WIZZ AIR 12

  • 64 628
  • 752
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 1 100
В условията им изрично пише,че багажът не може да пътува без пътника да е на борда.
Вярно, познато ми звучи.

# 691
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
На мен ми се е случвало на Хан да искам да чекирам 1 багаж и едното дете които са записани към резервацията на съпруга ми докато той паркира автомобила и са ми отказвали. Обясниха ми че няма как да ми чекират багажа без пътник (независимо че документите му бяха в мен) както и детето което е записано към неговата резервация. След 15мин той се регистрира заедно с багажа си и детето. Нищо че аз съм майката и бях с другото дете и носих всякакви документи (вкл. че детето може да излиза от Люксембург независимо че не е негов гражданин) не пожелаха да регистрират голямата ми дъщеря. Моят съвет е също да се обадите в кол центъра да питате как може да се смени. И аз съм съгласна с думите на ОРИДЕЛ че много зависи на кой оператор ще попаднете. Според мен не би следвало да има проблем и да има глоба след като се вижда че са закупени заедно и за втория пътник няма чекиран багаж а само за първия.
Аз вчера се сетих да погледна във фейсбук дали Уиз не си обявяват намаленията и се оказах права. Оказа се че всеки месец пускат по 20% отстъпка и ги лайкнах за да ми се получават на стената и се надявам да ги видя, че и там не съм много редовен посетител. За тази година са имали 20% намаление:
от мобилното приложение - 22-23.01, 20.03, 3.04, 30.04-1.05
от сайта- 9.01, 12.02, 27.03, 21.04 
за членове на Уизеър клуб - 8.01, 5.02, 26.03, 19-20.04
отделно са имали -50% на ски екипировка ако букнеш на 14 и 15.01; и -20% за Дубай и Баку на 4.03. Отделно вчера са пуснали благодарност към фейсбук феновете си и са обявили 3 награди до мечтана обиколка+100€ ваучер. 

Последна редакция: чт, 15 май 2014, 11:31 от ronicat

# 692
  • Мнения: 187
В условията им изрично пише,че багажът не може да пътува без пътника да е на борда.
Вярно, познато ми звучи.
Естествено, че багаж без човек не може. Ако можеше, бих била много притеснена да летя.

# 693
  • Мнения: 1 100
Естествено, че багаж без човек не може. Ако можеше, бих била много притеснена да летя.
Е, той багажът не е без човек, знаят чий е. Поблемът е чисто административен, а уиз така са формулирали формите за резервация и какво ли не, че от всичко да измъкват пари.
Както писах, преди при групова резервация, багажът не беше към конкретно лице, а общ. Само при предаването се записваше на името на някой от пътуващите, дори без да питат. Затова отказът от пътуване на един човек не влияеше.

# 694
  • Италия
  • Мнения: 490
Благодаря на всички, отзовали се на моето запитване!   bouquet
Не знам защо, но аз все още си мисля, че тези промени бихме могли да ги направим при чекирането он лайн. Така или иначе ще се обадим и на кол центъра на Уиз, както ме посъветвахте  Peace. За документите на детето нямаме притеснения, там всичко ни е изрядно.
Когато имаме разрешение на ситуацията, ще пиша и тук, защото очевидно това не е съвсем често срещано явление и някой друг може да се възползва от споделения опит.
Хубав ден на всички!  Simple Smile

# 695
  • Мнения: 6 204
Ами другите компании не гледат на чие име е, просто гледат дали багажа е под максималния разрешен и го лепят на някого от резервацията при чекина. Имал съм и 4 багажа на името на дете например (4 пътници, разрешен 1 куфар на човек). В случая пътника си лети с багажа, разбира се. Обаче Уиз както това им е важно перо от приходите, ноже и да направят проблем, ако багажа е на бащата, и няма да го сложат на майката без евентуална такса.

# 696
  • Мнения: 187
Естествено, че багаж без човек не може. Ако можеше, бих била много притеснена да летя.
Е, той багажът не е без човек, знаят чий е.
Говоря по принцип.
Случвало ми се е с Уиз да чакаме в самолета докато не свалят багаж на пътник, който не се е качил.

# 697
  • Мнения: 21
Каква е таксата за плащане с кредитна карта?

# 698
  • Мнения: 6 031
Каква е таксата за плащане с кредитна карта?

Няма такава. Всички такси са включени в цената.

# 699
  • Мнения: 10
Здравейте,днес дали ще пускат някакво намаление?

# 700
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 765
Нямаме никаква представа, но не спираме да се надяваме.  Joy Уикендът е пред нас.  Mr. Green

# 701
  • София
  • Мнения: 660
През годините  WizzAir са обявявали намалението за Рожденния им ден от 16 до 19 май, като
понякога  е било само на 16-ти, а  друг път на 17-19.05.
За датата, която ме интерсува, цената днес е намалена с 20%  спрямо вчерашната.

# 702
  • Италия
  • Мнения: 490
Здравейте, ситуацията е следната:
Имаме закупени билети за мен, ММ и дъщеря ни, която е на по-малко от 2 години. Имаме и закупен регистриран багаж. При закупуването на билетите отменахме, че дъщеря ни ще се вози в скута на баща си, както и куфара го регистрирахме под неговото име. Сега най-вероятно той няма да може да пътува, а ще тръгна само аз с детето.
Въпросът ми е:
Може ли да се направят промени при чекирането он лайн или преди него - дъщеря ми да се вози с мен и куфара да е  под моето име? Ясно е, че ще загубим парите за билета на съпруга ми, но дали и тези промени ще струват нещо?
Благодаря предварително!

Както обещах, да пиша каква е развръзката по моя казус:
Звъннахме на кол центъра на Уиз /действието се развива в Италия/ и от там ни обясниха, че куфара не може да се прехвърли на моето име. Сиреч, освен парите за билета на съпруга ми, губим и парите за багажа му. За да имам аз регистриран багаж, плащаме такъв допълнително. И тук не свършва всичко. За преместването на дъщеря ни под моето име като придружител се плащат още по 2 евро в посока  Mr. Green
Да не забравя да спомена и набутвацията с импулсния им телефон  Mr. Green
Айде, приятен път с Wizz Air!  Twisted Evil

# 703
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
A защо не пробвате да звъннете на колцентъра в БГ, ако ще пътувате до БГ. Ако целия разговор е отнел под 5мин не са нищо 4-5€ да се опита, може пък да сработи. Аз съм правила този номер при Амазон. Звъня им в Германия и ми отговарят че не може, звъня повторно и ми отговарят от Румъния (там имат явно кол център) и ми решават проблема. Както казах, много зависи от оператора понякога ако не е твърдо описан случая в политиката им. Аз съм правила резервация на брат ми и му сгреших името. На следващият ден се обадих и го поправиха, не плащах нищо.

# 704
  • Италия
  • Мнения: 490
Ми да звъннем до България, добре, но не съм сигурна, че нещо кой знае какво ще се промени. Полета е от Неапол до Букурещ, та освен още набутвации не мисля, че нещо дуго ще последва  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт