Пазаруване от Aliexpress.com 21

  • 59 994
  • 733
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 740
antoaneta.antova Писа ли на продавача на роклята /не на Алиекспрес/?
Какъв ФВ?  ooooh!

Дай линк да видим за какво става въпрос.

# 121
  • EU
  • Мнения: 164
Искам да откажа поръчка която вече платих, но продавача не приема канцелиране  щял да не закусва и обядва но да ми  изпрати поръчката  Laughing Само че минаха 3 седмици откакто я платих, тогава ми каза че до 2-3 дена ще я изпрати...
Въпросът ми е мога ли да направя нещо, не искам вече да ми я изпраща ?
Още един въпрос някой да е виждал ето тези

# 122
  • Мнения: 0
Аз писах на производителя за детайли около поръчката и той ми каза, че след като има плащане към Алиекспрес ще я направят, но точно там е проблема. Feedback-а е 100%. Ето и линк:
http://www.aliexpress.com/item/2013-New-White-Front-Split-Beadin … wn/994589750.html

# 123
  • Мнения: 10 668
Здравейте, имам питане относно едни продавач който ме върти с обещания вече втора седмица, накрая спря да ми отговаря. Случая е следния: поръчката е направена на 13.01. , получих тракинг номер който до момента не показва нищо, след няколко  разговора продавача ми обеща да поправи нещата и му дадох шанс, но само напразни обещания, видях в коментарите че и други клиенти са имали същия проблем и не са получили поръчката. Смятам да го изчакам още няколко дни е да отворя диспут.  Въпроса ми е след като отворя диспут  кой трябва да ми върне парите продавача или Алито?

п.п. До сега не съм отваряла диспут и не ми е много ясно как се процедира.  newsm78

# 124
  • TX
  • Мнения: 600
Здравейте, имам питане относно едни продавач който ме върти с обещания вече втора седмица, накрая спря да ми отговаря. Случая е следния: поръчката е направена на 13.01. , получих тракинг номер който до момента не показва нищо, след няколко  разговора продавача ми обеща да поправи нещата и му дадох шанс, но само напразни обещания, видях в коментарите че и други клиенти са имали същия проблем и не са получили поръчката. Смятам да го изчакам още няколко дни е да отворя диспут.  Въпроса ми е след като отворя диспут  кой трябва да ми върне парите продавача или Алито?

п.п. До сега не съм отваряла диспут и не ми е много ясно как се процедира.  newsm78
Алито, парите са в платформата на Алито-докато не се потвърди поръчката

# 125
  • Мнения: 134
А на мен китайците ми изпратиха това съобщение към поръчката.

In order to quickly reach Bulgaria, with the Belgian post I send to you the tracking number is .................., thank you

Какви са тези пощи. Някой получавал ли е  с тях?
Според вас ще заплатя ли допълнително?
 Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

http://www.bpost.be/en/index.html#   - Ето и линк към транспортната фирма.

Моля за помощ ; )

Последна редакция: нд, 23 фев 2014, 22:19 от *Tetida*

# 126
  • Мнения: 277
Привет, аз съм нова във форума, но бих искала да споделя моя проблем с Aliexpress. Преди няколко дни си поръчах сватбената рокля и обувки от там. Използвах кредитната си карта за да платя, но ми изписа че плащането не е успешно и в профила ми изписва че изчаква плащане. Обадих се в банката да проверя къде е проблема, но те ми казаха, че плащането е успешно и дори ми дадоха код с който да потвърдя плащането пред сайта за пазаруване. Оказа се, че техния агент е робот и отговаря само на стандартни въпроси, бутона за имейл не е активен, писах им и във фейса, но и от там нищо. Притеснявам се че ще остана без рокля на сватбата си. Моля кажете как да разреша проблема.
Пиши на продавача и се разбери лично с него.Ако не си платила роклята в профила ще ти бъде изписано.Аз лично имам директ към банката и си проверявам плащанията така и ти може да провериш дали ти липсват пари от сметката .

# 127
  • TX
  • Мнения: 600
Привет, аз съм нова във форума, но бих искала да споделя моя проблем с Aliexpress. Преди няколко дни си поръчах сватбената рокля и обувки от там. Използвах кредитната си карта за да платя, но ми изписа че плащането не е успешно и в профила ми изписва че изчаква плащане. Обадих се в банката да проверя къде е проблема, но те ми казаха, че плащането е успешно и дори ми дадоха код с който да потвърдя плащането пред сайта за пазаруване. Оказа се, че техния агент е робот и отговаря само на стандартни въпроси, бутона за имейл не е активен, писах им и във фейса, но и от там нищо. Притеснявам се че ще остана без рокля на сватбата си. Моля кажете как да разреша проблема.
Пиши на продавача и се разбери лично с него.Ако не си платила роклята в профила ще ти бъде изписано.Аз лично имам директ към банката и си проверявам плащанията така и ти може да провериш дали ти липсват пари от сметката .

пиши на на продавача, а може и на  мейла от 1-ва страница

# 128
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
А според мен плащането не е успешно и в банката ти са се объркали. Най-вероятно парите са само блокирани, а Али няма да ги изтеглят, заради проблеми по сигурността. Преди разрешаваха тези случаи с мейл с данни, но сега трябва настоятелно да ползваш чата с асистент, за да ти дадат инструкции как да процедираш. Пари при продавача няма, колкото и да му пишеш не виждам с какво щепомогне, освен да ти даде друг начин на плащане.

# 129
  • Мнения: 1 490
Антоанета-аз много не ги чувам петлите , но ми се струва ,че този продавач има само 8 продажби , а на тази рокля нито една и няма никакъв фийдбак,ако греша ,моля някой да ме поправи.
Аз поръчах преди 2 седмици и още не е пратена.Китайката преди три дни ми писа ,че "утре" ще я прати ,пък да видим.Поне ми отговаря като е на линия,което доста ме обнадеждава Simple Smile

# 130
  • Мнения: 6
Видях, че някои имат проблеми с ескалирани диспути, та да споделя.
Получих едно палто което се оказа много тънко, въпреки че китайката ми каза, че има топъл хастар. Пуснах диспут...нищо, ескалирах...написаха да се разберем помежду си в срок от 7 дни....пак нищо. Някъде прочетох, че трябва да вземат решение до 7 работни дни. На 7 мия ден писах на мейла от първия пост, който се оказа невалиден и да пиша на чата. Писах веднага ми отговориха, че ще направят проверка. Същия следобед вече имах решение, аз приех и на другия ден статуса се промени на "затворен",  сега чакам парите  Flutter  Та пишете им не си мълчете, че то хубава работа ама китайска  Mr. Green
Да ама повече китайска  Mr. Green Ти наистина ли се свърза с човек  #Crazy newsm78 newsm78 newsm78 Аз поне 100 пъти вече съм пробвала и робота ева ми бълва тонове несвързани варианти и стандартни отговори които са на принципа на търсачките, улавят някоя дума от моя въпрос и бълват като търсачката на гугъл примерни изречения  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire И преди малко пробвах пак същата работа, не хубавата , а онази китайската  ooooh!

# 131
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Антоанета-аз много не ги чувам петлите , но ми се струва ,че този продавач има само 8 продажби , а на тази рокля нито една и няма никакъв фийдбак,ако греша ,моля някой да ме поправи.
Аз поръчах преди 2 седмици и още не е пратена.Китайката преди три дни ми писа ,че "утре" ще я прати ,пък да видим.Поне ми отговаря като е на линия,което доста ме обнадеждава Simple Smile

Наистина продавачът е сравнително нов, трябва да се внимава. В случая с плащането, обаче, той няма никакво отношение - парите се получават от Али и щом в поръчките не е отразено плащане продавачът няма как да получи пари. Имали сме доста случаи в темата на отказани плащания в Али от съображения за сигурност. При такива случаи изискваха копие на ЛК на мейл и прочее документи, затова трябва да намери начин да се свърже с тях.

Напоследък ми правят впечатление честите оплаквания, че пратките не са изпратени все още. Моля, преди да поръчате проверявайте какъв е срокът за обработка на продавача, не виждам основание за оплаквания, когато той съвестно е посочил по-дълъг срок на обработка (не визирам никой конкретно, а по принцип). Ако бързате с поръчката избирайте продавач с кратък срок на обработка. Нека се има предвид, че повечето продавачи са просто онлайн пространства, а не складове, когато получат поръчка те съответно си пращат поръчката някъде по заводи и магазини, често вероятно дори не могат да отговорят точно кога ще бъде изпратена пратката, затова именно са дали по-дълъг срок на обработка.

# 132
  • Мнения: 67
Днес вече имам следното съобщение там където ми е поръчката
"Order Number:
61161535032279
Status:
Transaction Closed
Reminder:
Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-10 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.
ReAdd To Cart   Want to Claim"
Какво трябва да направя в тоя случай? Получих СМС че плащането е отменено, но какво се изисква от тука натам не мождах да схвана?  newsm78 Утре ще звънна и на банката да видя - плащането е с кредитна карта на ДСК. Също така ще видя с тая на ОББ какво се случва ....
 
А според мен плащането не е успешно и в банката ти са се объркали. Най-вероятно парите са само блокирани, а Али няма да ги изтеглят, заради проблеми по сигурността. Преди разрешаваха тези случаи с мейл с данни, но сега трябва настоятелно да ползваш чата с асистент, за да ти дадат инструкции как да процедираш. Пари при продавача няма, колкото и да му пишеш не виждам с какво щепомогне, освен да ти даде друг начин на плащане.
- мисля че и моя проблем е същия, какво да направя в случая ?

# 133
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Дано пише някой, който е минал през процедурата, пишат ти да подадеш Claim, натисни Want to claim. Доколкото помня изискваха да им се прати копие на ЛК, копие на кредитната карта (закрий поне няколко цифри от нея), друго не помня какво беше, но вероятно ще ти пише.

# 134
  • Мнения: 67
Дано пише някой, който е минал през процедурата, пишат ти да подадеш Claim, натисни Want to claim. Доколкото помня изискваха да им се прати копие на ЛК, копие на кредитната карта (закрий поне няколко цифри от нея), друго не помня какво беше, но вероятно ще ти пише.
оффф ужас ... а ако не ги изпратя дали ще ми откажат плащането ... То нормално да ми искат такива данни все пак е кредитна карта, но вече бях супер много изнервена и реших да пробвам дали е от картата проблема или от самия сайт. Другия вариант ми е да звънна в банката и да откажа плащането и дано да ми е отблокира картата на ОББ, че иначе нямам друг вариант да плащам .... Егати и каръка съм  ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт