Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 045
  • 1 469
  •   5
Отговори
# 1 290
  • Мнения: 3 148
По въпроса за изискването на ЛК при получаване на пратка, това също не е прищявка на конкретната фирма, а задължение, при това не е от вчера или днес.Хубаво е да се чете какви са ни правата и задълженията, не да се хленчи на принципа-щото аз съм клиент, мога да си пиша всичко, което ми дойде, ама дали е така няма значение...

# 1 291
  • Мнения: 12 840
Има какво да се желае от Спиди, но пък тарифите им са достъпни. Еконта минаха всякакви граници!
Отделно, имам предпочитания към фирми, които работят по договор със Спиди и съм анти-мишките, които ползват Еконта заради касовите им бележки и връщат пари само през Еконт. Общо взето, заради тези мишки взех да намразвам Еконт и предпочитам Спиди.
Отделно да кажа, че съм подавала жалба срещу куриер на Спиди и веднага беше уволнен. Така че Спиди си имат политика, имат добра система за известяване и допълнителни опции, които Еконт нямат.
Ако някой не си е получил пратката, то да търси вината у куриера, който не си е изпълнил задачата, и да се оплаче на ръководството на Спиди.

Последна редакция: сб, 28 май 2022, 20:01 от amy_nka

# 1 292
  • София
  • Мнения: 4 833
И в Еконт ми искаха лична карта миналата седмица, защото там препратих пратка от DHL, с които си партнират. За тази конкретна пратка ми искаха лична карта. Да не говорим, че също наскоро беше объркан офиса, на който да получа пратката (при коректно зададен от мен и от онлайн търговеца адрес), наложи се пренасочване и цената на доставката ми стана двойна. За пратка с цена 38 лв платих доставка 10 лв. Това пак заради прехваления Еконт.

# 1 293
  • София
  • Мнения: 6 258
В Еконт винаги без изключение ми искат лична карта, макар че с едната служителка сме на ти. Вече не помня от колко години работи в този офис. Тя просто стриктно изпълнява протокола.
В Спиди искат ПИН на пратката.

# 1 294
  • Мнения: 14 968
Има какво да се желае от Спиди, но пък тарифите им са достъпни. Еконта минаха всякакви граници!
Отделно, имам предпочитания към фирми, които работят по договор със Спиди и съм анти-мишките, които ползват Еконта заради касовите им бележки и връщат пари само през Еконт. Общо взето, заради тези мишки взех да намразвам Еконт и предпочитам Спиди.
Отделно да кажа, че съм подавала жалба срещу куриер на Спиди и веднага беше уволнен. Така че Спиди си имат политика, имат добра система за известяване и допълнителни опции, които Еконт нямат.
Ако някой не си е получил пратката, то да търси вината у куриера, който не си е изпълнил задачата, и да се оплаче на ръководството на Спиди.

Да, повярвах ти, колко фермана жалби съм написала на Спиди и става все по-зле, никакъв ефект, само ги регистрират и куриера си е все същият, не му пука грам, че ще пиша оплаквания, като не ми достави пратката на адреса, както е заявено, а за пореден път я зареже в офиса, без въобще да идва на адрес.

# 1 295
  • Мнения: 18 283
Настоявайте за проверка кога точно ви е звъняно и колко време, преди да затвори. Всяка нормална централа показва това. Ние сме супер мижава фирмичка и централата ни показва времето на свободното звънене, та на Спиди ли няма да показва?
Ако обаче се окаже, че куриерът наистина е звънял повече, вижте си телефоните. Енти път пиша, предишният ми телефон започваше да звъни с над 20 сек закъснение.

Също искайте повторен разнос.

Всичко това по мейл. Четат ги същия ден.

# 1 296
  • Мнения: 14 968
Изморих се вече, да се разправям с тях и да си пиша, да не кажа, че вече имам чувството и че нарочно го правят, защото се оплаквам, вече избягвам даже  и магазини, които работят със спиди. Всеки път разправии, къде ми е пратката, що е в офис, а не на адрес и на магазина изпращач също винаги пиша, че са изпратили до адрес, а не се разнася и седи в офис.
Просто вече гледам да си го спестявам, магазини бол, не съм се оставила без пазар.

# 1 297
  • София
  • Мнения: 20 825
Аз се оплаквам на продавача. На НМ съм се оплаквала от Еконт.
Последно - оплаках се и на LCW, и писах на Спийди, защото трета пратка вместо на автомат - отива в офис.
После се скъсаха да ме уведомяват къде ми е пратката и да ме канят да пиша, ако има проблеми.

# 1 298
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 076
Ако пратката е по-обемна от това, което може за клетките, директно отива в най-близкия офис. Изписва го като предупреждение всеки път при попълване на товарителницата, така че може би не Спиди са криви (не знам все пак за колко обемни пратки става дума).

# 1 299
  • София
  • Мнения: 20 825
Ако пратката е по-обемна от това, което може за клетките, директно отива в най-близкия офис. Изписва го като предупреждение всеки път при попълване на товарителницата, така че може би не Спиди са криви (не знам все пак за колко обемни пратки става дума).
Не беше прекалено обемна. И на мен ми го казаха, обаче случаят не беше такъв.
Сега точно по тази причина разделих пратка от LCW, защото с чаршафи щеше да стане наистина обемна.

# 1 300
  • София
  • Мнения: 31 416
Защо питат при изпращане, дали разрешавам получателят да заплати с карта?

# 1 301
  • София
  • Мнения: 4 833
Има сайтове, онлайн търговци, предимно разни малки фирми, които не разрешават да им се плаща с карта, не само виртуално в сайта, а дори и в офиса на куриера. Защото ще изгубят някакъв минимален % от сумата, нямам друго обяснение. А че в повечето случаи тегленето от банкомат също струва пари на клиента - това не ги интересува.

# 1 302
  • Мнения: 9 050
Ако получателят плати с карта, ще получиш малко по-малко от обявената стойност на наложения платеж, понеже има такса.

# 1 303
  • София
  • Мнения: 31 416
Ясно. Просто се чудех къде е уловката.

# 1 304
  • Мнения: 14 968
Има сайтове, онлайн търговци, предимно разни малки фирми, които не разрешават да им се плаща с карта, не само виртуално в сайта, а дори и в офиса на куриера. Защото ще изгубят някакъв минимален % от сумата, нямам друго обяснение. А че в повечето случаи тегленето от банкомат също струва пари на клиента - това не ги интересува.

Никой не обича да плаща банкови такси.

Общи условия

Активация на акаунт