Лоши ресторантьорски практики

  • 75 971
  • 941
  •   1
Отговори
# 870
  • Мнения: 7 171
Снощи ми направиха в Хепи Мол София отново същия номер със списанието, като бяхме прегърнати със съпруга ми и разбира се в този момент загубиха сериозно. Веднага се иззъбих и после вече никаква любезност от страна за сервитьорката не помогна.

Може да го е направила нарочно, за да ви подскаже, че не е особено прилично да се прегръщате на масата в заведението. Не сте в сепаре в бар, а в ресторант. А да се "из зъбиш" на сервитьорката затова, че е проявила любезност е за другата тема.....

# 871
  • Мнения: 31 357
Няма нужда да се напъваш да анализираш, не сме буквално прегърнати, все пак и меню четем, и храна избираме, а просто си личи, че сме влюбени и четенето на списания не е сред приоритетите ни. Wink Следващия път когато ми предложат списания, когато съм с мъжа ми, ще извикам директно управителя. Peace
А и не знам те да намекват какво е прилично или не, защото мацката беше с червена пола-колан, от която буквално и се виждаше половия орган. Да съжаление имаше и прилични бутчета и на непрекъснатите коментари на хората от съседната маса колко е грозна, мъжа ми тихо и тъжно ми сподели, " защо и се подиграват, най-вероятно я задължават". Имаше още две момичета с пола-колан, другите бяха с два пръста по-дълги.

# 872
  • Мнения: X
Снощи си скъсах нервите. Бяхме си закупили ваучери за колективно пазаруване за механа "Бохеми" (кръчма до плажа), Варна.
Отидохме в 20.15, като сервитьорката ни каза, че ваучерите се използвали до 20 часа, но щяла, да направи компромис и ни взе поръчката (салата, основно и десерт).
След като хапнахме салатите, сервитьорката беше друга и каза, че сме дошли след 20ч и никакви основни и т.н, ваучерите не важали.
Говорихме с управителката, която беше абсолютно злобна и некомпетентна, не ни обърна никакво внимание, трябваше няколко пъти, да ходя и да се разправям с нея, да обяснявам.
На края ми каза "Аз съм управителката и казвам, че не може, да ползвате ваучерите", а аз обяснявам, как сервитьорката ми е разрешила, тя ми казва "Не ме интересува" и се врътва.
Извикахме сервитьорката, която потвърди, че някоя си друга управителка и казала, че може да ги ползваме. Въпросната управителка каза "Оправяйте се, не ми се занимава".
В крайна сметка и заявих, колко съм разочарована от заведението им, да ми върне ваучерите и толкова.
Тънката сметка беше, да си платя салатата на основни цени, а не каквито са намалени във ваучера.
Нито се извини, нито нищо. Напротив, крещя ми, аз не издържах и се развиках също, колкото и да съм възпитана.
Най - накрая се съгласиха, да запишем, че сме ползвали само салатите от ваучера, като не ни карат, да ги плащаме сега.

Тръгнахме си много ядосани, повече няма, да стъпя там, а преди ходех редовно. Онази вечер бях там и ме обслужи много мила сервитьорка, но сега ме загубиха, като клиент.
Решихме, да седнем на следващото кръчме "Борисовата воденица", чакахме 30 мин. за меню, но запазихме спокойствие. В крайна сметка го получихме, като чакахме 30 мин. още, да ни вземат поръчката, но това не се случи и станахме.
Намерихме друго заведение, от което останах доволна..
Развалиха ми вечерта.

# 873
  • Мнения: 3 957
Не знам защо толкова ви пречат сервитьорките в Хепи. Отказвате списанието и готово, не ви ги бутат в ръцете да четете, нали? В Хепи има тайни клиенти и ако хванат сервитьорките, че не си изпълняват задълженията - представяне, любезност, повтаряне на поръчката, списание и т.н, директно ги глобяват. Момичетата предпочитат да питат всеки за списание, отколкото да вземат 100 лева по - малко накрая на месеца Wink
Облеклото и аз не го одобрявам, наистина са им много къси полите.

Последният селски номер, ресторантьорски ми се случи на морето. Голяма компания сме и поръчваме 6 натурални сока. В менюто има написано САМО Натурален сок Prisun - 200мл - 2,20лв.
На нас ни се носят 6 сока Cappy. Никой не каза нищо. Решихме, че щом не сме уточнили, че искаме Prisun, ни носят Cappy.
Добре, но накрая в сметката има 6 сока по 2,70лв, което ми се стори много за Cappy и поискахме менюто. Прегледах го цялото и Cappy наистина няма, а само Prisun и то за 2,20.
Говорихме с управителката и тя каза, че всичко си е наред, просто Капито не е написано в менюто, иначе си му е такава цената, няма грешка. Направо паднах. Първо, че ми носят нещо, което изобщо го няма в менюто, второ, че Cappy - то е по - скъпо от Prisun и трето - наглостта на управителката, която дори не си направи труда да се извини или нещо подобно  #2gunfire

# 874
  • Варна
  • Мнения: 302
**Sisi**, подай оплакване в сайта за колективно пазаруване да ти върнат парите за ваучера. В Грабо например няма проблем, ако по вина на заведението не успееш да си използваш ваучера.

Тази тема май трябва да се кръсти "Какво харесвате и не харесвате в Хепи" Laughing. Аз наистина не разбирам какво толкова дразнещо има в Хепи, може понякога да идват в повече любезностите, но за мен това е за предпочитане пред намусени, груби и арогантни сервитьори и управители. Ама в България явно сме свикнали с последното и ако не ни теглят една майна и се държат по-любезно от нормалното, не сме доволни.

Заведенията по плажа във Варна почти не ги посещавам аз, дори и тези на големи вериги заведения са със занижено качество по плажа. Няма да забравя как преди години седнах с приятелка в Годзила, поръчах си спагети карбонара и спагетите вместо шунка имаха свински кожички Sick. Оттогава на плажната Годзила не съм стъпвала, дори и да са подобрили качеството, няма да рискувам да отида там.

В Борисовата воденица съм ходила само веднъж на коледен банкет от службата на мъжа ми. Много лошо впечатление ми направи, че овчарските салати вместо настърган кашкавал отгоре имаха зеле, което на приглушената светлина си изглеждаше като кашкавал, ама като опиташ оставаш в шах и мат Shocked. Много мразя такива евтини номера Twisted Evil.

# 875
  • Мнения: X
**Sisi**, подай оплакване в сайта за колективно пазаруване да ти върнат парите за ваучера. В Грабо например няма проблем, ако по вина на заведението не успееш да си използваш ваучера.



Ето я офертата:
http://rio.bg/oferta/5843/salata-osnovno-yastie-desert-i-zhiva-m … hana-bohemi-biych

Най - смешното е, че ми спореха, че ваучера важи до 20 часа, а никъде не пише така, или аз съм сляпа?

Да не говорим, че по телефона на предния ден ми казаха, че няма места, а когато отидохме на място, имаше поне 30 свободни маси...

# 876
  • Варна
  • Мнения: 302
Не съм го използвала този сайт за колективно пазаруване, но задължително подай оплакване към собствениците на сайта и искай да ти върнат парите, в крайна сметка като не искат да продават с отстъпка, да не са пускали ваучери...

# 877
  • София
  • Мнения: 770
**Sisi**, подай оплакване в сайта за колективно пазаруване да ти върнат парите за ваучера. В Грабо например няма проблем, ако по вина на заведението не успееш да си използваш ваучера.



Ето я офертата:
http://rio.bg/oferta/5843/salata-osnovno-yastie-desert-i-zhiva-m … hana-bohemi-biych

Най - смешното е, че ми спореха, че ваучера важи до 20 часа, а никъде не пише така, или аз съм сляпа?

Да не говорим, че по телефона на предния ден ми казаха, че няма места, а когато отидохме на място, имаше поне 30 свободни маси...

Sisi, ако ти си сляпа и аз съм така, не видях да пише уточнение до колко часа може да се използва ваучера  Hug Иначе ми е много, странно това отношение. Повечето фирми - заведения, магазини, фризьори и т.н. - пускат оферти с ваучери с цел привличане на клиенти, които евентуално да станат постоянни и позитивна реклама. Като направят такава простотия какви клиенти ще получат и какви отзиви?  newsm78 Но, те си знаят де.

# 878
  • Мнения: X
И аз съм много учудена. Предполагам, че са очаквали, да си напълнят заведението, тъй като беше събота вечер и за това получихме подобно отношение, защото сме с ваучери и нямат голяма печалба от нас.
Само, че преди 2-3 вечери ходихме там, без ваучери и направихме сметка.
Уф, ще подам оплакване в сайта.

# 879
  • в рока
  • Мнения: 1 119
Даже ако цъкнеш на въпроси и отговори в сайта, ще видиш, че си запазват маси за 21 часа с ваучери! Подай оплакване.

Аз не ползвам такива ваучери, защото винаги мисля, че има нещо гнило.

# 880
  • Варна
  • Мнения: 302
Ползвала съм ваучери, в някои случаи съм била доволна, в други не. И аз не разбирам защо предлагащите ваучери понякога се държат, сякаш ти се сърдят, че си си взел ваучер, като не искаш да си предлагаш услугата на тази цена, просто не го прави.

Абсолютно си си в правото да си искаш парите обратно от сайта за колективно пазаруване, не са упоменали никъде за ограничения кога да използваш ваучер, не са ти дали възможност да го използваш и са се държали арогантно, поради което не би желала да стъпиш повече там. Ако се запънат, можеш да заплашиш с оплакване в Комисията за защита на потребителите и ако трябва да подадеш такова /може и онлайн да се подава/, може да е занимавка, ама аз лично никога не оставям нещата така, защото иначе стимулираме подобни практики.

На мен ми се е случвало да си искам сумата обратно веднъж, бях си взела ваучер за доставка на фамилна пица от пицария, която е доста далече от нас. Обадих се да поръчам и оттам ми казаха, че ваучерът важал само за получаване на място, защото не можели да се справят с доставките. На мен при това положение не ми беше изгодно, тъй като пицарията беше далече и ако ще губя време и бензин, по-добре да си поръчам от друго място. Писах на Грабо и веднагически ми възстановиха сумата и нямаше никакъв проблем.

# 881
  • София
  • Мнения: 1 340
харесвам Двете халби на Витошка - и храната и обслужването. Обаче миналата седмица, направо се чудех да се смея ли.. да плача ли.
Поръчваме си 2 салати, аз пилешка пържола, а мъжа ми - наденичка на грил.
Дойдоха салатите, изядохме ги, дойде ми пържолата - изядох я... По едно време, викам си, чакай да питаме за наденичката, минаха 40 минути. Понеже ходим там, познавам сервитьора вече и го питам с усмивка : забрави ли ни наденичката? /абсолютно никакво лошо чувство, хора. напротив - напълно го предразположих, да ми каже истината - щяхме да изчакаме, случва се/. Той ми казва следното : Ами тук случая е такъв, че ние сами си кълцаме месото и си пълним наденичките.
Честно да ви кажа, стана ми супер смешно това обяснение, но викам си : хайде, може и така да е.
Глупости. След 15 минути дойде абсолютно купена наденичка : от тези най-обикновените - ситно смлени.. сещате се.
Разбира се, нищо не казахме. Посмяхме се. Но ме удиви историята с пълненето на наденици в кухнята... Мъжа ми вика после : добре, че не ми каза, че и сега колят прасето, защото вече щях да умра от смях.

# 882
  • Мнения: 9 808
Снощи ми направиха в Хепи Мол София отново същия номер със списанието, като бяхме прегърнати със съпруга ми и разбира се в този момент загубиха сериозно. Веднага се иззъбих и после вече никаква любезност от страна за сервитьорката не помогна.

Може да го е направила нарочно, за да ви подскаже, че не е особено прилично да се прегръщате на масата в заведението. Не сте в сепаре в бар, а в ресторант. А да се "из зъбиш" на сервитьорката затова, че е проявила любезност е за другата тема.....
А снимките на голи цици с/у детския кът са много прилични? Simple Smile

# 883
  • Мнения: 9 700
.....добре, че не ми каза, че и сега колят прасето, защото вече щях да умра от смях.


 Joy

# 884
  • Мнения: X
Снощи ми направиха в Хепи Мол София отново същия номер със списанието, като бяхме прегърнати със съпруга ми и разбира се в този момент загубиха сериозно. Веднага се иззъбих и после вече никаква любезност от страна за сервитьорката не помогна.

Може да го е направила нарочно, за да ви подскаже, че не е особено прилично да се прегръщате на масата в заведението. Не сте в сепаре в бар, а в ресторант.
А, то щото да сервираш по гол задник е много прилично .......    Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт