Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 151
  • 1 469
  •   1
Отговори
# 1 035
  • София
  • Мнения: 9 362
В момента са много натоварени, обаче това си е техен проблем, да не приемат пратки, като не смогват. Преди 4 дена получавам смс да чакам куриер. Пратка за 200 лв с наложен платеж. Куриер не се появи. На телефона ми обясняват, че са претоварени и ще дойде на 25 пратката. И оттогава ни вопъл ни стон. И днес ми звъни куриерът - долу съм. Ами ако не съм вкъщи, ако нямам пари в мен. За съжаление нямаше възможност да се избере друг куриер.

# 1 036
  • Мнения: 990
В момента са много натоварени, обаче това си е техен проблем, да не приемат пратки, като не смогват. Преди 4 дена получавам смс да чакам куриер. Пратка за 200 лв с наложен платеж. Куриер не се появи. На телефона ми обясняват, че са претоварени и ще дойде на 25 пратката. И оттогава ни вопъл ни стон. И днес ми звъни куриерът - долу съм. Ами ако не съм вкъщи, ако нямам пари в мен. За съжаление нямаше възможност да се избере друг куриер.

Случвало ми се е през лятото. Обикновено пишат часови диапазон, в който ще дойдат. Изчаках и след като не беше дошъл половин час преди края на въпросното време, му се обадих и той ми каза, че няма да може да дойде. Затворих и се обадих на централата. До минути ми се обади и се уговорихме за час в същия ден, който си спази и аз си получих пратката

# 1 037
  • София
  • Мнения: 1 469
Наскоро си поръчахме 2 гуми от Диана за близо 600лв. Естествено - доставка със спиди. Получаваме смс че на 25.11 между 15:54 и 16:54 ще пристигнат. От куриера ни вопъл ни стон. Звъннахме и се оказа че те дори не са за разнос. Навъртях 7лв сметка с 0700 без резултат. Пуснах имейл че ще пусна жалба до КРС и КЗП. На 26.11 на обяд звънаха да кажат че са долу. Нито ги интересува дали сме в нас, дали имаме парите сега - нищо. Те са дебили.
А 2 дни по-рано отказаха да ми дадат пратка, защото не съм си сложила дезинфектант на ръцете.
Вече тотално се отказвам от тях и от всички онлайн магазини които работят с тях.

# 1 038
  • Мнения: 24 513
Е, сложи си дезинфектант, толкова ли е трудно? Естествено, че не е техен проблем дали имате парите сега. Като ги нямате, няма да поръчвате. Забавяне от края на работния ден до следващия ден на обяд дори не е толкова значимо, че да кажеш, че толкова време сте ги чакали, че сте изхачили парите за пратката. През ноември с 3 куриерски фирми получавах пратки от онлайн магазини и апттеки. И с трите имаше забавяне на доставките. Един път за самото изпращане на пратката, втори път от куриерските фирми. Да не мислиш, че като избереш друг куриер и няма да се случва забавяне на доставката?

# 1 039
  • София
  • Мнения: 1 469
Е, сложи си дезинфектант, толкова ли е трудно? Естествено, че не е техен проблем дали имате парите сега. Като ги нямате, няма да поръчвате. Забавяне от края на работния ден до следващия ден на обяд дори не е толкова значимо, че да кажеш, че толкова време сте ги чакали, че сте изхачили парите за пратката. През ноември с 3 куриерски фирми получавах пратки от онлайн магазини и апттеки. И с трите имаше забавяне на доставките. Един път за самото изпращане на пратката, втори път от куриерските фирми. Да не мислиш, че като избереш друг куриер и няма да се случва забавяне на доставката?
Вчера или днес си пихме кафето.
Ще си сложа дезинфектант само след като тя си сложи, или поне ръкавици. А не да киха в ръката си и да ми подава пратката с нея. Не съм от хората които вярват в коронавируса. С еконт получих 4 пратки, пак от черен петък и нямах забавяне. А относно забавянето на Спиди. За да вземем гумите и да ги сменим си пуснахме отпуска за деня. За наше щастие сме от работещите в къщи, та си бяхме в нас, а не на другия край на София примерно. И за сведение при нас никога досега не е работил пос терминала на доставчика на Спиди. С еконт нямам този проблем. И щом си поръчвам 2 гуми за 600лв, а 2 дни преди това си взимаме другите 2 пак за толкова, мислиш ли че нямаме пари. Или чак толкова....

# 1 040
  • Мнения: 317
На 21.11 поръчах 2 бр. Тенджери от Емаг, доставка със Спиди, бяха в наличност. От 21-ви още си ги чакам, при проследяване на пратката ми изписва отложена доставка. Няколко пъти се свързвам със Спиди, вдига ми една и съща служителка и твърди, че нищо не им предадено от търговеца (Вертекс). От Вертекс, обаче, твърдят, че пратката е предадена на куриера, няколко пъти правеха проверки и ми казват, че пратката е предадена на куриер и проблемът е в Спиди поради натовареността им покрай черния петък.  Днес пак се свързах със Спиди, отново същото - получили са информация за пратката, но самата пратка все още не била предадена. По номера на товарителницата няма нищо предадено към тях. От Вертекс отричат.
В Спиди служителката, с която разговарях, казва, че не знае Вертекс как точно предават пратките към тях, може да са с един общ камион, който да не е тръгнал още. Да съм изчакала още няколко дни, защото друго не може да ми каже и няма представа, какво се случва с пратката ми Thinking Дори така да е, тя лесно може да се свърже с колегите си и да получи информация кога се очаква да тръгне камионът и да ми даде ориентировъчна дата за доставка.
Не знам в Спиди ли е вината или във Вертекс, но вече започвам да се изнервям. За 2 тенджери всеки ден се разправям по телефона ту с едните, ту с другите. Разбирам, че куриерите са натоварени в настоящия момент, но поне да ми кажат какво се случва с поръчката ми и кога да я очаквам, а не "Не знаем какво точно се случва с пратката Ви, изчакайте още няколко дни".

# 1 041
  • Мнения: X
Ние започнахме да отказваме пратки и завеждаме рекламации за недоставяне.
Оправдават се с натовареност. Явно това е новото име на служителите напускат. Като загубят малко пари, ще размислят... Надявам се.

# 1 042
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 706
На кой телефон се разправяте със Спиди? Защото аз като имам недоставена пратка единствената възможност която намирам на сайта им е да пиша имел - телефоните са само за заявка на куриер да дойде до дома ти да ти вземе пратка за изпращане, а обикновено с тях има проблем при получаване - няма телефони където да се обадиш ами само обещания че ще проверят и толкоз
Дайте тел. номер за рекламации
Напоследък не ми се налага да правя оплаквания защото куриера ни е много свестно момче и се оправя с неразбориите им но по едно време ни го бяха сменили и не получавах нито една пратка Simple Smile

# 1 043
  • Мнения: 861
Само защото обещах да ви кажа, какво са отговорили Спиди на оплакването ми, помествам писмото. Не съм удовлетворена. Имам чувството, че изпращат готов отговор, без да се интересуват какъв точно е случая. Съжалявам, че си загубих времето.
Здравейте, г-жо ..............
На първо място бихме искали да поднесем извинения от името на целия екип на Спиди АД във връзка с причиненото неудобство по повод приемането на пратка от офис .....................
Бихме искали да Ви информираме, че поради претоварване на системата на Спиди с неколкократно по-висок от обичайния обем от пратки, част от пратките пристигнат със закъснение в офиса. Това е причината, поради която на служителите е предоставена инструкция да приемат всички пратки при започване на работния процес.
При посещението Ви в офиса някои от пратките все още не са били приети от служителите, което е възпрепятствало обслужването на клиенти за определен период от време.
Използваме случая да Ви благодарим за предоставената обратна връзка, тъй като тя е важна за нас с цел да сме в състояние да предоставим на клиентите си очакваното качество на обслужване, изключително признателни сме, че ни информирате за подобни случаи в нашата работа.
При необходимост от допълнителни въпроси, оставаме на разположение.
Поздрави,
Екипът на Спиди

# 1 044
  • при късмета
  • Мнения: 25 602
Аз много отдавна се отказах от онлайн магазини, които не предлагат друга опция, освен Спиди. За толкова години, едни и същи оплаквания, начин на работа и безхаберие. И нищо не се променя. Няма и да се промени, затова аз се отказах от поръчки чрез тях

# 1 045
  • Мнения: 861
Аз много отдавна се отказах от онлайн магазини, които не предлагат друга опция, освен Спиди. За толкова години, едни и същи оплаквания, начин на работа и безхаберие. И нищо не се променя. Няма и да се промени, затова аз се отказах от поръчки чрез тях
И аз това ще направя.

# 1 046
  • София
  • Мнения: 1 469
Аз много отдавна се отказах от онлайн магазини, които не предлагат друга опция, освен Спиди. За толкова години, едни и същи оплаквания, начин на работа и безхаберие. И нищо не се променя. Няма и да се промени, затова аз се отказах от поръчки чрез тях
Пускайте жалби до КРС. Те са тези които са дали разрешително на Спиди за работа, а при тях глобите са брутални. Няколко пъти като им бръкнат в джоба и то със солидни суми или ще им дойде акъла, или ще приключат работа. Има един сайт от който поръчвах, но доставяха само със Спиди. Няколко пъти ги питах дали има шанс за доставка с друга фирма - казваха не и спрях да поръчвам от тях. Скоро получих имейл че вече ползват само Еконт за доставки. Явно не са загубили само мен като клиент. Така че пишете и на сайтовете, няма защо ние да страдаме заради некадърници.

# 1 047
  • София
  • Мнения: 4 835
Аз мисля, че всеки сайт трябва да предлага и Еконт, и Спиди, и клиентът сам да си избира. Мен Еконт ме дразнят също, както не пращат смс, и мейл известия невинаги получавам, не мога да бъда все в неведение дали имам пратка, това изобщо не ми харесва.
С никоя куриерска фирма не желая до адрес, за да стоя да ги чакам, пиша всичко до офис. И двата офиса наоколо и на Спиди, и на Еконт (тоест общо 4 са вече) са на едно и също място, така че при това положение обикновено избирам Спиди.

# 1 048
  • Мнения: 4 509
Смс-те на Еконт отдавна са платени и това е опция, която избира изпращача. Отделно до два дни ако не се вземе пратката, звънят по телефона.

# 1 049
  • София
  • Мнения: 4 835
Аз смс не получавам от години, много преди това да стане масова практика, заради настройките им. Бях отметнала да получавам мейли в предпочитания и стана така, че не получавам нито едното, нито другото, и не може да се оправи. Така че за мен Еконт просто не са опция, в много краен случай. Ако сайтът ми е пратил мейл с номер за проследяване и мога да следя къде ми е пратката, ок, тогава може. Ето и сега видях по този начин, че имам пратка в офис, но мейл известие нямам. Иначе повечето големи сайтове, които ползвам по-редовно, сякаш предпочитат Спиди.

Общи условия

Активация на акаунт