Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 378
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 1 305
  • Мнения: 14 993
Явно си е до офис.
В последната година, година и половина предрочитам Спиди. Еконт много си повярваха и вече гледам да ги избягвам, при изпращане.
При получаване нямам проблем нито с едната фирма, нито с другата.
В два офиса в два различни квартала един и същ проблем за мен е система.
Малко е старо мнението, но да питам - адресът ти фирмен ли е? Фирмените се запазват в системата на Спиди и може всеки да ги избере. Ако фирмен адрес е въведен грешно, може да станат батаци с доставката, на собствен гръб го изпитах в началото на годината. Провери и ако това е случаят, им пиши да премахнат този адрес - явно някой го е въвел с грешка и така си е останал.

# 1 306
  • Мнения: 14 993
Пускам пореден пост, но съм бясна.
Значи, изпращаме кутия, в кутията пакет от аеропол, а в пакета - техника и документи на клиент. Кутията е специфична сглобка с много затварящи ръбове и е много добре облепена с тиксо - няма как просто ей така да се отвори. Върху кутията, точно там, където се отваря, залепяме плик за товарителници на Спиди, в който плик има оригинал фактура с приемо-предавателен протокол и копие фактура с приемо-предавателен протокол. Върху този плик лепим товарителница и указание да се разпишат копията и куриерът да ги вземе.
Какво се случва? Получаваме протокола, който придружава техниката, който сме оставили вътре в кутията и пакета аеропол с подпис. Няма никакъв начин да се стигне до този протокол, без да се мине през плика с фактурите и ППП, и указанията за подпис.
Звъннахме на получателя, разбира се, даже два пъти - и двата пъти ни казва куриерът това ми даде да подпиша.
Разбира се, пуснах жалба до Спиди, че не сме получили, каквото трябва, и се съмняваме, че целостта на опаковката е била нарушена и документите изгубени. Спиди ми излизат с номера, че имало някакъв специален анекс какво точно да се разписва и връща. Абе, джанъм, 4.5 години пращам с куриери, всякакви глупости са ми се случвали с обратните документи. Някой кьорав идиот да ми бърка в пратката и да твърди, че всичко е било съгласно липсата на указания, след като указания има и ни аз, ни получателят получаваме, каквото трябва, а за капак от администрацията да ми казват, че няма как да е бъркал някой и да си дефинирам пак претенциите  - вече е нагло.

# 1 307
  • Мнения: 6 620
Нарциса, а възможно ли е към фактурата да си прикрепила екземпляр от другия протокол, който е трябвало да бъде в кутията? Понякога стават чисто технически грешки, клиентът сигурно щеше да каже, ако е получил кутия с нарушена цялост.

# 1 308
  • Мнения: 14 993
Абсолютно никаква вероятност няма. Това, което беше вътре в кутията, е част от техническата документация, съвсем друг вид има и си е само в един екземпляр. Просто имаше две машинки в кутията, всяка със своята документация. Върнали са ни едната подписана... Получателят не е казал кутията да е с нарушена цялост. Възможно е пликът с фактурата някак да се е откъснал - това няма да отвори самата кутия, защото тя е вече облепена с тиксо - получателят може изобщо да не го разбере, ако не знае, че е имало плик с фактура и ППП.
Супер силно ме усъмни, че получателят два пъти в два различни разговора ми каза това ми дадоха да подпиша. Излиза, че на пратка с изрично посочена услуга ОД нито получателят, нито куриерът са видели плик с надпис подпишете и върнете копието на фактурата и ППП, в който плик има доста тлъста пачка сгънати листове с големи видими надписи ФАКТУРА и ПРИЕМО-ПРЕДАВАТЕЛЕН ПРОТОКОЛ. И този пликс е точно на ръба за отваряне. Чак толкова да са припряни?

# 1 309
  • Пловдив
  • Мнения: 23 788
Чак толкова да са припряни?
Чак толкова. От клиент всичко може да очакваш. И от Спиди също.

# 1 310
  • Мнения: 2 867
Имал ли е преглед на пратката получателят? Ако да, значи той я е отворил по време на връчването от куриера.

# 1 311
  • Мнения: 14 993
И преглед нямаше. И клиентът ни е редовен, фирма, не е бай Иван да не знае какво се праща като ОД. Явно моята логика е сбъркана, за да смятам, че куриер и получател знаят какви документи се подписват и пращат обратно.
А Спиди ме отсвириха напълно. Мога да се оплача само ако липсва нещо или е повредено отвътре в самата пратка и искам възстановяване на пари. Повредена опаковка, или - в моя случай - липсващи документи върху нея не е проблем.

# 1 312
  • Мнения: 13 406
Имаше един период в работа, в който куриерът зарязваше пратките във фоайето, когато са по- обемни. След няколко разговора с доставчиците  че трябва отделно да им връщаме документите за което трябва да платим въпреки, че това включено в цената, на следващата такава пратка казахме, че не е получена, да ходи да доказва куриера, че я е предал като не е върнал документите. Пратката е застрахована, още тече там комуникацията. Ние продължаваме са твърдим пред спиди, че не е получена  другата фирма си я търси. На куриерчетата от спиди въобще не им пука , писала съм го вече няколко пъти  няма никакви последствия за тях, колкото и да се жалите и нищо не се променя  продължава са обслужва все същият купиер.Ние не работим със Спиди, отказала съм вече 2 фирми да работят с тях.
Не мисля, че клиентите са тъпи.
В работата сключихме договор с Булпост, не са спиди и са по-евтини от еконт. Доволни сме вече една година работим с тях.
За съжаление все още не мога да избягам от спиди, защото много магазини работят с тях.

# 1 313
  • Мнения: 14 993
При нас махнаха куриер, но ние бяхме 4 фирми на етажа (и още поне 10 на адреса) и всички имахме оплаквания, че не ни взима пратките в същия ден, ако ги заявим след определен час. Бях писала тук - все един и същ идва и казва, че няма други наблизо. В някакъв период отсъстваше, тогава в рамките на деня са идвали и трима различни да взимат и доставят пратки и казват, че наистина са поне трима в района. Тогава предположихме, че имат бонуси и могат да се отбелязват в системата кой ще вземе пратките, след което друг не може да ни посети. Оплакахме на нашия АМ в Спиди с тези съмнения и че според нас куриерът ни работи, за да си вземе бонуса, но пратките ни се бавят. Имаше ефект, куриерът не се вясна повече нито при нас, нито в съдедните пресечки.

# 1 314
  • Мнения: 14 993
Пак пореден пост пускам и с оплакване от онлайн магазин и от Еконт.
Поръчвам нещо с 20 лв НП, 5 лв доставка. Получавам смс за 30 лв НП. Звъня в магазина - не знаели, то било от Еконт това, НП на тяхната стока си бил 20 лв. То колегите носели пратките до офис... И на това изречение реших, че няма да взема пратката - хем служителката я мързи да се занимава, хем излиза, че офис-офис пратките за (вероятно) 200 грама повече внезапно стават двойно по-скъпи, което при цялата скъпотия на Еконт не е точно така. Не знам на кого съм ядосана повече. Утре ще си разиграя една пратка и аз, да видим каква редовна и намалена цена ще ми покаже за колет с такива параметри.

# 1 315
  • Мнения: 403
Офис - офис на Еконт с 10% отстъпка отдавна минава над 6 лева, без отстъпка става около 7, но наистина чак 10 няма как да е, освен да е адрес - адрес!

# 1 316
  • Мнения: 14 993
То може да е 10. Аз не оспорвам цената, а двойния скок. Просто няма как да скочи от 5 на 10 заради минаване в горния праг за тегло. Знам много добре какво купувам и може да не помня точни цифри, но съм твърдо убедена, че разликата в КУ между 4.7 кила и 5.1 кила не е толкова.

# 1 317
  • Мнения: 403
Както ви казах, при Еконт вече понятие 5 лева няма, най елементарната им доставка почва от над 6 лева, и то с отстъпка поне 10%, ако вашата доставка е офис - адрес, над 3 кг, (разлика между 3,4 и 5 кг., няма), то със сигурност без отстъпка ще удари 12 лева, с някаква отстъпка 10тина процента спокойно доставката е 10 лева.

П. П. Ооо, сега видях, 5,1 кг, НАД 5 влиза в по горната категория, офис - офис е със сигурност поне 10 лева, изобщо не се упадвайте, толкова е, и това е с отстъпка, иначе е 12.

Последна редакция: вт, 15 ное 2022, 21:10 от Ивайло Петров 684444

# 1 318
  • Мнения: 14 993
Това нещо го знам. Пратки всеки ден пращам, цена 4.90 на Еконт видях днес за документ Simple Smile не бях виждала от миналата година лятото сигурно, всичко е 6.89 минимум и то за дребни пакетчета с налък НП.
В магазина обаче са обявили цена 4.90 офис-офис и бележка под линия, че е според зависи. Ами е*аси според зависито - двойно.
Ако до утре не ми мине, ще взема да отправя запитване до КЗП.

# 1 319
  • Мнения: 403
Това е положението, Еконт "дръпнаха" мноого напред с цените. За пратка над 5 кг, сумата за доставка със сигурност е над 10 лева, не гледайте какво пише в разни сайтове. И аз всеки ден пращам с Еконт, пратка под 1 кг, с някакъв наложен платеж, 20 лв. да кажем, офис - офис с 10% отстъпка е около 6,50 лв. Няма вече такава от 4,90! 😂

Общи условия

Активация на акаунт