"Селски" номера и пинизи

  • 5 106 057
  • 49 908
  •   1
Отговори
# 41 280
  • Мнения: 19 026
Винаги питам може ли с карта,отделно на стъклата си има стикери с кои карти приемат.Ако става въпрос за място,където не се плаща с карта-знаем предварително и си преценяваме какво да правим.

И? В София не си срещала заведение, в което се плаща с карта, или не си видяла стикер, че всеки от компанията може да си плати сметката отделно с карта, или...? Изобщо, как реши, че на морето е подобрено положението от едничкия факт, че миналата година един път или броени пъти си ходила в конкретно заведение на морето, не във всичките или повечето дори и в единично населено място, а в отделно заведение нейде из Черноморието. И вероятно броени пъти миналата или някоя предишна година си посетила единично софийско заведение, в което са отказали всеки да си плати отделно сметката с карта.

# 41 281
  • Мнения: X
Друг селски пиниз. Всеки завърнал се/ заминаващ сега от/за чужбина отива да си подновява паспорта и естествено само 1 каса работи. Опашка ежедневно от по поне 30 души. Вътре не се диша.
И не само в районното е така. Като имам работа в НОИ или НАП страх ме хваща, да не взема да припадна вътре от задух и чакане.

# 41 282
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Еха, нови неща научавам -да си сметнеш твоята сметка в заведение било селски пиниз Grinning Дори с приятели от 20+ години не си делим сметките по равно ..все пак всеки яде, пие каквото поиска ..На мен лично не ми е удобно да ангажирам всички с моя избор и стойност на поръчката ми.
Сериозно никога не съм била на маса, на която се дели сметката..

# 41 283
  • Мнения: 22 036
Аз съюо приемам за редно да си плащат хората, каквото са консумирали, но обикновено с хората, с които сме излизали, консумираме еднакво. Разликата е няколко лева.  Обикновено се редувахме в плащането, за да не се размятат едни пари по масата.

Разделянето на сметката при поръчките е най-удобен вариант за големи компании с различни навици.

# 41 284
  • Мнения: 24 349
Друг селски пиниз. Всеки завърнал се/ заминаващ сега от/за чужбина отива да си подновява паспорта и естествено само 1 каса работи. Опашка ежедневно от по поне 30 души. Вътре не се диша.
И не само в районното е така. Като имам работа в НОИ или НАП страх ме хваща, да не взема да припадна вътре от задух и чакане.
Един селяк в КАТ ми се развика"Ами елате вие да работите", когато попитах защо не работи едното гише. Явно всички искат да почиват лятото, иначе не си го обяснявам

# 41 285
  • Мнения: X
А защо изобщо сервитьорката трябва да прави отделни сметки? Получава се сметката, всеки си я вижда и оставя каквото е консумирал, оставя за нещо общо, ако се е поръчвало за масатс плюс евентуално за бакшиш. Такива разделяници по равно и ние не практикуваме пък сме приятели от сума ти години. Всички имат различни навици, консумират различни неща за различни суми и няма как да бъде по-равно.

# 41 286
  • Мнения: 68 658
Обслужването обикновено е по маси - за първа маса еди какво си, за втора..и т.н.
За това им е неудобно да разделят сметките.

# 41 287
  • Мнения: 22 036
А защо изобщо сервитьорката трябва да прави отделни сметки? Получава се сметката, всеки си я вижда и оставя каквото е консумирал, оставя за нещо общо, ако се е поръчвало за масатс плюс евентуално за бакшиш. Такива разделяници по равно и ние не практикуваме пък сме приятели от сума ти години. Всички имат различни навици, консумират различни неща за различни суми и няма как да бъде по-равно.

Защото е просто евтин софтуеър и не представлява проблем. Като си прекарал няколко часа ядейки и пиейки, невиждам, защо трябва да се мориш над смятане на цени. Много по-лесно е да ти дойде индивидуалната сметка, направена от софтуеъра. Няма нужда даже и сервитьора да се поти да я докара.

# 41 288
  • sofia
  • Мнения: 8 938
А, и с индивидуална сметка смятам....не точно, но грубо, защото ми се е случвало да ми включат нещо, което не е консумирано. При голяма компания редовно се пробваха.....някой друг сок или бира отгоре.....то пък никой не беше пил бира и се усетихме.
Та, винаги гледам какво е включено в сметката.

# 41 289
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Друг селски пиниз. Всеки завърнал се/ заминаващ сега от/за чужбина отива да си подновява паспорта и естествено само 1 каса работи. Опашка ежедневно от по поне 30 души. Вътре не се диша.
И не само в районното е така. Като имам работа в НОИ или НАП страх ме хваща, да не взема да припадна вътре от задух и чакане.
Къде е селският пиниз? Проблем е на администрацията, че са си разпуснали хората в отпуска, ти да си и ти ще искаш лятото на море. Що да е конкретно пиниз?  Но е факт, че три часа си отвисях и аз, за да можем да си извадим паспортите. Обаче в нашето паспортно работеха всички гишета, имаше специално за семейства с деца, а персоналът ме изуми с търпението си да работи в такава шумна обстановка, че и поетапно излизаха в почивка, за да не спира работата на всички гишета. Единственият сериозен недостатък бе липсата на апарат за номерчета и всеки висеше и си пазеше реда. Поне при мен селски номер не видях, не е като в Бяла европейска страна, но толкова си могат...

# 41 290
  • Мнения: X
При нас само 1 гише работи все. Като си сменях личната карта пак висях 3 часа.
Като ги пускат отпуск да си наемат заместници. Така и така сега се очаква да имат най - много работа (за паспорти специално). Все едно администратор на рецепция да го пуснат в отпуск август, ами не става.
И все бавни, мудни, всичко на ръка да се пише, пишат с 1 пръст ако е на компютър..
И поне климатици да пуснат по - силни, хората могат да пукалясат.

# 41 291
  • Мнения: 6 604
Индивидуални сметки на голяма компания не е невъзможно, но е по-трудоемко за сервитьора.
Ако някой от компанията поръча 2 водки с 3 коли за 3ма например, какво се очаква от сервитьора?
Или поръчвам кола и вода, но само водата е за мен. Този с колата си тръгва преди мен, а когато реша да си  ходя и аз, ми носят водата и колата да платя аз.
Кой ще е виновен в случая?
Да, в един идеален свят, сервитьора не обслужва 10 маси, отделя ви достатъчно време и реагира веднага на желанието ви да поръчате още нещо.
В действителност обаче не е така.
Естествено това не изключва факта, че някои сервитьори си заслужават скандала, липсата на бакшиш и оплакване на управителя. ✌️

# 41 292
  • Другата България
  • Мнения: 37 316
При нас само 1 гише работи все. Като си сменях личната карта пак висях 3 часа.
Като ги пускат отпуск да си наемат заместници. Така и така сега се очаква да имат най - много работа (за паспорти специално). Все едно администратор на рецепция да го пуснат в отпуск август, ами не става.
И все бавни, мудни, всичко на ръка да се пише, пишат с 1 пръст ако е на компютър..
И поне климатици да пуснат по - силни, хората могат да пукалясат.
През същото минах и аз миналата седмица. Само че бях за получаване на ЛК на сина ми. Не бях влизала в Паспортна над 7-8 години....в първия момент се врътнах на пети и излязох, ама после се сетих, че няма кога да ида пак и се върнах....две гишета работят, едното за получаване, другото за подаване, над 30 лица от ромски произход, задух, деца реват, пълен потрес. Като си изтеглих номерче, пред мен имаше 15 чакащи Crazy, отвисях си. Навън, естествено, влизах периодично да проверявам до къде са стигнали.

# 41 293
  • Мнения: 9 050
Как точно се наема заместник за две седмици отпуск? Дори и за целият летен период да го наемат, това са три месеца. Докато го обучат и лятото е свършило.
Да, разбираемо е раздразнението, но някои очаквания не са много реалистични.
Това за климатика също не е съвсем възможно. Защото на хората от опашката може да им е топло, но те са там за час-два и могат да се движат. От другата страна са работещите, които са по цял ден в относително статични пози. Как се стои цял ден на силен климатик?

Последна редакция: сб, 18 авг 2018, 11:51 от Нищо лично

# 41 294
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Лесно е да се дава акъл! Заместник при работа с лични данни и конфиденциална информация. Идея си нямаш, Сиси, как получаваш изобщо достъп до това.
И аз не бих седяла цял ден на климатик, а нищо чудно и чакащите да са мрънкали. Няма как да угодиш на всички, но да набедиш ситуацията за селски пиниз, е несериозно. И през ум не ти е минавало пред какво са изправени служителите, а това, че пишат на ръка, е по вина на стандартите им и изискванията. И аз се чудех как е възможно за 4 плащания с карта в паспортното, да се подпиша на 24 платежни...ама така работели. Остаряло и странно за нас, но независещо от служителите.

Общи условия

Активация на акаунт