Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 881
  • 1 357
  •   1
Отговори
# 1 245
  • Мнения: 9 050
Разбирам раздразнението, в случай, че не сте били предупредени за това. Но със сигурност има начин да се забрани НП да се плаща с карта. Знам го, защото когато съм взимала пратки, ако искам да платя с карта, винаги ми казват да изчакам, за да проверят дали търговеца е разрешил.
От друга страна, като клиент, ако не мога да платя пратката си с карта, особено ако е на стойност над 200 лв. и не съм предупредена за това предварително, по-скоро няма да я взема. Така че, ако трябва да се плаща в брой, добре е да предупреждавате клиентите си.

# 1 246
  • Мнения: 407
И 0.98% не е. Освен ако не го вдигат от този месец, но не помня да са ни уведомявали. Ще проверя в понеделник в последния опис и ОУ.
Не бих пазарувала от някой, който ще ме чарджи с такса картово. Тази такса абсолютно винаги се поема от продавача, всичко останало е нелоялна търговска практика и оскъпява.

Е добре, айде, 0,96 е. Нелоялна практика си е, основния им конкурент не взима такса такса. Мен не ме интересува как клиентите на Спиди си плащат, освен това си има куриерска услуга, тя включва и такса за наложения платеж, да си калкулират всичко в таксите, так так, плащаш толкова, и толкова, край!

# 1 247
  • Мнения: 9 050
Ама те не са клиенти на Спиди. Спиди е само посредник. Тези хора плаща в Спиди за Вашия продукт. Т.е. пазаруват от Вас. Следователно са Ваши клиенти, а не на Спиди. Така че, Вашите клиенти предпочитат да плащат с карта. За което Спиди Ви добавя такса. Ако не желаете да плащате тази такса, Вие трябва да се разберете с Вашите клиенти как да плащат.

# 1 248
  • Мнения: 15 246
Основният конкурент на Спиди са Еконт и еконтската тарифа е с минимум 30% над тарифата на Спиди. Всъщност, вчера пуснах пратка врата-врата със Спиди за 6 лв и врата-офис с Еконт за 8.50, и то след като са приспаднати 18% отстъпка; значи цената на Еконт е над 10,30, това е 70% отгоре на Спиди , и то в Еконт е за по-евтина услуга. Въобще не може да става дума за ценово сравнение.
В България практиката е таксата на картовото да се поема от продавача. Така че Еконт са всъщност изключение, доколкото би могло да се твърди подобно нещо при тези цени.

# 1 249
  • Мнения: 407
Цената между Спиди и Еконт е по малко от 1 лев.

Въпроса е принципен и дразнещ, както едно време беше дразнещо да си клиент на заведение и да ти искат 20 стотинки за тоалетна. При онлайн продажби обикновено доставката е за сметка на получателя, и някакси е странна тази такса, аз каква връзка имам с това, че някой плаща на Спиди с карта?

По този начин Спиди подвеждат с по евтини тарифи, в същото време се опитват да избиват от търговците, не е редно. Има процент към тарифата за наложен платеж, за сметка на купувача, да вкарат и таксата за плащане към наложения платеж, а не да подвеждат така, уж ниски цени, а то не е съвсем така.

Казвате, Спиди е посредник, но освен това е и търговец, предоставяйки някаква услуга, купувача е всъщност и техен клиент, и както казах вече, какво ме касае мен техните клиенти как ще плащат!?

Както и да е, явно моето мнение не съвпада с вашето, просто споделих.

Приятна вечер!

Последна редакция: сб, 16 апр 2022, 17:48 от Ивайло Петров 684444

# 1 250
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 817
Нищо лично, но ако сте търговец много добре знаете, че плащането с карта струва пари....за търговеца. Защо Спиди да поемат таксата?
Та има резон да си сложат такса.
За клиенти, които искат безкешово плащане - предлагайте опция банков превод.

Последна редакция: нд, 17 апр 2022, 07:51 от Galactic Voyager

# 1 251
  • Пловдив
  • Мнения: 23 935
Повишили са се на Еконт, факт.

Ама аз пращам служебно едно дълги, тънки и леки неща и ми омръзна от изпълненията на Спиди да не приемат пратки на 1,50-1,80. Например в цял Плевен няма офис, който да приеме пратка 3,05. Пратих клиента до склада на Спиди.

# 1 252
  • Мнения: 13 539
Избягвам сайтове, които работят със Спиди, макар че ми се налага, един път няма дали на служебен или домашен адрес да са ми доставили пратката, зарязват си ги офиса д обяснение непълен адрес даже без обаждане директно ми се появява съобщение, че не съм намерена на адрес - е как ще ме намерят като не ме търсят.
А в същото реме това са пратки с платен адоставка до адрес, взимаш по-скъпо и правиш директно евтината услуга.
Оплаквала съм се многократно в Спиди, никакъв ефект.
Те си работели с тяхната система, в нея адреса бил непълен - е да го попълнят мълчание.
Но пък от два магазина от които често пазарувам, като се обадя и кажа, че ще купя ако получа доставката по друг куриер ми пращат с ЕКОНТ и няма промяна в условията.
Може да е повишена тарифата на ЕКОНТ, но не ми оббразува нерви и постоянно да си търся поръчките, предпочитам го.

# 1 253
  • Мнения: 11 743
Явно си е до офис.
В последната година, година и половина предрочитам Спиди. Еконт много си повярваха и вече гледам да ги избягвам, при изпращане.
При получаване нямам проблем нито с едната фирма, нито с другата.

# 1 254
  • Мнения: 147

Казвате, Спиди е посредник, но освен това е и търговец, предоставяйки някаква услуга, купувача е всъщност и техен клиент, и както казах вече, какво ме касае мен техните клиенти как ще плащат!?

Както и да е, явно моето мнение не съвпада с вашето, просто споделих.

Приятна вечер!

Извинявайте, но "техните" клиенти плащат на спиди парите за вашия продукт, както разбирам сте онлайн търговец. Тоест това са вашите пари, тоест трябва да ви вълнува как плащат ВАШИТЕ клиенти. На мен ако ми е забранено картово плащане без да бъда предупредена, аз е по-вероятно изобщо да не взема пратката. Така вие като търговец сте ощетен, а не Спиди. Защото тези хора са ваши клиенти, а не на Спиди. Уважавайте повече хората, които купуват от вас.

# 1 255
  • Мнения: 13 539
Явно си е до офис.
В последната година, година и половина предрочитам Спиди. Еконт много си повярваха и вече гледам да ги избягвам, при изпращане.
При получаване нямам проблем нито с едната фирма, нито с другата.
В два офиса в два различни квартала един и същ проблем за мен е система.

# 1 256
  • Мнения: X
Аз пък като видя доставка с Еконт и се отказвам от този магазин. Няколко пъти ми се случва да чакам куриер, телефонът е в ръцете ми, когато ми звъни, но реално е за части от секундата и не успявам да вдигна. Връщам обаждане и не ми вдига. След 5 Мин получавам СМС, че не съм открита на адреса и ще има друг опит за доставка на следващия ден. Е мерси да чакам всеки ден по цял ден за нещо, което ми е било важно. Спиди ако не ме открият на адреса и оставят пратката в близкия офис, поне има шанс да си я взема същия ден, а Еконт не знам кой ден реално ще ми я доставят. И като поискам пренасочване към офис, ми слагат и допълнителна тарифа.

# 1 257
  • София
  • Мнения: 3 532
Да Еконт са ужасни с тези техни хиляди такси. Имат доставка до адрес. Но те не се обаждат предварително. Звънят ти от адреса и ако те няма, веднага ти слагат още една доставка, затова, че ще си я вземеш от офиса им.

# 1 258
  • Мнения: 2 749
Това с таксата за плащане с карта скоро го разбрах и аз. Е отказах се от търговеца, който ми определя начин на плащане. В края на краищата може да си калкулира тази такса в цената. За мен също има такса при теглене, която сигурно е по-висока. И понеже ми писна от банкови такси и такса върху таксата едва ли не, просто плащам само с карта. А където не може, не пазарувам.

Последна редакция: вт, 19 апр 2022, 09:51 от Olia Nik

# 1 259
  • София
  • Мнения: 3 913
Аз така или иначе в повечето случаи плащам в брой в офиса на куриера, но не искам да ми поставят такива условия. За мен да тегля от банкомат струва куп пари, много повече от техния 1% или колкото е там за плащане в брой таксата. Те и не предлагат никакви опция за безкешово плащане. Неотдавна пуснах една поръчка, отбелязах опция плащане по банков път (уж предложено като опция в сайта), обаче не излиза никъде IBAN номер. Писах им да ми го предоставят, за да им платя, не и не. За опции като плащане с карта онлайн или PayPal/Revolut да не говорим, само по-големи сайтове ги предлагат.

Последна редакция: вт, 19 апр 2022, 10:03 от Lizia

Общи условия

Активация на акаунт