Спиди си мислят, че са куриери!

  • 208 833
  • 1 469
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 22 867
На мен куриерът ми звъни, когато е някъде наблизо явно, защото докато сляза и той ме чака на входа на блока. kati_v, тая практика да не е само на определен офис, нещо хич не е читава.

# 676
  • София
  • Мнения: 12 380
Ами то хубу, ама те не могат цял ден да ти звънят, докато си вдигнеш телефона. Два пъти си е съвсем ок. Не, че ги защитавам, и аз съм се оплаквала от тях, ама в случая ...

# 677
  • София
  • Мнения: 9 358
Те са длъжни да направят втори опит за разнос, още повече щом не са стигнали въобще до адреса и чак тогава да те карат да ходиш до офиса.

# 678
  • Мнения: 47 352
Ами то хубу, ама те не могат цял ден да ти звънят, докато си вдигнеш телефона. Два пъти си е съвсем ок. Не, че ги защитавам, и аз съм се оплаквала от тях, ама в случая ...
По принцип съм съгласна, но ако позвъняванията са в два дни. Ако има 2 позвънявания едно след друго, не е коректно да ги броят за 2 пъти.
Освен това ми се е случвало да говоря по телефона, виждам позвъняването му и веднага прекъсвам разговора си, набирам го, при което казва, че вече е късно, щом не съм вдигнала го брои за неуспешна доставка. Абсурдно е.

# 679
  • Мнения: 5 740
Ами то хубу, ама те не могат цял ден да ти звънят, докато си вдигнеш телефона. Два пъти си е съвсем ок. Не, че ги защитавам, и аз съм се оплаквала от тях, ама в случая ...
Те изобщо не са идвали на адреса. Каза ми го куриера и после оператора, който звъня да ида да си взема пратката. Бих се съгласила, ако са идвали до адреса, но не и така. Пак казвам - не говорим за обаждане на стационарен телефон.

# 680
  • Мнения: 556
Може ли някой да ми даде съвет какво да направя. Имам следния проблем:
изпратих по спиди с куриерска услуга рецепта до една интернет аптека в Германия,
за да ми изпратят от там едно лекарство, което не може да бъде закупено в България.
Писмото е изпратено на 23.03.18 г. По товарителница го дават, че лежи от 27.03.18г. в
склад в Будапеща и до ден днешен не се помръдва оттам. При запитване в спиди
ми отговарят , че заради празниците в Европа ще има забавяне. Маже ли при заплатена такса за куриерска услуга от 3-4 дни за доставка - да се акцептират такива отговори?

# 681
  • Мнения: 47 352
Случи ми се същото, но за пратка в България. Оказа се, че е изпаднала бележката, която върви с пратката и затова си седи там без а продължи.
На мен ми даваха подобни отговори докато не поисках телефона в склада, чак тогава те звъннаха и се разбра защо стои там.
Не е заради никакви празници, не знаят защо е там, но ги мързи да звъннат. Настоявай да се свържат със склада там, колкото по-прясно се открие проблема, толкова по-лесно ще хванат дирите на пратката, иначе рискуваш да се загуби.

П.П. Аз още си чакам отговор на рекламацията, пуснах я на 10.03., за 3 седмици и половина не могат да кажат защо не ми беше доставена пратката...

# 682
  • Мнения: 556
Е отговориха ми, че пратката не може да бъде локализирана и ще търсят пратката "незнайно къде".

# 683
  • Мнения: 177
Аз съм потресен. Изгубиха пратка на стойност 2200лв. и с цялата си наглост не ми отговарят. Предлагат да ми възстановят само парите дадени за доставка + 100лв. Което е дъното. Викат ми че не съм използвал услугата “обявена стойност”, а на мене никой не ми е казвал подобно нещо, нито когато поръчвах куриер, нито когато той дойде. Пратката си стои в Германия от 3-4 седмици, с трябваше да е в Англия. Виновен ли съм аз, при положение че изобщо не трябваше да я губят стоката? Мога да им докажа че струва толкова, имам фактура от магазина, но те сигурно ще откажат.

# 684
  • Мнения: 2 199
Няма да ти откажат, на мен ми възстановиха сумата за загубен куфар.

# 685
  • Мнения: 177
Няма да ти откажат, на мен ми възстановиха сумата за загубен куфар.

А как се свързахте с тях? И бяхте ли вписали обявена стойност, или и вие като мен?

# 686
  • Мнения: 2 199
Чрез емайл. Бях си пуснала куфар който ми е развален от България да дойде до страната в която живея, но след като го загубиха им пуснах емайл с номера на пратката и касовата бележка от магазина, разменихме си няколко емайла и ми заплатиха почти сумата която бях дала.

# 687
  • Мнения: 47 352
Е отговориха ми, че пратката не може да бъде локализирана и ще търсят пратката "незнайно къде".
Получи ли я?

Drempan, много сериозна сума Sad търси всякакви начини, ако трябва и телевизия. Пред такава цифра направо ме е срам да пиша с моите малки загуби.  Дано всичко се нареди в твоя полза!

Аз получих отговор на рекламацията ми - куриерът ще бъде наказан, пише само, че не я доставил, но защо - мистерия. Таксата за доставка е възстановена на магазина, от който пазарувах. Голямо набутване, защото имаха безплатна доставка над определена сума и насила наслагах други неща в кошницата, за да я стигна.
В крайна сметка и за телефонни разговори с тях платих повече от въпросната такса, та се набутах "приятно".

# 688
  • Мнения: 177
Трябваше от самото начало да се поинтересувам що за фирма са Спиди, но понеже им беше евтина международната доставка и реших тях да ползвам.

За мое нещастие, отказват по всякакъв начин да ми приемат доказателствата за реалната цена на стоката, защото за тях това че не е вписана обявена стойност е напълно достатъчно да откажат моите аргументи. Много малоумни се оказаха. Опитах се да поискам и разяснение дали не може отново да я потърсят, но те продължават с тяхното, изгубена е била и това е.

Наистина ще съм благодарен ако някой знае по какъв начин мога да ги вразумя, защото скоро търпението ми ще се изчерпа и ще приема скромната компенсация от “143 лв.”

# 689
  • Мнения: 3 148
Според мен единствено търговеца,изпратил стоката може да се пребори с тях.Всичко друго е загубени нерви и 0 резултат.
Преди няколко дни си поръчах малка техника от магазин,който впоследствие се оказа,че доставят само със Спиди.Имах опция преглед на поръчката,тъй като всичко е фабрично опаковано и се случва да има счупена част или очевиден дефект,поради който да не искам стоката.Да,ама според куриера ако отворя кашона съм длъжна да приема стоката или да му заплатя 12,50лв,което е абсолютна идиотщина за мен-защо да плащам,че ми се доставя нещо повредено(евентуално).Свързах се с търговеца и след няколко часа се оказа,че не дължа никакви такси и мога да си прегледам стоката и да я върна,ако не ми хареса.В крайна сметка си получих доставката,но само защото ми съдействаха от магазина.От спиди ми клинаха веднъж и ми затвориха телефона,а след това при неколкократно звънене,никой не ме отрази.Получих и някакъв тъпанарски смс на латиница естествено=otkazwadaplati.

Общи условия

Активация на акаунт