Kaufland/ Кауфланд- тема 4

  • 66 578
  • 732
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 167
В общия случай в К. са били любезни към нас - и по витрините, и на касите.....С кеф съм пожелавала Приятна работа на персонала......

Но! Днес....на касата решавам, че искам да върна продукт, който вече е маркиран. И касиерката с един лош поглед - Трябва да извикам колежка, която да го отмаркира.....И ме чака какво ще кажа.....Отговорих - Добре, ще изчакаме.....Обади се тя и докато чакаме - И защо искате да го върнете? И ме гледа право в очите, подпряла се на касата, в характерна поза.......Отговорих, че не съм длъжна да и давам обяснения, просто искам да го върна......

Проблем не ми бяха въпросите....проблем ми бе погледа...като на строга лелка в детската градина......







ммммммм дааааааа и аз точно за това отношение говоря. На мен един път постерминала не можеше да ми изтегли парите от картата и ми вика сигурни ли сте, че тук има пари (ама ми се репчи, имайки предвид, че аз си бях спокойна), викам да със сигурност има поне 400 така че сметка от 80 няма как да не я покрие (ама вече и аз се репчих). Аз и викам, а постерминала ви сигурни ли сте, че е ОК, а тя ми вика не е терминала а е от картата ви. Както и да е пратих съпругут ми да изтегли от банкомата на Кф, който е на входа и си чакам, тая и тя чака, по едно време не издържа и ми вика: " ама вие сега какво правите" Grinning откачих а след мен опашка естествено.Викам й вие сериозно ли ме питате... искате ли да ви оставя количката с продуктите и да си ги бръщате едно по едно, а тя ме гледа тъпо, дадох й парите и айдееееее (разказах го най-общо, иначе мн други неща си казахме с нелюбезен тон) и така вече аз го гледам лошо още преди да са ми казали добър ден.



P.S. И все пак всяко правило си има своите изключение, надявам се да не обидя някого, който си върши работата съвестно!!!

# 706
  • Мнения: 1 689
При нас не съм срещала лошо отношение. Бавнички има, но са съвестни всички. Веднъж върнах ябълки Жеромине, които бяха обявени на 1,29 а всъщност имало грешка в сорта и аз съм видяла друга табела, та били 2,80 на кг. Тъй като до нас има зеленчуков пазар и там бяха 1,50 примерно се отказах от покупката и нищо не ми казаха. Според мен се изнервят, коагто имат много работа.

# 707
  • Мнения: 167
Добре, нека да уточня, че става въпрос за софийския КФ до затвора...там лелките са потрес  newsm11 , младите момичета са си много учтиви и любезни. Като ги натоварва работата да отиват да продават вестници. Там няма опашки.

# 708
  • Мнения: 79
Найлоновите пликчета са И за замразени продукти. При нас на касите поне са щедри в това отношение.
Мен друго ми прави впечатление. Често по вътрешния им микрофон, където текат съобщения казват "Ако откриете стока с изтекъл срок на годност, като извинение ще получите ваучер на стойност 1 лв". Ние, ли трябва да им търсим стоките с изтекъл срок на годност? До колкото знам такива изобщо не трябва да има по рафтовете, а не да се разминават с 1лв. компенсация. Някак си некоректно ми звучи.

# 709
  • Мнения: 11 607
Винаги на касата ни дават пликчета, особено ако видят, че имаме нещо замразено...Дори понякога са слагали замразеното в 2 пликчета.....

# 710
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Аз случайно съм откривала стока с изтекъл срок на годност-в случая една смес за питка. Върнах я на информация и ми дадоха ваучер от 1лв.
И аз не съм попадала на нелюбезни служители. И да са били начумерени,хич не съм им обръщала внимание. На витрините съм чакала повечко,но си пазя стриктно реда и не позволявам да ме пререждат дори,ако трябва да вляза в спор с някой нагляр.  Laughing

# 711
  • Мнения: 79
Аз случайно съм откривала стока с изтекъл срок на годност-в случая една смес за питка. Върнах я на информация и ми дадоха ваучер от 1лв.
И аз не съм попадала на нелюбезни служители. И да са били начумерени,хич не съм им обръщала внимание. На витрините съм чакала повечко,но си пазя стриктно реда и не позволявам да ме пререждат дори,ако трябва да вляза в спор с някой нагляр.  Laughing

Мен точно това ме притеснява. Ще грабна нещо, няма да го видя, ще го използвам за нещо и после ще се ядосвам, че или не е станало, или ще го изхвърля. Може да има и последствия. Не ми е за 1 лв, защото на практика вредите ще са доста по-големи, да не говоря за ядовете.

Последна редакция: ср, 22 яну 2014, 20:21 от Red_Hot

# 712
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Аз имам навик и по принцип гледам срока на годност,а при тази опаковка направо си личеше-беше много прашасала и някак изглеждаше си стара.

# 713
  • Мнения: 167
на мен госпожата ми отговори, че пликчетата били само за замразени меса и риба, явно ги дават за меса и риба, а не за ЗАМРАЗЕНИ продукти  smile3521

# 714
  • Sofia
  • Мнения: 22 562
Тънките пликчета, като тези при плодовете и зеленчуците, на касата са ми давали винаги, за каквото и да съм пискала и то не едно, а отвиват от рулото 2-3-4.

# 715
  • Мнения: 766

И аз винаги и за всичко без значение магазина, гледам срока.
Днес, без дори продавачката да знае за това щеше да ми продаде хляб със срок 18.01

# 716
  • Мнения: 79
на мен госпожата ми отговори, че пликчетата били само за замразени меса и риба, явно ги дават за меса и риба, а не за ЗАМРАЗЕНИ продукти  smile3521

Да бе...дори и кутията със сладолед слагат в него.

То, това съобщение за изтеклия срок, така звучи, все едно в магазина е пълно с такива стоки. Не се ли усещат, че си правят лоша реклама?

# 717
  • Русе
  • Мнения: 7 144
Това със срока на годност и левчето не го знаех, никога не съм го чувала. Благодаря Ви, че ме "светнахте"! Есента като открих червеите на пакетите с царевично брашно можех да съм да далавера Laughing От тогава вече гледам печата отдолу.

# 718
  • пак там
  • Мнения: 2 892
Маме, аз тази леща най-много я харесвам, защото не се разварява на каша, а в същото време си е добре сварена. Как го обясних...  ooooh!

Добра беше, изядохме я вече  Mr. Green

# 719
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Хубава е лещата.В неделя отново правих и стана супер.  Peace

Общи условия

Активация на акаунт