Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 079
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 1 230
  • Мнения: 6 550
Ама пак ли със Спиди ще ги пращат? Wink

# 1 231
  • София
  • Мнения: 8 932
Ама пак ли със Спиди ще ги пращат? Wink
Аз ги отказах, защото взехме обувките от друго място, но иначе да, те работят само със Спиди.

# 1 232
  • Мнения: 147
Една седмица една пратка не може да стигне от Казичене до центъра... Силно съм впечатлена.

И при нас така... Чакахме няколко пратки от емаг с платена доставка до адрес. Не само не пристигнаха на адрес, но в крайна сметка бяха разпределили всички пратки в различни офиси из София (дори не в квартала)!

# 1 233
  • Мнения: 11 671
Почти година вече предпочитам Спиди - никакви проблеми нямам с тях и по-евтино ми излиза. Явно зависи от офиса.
 Еконта много си вдигнаха цени  и постоянно ми искат разни документи, пълномощни, хартийки.
Приключвам с тях.

# 1 234
  • Мнения: 9 050
И според мен проблемите със Спиди са на ниво регион. Веднъж имах проблем с тях, в началото на Ковид ерата, когато променяха датите на доставка служебно и то след като вземат пратката. И така пратките си преседяваха в складове със седмици и нито можеш да я вземеш лично, нито да я върнеш. Но то тогава беше лудница навсякъде. Локдаун, всички беше с доставки.
Отвъд това, никакви проблеми не съм имала. Да е диапазонът за доставка си спазват винаги. Аз също ги предпочитам пред Еконт.

# 1 235
  • Мнения: X
Е дойде време и аз да се оплаквам от куриери…Ама за мен тези от Еконт са нещастници. Днес чакам спешна пратка. Телефонът ми беше в ръцете и вдигнах на третата секунда, а куриерът тъкмо затвори. Изобщо не е имал намерение да чака някой да му вдигне явно, а само е искал да инсценира звънене. Веднага се опитах да му върна обаждане, но безуспешно. И така пратката ми сега е със статус, неуспешен опит за доставка понеже получателят не бил на адреса….
Е никога не съм имала такъв проблем със Спиди. Напротив…даже куриерът ме е чакал 5-10 мин да се прибера.

# 1 236
  • Мнения: 1 753
Спиди да вземат да си коригират базата данни поне веднъж годишно, че ми скъсаха нервите с тяхното " адресът не може да бъде открит".
Получавам мейл, че адресът ми е непълен, следва линк на който да го въведа, не успявам.Има и тел. номер, звъня и ми се включва запис- да ползвам линкът от мейла.Rolling Eyes
Намирам най-близкия офис и звъня с надеждата да се уточня с куриера, ама пак дърво, оказва се че ми вдигат от техен си кол-център.Милата дама се опитва да въведе адресът който диктувам- не става, желая поне номер на офисът- не давали тази информация. Накрая я пренасочих до въпросния офис и си я взех, а защо не става ли, ами в системата на Спиди булевардът на който работя не фигурира, а съществува поне от година и половина.

# 1 237
  • София
  • Мнения: 17 592
Хора, искам да се оплача!
Поръчвам от различни места,някой път дори от аптека в съседния квартал,защото съм с бебе и нямам възможност да си купя физически лекарствата. А и като цяло онлайн пазаруването е много по-лесно,вместо да си губя времето по магазини. Но Спиди не мислят така. Вече четвърти път (4-та пратка) ми се обажда куриер да ми каже,че държи пратката ми,но няма да ми я достави,защото била грешно разпределена при него. Аз ли не съм в ред или разпределянето на пратки е отговорност на Спиди,аз какво съм виновна,че някой некадърник не я е сортирал правилно? И така 4 пъти!!!
Поисках от кол центъра да ми дадат указания какво мога аз да направя,за да спрат пратките да ходят на грешно място и отговор не получих. За съжаление магазините, от които пазарувам,ползват Спиди.
Някой намерил ли е решение на този проблем?


Да - упорито си търся стоката в магазин, който ще ми я прати с моя куриер, който и да е той, не с най-удобния за магазина.

# 1 238
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 730
Спиди на този етап, след сблъсък с Х фирми са ми перфектни. Нещата са ясни...получавам SMS вечерта преди доставка, ако искам промяна - влизам и я правя. Доставка в указания часови диапазон. Ако не - отива в най-близък офис. Има си опция за онлайн управление на доставката.
С невероятно неизвестни фирми е тотал щета. Няма информация в кой ден се доставя, няма информация даже кой точно я доставя - транспортна фирма, за да поискаш обратна връзка.

# 1 239
  • София
  • Мнения: 3 484
Аз да насуровакам еконт. Имах пратка от черния петък. Обажда ми се куриер на 30.12 сутринта, без никакво предупреждение. Казвам, че не съм на адреса, а той веднага пита в кой офис да я остави. Казах най-близкия. Бяха ми начислили две такси за доставка - едната до вкъщи, а другата от вкъщи до офиса. Поръчката беше за ключодържател - пощенски плик под 100 грама.

# 1 240
  • Мнения: 14 843
Да напсувам Спиди.
Пращаме на фирма, бизнес адрес. Въвеждам телефона, излиза адрес, избирам го, опаковам пратката и пускам. На другата сутрин звъни получател на пожар в 8 (??) , че пратката я няма. Аз супер убедено му казвам, че ще я доставят до обяд, но все пак ще проверя. Проверих - отложена с два дни поради непълен адрес. А адресът е от базата данни на самите Спиди. Викам си, брех, какво е това чудо, отварям товарителницата - ми то няма номер на улицата, а има попълнено в полето за уточнение до кой склад да се достави. В такива случаи автоматично се приема, че адресът е непълен.
Писах жалба да си оправят базата с бизнес адреси, акаунт мениджъра ни естествено се направи на неразбрал и ме изкара, че не знам как се попълват адреси.

# 1 241
  • Мнения: 371
Спиди са вкарали много нелоялна практика, ако получателя плати с карта, удържат 1 процент такса от наложения платеж на продавача. Явно така успяват да поддържат по ниски цени от конкурентите, за сметка на продавачите. То не стига, че системата им е толкова калпава, а сега и това.

# 1 242
  • Мнения: 14 843
Че то това е от година поне и не е 1%, по-малко е.
Има опция да забраниш плащане с карта - едно тикче някъде около сумата на НП.

# 1 243
  • Мнения: 371
Че то това е от година поне и не е 1%, по-малко е.
Има опция да забраниш плащане с карта - едно тикче някъде около сумата на НП.

Да ми малко е, 0,98 %, все тая. Вярно, че било отдавна, но явно досега не са ми плащали толкова с карти, както и напоследък имам доста пратки, та стана така, че сумата се забелязва.

Досега подготвят пратки през ОЛХ, тикче няма, а предупреждение започна да се появава съвсем от скоро. Иначе вече имам договор и подготвям вече от Май Спиди, да вярно там има, но ще трябва да предупреждавам купувачите. Абе с две думи, за мен това е нелоялно, или като искат да си ги взимат от получателя.

# 1 244
  • Мнения: 14 843
И 0.98% не е. Освен ако не го вдигат от този месец, но не помня да са ни уведомявали. Ще проверя в понеделник в последния опис и ОУ.
Не бих пазарувала от някой, който ще ме чарджи с такса картово. Тази такса абсолютно винаги се поема от продавача, всичко останало е нелоялна търговска практика и оскъпява.

Общи условия

Активация на акаунт