"Селски" номера и пинизи

  • 5 184 385
  • 49 908
  •   1
Отговори
# 6 810
  • Мнения: 22 036
Любезността на продавачите не ме дразни по никакъв начин. Ако не ми трябва внимание си казвам - Благодаря, но просто разглеждам - винаги работи и в БГ и в чужбина.
Намирам за невъзпитано да говоря по телефон пред продавача. Обикновено ако ми се наложи се извинявам и излизам и като приключа разговора си се връщам в магазина. Пазаруването е вид общуване и е редно и двете страни да спазват някакви правила. Все пак, клиенти и продавачи сме все хора и една усмивка или небрежна размяна на реплики не би навредила.
Мисля си, че колкото по-добронамерени и учтиви сме с хората, толкова повече и те се стараят с нас. Не изпитвам нужда да се вторачвам и дразня от дребни неща.

Да, дори когато вали. Не е нужно да излезеш под пороя, но може да кажеш: "Съжалявам, трябва да приема това обаждане" и да се оттеглиш на страна. Ако ти звъннат когато плащаш, все можеш да не отговориш за 30 секунди.

И ако навън вали пак ли ще излезеш  Laughing Достатъчно е да не говориш по телефона докато си плащаш стоката, или да говориш тихо докато разглеждаш, другото вече ми се вижда малко прекалено.

# 6 811
  • Мнения: 4 272
А как ви се струва яденето на пържена риба на бюро, докато щракаш по клавиатурата и измежду хапките да си облизваш пръстите. Яко - омазана клавиатура, омазани пръсти с мазно и слюнка, щракащи по същата тази клавиатура и много микроби в устата /по клавиатурата има в изобилие/.

Каква е тази работа, че да не може да бъде прекъсната за 10 минути, за да се нахрани т.нар. работохоличка?

# 6 812
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Ще си призная за една двустранна селска изцепка.
Но, толкова не съм се вбесявала от години.
Онзи ден (не помня кога точно беше), отиваме с дъщеря ми в столичен гигантски мол. И влизаме в един магазин за обувки. Естествено, направи ми впечатление наличието на две продавач-консултантки. Едната се занимаваше с клиентка, докато другата сладко си чуруликаше по телефона, зад (не съм сигурна какво е това, но ще го нарека...) касата. Харесах си три модела обувки и се запътвам с тях към говорещата по телефона, търпеливо чакайки да приключи разговора си...но 5 минути по-късно тя още говореше, като няколко пъти ми хвърли остри погледи...явно й пречех да си говори. Накрая започна да ми писва и се обърнах към нея с "извинете..." но бях парирана от вдигнат показалец срещу лицето си Shocked И тогава ми преля чашата (за което сега съжалявам, но тогава просто побеснях) и хвърлих и трите обувки, които държах в ръцете си върху госпожицата.
Затвори с такава скорост телефона, че просто не е истина. И започна да ми крещи ("Вие, за каква се мислите, БЕ? Виждате, че съм заета, ще изчакате"). Аз, признавам си изпаднах в ступор, другата продавачка и тя. Обясних на девойката с най-спокойния тон на света, че бях достатъчно търпелива да я изчакам да затвори телефона, но на нея явно й се плаща да си говори с гаджето, а не да обслужва клиенти и че мястото й просто не е там. Поисках да говоря с управител, ама нъцки...Другото момиче дойде при мен, опита се да ме успокои, попита ме дали искам тя да ме обслужи, но нямах нерви да седя още в този магазин, извиних й се и си тръгнахме.
Направо, понякога се чудя какви селяни наемат. Пак казвам, сигурно във вашите очи и моята постъпка е точно селски пиниз, но не можах да си сдържа нервите.

# 6 813
  • Мнения: 559
Чак пък да се извиня на продавачката, която дори може да не е наоколо, че някой ми е позвънил докато разглеждам магазина, че и да излеза навън - няма да стане  Peace
По същата логика да вземем да слизаме и от буса, но не и преди да сме се извинили на шофьора, че някой ни е позвънил, докато ни вози  Joy

# 6 814
  • София
  • Мнения: 10 825

По същата логика да вземем да слизаме и от буса, но не и преди да сме се извинили на шофьора, че някой ни е позвънил, докато ни вози  Joy
Само след като той се извини пръв, че ни е обърнал гръб докато ни вози  Crossing Arms

# 6 815
  • София
  • Мнения: 503
Ще си призная за една двустранна селска изцепка.
Но, толкова не съм се вбесявала от години.
Онзи ден (не помня кога точно беше), отиваме с дъщеря ми в столичен гигантски мол. И влизаме в един магазин за обувки. Естествено, направи ми впечатление наличието на две продавач-консултантки. Едната се занимаваше с клиентка, докато другата сладко си чуруликаше по телефона, зад (не съм сигурна какво е това, но ще го нарека...) касата. Харесах си три модела обувки и се запътвам с тях към говорещата по телефона, търпеливо чакайки да приключи разговора си...но 5 минути по-късно тя още говореше, като няколко пъти ми хвърли остри погледи...явно й пречех да си говори. Накрая започна да ми писва и се обърнах към нея с "извинете..." но бях парирана от вдигнат показалец срещу лицето си Shocked И тогава ми преля чашата (за което сега съжалявам, но тогава просто побеснях) и хвърлих и трите обувки, които държах в ръцете си върху госпожицата.
Затвори с такава скорост телефона, че просто не е истина. И започна да ми крещи ("Вие, за каква се мислите, БЕ? Виждате, че съм заета, ще изчакате"). Аз, признавам си изпаднах в ступор, другата продавачка и тя. Обясних на девойката с най-спокойния тон на света, че бях достатъчно търпелива да я изчакам да затвори телефона, но на нея явно й се плаща да си говори с гаджето, а не да обслужва клиенти и че мястото й просто не е там. Поисках да говоря с управител, ама нъцки...Другото момиче дойде при мен, опита се да ме успокои, попита ме дали искам тя да ме обслужи, но нямах нерви да седя още в този магазин, извиних й се и си тръгнахме.
Направо, понякога се чудя какви селяни наемат. Пак казвам, сигурно във вашите очи и моята постъпка е точно селски пиниз, но не можах да си сдържа нервите.
Еми какво да ти кажа, явно много те е ядосала. Аз не бих я замеряла с обувки, но бих си излезнала от магазина директно и на мига!  Simple Smile

# 6 816
  • Мнения: 559

По същата логика да вземем да слизаме и от буса, но не и преди да сме се извинили на шофьора, че някой ни е позвънил, докато ни вози  Joy
Само след като той се извини пръв, че ни е обърнал гръб докато ни вози  Crossing Arms

Това са дребнавости, обаче виж говоренето на висок тон по телефона, докато пътуваш си е направо повече от просташко! Много често ми се случва да слушам полякини и италианки. Последно беше българка с малко дете (чернокожо, явно че момата работеше като нани), та момичето прекара поне 20 мин на телефона, обяснявайки на отсрещната страна на много висок тон, къде били ходили, ама как не им предложили никаква храна, а само салата... как не знам си как някакви 500 паунда можели да и ги дадат, как не знам си каква българка живеела не знам си къде, в не знам си какъв апартамент и още куп глупости ... Двама мъже видимо раздразнени от високия и тон се опитаха да имитират как говори на български, но тя не се усети.

# 6 817
  • Мнения: 1 427
Чак пък да се извиня на продавачката, която дори може да не е наоколо, че някой ми е позвънил докато разглеждам магазина, че и да излеза навън - няма да стане  Peace
По същата логика да вземем да слизаме и от буса, но не и преди да сме се извинили на шофьора, че някой ни е позвънил, докато ни вози  Joy
Случвало се няколко пъти да ми се извинят. Ами прави ми добро  впечатление, признавам си. Защото е въпрос на елементарно възпитание. И, да, продавачките също заслужават поне поздрав, след като и те са поздравили, разбира се. Странно защо някои хора си мислят, че зад касата седят хора втора категория. Възможно е да съм мнителна, но долавям такъв подтекст Peace
Adellle , абсолютно недопустимо поведение от страна на продавачката.

# 6 818
  • Мнения: 173
Ще си призная за една двустранна селска изцепка.
Но, толкова не съм се вбесявала от години.
Онзи ден (не помня кога точно беше), отиваме с дъщеря ми в столичен гигантски мол. И влизаме в един магазин за обувки. Естествено, направи ми впечатление наличието на две продавач-консултантки. Едната се занимаваше с клиентка, докато другата сладко си чуруликаше по телефона, зад (не съм сигурна какво е това, но ще го нарека...) касата. Харесах си три модела обувки и се запътвам с тях към говорещата по телефона, търпеливо чакайки да приключи разговора си...но 5 минути по-късно тя още говореше, като няколко пъти ми хвърли остри погледи...явно й пречех да си говори. Накрая започна да ми писва и се обърнах към нея с "извинете..." но бях парирана от вдигнат показалец срещу лицето си Shocked И тогава ми преля чашата (за което сега съжалявам, но тогава просто побеснях) и хвърлих и трите обувки, които държах в ръцете си върху госпожицата.
Затвори с такава скорост телефона, че просто не е истина. И започна да ми крещи ("Вие, за каква се мислите, БЕ? Виждате, че съм заета, ще изчакате"). Аз, признавам си изпаднах в ступор, другата продавачка и тя. Обясних на девойката с най-спокойния тон на света, че бях достатъчно търпелива да я изчакам да затвори телефона, но на нея явно й се плаща да си говори с гаджето, а не да обслужва клиенти и че мястото й просто не е там. Поисках да говоря с управител, ама нъцки...Другото момиче дойде при мен, опита се да ме успокои, попита ме дали искам тя да ме обслужи, но нямах нерви да седя още в този магазин, извиних й се и си тръгнахме.
Направо, понякога се чудя какви селяни наемат. Пак казвам, сигурно във вашите очи и моята постъпка е точно селски пиниз, но не можах да си сдържа нервите.

В САЩ за подобно отношение към клиента директно излиташ от работа

# 6 819
  • Мнения: 1 427
Чак пък да се извиня на продавачката, която дори може да не е наоколо, че някой ми е позвънил докато разглеждам магазина, че и да излеза навън - няма да стане  Peace
По същата логика да вземем да слизаме и от буса, но не и преди да сме се извинили на шофьора, че някой ни е позвънил, докато ни вози  Joy
Случвало се няколко пъти да ми се извинят. Ами прави ми добро  впечатление, признавам си. Защото е въпрос на елементарно възпитание. И, да, продавачките също заслужават поне поздрав, след като и те са поздравили, разбира се. Странно защо някои хора си мислят, че зад касата седят хора втора категория. Възможно е да съм мнителна, но долавям такъв подтекст Peace
Adellle , абсолютно недопустимо поведение от страна на продавачката.
tier , това с говоренето на висок глас в ГТ имах предвид също, когато писах в началото. Ами никак не не нужно всички наоколо да стават слушатели на разговора, нали?

# 6 820
  • Мнения: 559
Искаш да кажеш, да отида в другия край на магазина, за да ти се извиня и да излеза навън да си проведа разговора ?? хахахаха
Извинявам се ако телефона ми позвъни, ако съм с някой и говорим и според зависи ще отговоря или не, обаче да се извиня за това, че телефона ми позвънял докато съм в магазина, докато разглеждам стоката - съжалявам няма как да стане  Laughing

# 6 821
  • Мнения: X
Случвало се няколко пъти да ми се извинят. Ами прави ми добро  впечатление, признавам си. Защото е въпрос на елементарно възпитание. И, да, продавачките също заслужават поне поздрав, след като и те са поздравили, разбира се. Странно защо някои хора си мислят, че зад касата седят хора втора категория. Възможно е да съм мнителна, но долавям такъв подтекст Peace

Никой не е длъжен да си прекъсне разговора за да поздрави продавачките, но това да ги прави отделна категория хора. Ти се опитваш да направиш драма от това. Сбъркала си си професията явно.

# 6 822
  • Мнения: 10 714
Адел,

що не се огледа за телефон на управител?
Ще ми замахва с пръст, ама друг път - това може да го прави пред майка си само.

Да не говорим, че хора в обслужваща сфера имат препоръка и ограничение на лични разговори по време на работа.

# 6 823
  • Мнения: 22 036
Не мога да разбера аз ли не съм наред. Ако си говоря с продавача и тя/той ме разпитвт нещо и ми позвъни телефона, за мен е най нормално да кажа: "извинете, но трябва да отговоря на това обаждане" и да се оттегля. За вас не е ли? Или той/тя трябва да стоят и да ви изчакат докато приключите?
Ако повикването не ми е спешно, не отговарям, докато съм въвлечена в какъвто и да е разговор.

# 6 824
  • Мнения: 559
Случвало се няколко пъти да ми се извинят. Ами прави ми добро  впечатление, признавам си. Защото е въпрос на елементарно възпитание. И, да, продавачките също заслужават поне поздрав, след като и те са поздравили, разбира се. Странно защо някои хора си мислят, че зад касата седят хора втора категория. Възможно е да съм мнителна, но долавям такъв подтекст Peace

Никой не е длъжен да си прекъсне разговора за да поздрави продавачките, но това да ги прави отделна категория хора. Ти се опитваш да направиш драма от това. Сбъркала си си професията явно.

Ако продавачката е достатъчно тактична, няма да отиде при клиента докато говори по телефона, така че да го кара да си прекъсне разговора за да я поздрави  Peace

Down Under, обяснила съм го малко по назад ...

Общи условия

Активация на акаунт