Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 163 517
  • 1 218
  •   1
Отговори
# 1 215
  • Мнения: 18
Моята сага продължава Grinning
Днес на обяд се освободих от ангажименти, за да съм вкъщи за часа на доставка. Куриерът се обади, отново последваха обяснения, че адресът ми не е този и този път човекът отказа да ми донесе пратката. Разбираемо е, защото знам, че е на добра воля да се разкарва. Обясни ми, че ще се свържат с мен от кол центъра да пренасоча пакета за утре на точния адрес. Сега ще си организирам и утрешния ден, за да съм на линия. Даже нямам и времеви интервал кога ще се случи доставянето. Можеше да избера и офис, но е доста тежка и обемна. Добре че котката не разбира, иначе щеше да е подведена и разочарована, хаха.
Междувременно от Зооплюс ми писаха да потвърдя телефонния си номер, сигурно ще се свържат с мен.

Аз също имам подобен проблем със сбъркан адрес. От сайтът казват, че грешката е в Спиди, Спиди казват, че грешката е в сайта... Grinning
Скрит текст:
Самият сайт го използвам от години и не съм променяла адреса си. Имам подозрения, че проблемът е от Спиди, понеже първоначално куриерът се извиняваше с това, че районът му е прекалено обширен и няма да успее да достави пратката, а самият куриер го познах по гласа и характерният му диалект и знам, че попринцип обслужва районът ми.
Интересно е, че сестра ми имаше същият проблем със Спиди (адресът бе объркан по абсолютно идентичен начин, а такъв адрес дори не съществува, така че не разбирам как бива одобрен за доставка) от различен подател.
И двете сме нямали подобни проблеми с Еконт, а често поръчваме от множество сайтове. Неприятно е, че там ти изискват лична карта, но като цяло са по-коректни. В миналото куриерите от Спиди са ми въртяли номера с позвъняването за секунда, а и от Спиди стават изключително досадни с непрестанното си звънене. Бих изпозлвала услугите им само в краен случай.

# 1 216
  • Мнения: 115
Здравейте, имам нужда от съвет как да постъпя. На 03.10 направих поръчка от един сайт. Тя е тръгнала от склада на 04.10 от Румъния. На 06.10 по данни от проследяването е била в София. И тук започва моята сага със Speedy. На 07.10 получих съобщение за доставка - такава не получих, нито пък обаждане. На 09.10 нещата се повториха. Започнах да звъня на кол центъра, писах мейли, подадох оплакване. На 11.10 отново получих съобщение за доставка, но нямах възможност да бъда на адреса и я пренасочих за 12.10, когато отново куриерът така и не дойде. Моите обаждания и мейли продължиха. Нито един от служителите, с които разговарях не се държа адекватно и професионално, обясняваха ми различни неща и явно нямат комуникация помежду си.
Днес (18.10) вече получих своята пратка - 11 дни забавяне след първоначалното съобщение от 07.10. Кашонът е скъсан, смачкан и не прилича на нищо, дори си мисля, че е закърпен с допълнително тиксо и хартия. Явно е сериозно блъскан и ритан.
Очевидно подаването на жалби към Speedy не върши работа. Искам съвет към коя институция да се обърна? Мислех за КЗП, но тъй като досега не ми се е налагало, се чудех дали случаят е за тях. Какво ще ме посъветвате? Благодаря ви!

# 1 217
  • Пловдив
  • Мнения: 19 388
Пий една студена вода.

    # 1 218
    • София
    • Мнения: 13 943
    Очевидно подаването на жалби към Speedy не върши работа. Искам съвет към коя институция да се обърна? Мислех за КЗП, но тъй като досега не ми се е налагало, се чудех дали случаят е за тях. Какво ще ме посъветвате? Благодаря ви!
    Поне можеш да опиташ. Но нищо няма да стане бързо. Аз чаках 7 дни само да ми разгледат сигнала. Едва ли чак нарочно са ритали кашона, но знае ли човек... Дано имаш снимки в какъв вид ти е предадена пратката.
    На твое място въобще няма да искам куриер - или в офис, или в автомат, ако имаш такова чудо наблизо. Много лесно става, плаща се с карта.

    Общи условия

    Активация на акаунт