Re: Пазаруване от Китайски сайтове с безплатна доставка - 13-та тема

  • 117 023
  • 737
  •   1
Отговори
# 630
  • Казанлък
  • Мнения: 955
Може ли да споделите в момента има ли някакви атрактивни промоции за нови потребители в http://en.jd.com/ понеже още нямам регистрация там, а доколкото видях си е имало добри попадение по 5 цента Grinning

Не, в момента няма промоции. Все още работи купон JD558 от главната страница, но май не останаха много налични продукти

http://en.jd.com/act/new_year.html


# 631
  • Мнения: 221
Освен
http://www.tinydeal.com/
http://www.gearbest.com/

да знаете други китайски сайтове който доставят от складове в ЕС?

Banggood.com имат от Великобритания, има и още сигурно.

# 632
  • Мнения: 173
Докато си търсех телефон с инфраред случайно попаднах на една джаджа.Въпроса ми е виждали ли сте я в някой китайски сайт или може и българския понеже ми е много спешно?Ето и въпросната джаджа http://www.ebay.com/itm/Universal-IR-Infrared-Remote-Control-TV- … rXfolPO6UeLWoS9fw

# 633
  • Варна
  • Мнения: 2 026
Какво означава PRESALE :
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_289037.html

и в двата случая избирам цвят сив, цената е различна. Първоначален филтър ми е EU Warehouse:

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_268450.html

# 634
  • Мнения: 84
PRESALE - Предпродажба
Не виждам на някой от продуктите да пише, че е в Евро склад

# 635
  • Мнения: 173
Моля помагайте .Дойде ми телефон от gearbest на който не му работи камерата.Теглих какви ли не приложения но изобщо не ми засича камера или светкавица.Какво да правя в този случай ? А и честно казано не ми се чака пак 1 месец да им пращам телефона ,а после още 1 месец отново да дойде...

# 636
  • Мнения: 84
в такъв случай или ще пробваш в нашенски сервиз или няма да снимаш.
Свържи се със съпорта им все пак.

# 637
  • Мнения: 173
Телефона даже е с 4ГБ памет ,а пишете че е с 8. Както и процесор 1,3 ,но в описанието пише 1,5 .Повече никога няма да взимам от тея геарбест това ми беше първи и последен път!

# 638
  • Казанлък
  • Мнения: 955
Телефона даже е с 4ГБ памет ,а пишете че е с 8. Както и процесор 1,3 ,но в описанието пише 1,5 .Повече никога няма да взимам от тея геарбест това ми беше първи и последен път!

Пощите вече не приемат пратки с батерии. Така че няма как да връщаме към Китай.
Дай линк да видим за кой телефон става въпрос.
Пиши им за проблема и компенсация,ако трябва

# 639
  • Мнения: 173
Телефона даже е с 4ГБ памет ,а пишете че е с 8. Както и процесор 1,3 ,но в описанието пише 1,5 .Повече никога няма да взимам от тея геарбест това ми беше първи и последен път!

Пощите вече не приемат пратки с батерии. Така че няма как да връщаме към Китай.
Дай линк да видим за кой телефон става въпрос.
Пиши им за проблема и компенсация,ако трябва

Вярно за пощите бях забравил... Ето го телефона http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_257731.html .Ако го нямаше проблема с камерите щеше да е наистина много добър за тези пари. Писах им да ми върнат парите ,че камерата и светкавицата не работят .Също им споменах ,че не отговаря на описанието дадено от тях.Свързах се и директно със сайта на производителя и след 2-3 мин ми казаха ,че сигурно е хардуерен проблем и да го върна към геарбест.Явно тези телефони си дават такива дефекти....Дано ме компенсират поне, за да си взема нов телефон...

# 640
  • Мнения: 84
Можеш да го върнеш. Ако не е вградена батерията им обясни ситуацията и го прати без батерия.
За пощите не е "вече", а "временно".
Друг вариант ти е да ползваш куриерска фирма, малко по-скъпо, но ще мине и с батерия.

# 641
  • Мнения: 173
Това ми пратиха сега.Ако може малко помощ?
Dear Nikolay,

Thank you for contacting Gearbest.
We sincerely sorry to hear this about your item.

We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html   
                                                                             
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
                                                                                                                   
1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please give us the item code indicated on the outer package.
4.Please send us clear picture or video of the defects in good lighting.
Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.

We will do our best to help you.                         
We look forward to hearing from you.

Thank you for your cooperation.

Best Regards
Phoenix
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

# 642
  • Мнения: 10
Това ми пратиха сега.Ако може малко помощ?
Dear Nikolay,

Thank you for contacting Gearbest.
We sincerely sorry to hear this about your item.

We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html   
                                                                             
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
                                                                                                                   
1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please give us the item code indicated on the outer package.
4.Please send us clear picture or video of the defects in good lighting.
Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.

We will do our best to help you.                         
We look forward to hearing from you.

Thank you for your cooperation.

Best Regards
Phoenix
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
newsm78 Искате ли да получите нов смартфон или ремонт?

# 643
  • Мнения: 173
Сега ми писаха.
Dear Nikolay,

Thank you for contacting Gearbest.We have received your information.

For this problem , we need to confirm with the supplier and the product department. Please kindly wait 3-5 days.
Once we have got the feedback from them, we will resolve the issue to your satisfaction.
                                                                             
Thank you for your cooperation. We will do our best to help you.                         

Best Regards
Phoenix
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/


Това какво ще рече ?

# 644
  • Мнения: 84
Да изчакаш малко, пак ще се свържат с теб.

Общи условия

Активация на акаунт