
I  paid this ..... please Package Declared Value:20$
thanks

Последна редакция: ср, 04 дек 2013, 23:23 от АБОРИГЕНА

# 663
  • Мнения: 2 196
Благодаря   bouquet

# 664
  • Пловдив
  • Мнения: 10
Здравейте, да  се жалвам, от намаленията поръчах доста неща, но най - ме е яд за това яке, че китайчето, най - вероятно няма да го изпрати.Някой ако има отзиви за него много ще се радвам, да ги сподели. Та, поръчах го, беше с БД, сега гледам 83 дни до изпращането на якето , а от днес вече е сложил и доставка 13$  newsm12

http://www.aliexpress.com/snapshot/301432278.html

# 665
  • София
  • Мнения: 395
Имам отворен диспут от няколко дни, но в него продавачът ми написа, че са му върнали пратката от митницата и веднага я пусна наново. Даде ми проследяващ номер и до тук добре, обаче не знам какво да правя с този диспут!! 
Да го затворя, да приема неговото предложение (в което всъщност пише, че ми е препратил продукта) или да го откажа?!
Мисля си, че ако го затворя, няма да мога да го отворя, ако го откажа също, а ако го приема нямам идея какво се случва!
Моля ви, кажете какво да направя, за да може да си изчакам продукта, но пък ако не дойде пак да мога да отворя диспут! (вече остават само 4 дни до автоматичното преобразуване на диспута, така че , моля , помагайтеее! )  Praynig

# 666
  • Мнения: 365
Здравейте! Имам въпрос! За пръв път ще поръчвам от извън ЕС. Искам да поръчам таблетче и стойността му е към 80 евро. Пише в началото на темата да помоля продавача да пише ниска цена, че да не плащам ддс. Въпросът ми е : тази стойност, която продавача пише, има ли някакво отношение после към евентуално връщане на стоката? И налага ли се да го убеждавам в онлайн разговор или обикновено е достатъчно да напиша коментар или нещо такова към поръчката? И също, ако си поръчам повече неща, дори без да ги групирам в обща поръчка, като минават през митницата те няма ли да се усетят и пак да ми ги обмитят като са повече пратки на мое име?

# 667
  • Мнения: 740
Здравейте! Имам въпрос! За пръв път ще поръчвам от извън ЕС. Искам да поръчам таблетче и стойността му е към 80 евро. Пише в началото на темата да помоля продавача да пише ниска цена, че да не плащам ддс. Въпросът ми е : тази стойност, която продавача пише, има ли някакво отношение после към евентуално връщане на стоката? И налага ли се да го убеждавам в онлайн разговор или обикновено е достатъчно да напиша коментар или нещо такова към поръчката? И също, ако си поръчам повече неща, дори без да ги групирам в обща поръчка, като минават през митницата те няма ли да се усетят и пак да ми ги обмитят като са повече пратки на мое име?

newsm78 Предполагам имаш предвид 80$ не евро, защото в сайта цените са в долари.
Може да питаш продавача още преди да поръчаш,както и по време на поръчката също имаш прозорец Leave a message:..
Това колко ще ти пише и дали ще отиде на митница си е тото. Има поръчки и за реални $5 да минат през митница, и такива за $500 да пристигнат направо на адрес. И не няма отношение за връщането на стоката.
Ако са ти от различни продавачи поръчките ти са отделни без значение дали ги пускаш в една поръчка, а и не вярвам някой в митницата да седи и брои кой колко поръчки има. Поръчките най-често безначение, че си ги пуснала в един ден пътуват с различна скорост. Мой съвет е, ако ще правиш поръчка на по-висока стойност да я пуснеш като отделна поръчка за всеки случай, ако се наложи в митница да доказваш стойност на поръчката.    Peace

# 668
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
deniim чудесно палто е,на което му се сваля с цип пуха и става шлифер.

Miss M,preci умалено е с 1 размер
от мъжкото яке на Пума пък аз имам ХХЛ по етикет,отговаря на ХЛ,което ни е голямо и разменям.

Някой по -назад бе писал за дамско кожено яке на ЗАРА,
http://www.aliexpress.com/store/product/Women-Genuine-Leather-Ja … 4_1148915964.html
 би ли се вкл с отзиви и реални снимки и мерки,мерси.

# 669
  • FR
  • Мнения: 214
Цитат на: АБОРИГЕНА link=topic=751т 01.msg26860268#msg26860268 date=1386191462
с две ръце мога да похваля това яке, http://www.aliexpress.com/snapshot/272460296.html страхотно качество единствения кусур е, че чаках мнооого точно  74 дни  Shocked поръчах го с аванс за Димитров ден , а дойде за Никулден  hahaha
АБОРИГЕНА, мой познат си хареса това яке, но не ми се рискуваше. Сега ще се престраша. Би ли ми казала кой номер взехте и колко е ширината под мишници?
взехме L и му заспа идеално. Малко се презапасихме, мъж ми е класически М


Може ли размери за L (на раменете и дължината). ММ също е М, но не е много висок и се притеснявам да не му е дълго, а пък в същото време в раменете може и L да му стане .

# 670
  • София
  • Мнения: 572
Здравейте, тъй като рядко успявам да изчитам темите, особено за Алито вървят доста бързо, може би е коментирано, извинявайте за което   bouquet

За първи път имам пратка на митница от Китай, телефон, поръчан от Алито, продавача каза че е писал 29 $, а струва 167$, какво представяте за поръчка от Алито, след като не е плащано с Пей пал? Има ли някакъв вариант да представя някакво друго плащане с по-ниска стойност? Трудна работа, май  Grinning
Благодаря предварително   bouquet!

# 671
  • Мнения: 10 259
Влизам си в е мейла одеве и какво да вида Алито ми пратили писмо , че удължават времето за доставка до 10.1.  ooooh! цял месец отгоре...

# 672
  • Мнения: 91
Бихте ли ми препоръчали някоя дебело зимно мъжко яке (да е по-класическо)? Аз поръчах едно и сега пускам диспут, надявам се следващият ми избор да е добър. А това ПУМА което се коментира има ли вата вътре?

# 673
  • Мнения: 25
Относно поръчките в Шумен:
пишете на buyer@aliexpress.com. Вчера им писах и днес имам отговор, че ще проверят случая и ще предприемат необходимите действия, но ми искат точния номер на поръчката. Така, че  като пишете, си отбележете номера на поръчката и тракинга.
Ето и отговора:

"Hi ,

Thank you for contacting AliExpress.

A pleasant day to you Ray and I am hoping that you are feeling great today.

I can see that you wanted to complaint about your seller. Let me do my best to assist you today.

I checked your account, I noticed that there are several orders under your account and I am afraid I was unable to locate the relevant order that you are concerned with.

To assist you better, please provide us the order numbers that you are referring to. Order numbers usually start with 11********, 10********, 15**************, or 60*************.

Rest assured that once I have the needed information, I will follow up accordingly.

I am looking forward to your reply. Have a pleasant day ahead!

If you have further question, please visit our Help Center at Contact Us or contact us any time.


Respectfully,
Mary
AliExpress Customer Service Team

# 674
  • sliven
  • Мнения: 117
Здравейте момичета
имам един въпрос
Как  мога да изчистя MY ORDERS  от вече получени поръчки?

Общи условия

Активация на акаунт