Пазаруване от Aliexpress.com 16

  • 67 861
  • 730
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 1
запис   bouquet

# 106
  • Мнения: 188
Здравейте! Благодаря на всички, които като пускате линк, пишете и с думи какво е.
За мен Алиекспрес е наркомания. Точно преди един месец открих случайно този сайт, тези теми в бг мама, и от тогава съм направила доста поръчки, първите несполучливи. След голямото пазаруване на 02.12 си казах, че повече няма да пазарувам, поне близките два месеца, но не мога да спра  Sad Похарчих и парите за коледни подаръци, а насреща нямам нищо (все още)  Close Днес си поръчах още бижута, подтикната от високите цени на същите, които се продават в България. Взех си и едни бели обувки.
Наистина вече много ще се ограничавам със сайта, затова искам да ви помоля ако видите някоя от роклите на Кейт Мидълтън на евтини цени ( до $13), да ми пишете на съобщение.

# 107
  • Мнения: 566
здравейте по време на промоцията на 2ри дек. имаше купони от една игра която ти дава 1 $ за всяка поръчка над 10 $ , Интересува ме някой знае ли как става получаването на парите  в момента пише  Инактив , Имам предвид дали ти намалят от сумата дали ти ги връщат после , понеже пише за една блуза която е 10.47 а има и че е платено 9.47  и не мога да разбера


Total Amount
Price   Shipping Cost   Adjust Price   Discount   Total Amount
US $ 14.34    US $ 0.00       US $ 0.00    US $ 14.34 (Including AliExpress Coupon: US $ 1.00;Buyer Payment US $ 13.34)
Payment Received:
Total   Received   Payment Method   Date Received
US $ 14.34    US $ 14.34    Credit Card    2013-12-02 14:33

не ми е ясно това , че  уж имаш отстъпка а просто нямаш Вижте сайта който съм дал линк да видите какво ми е писал един потребител

Момичета ти го обясниха   МНОГО добре-никакви пари няма да ти връщат и няма за какво!
Имаш артикул за $10.47 , който е платен от теб с $9.47 и от АлиЕкспрес с $1-реално това ти е отстъпката.
Грам ли английски не говориш-използвай Google Translate  .
На 2-я ти пример имаш платен артикул с цена $14.37,която включва купона (отстъпката) за $1 и твоето плащане от от $13.43 .

# 108
  • Мнения: 471
Amazing Amazing, за тези пратки, които са ти връщани до продавача, удължен ли ти е срока на доставка?
На октомврийските все още не; на септемврийските да. Ти колко неща чакаш? Имаш ли от септември?

Моля те като си вземеш блузата, ако не те затруднявам, да я снимаш и да кажеш дали си отговаря. От много време й се чудя, няколко пъти в темата се похвалиха, че са я получили, обаче никой не даде снимки (искам да видя дали прозира и дали не е прекалено широка). Благодаря  Hug

# 109
  • Мнения: 5 832


Моля те като си вземеш блузата, ако не те затруднявам, да я снимаш и да кажеш дали си отговаря. От много време й се чудя, няколко пъти в темата се похвалиха, че са я получили, обаче никой не даде снимки (искам да видя дали прозира и дали не е прекалено широка). Благодаря  Hug


Няма проблем, само да я взема и ще дам отзиви.

# 110
  • Мнения: 69
Поръчах XL от корсета, после ме загриза и попитах китайчето какво мисли по въпроса. Според него съм за L и реших да му се доверя пък после ще видим. Да се похваля, днес си взех блутута / беше със сингапурските/ явно наистина има раздвижване, следобед се появиха и едни слушалки с китайските пощи.

# 111
  • Велико Търново
  • Мнения: 284
Момичета има някой такава рокля? Кажете си мнението.

http://www.aliexpress.com/item/2013-autumn-fake-dwarfed-long-sle … 47149407.html?s=p
Много ме впечатли идеята на роклята, ако беше малко по-дългичка, щеше да е още по-примамлива.
И при мен има раздвижване, дай боже повече добри новини  Praynig

# 112
  • Мнения: 1
Моля те като си вземеш блузата, ако не те затруднявам, да я снимаш и да кажеш дали си отговаря. От много време й се чудя, няколко пъти в темата се похвалиха, че са я получили, обаче никой не даде снимки (искам да видя дали прозира и дали не е прекалено широка). Благодаря  Hug

Прозира само отзад, предната част е от по-плътна и лъскава материя /да кажем шифон, но не ги разпознавам много-много/, а ръкавите и гърба са по-рехави и меки. Отначало, като я видях, ми се стори много парцалива и бях разочарована, но облечена изглежда страхотно. За размера писах по-нагоре, че нося S/M, а поръчах L и ми стана, не е прекалено широка.
Нямах време да правя снимки като я взех, че стягах багаж, но като се върна в края на другата седмица ще я снимам.

# 113
  • Мнения: 1
момичета много харесах това за приятеля ми  Party http://prodavalnik.com/neveroyaten-portfeyl-armani-ar11-i27477481 да сте го срещали из алито 50 лв. за портфейл ми е малко много  Crossing Arms ще съм ви много благодарна   bouquet

# 114
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Martisunny не си я потвърдила,или не си я получила, нещо странно ми изглежда, нямаш ли в страни на ордера  leave feedback?
 
Ros@lindaда случва се,с цел сигурност е, и с друга карта няма да ти  позволи плащане вероятно.

VIVIQN1980 добра е чантата,надявам се повода да е след януари.

 Viki Sandova http://www.ioffer.com/offer_transactions/show/6dzxnmh5

# 115
  • Мнения: 37
Моля,момичетата запознати с пускането на диспутите и ескалирането на същите да обяснят стъпка по стъпка как точно се случват нещата и съответно сроковете за пускане и ескалиране.

# 116
  • Мнения: 9
Момичета, да се похваля и аз - вчера са пристигнали 3 пратки в София. Утре се надявам да ги получа.
1. http://www.aliexpress.com/snapshot/291965301.html за дъщеричката
2. http://www.aliexpress.com/snapshot/291964830.html за племенницата
3. http://www.aliexpress.com/snapshot/291957418.html за едно приятелче

 Много съм щастлива. Остава само още една да пристигне http://www.aliexpress.com/snapshot/291959331.html за приятелчето Simple Smile

# 117
  • Мнения: 1
Моля,момичетата запознати с пускането на диспутите и ескалирането на същите да обяснят стъпка по стъпка как точно се случват нещата и съответно сроковете за пускане и ескалиране.

Можеш да отвориш диспут 6 дни след като е изпратена стоката, но преди изтичането на крайния срок за доставка. В детайлите на всяка поръчка има брояч, който отмерва оставащите дни. Влизаш в "My orders", натискаш бутона "View detail" на поръчката, за която искаш да отвориш диспут. Срещу всяка стока има бутон "Open dispute". След като го натиснеш, ти се появява форма, в която попълваш дали е получена стоката, дали искаш пълен или частичен рифънд /попълваш сумата/, дали искаш да върнеш стоката или не. След което в свободен текст обясняваш каква е ситуацията. Ако стоките са получени и има проблем с качеството, трябва да прикачиш снимки, които показват какъв е проблема.
След потвърждаването на диспута, продавачът има 15 дни, в които да отговори и да се опитате да постигнете споразумение помежду си. Той може да се съгласи с твоето предложение, след което ще получиш мейл от Aliexpress, че сумата ще бъде възстановена по сметката ти в срок от 7-10 работни дни. Ако откаже предложението ти, можеш да преговаряш с него, докато достигнете до съгласие, или да ескалираш диспута. Продавачът може да направи контрапредложение, с което да се съгласиш или да отхвърлиш, да започнете преговори или да ескалираш. Ако не отговори в 15-дневен срок, диспутът автоматично ескалира и Aliexpress вземат решение как да постъпят.
Можеш да ескалираш диспут 3 дни след отварянето му, без да чакаш края на 15-дневния срок, ако по някаква причина прецениш, че няма да успееш да постигнеш съгласие с продавача.
Аз лично до ескалиране не съм стигала никога, нека някой, който е имал такъв случай да се включи, иначе мога да ти преведа информацията от сайта.

# 118
  • София
  • Мнения: 502
Отново благодаря на всички, които ми отговориха за канселираната поръчка   bouquet

Днес получих и отговор от АлиЕкспрес. Бях питала какви са секюрити причините и от кого/от какво зависи дали ще ми откажат дадена поръчка, въпреки че съм плащала вече успешно със същата карта.
И те не са много сигурни за точни причини, но би могло да бъде това, че системата им е открила предпоставки за риск и искат да защитят парите ми.
Както и да е.  Престраших се и изпратих исканите документи. Сега чакам включване.

# 119
  • Мнения: 37
Моля,момичетата запознати с пускането на диспутите и ескалирането на същите да обяснят стъпка по стъпка как точно се случват нещата и съответно сроковете за пускане и ескалиране.

Можеш да отвориш диспут 6 дни след като е изпратена стоката, но преди изтичането на крайния срок за доставка. В детайлите на всяка поръчка има брояч, който отмерва оставащите дни. Влизаш в "My orders", натискаш бутона "View detail" на поръчката, за която искаш да отвориш диспут. Срещу всяка стока има бутон "Open dispute". След като го натиснеш, ти се появява форма, в която попълваш дали е получена стоката, дали искаш пълен или частичен рифънд /попълваш сумата/, дали искаш да върнеш стоката или не. След което в свободен текст обясняваш каква е ситуацията. Ако стоките са получени и има проблем с качеството, трябва да прикачиш снимки, които показват какъв е проблема.
След потвърждаването на диспута, продавачът има 15 дни, в които да отговори и да се опитате да постигнете споразумение помежду си. Той може да се съгласи с твоето предложение, след което ще получиш мейл от Aliexpress, че сумата ще бъде възстановена по сметката ти в срок от 7-10 работни дни. Ако откаже предложението ти, можеш да преговаряш с него, докато достигнете до съгласие, или да ескалираш диспута. Продавачът може да направи контрапредложение, с което да се съгласиш или да отхвърлиш, да започнете преговори или да ескалираш. Ако не отговори в 15-дневен срок, диспутът автоматично ескалира и Aliexpress вземат решение как да постъпят.
Можеш да ескалираш диспут 3 дни след отварянето му, без да чакаш края на 15-дневния срок, ако по някаква причина прецениш, че няма да успееш да постигнеш съгласие с продавача.
Аз лично до ескалиране не съм стигала никога, нека някой, който е имал такъв случай да се включи, иначе мога да ти преведа информацията от сайта.


Много благодаря за изчерпателния отговор  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт