Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 02 - Тема 124

  • 24 632
  • 381
  •   1
Отговори
# 360
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Мда, още една от новостите. Не с поръчка, а с куриер, след като си платил... ама в какъв ред, по какви правила... казва ли ти някой. И това при положение, че са останали. Naughty

# 361
  • Мнения: 114
Beljata, благодаря за отговора!  bouquet При мен всичките 28  парфюма са поръчани от клиенти, за себе си още се чудя дали да си пусна 1 к-т. Първоначално пуснах 20, останалите реших по-късно да ги пусна, после нещо се притесних да не променят условието и реших да допълня до 25 да са наведнъж, а другите по-нататък. Разбира се, че ги пуснах с отстъпка, но разумна, така че ще имам и печалба. Не ми се мисли клиентите ми, ако погледнат в продавалник ...  Mr. Green

# 362
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Няма защо, as-g!

Тези 3, които са за мен, вероятно ще заминат по клиенти, защото има такива, които пропуснах да "прослушам", пък и нямах причина да бързам, с набрани 22. Може да пусна още, с другата поръчка, може и да не го направя, имам други за подаръци, макар че офертата е твърде съблазнителна, за да не се възползвам. Естествено, че имам печалба. Те лудостите в Продавалник не са от днес. Добре, че имаме верни и разумни клиенти.

# 363
  • Мнения: 161
Да помоля, ако някой го фактурират да пише, че изчаквам да мине лудостта, за да си пусна скромните бройки.

# 364
  • София
  • Мнения: 1 731
Мда, още една от новостите. Не с поръчка, а с куриер, след като си платил...

Според мен така е правилно - с куриер. Техника е все пак. Не е добре да се лашка по кашони, камиони и да ги подмятат насам-натам. Представяте ли си душ-гела ви за 2 лева точно в тази пратка да се разлее и да таблетът за 200 лева да иде зян.
Също така смятам, че е правилно да получиш таблета, след като си си платил фактурите. Чисти сметки - добри приятели.
Както навсякъде, така и в нашето стадо има недобросъвестни представители. Някои сигурно си спомнят за един представител - от Пловдив ли беше - който напоръча на няколко момичета за по 100-200 лева поръчки и после изчезна и стана тъпня, не помня оправиха ли се хората...

# 365
  • Мнения: 1 437
аз вчера звънях в кол центъра и попитах на какъв принцип ще се определя кой ще има таблет кой не и ми казаха че тези които са си платили фактурите ще се класират и ми обясни че ще ги доставят с куриер което наистина е добър вариант от колкото да ти го сложат в кашона и мисля че каза че през к4 ще ги доставят

# 366
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Не протестирам срещу начина на доставка. Естествено, че така е правилно. Въпросът е как ще се определя реда.

Освен това последната дата от К3 е 5 март, а срокът за плащане на поръчки, направени на тази дата, трябва да е 21-ви. Ако не е платено, макар че си в срока, некоректен платец ли си? Да е платена поръчката с парфюмите разбирам, но всички поръчки от К3... Основното ми недоволство е от това, че условията за таблета се допълниха с твърде много подробности, които не са в полза на представителя. Всички подробности за модела и техническите характеристики изчезнаха... А какво става след изчерпването с представителите, които не са били на компютрите си в 14:00?

Ще се доставят през периода К4-К6... пълна мъгла. Mr. Green

Скоро фактури няма да има... така са се замаяли, че се чудят какво да правят. Броячът да не започне с отрицателно число Wink

# 367
  • Мнения: 1 437

Ще се доставят през периода К4-К6... пълна мъгла. Mr. Green

Скоро фактури няма да има... така са се замаяли, че се чудят какво да правят. Броячът да не започне с отрицателно число Wink
newsm10

# 368
  • Мнения: 114
Впрочем и моят мъж ме беше питал как ще го доставят подаръка и аз казах с поръчката. Той направо се зачуди в какъв вид ще пристигне като ми гледа редовно в кашоните, че има смачкани продукти. #Crazy По-добре е  с куриер безспорно. Вече почти тази кампания съм я приключила, а в следващата нищо интересно не се очертава.   Поръчват ми спирали, но точно определени и според мен моите клиенти няма да рискуват да си сменят любимата спирала. Аз пък къде заминах, чак в следващата кампания ... Joy

# 369
  • Мнения: 1 437
на мен и друго не ми е ясно поръчваш 25 парфюма с една поръчка плащаш и се класираш после пак пускаш поръчка и какво става класираш ли се не се ли класираш  Thinking

# 370
  • Варна
  • Мнения: 4 239
А темата е К2 Whistling

Добре сме! ooooh!

Тази кампания ще трябва бързо и рано да я приключим - до края и трябва да платим фактурите от нея. Само дето момчето от кол центъра не знаеше как до 5 март да платя поръчка, направена на 5 март, на каквато, в крайна сметка, имам право.

Буба, питаш дали се класираш за втори таблет ли, ако пуснеш още 25? Ако е така - не, имаме право само на 1 таблет на представител.

# 371
  • Мнения: 15 890
Белята  Hug не вярвам да съм толкова обичана от ейвън че да виждам само аз фокуса.
Даже от вчера 14:05 вижда и фокуса за К04, но така е винаги.

момчето от кол-центъра е трагедия. Защо не му направят едно обучение. срамота е това. ние знаем повече от него, а чакаме адекватен компетентен отговор.


Узи
и аз често се сещам за въпросния юноша.Какво ли стана с него, каквъ човек трябва да си да извъртиш такъв номер.  newsm78



Сега нещо встрани от таблети но все толкова важно!
 
Понеже нямам все още флаер за мотивацията с чанта портмоне и флашка. едва вчера имах възможност да прочета мотивацията в сайта, с всичките му там подробности. Това, което ми направи впечатление и за което искам да ви алармирам е,  че условията за по 120 лева за портмоне и чанта НЕ СА  кумулативни а изпълнени в една поръчка. Т.е. трябва да имаш поне по една поръчка от по 120 лева в К03, К04 и К05 за да се класираш за чанта и  в две кампании от три за да се класираш за портмоне.

За ЮЕСБИ-то условието е по-интересно. Не е необходимо да имаш поръчки с ниво през К03 и К04, а просто да имаш пусната поръчка. От там в К05 можеш да допоръчваш до 780 и да си получиш флашката.

# 372
  • Мнения: 194
Ох, като ви чета, направо се радвам за себе си и за това, че нямам поръчан нито един парфюм и поне този път няма да ме минат  Joy

За чантата и портмонето... харесаха ми, но със сигурност няма да се набутвам излишно. Ако се сетят клиентките да поръчват - добре ми дошло  Peace

# 373
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
А някой попита ли дали при изпълнение на всичките им условия - бройка, навреме платени фактури ще има таблет за всички, независимо от това дали е посоченият модел на Леново или друг с подобни характеристики? Защото това "До изчерпване на количествата", ако води до "Гледай си работата, въпреки че си изпълнил условията, ама не си измежду "печелиФшите" лично от моя страна ще доведе до РАДВОД с компанията.

Тази подигравка няма да им я простя, защото ни направиха на ненормални да им събираме бройки, да им правим поръчки за стотици хиляди левове при обещана награда за труда, а накрая ще ни поздравят със средния пръст.

Имам предложение, което не мисля, че ще даде особен резултат, но все пак - ако се случи така, че въпреки изпълнение на условията, не дадат таблет /независимо от вида/ на всички представители, а само на определени такива, по неясни за нас критерии, да направим бойкот и пропуснам масово следващата по ред кампания след раздаването на "наградите".

# 374
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Ми, факт е, ре_ге... при няколко човека, с които говорих, фокус 3 не се отваря, за разлика от фокус 4, който се отваря навсякъде. Няма как това да е индивидуален проблем, защото би трябвало да не се отварят и двата.
 
Струва ми се, че по въпроса за фактурите от последните дни на К3 не само момчето няма да знае отговора, защото това е недомислица, откъдето и да го погледнеш.

От мотивационната за червените продукти харесвам само USB-то, ще му се радвам, ако стигне до мен. Старото не съм ползвала, но това е по-хубаво, поне според мен. Условията по тази мотивация са кристално ясни... само заменките не са.

Туиг, момчето каза, че имат уверение, че в сайта ще се появи банер с имената на вече заслужилите подаръка.

Общи условия

Активация на акаунт