Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 088
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 1 125
  • Мнения: 18
Бърз ъпдейт, малко преди да отида в офиса ми звъннаха от там, за да кажат, че е станала грешка и да отида да си взема парите. Обясни набързо какво е станало. Просто се чудя на момичето, че дори да е направила грешка, можеше да звънне още вчера и да каже, за да не стигам до всякакви мисли кой и как ми има данните.
Или просто са разбрали кой е взел парите и набързо са решили да оправят "грешката".

Нищо чудно и нещо такова да се е случило.

# 1 126
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 265
Аз съм изключително доволна от Спиди Simple Smile
Днес си зареждах телефона и не съм чула кога куриера е звънял и въпреки това се е качил до горе без потвърждение и ми достави пратката  - ако беше някой друг щеше да я върне в офиса - много съм доволна от точно този курер - страхотен е Simple Smile

# 1 127
  • Мнения: 357
Аз пък установих вече за втори път, че покриват товарителници. Получавам ежедневно наложени платежи , които са обвързани с тяхно съобщение в sms  или viber. Оказа се , че три товарителници не са ми съобщени по никакъв начин и съответно не са изплатени. Засякох ги и ще ходя да си ги търся в понеделник. 

# 1 128
  • Мнения: 14 843
Това не ми се е случвало никога. И при нас се получават ежедневно НП по банка. Системата им е автоматизирана. Даже помня, че на няколко пъти аха да им пиша къде са някакви пари, защото не съм отметнала фактурите като платени, а всъщност са си изплатени и в отчетите им (при нас са по имейл), ама аз някъде съм бляла.

# 1 129
  • Мнения: 9
Моят опит със "СПИДИ"
Всички, които са използвали този куриер, знаят за съобщенията, които изпраща за оценка. Днес оцених една служителка с негатив, звънна ми човек да попита на какво се дължи оценката ми и обясних, че служителката не е била на работното си място, (а е трябвало да бъде) и я чаках повече от 20 мин., за да дойде. След което последва обаждане от САМАТА СЛУЖИТЕЛКА, която ми държа сметка защо съм я оценила негативно. Направих запитване в централата на спиди не представлява ли това злоупотреба с лични данни. Все пак при обаждане в централата им още в първия момент роботът им започва да говори как защитата им на лични данни отговаряла на българското и европейското законодателство. А служителката какво прави? Знаейки, че личните ми данни ги има в системата, влиза в нея, сдобива се с номера ми и звъни. Другото, което ги попитах е защо служителите им виждат отзивите от кой клиент са дошли - не буди ли това притеснение у клиента, в случай, че реши да остави негативен отзив. В моя случай доведе разправии цял ден. Сега се притеснявам да взема следваща пратка оттам, да не вземе пак да ми държи сметка служителката за негативната ми оценка. На вас случвало ли ви се е подобно нещо?

# 1 130
  • Мнения: 3 943
Не ми сее случвало, поставяла съм негативна оценка, но никой не е звънял след това.

Според мен няма за какво да се притеснявате, след като служителката се отнася така, дръжте й и Вие сметка къде е била 20 мин. и защо не си е на работното място. А и тя знае, че при повторно лошо отношение, може да оставите отново негативен отзив, което не е в нейн плюс.

# 1 131
  • София
  • Мнения: 8 932
Толкова са зле напоследък, че нямам думи. Последните две пратки ми ги разхождаха между офиса и куриера, а той ги возеше по 2,3 дена в колата. Нищо, че пращат смс с ден и час, винаги имат оправдание, защо пратката е недоставена. Хич не се занимавам да ги оценявам с емотикони.

# 1 132
  • Мнения: 14 843
Скрит текст:
Моят опит със "СПИДИ"
Всички, които са използвали този куриер, знаят за съобщенията, които изпраща за оценка. Днес оцених една служителка с негатив, звънна ми човек да попита на какво се дължи оценката ми и обясних, че служителката не е била на работното си място, (а е трябвало да бъде) и я чаках повече от 20 мин., за да дойде. След което последва обаждане от САМАТА СЛУЖИТЕЛКА, която ми държа сметка защо съм я оценила негативно. Направих запитване в централата на спиди не представлява ли това злоупотреба с лични данни. Все пак при обаждане в централата им още в първия момент роботът им започва да говори как защитата им на лични данни отговаряла на българското и европейското законодателство. А служителката какво прави? Знаейки, че личните ми данни ги има в системата, влиза в нея, сдобива се с номера ми и звъни. Другото, което ги попитах е защо служителите им виждат отзивите от кой клиент са дошли - не буди ли това притеснение у клиента, в случай, че реши да остави негативен отзив. В моя случай доведе разправии цял ден. Сега се притеснявам да взема следваща пратка оттам, да не вземе пак да ми държи сметка служителката за негативната ми оценка. На вас случвало ли ви се е подобно нещо?
Според мен не вижда от кой клиент са дошли, но е предположила успешно, че е някой, който я е чакал.
Аз бих пренасочвала бъдещи пратки към друг офис или до служебен адрес.

Имам друго оплакване от тях - имат нов куриер около Руски паметник (отново) - всеки път има проблеми с приемане на пратките. От 10 дена идва, името ми не е запомнил. Ясно ми е, че не съм само аз за обслужване, ама идва точно като правя платежни и докато премятам едни големи суми - едно име може ли. Не знам с какъв четец е, колегите му казват, че след първоначално въвеждане на името, автоматично им излиза като въведат ЕГН, някак само при него не става. Отделно, че му задавам готовност 16.00, желан час посещение 17.00, той идва  5 мин след заявка в 15.35 и пита ама що не са готови всички пратки. Ми щото готовност съм задала 16, примерно? Не мога да им разбера схемата с тази готовност и желан час.

# 1 133
  • Мнения: 22 867
Моят опит със "СПИДИ"
Скрит текст:
Всички, които са използвали този куриер, знаят за съобщенията, които изпраща за оценка. Днес оцених една служителка с негатив, звънна ми човек да попита на какво се дължи оценката ми и обясних, че служителката не е била на работното си място, (а е трябвало да бъде) и я чаках повече от 20 мин., за да дойде. След което последва обаждане от САМАТА СЛУЖИТЕЛКА, която ми държа сметка защо съм я оценила негативно. Направих запитване в централата на спиди не представлява ли това злоупотреба с лични данни. Все пак при обаждане в централата им още в първия момент роботът им започва да говори как защитата им на лични данни отговаряла на българското и европейското законодателство. А служителката какво прави? Знаейки, че личните ми данни ги има в системата, влиза в нея, сдобива се с номера ми и звъни. Другото, което ги попитах е защо служителите им виждат отзивите от кой клиент са дошли - не буди ли това притеснение у клиента, в случай, че реши да остави негативен отзив. В моя случай доведе разправии цял ден. Сега се притеснявам да взема следваща пратка оттам, да не вземе пак да ми държи сметка служителката за негативната ми оценка. На вас случвало ли ви се е подобно нещо?

Един път ми се случи и на мен, точно така ми звъннаха веднага, разказах какво се е случило, но не съм имала позвъняване от въпросната служителка. Иначе, както ме беше ядосала, щеше хубаво да го отнесе. Не знам дали за нея е имало някакви последствия. Хубавото е, че много рядко се случва тя в офиса, повечето пъти е едно страхотно момче, експедитивно, любезно без да сервилничи, дори успява и да се пошегува понякога. Запомнил ме е с моята карта, там винаги ми иска код. И аз все казвам, че явно подозрителна им се струвам. И пак ще напиша до човека си е, последният път пак това момиче, чакам пред вратата, влизат по един, излиза захилена дама, явно позната на служителката, без маска. Влизам аз и питам да не би да са ги отменили, пък не съм разбрала. Самата служителка също без маска. Отговаря ми така игриво, че още не била я сложила, но ще я сложи. Казвам, че питам за клиентката, не за нея. Захапа устни и нищо не каза. Но пък обслужването беше добре и бързо.
 А когато сложих намръщената муцунка, чакахме на опашка отвън в студа, а тя вътре с две приятелки голямо хихохахане. Отваряха вратата няколко пъти първите, правиха забележки, възмущаваха се. Е, докато не се наприказваха и насмяха, не можа да влезе човек. А тогава на вратата имаше бележка само по един да влиза в офиса.
Трябвало е писмено да се оплачеш. Лошото е, че губи човек време за простотии и къса нерви. А служителите не са там за да ти държат тон, ами да си свършат експедитивно и любезно работата. Хич няма за какво да се притесняваш, дори и тя да е там в момента. Тя би трябвало от теб да се притесни.
И, като пиша горното, нямам предвид някои, рядко срещани, много досадни и капризни клиенти.

# 1 134
  • София
  • Мнения: 9 539
Въпросната служителка , която я е нямало 20 мин. може и до тоалетна да е била. Поне табелка , че ще отвори след малко нямаше ли?
И все пак, не е коректно нито професионално да ти звънят, че даже и служителката сметка да търси.

Последна редакция: вт, 20 юли 2021, 09:41 от Pandachina

# 1 135
  • Мнения: 14 843
Момичета, някоя от вас случайно да праща със Спиди служебно, а не само да получава?
От две седмици генерирам товарителници с поне 25% по-високи цени. От Спиди ми казват, че промените били от миналия септември - тогава имаше увеличение , но в размер на едноцифрени стотинки, а не от 5 на 6.50. Аз им пратих няколко евтини товарителници от миналия месец, сравнени със скъпите, сега чакам отговор.

# 1 136
  • sofia
  • Мнения: 8 936
Да, вдигнали са цените. Но да си призная, не съм чела съобщенията в профила. Бях отпуска две седмици и вчера една пратка от адрес до адрес ми я калкулира на 8 и нещо, а преди цената макс ми е била 6-7 и нещо и то до някое забито населено място, не до Бургас. Документи пращам основно.
Нямам време, но ще разровя старите месечни разбивки и ще видя какво се случва.

# 1 137
  • Мнения: 14 843
То няма значение размерът на града, а дали е софийско или междуградско.
Ама разбрах къде е проблемът, с което обаче не съм съгласна. Наложеният платеж не сме го били задали да се изплаща по банка,ами на място в офиса. А тогава таксата НП била по-висока. Добре, казвам, как е станало, като ние не сме пипали изобщо тази отметка, освен това никой не е дошъл до офиса да ни носи пари, а според Спиди трябва на място да са ни носили. Ами колегите може да са се опитвали. Пак обяснявам, че всички пратки са им изплатени НП по банков път и в сроковете, в които са изплащани преди - не е имало ден-два забавяне, докато проверят дали могат да ни оставят пари кеш и да не са ни намерили. Не ми отговориха.
Зададох начина на изплащане както трябва да е според тях и сега ще чакам фактурата.
Ама много се изнервих, супер се дразня на такива дреболийки тип ако мине номерът. 100 пратки по 1.50 са им 150 лв отгоре.

# 1 138
  • sofia
  • Мнения: 8 936
Има значение дали пращаш до адрес в някое село или до адрес в голям град. Различна е цената, която ми изкарва калкулатора при еднакви други условия.

# 1 139
  • Мнения: 14 843
Хм, това е много странно. При нас не е различна. Варира единствено по параметрите офис или адрес и размер на НП, не и по размер на населеното място. А пращаме и до села, и до паланки, и до големи градове.

Общи условия

Активация на акаунт