Спиди си мислят, че са куриери!

  • 208 853
  • 1 469
  •   2
Отговори
# 660
  • Мнения: 47 352
И моята не е предплатена. Хич не му пука. Ако не вдигна на секундата, дори да звънна след 1 мин. не се връща. Затова седя с телефона в ръката. Вече 2 дни Imp

# 661
  • Мнения: 22 867
Значи аз късмет съм извадила, само ден и половина ходих с телефон в ръка из къщи. Вчера не дойдоха от Рапидо, днес ми се обадиха, стоя аз пред входа, чакам и виждам как колата ме подминава. На съседния вход наби спирачки, не разбрах аз ли някак реагирах, те ли се сетиха. Поовиках ги, де, не пропуснах, имали много работа и така. Получих си все пак пратката.  Mr. Green

# 662
  • София
  • Мнения: 3 943
И моята не е предплатена. Хич не му пука. Ако не вдигна на секундата, дори да звънна след 1 мин. не се връща. Затова седя с телефона в ръката. Вече 2 дни Imp

Че изкарах 20 дни така след sms за доставка. След 3 седмици като се обадиха да ми я доставят, им казах да си я  връщат. Сега със Спиди поръчвам само с наложен платеж и все неща, които не са ми чак жизнено важни. Ясно ми е, че бълха ги ухапала. Магазинът също не си взе поука, макар да им описах ситуацията и си ползват само Спиди.

# 663
  • София
  • Мнения: 6 258
Рапидо и Спиди са едно и също нещо, т.е. имат еднакви собственици.
Спиди предполагам, че поемат поръчки, защото вече част от фирмата е купена от френската ДПД. Собственикът и основател на фирмата е сключил договор, в който се ангажира след няколко години да продаде още една част от фирмата, така че ДПД да държи контролния пакет. И сега като поемат много поръчки и дават ниски заплати целта е да се повиши печалбата на фирмата, така че при продажбата да се вземат максимум пари. Последното изречение са мои предположения на основа на горните факти. Така че чакайте Спиди да се оправят след няколко години евентуално, при новия собственик.

Последна редакция: пт, 09 мар 2018, 09:21 от Жълто Цвете

# 664
  • София
  • Мнения: 17 671

А, хич и не чакам с нетърпение - все ми е тая дали ще се оправят. Честно казано, при нас имам късмет, предполагам, момчето, което доставя да е много точно - ама и да не беше, с тях просто не поръчвам неща, които са ми наистина нужни или предплатени, така че - ако ги доставят - доставят. Ако не ги доставят - здраве да е, ще поръчам пак или ор другаде или нещо. Така или иначе, търговецът плаща поръчката, той си решава дали иска ниска цена на доставка или държи да му се получи стоката - може пък така да му е по-изгодно с чести връщания.

# 665
  • София
  • Мнения: 9 359
Рапидо и Спиди са едно и също нещо, т.е. имат еднакви собственици.

Аз си мисля, че Рапидо са под шапката на Еконт. Но не съм на 100% сигурна.

# 666
  • Мнения: X
Със Спиди са Рапидо.... Имала съм случай, получавам смс от Спиди, а идва Рапидо.

# 667
  • София
  • Мнения: 9 359
Тогава хич да не се учудвам, че и Рапидо напоследък ми въртят номерата на Спиди.

# 668
  • София
  • Мнения: 6 258
Имаме приятел, който е собственик на малка куриерска фирма и от него знам за Спиди и Рапидо.

# 669
  • Мнения: 47 352
С Rapido не съм имала проблем досега, но и по-рядко получавам с тях.

Иначе по сагата ми със Спиди - пълна тишина. Вчера получих СМС за друга пратка, че ще ми я доставят днес до 15:30 ч., доставиха ми едно голямо нищо.

# 670
  • Мнения: 5 740
Оо, благодаря! Сега се разтърсих из фейсбук 😀 Наистина не съм само аз и са предложили да се разбереш с куриера. Е, не знам как ще стане при мен, но при всички случаи не мисля, че Спиди заслужават да приберат дублираната сума.
В сайта на Сиела пише тези, които са приели поръчката, да им пратят данни за връщане на парите:
Цитат
При промяна в модула на "Спиди" по време на промоцията се получи дублиране в цената на доставка при получаване на пратките. Поради спешността на ситуацията и краткото време за реакция се е получила грешка в настройките на модула в сайта,
Приемете нашите извинения за създалата се неприятна ситуация.

Молим всички, които все още не са приели своите пратки, да обявят на куриера, че доставката, която е над сумата за наложен платеж, ще е за сметка на "Сиела" по договор.

Тези, които вече са приели своите поръчки, да изпратят на shop@ciela.com банкова сметка, номер на поръчката и сумата, която трябва да възстановим.

Благодарим ви за разбирането!
Екипът на Ciela.com

# 671
  • Мнения: 47 352
Моята пратка още я няма Trollface
В събота последно висяхме да чакаме, мъжът ми ги овика по телефона, защото се оказа, че както ми лъгаха - утре вече със сигурност ще е при вас, така се оказа, че въобще не е взета за разнос!
Пуснах рекламация, звънях по телефона, всеки мълчи. Днес се чух и с изпращача, и те ще си пуснат жалба, останаха удивени от проследяването на пратката - предаване на куриер - връщане в офис - предаване на куриер - връщане в офис - предаване на куриер - връщане в офис и така от 7-ми Scream

П.П. Втората пристигна с 1 ден закъснение и с друг куриер, който помагал на приятел, но не на нашия. Явно фирмата, която ги праща си имат друг канал.

# 672
  • София
  • Мнения: 9 359
Моята пратка още я няма Trollface
В събота последно висяхме да чакаме, мъжът ми ги овика по телефона, защото се оказа, че както ми лъгаха - утре вече със сигурност ще е при вас, така се оказа, че въобще не е взета за разнос!
Пуснах рекламация, звънях по телефона, всеки мълчи. Днес се чух и с изпращача, и те ще си пуснат жалба, останаха удивени от проследяването на пратката - предаване на куриер - връщане в офис - предаване на куриер - връщане в офис - предаване на куриер - връщане в офис и така от 7-ми Scream

П.П. Втората пристигна с 1 ден закъснение и с друг куриер, който помагал на приятел, но не на нашия. Явно фирмата, която ги праща си имат друг канал.
И на мен така ми връщаха няколко пъти една пратка в офиса и то без да ме уведомяват. Накрая си я пренасочих и дойде. Пуснах жалба, отговориха ми, че е тяхна грешката и доставката е безплатна, но ще я възстановят на магазина, а аз бях платила всичко предварително по банка. После се свързах и с изпращача, оказа се, че нищо не са приспаднали. Хич не ми се занимава с тях вече.

# 673
  • Мнения: 47 352
При мен магазинът поема доставката, защото е над определена сума, за която я получавам като бонус. Но говорих с тях да си я искат в двоен размер. Докато не им се бърка редовно в джоба няма да си оправят нещата.
Сега последно им казах да ми я пратят до офис. И този път наистина ми е за последно.

Ох, вчера (13-ти) най-сетне си получих пратката, от офис, не до адрес, както беше изпратена.
Отговор на жалбата все още нямам.
Сейвнах си движението на пратката, уникално е Joy
Скрит текст:

Последна редакция: вт, 20 мар 2018, 17:17 от Не се сърди, човече

# 674
  • Мнения: 5 740
Най-новото: Очаквам пратка, получен мейл и смс, дотук всичко точно. Обаче в уречения ден си поглеждам телефона и виждам 2 пропуснати повиквания и смс, че пратката ми е пренасочена  към офис. Оказва се, че практиката им била вече да не ходят на адрес, а да звънят на мобилен и ако никой не вдигне, приемат, че клиентът не е там и пренасочват пратката в офис.
Обясних им, че съм с малко дете и изключвам звука на телефона и това не е стационарен телефон, за да решават, че не съм си вкъщи, но безуспешно - такава им беля практиката. На всичкото отгоре офисът не е удобен за достъп с количка, а те след два дни ми звъняха защо не съм си взела пратката.  #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт