Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - тема №31

  • 70 973
  • 755
  •   1
Отговори
# 180
  • Варна
  • Мнения: 7 080
Получих от склада.


edit: Получих отговор. Върнете ни трактора и ремъркето. Поемаме пощенските. Съобщението ми било предадено на департамента за играчките, за да го вземат под внимание ... Детето остана без играчка ще им се невиди.
Само едно не ми е ясно - кашонът е с размери 60*31*40 см и според документите тежи 3.9кг, но според мен ще бъде повече като го сложа на кантара. Това нещо определено няма да мине за малък пакет пред Български пощи. Колет за трета зона от 3-4кг струва 46.30лв, а 4-5 кг - 52.20лв. Някой връщал ли е нещо такова? Започвам да се чудя дали ще ми възстановят пощенските?! newsm78



Аз връщах един стийм моп и ползвах Интерлогистика. За по-обемни и тежки пакети цената е по-ниска, пристига за няколко работни дни и нямаш ядове като с пощите. Върнаха ми и пощенските разбира се, още като ги изпратих сканирах фактурата, написах с химикал на колко лири е равно/в моя случай 21 лири/ и им го пратих. Преведоха ми ги веднага, като получиха кашона ми възстановиха и сумата за мопа.
Връщай смело - щом са написали, че ще ти възстановят пощенските, няма да имаш проблеми. Peace

# 181
# 182
  • Мнения: 7 870
Здравейте! Малко помощ и на мен ми трябва...
Вчера получих тези кроксове http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0014CI02S/ref=oh_details_o01 … ie=UTF8&psc=1
Да ама се оказаха с по 1 номер по-големи от колкото ми трябват. Подведох се по коментарите на англичани, че били умалени и сега са огромни и на двамата юнаци...
Някой беше писал, че са сменаля амазонци обувки с по-голям/малък номер без проблем. Да ама днес 40 мин си чатих с тях и не могат да решат проблема, а сега цената е двойна - един чифт ми излиза колкото двата дето взех.
Карах ги да пусна нова поръчка и да ми намалят цената и да върна тези, но не ставало. Сега пуснали запитване към някакъв си отдел...
Искам си Кроиксовете кажете моля вие как сте ги подменяли тези обувки Hug Hug Hug

# 183
  • FR
  • Мнения: 214
Здравейте! За първи път ми се налага да връщам нещо купено от френския амазон . Въпросът ми е принципен - в 30-дневния срок трябва да е предадено на транспортна фирма или дотогава трябва да го получат ?
Имаш 30 дена да го изпратиш. До тогава ти е активен бутона в профила за връщане на продукта.

# 184
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
drago_2008 до лятото ,ще им пораснат крачетата.
При тези кроксове не е фрапираща разликата.
По лесно ,ще ти бъде да ги продадеш или да ги оставиш за подарък.
Синът ми 2 година ,ще носи едни.

# 185
  • София
  • Мнения: 178
Здравейте! Малко помощ и на мен ми трябва...
Вчера получих тези кроксове http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0014CI02S/ref=oh_details_o01 … ie=UTF8&psc=1
Да ама се оказаха с по 1 номер по-големи от колкото ми трябват. Подведох се по коментарите на англичани, че били умалени и сега са огромни и на двамата юнаци...
Някой беше писал, че са сменаля амазонци обувки с по-голям/малък номер без проблем. Да ама днес 40 мин си чатих с тях и не могат да решат проблема, а сега цената е двойна - един чифт ми излиза колкото двата дето взех.
Карах ги да пусна нова поръчка и да ми намалят цената и да върна тези, но не ставало. Сега пуснали запитване към някакъв си отдел...
Искам си Кроиксовете кажете моля вие как сте ги подменяли тези обувки Hug Hug Hug
На твое място бих ги запазила. Тъй като съм голяма фенка на "грубите" кроксове, бях прочела в сайта им инфо, относно оразмеряването. Винаги купувам размер, който да отговаря на generous fit. А моделчето е с двоен размер, така че не се ядосвай напразно. Ако смениш, може и да са малки.  http://www.crocs.com/crocs-size-chart/fit-guide-landing-v2,default,pg.html

# 186
# 187
  • Мнения: 7 870
Aganka и Desi_2 мерси за коментарите Hug
Аз съм ги поръчала с толерас и имам наблюдения колко расте крачето. На големия още му стават 31 номер, за лятото ми трябва 32, а тези са 33 номер (че бяха писали че били умалени, пълни глупости). И на двамата крачето расте с 1/2 номер между зимен и летен сезон максимум. Тези е абсурд да им станат за лятото, огромни са им какъвто и Fit да са. Ще има стават чак зимата и оставаме за лятото без Sad Имам друга пратка за връщане и тези покрай тях мога да ги върна ама като не искат да ми ги сменят Cry

# 188
  • на земята
  • Мнения: 4 162
Някой да ползва подобен термометър?
https://www.amazon.co.uk/dp/B0001D0LMS?&camp=1406&creati … GS8KD6A3K2F1&

Понеже го видях от  baby категория продукти се чудя дали ще стане за всички вкъщи  newsm78
Аз го имам,използваме го всички в къщи,много съм доволна..))) Peace

# 189
  • София
  • Мнения: 178
Тези ретро кроксчета в червено и размери 32/33 и 33/34 са на 11 лири. Получих вчера 32/33 - пише j1 на подметката, така че мога да меря http://www.javari.co.uk/Crocs-14006-485-105-Unisex-Child-Retro-C … words=crocs+retro

Горе-долу 21,5 см - 22 см до ръба. Поръчах ги до ук адрес, за да не начисли +20% до бг

http://www.amazon.co.uk/Crocs-Retro-Mules-Sandal-14006-485-105/d … words=crocs+retro 30 лири са в амазона

Последна редакция: ср, 05 мар 2014, 23:07 от Aganka

# 190
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Kloeto, аз бих претеглила кашона и проверила цената в пощата и след това да питам амазон дали да им го пращам при тая цена или да го хвърлям направо и те ще си преценят и ще ти отговорят. Аз имах случай в който от търговец получавам стока която си е за боклука и веднага писах на амазон (изобщо не се занимавах с търговеца а само отбелязах да получи копие от съобщението ми) и сложих и снимки. Казах им направо че си искам парите а стоката дори няма да се занимавам да се разхождам до пощата да им я върна, а ще я изхвърля в центъра за рециклиране. След 2ч ми беше отговорено и парите ми бяха по сметката на сутринта. Стоката казаха да съм я правела каквото сметна за добре.

# 191
  • Мнения: 100
Здравейте. Съжалявам че отново съм тук с проблем, но отново имам нужда от помощ  Embarassed
След предната случка с блокираните пари (които още чакам да отпуснат) Добавих 200 лв към сметката си и след като изпуснах чантата опитах да си купя ботуши от немския амазон.. Вчера поръ1ах и избрах метода за плащане с картата ми и не получих имеил за потвърждение като вчера и днес в състоянието в амазон пишеше че поръчката се подготвя. Преди малко получих имейл че поръчката е анулирана или по точно това:
Скрит текст:
Guten Tag,

wir müssen Ihnen leider mitteilen, dass Ihre Bestellung #305-8016841-5913938 beim Verkäufer OBOY Retail GmbH storniert wurde.

Der Grund für die Stornierung:
Der Artikel ist zur Zeit nicht lieferbar.

Unsere Verkäufer bemühen sich stets darum, dass Stornierungen so selten wie möglich nötig sind. Wir möchten uns für Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind, entschuldigen. Sollten Sie noch Fragen zur Stornierung der Bestellung haben, wenden Sie sich bitte direkt an den Verkäufer.

Sollten Sie weiterhin an diesem Artikel interessiert sein, empfehlen wir eine neue Bestellung auf Amazon.de aufzugeben.

Unten finden Sie nochmals die Details zur Bestellung. Falls Sie den Artikel bei einem anderen Verkäufer bestellen möchten, finden Sie dort auch die Adresse (URL) des Artikels.

Wir freuen uns, dass Sie bei uns Kunde sind, und hoffen, Sie bald wieder auf Amazon.de begrüßen zu können.

Amazon.de
Тъй като не разбирам точно какво става моля някои който разбира да ми помогне.. Паричната наличност в картата ми е намалена..
Какво означава това и какво аз трябва да направя? Съвети моля.. Praynig

# 192
  • София
  • Мнения: 178
Good day,

we regret to inform you that your order has been canceled # 305-8016841-5913938 the seller OBOY Retail GmbH.

The reason for the cancellation:
The article is currently not available.

Our sellers strive to always question that cancellations are necessary as infrequently as possible. We would like to apologize for any inconvenience this may have caused. If you have any questions regarding the cancellation of the order, please contact the seller directly.

If you continue to be interested in the item, we suggest a new order on Amazon.de give up.

Below is again the order details. If you wish to order the item with another seller, you'll also find the address (URL) of the article.

We are pleased that you are in our customer and hope to welcome you soon again at Amazon.de.

Amazon.de

Нещото не е налично от този продавач.

# 193
  • Мнения: 740
658229Артикулът не е наличен и ти се извиняват за причиненото неудобство. А парите най-вероятно отново са само блокирани-не изтеглени.

П.П. Говори с банката си дали като им препратиш това писмо няма да ти разблокират парите по-рано.  Peace

# 194
  • Мнения: 100
658229Артикулът не е наличен и ти се извиняват за причиненото неудобство. А парите най-вероятно отново са само блокирани-не изтеглени.

П.П. Говори с банката си дали като им препратиш това писмо няма да ти разблокират парите по-рано.  Peace

Благодаря! Успокои ме поне факта, че не съм допуснала аз грешка и парите следва да си дойдат на мястото.. Макар че все пак е неприятно за втори път да се получи това и да остана с празни ръце  Cry Ще се отбия до банката утре да видя какво става и ако откажат да ги разблокират обмислям да си сменя банката.. Този път е по скоро заради грешка на амазон, но това че ми се случва за втори път за по-малко от две седмици и изобщо не мога да видя движения в интернет банкиране преди да са минали няколко дена е ужасно неприятно..  #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт