AVON само за представители - КАМПАНИЯ 05 - Тема 127

  • 23 197
  • 418
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 5 418
   Да, късно се видяха 'принцеските' условия /едва вчера вечерта при мен/ и да, подведоха ни с тези несигурни суми за 1 куотър.
   Аз бях останала с впечатление,че 3300 се искат за ниво сребро, а то било 3000, е-е-е, ами бях близо до тези 3000 и бих могла да ги покрия без излишни набутвации, ама - не. И да, тънки и постни са обещаните привилегии на Принцесата....каква принцеса, това си е Пепеляшка! Wink Crossing Arms

# 211
  • Мнения: 377
И аз сега виждам и разбирам за таз Принцеса - е супер тъпо. Върнах се да си погледна фактурата от края на обявения период и там стои сума точно 1 300 лв. Обадих се, за да попитам защо нямам обещания подарък, и познайте отговора. Ами сумата ви е 1299,80 лв. Е, сега дали има смисъл да продължа словоизлиянията си ...  Mr. Green Много се радвам, за себе си, че взех решение да го карам на доизживяване с таз компанийка мизерна

# 212
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
Камея, признах те. Бисерът на темата е твой.

Добре дошли, мили представители, в клуб "Пепеляшка". Май 00 часа удари още преди да е започнал балът.

# 213
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
Камея, признах те. Бисерът на темата е твой.

Добре дошли, мили представители, в клуб "Пепеляшка". Май 00 часа удари още преди да е започнал балът.

  Joy Joy Joy

 Внимавай, шегаджийке!  Hug
Скрит текст:
добре че имаш нужното образование за своя защита.  Mr. Green
 

# 214
  • Мнения: 114
Мотивационната за К07 е при поръчка за минимум 85лв. к-т Планет Спа подарък или за 1 лв./ това не го видях добре/. К08-09 при 90 лв. поръчка наведнъж пусната  във всяка от двете кампании- лятна охлаждаща чанта в черно и бяло.  500лв. в двете кампании общо - покривало за шезлонг-чанта 2в1, пак в черно и бяло. Тези програми не важат за новоназначени представители. В к9 пускат нов Персийв с програма  при покупка на 2 и 4 както беше при Фем отстъпката. Орлин Павлов ще представя новите аромати Спорт при 2 колкото е максималната отстъпка в момента, при 4 +10 процента върху максималната. За к09 програма за парфюмите на Фърги, Лакроа и т.н  при 2 макс процента +5, при 4 парфюма максималния процент в момента +  15 процента е общо отстъпката. Не знам дали разбирате отстъпките какви ще са. Опитвам се да пиша да не се разбира много, много от случайно влезнали във форума. За к6 програмата за аню я знаем. Та това е общо взето, имаше презентации, подаръци за топ представителите, продукти за разглеждане. Има и нова плажна чанта с кърпа - синички, добре изглеждаха на снимките.

# 215
  • Стара Загора
  • Мнения: 308
Определено се поизложиха този път с клуба, наистина действията им са много демотивиращи през последните кампании, да не кажа последните 2-3 год. Още си спомням времето на поръчки на определени дати, доставката чаааак след седмица със Спиди, дъъъъългата опашка пред Спиди, по-дълги бяха и кампаниите тогава и като че ли и подаръците и мотивационните програми бяха по-редки, по-трудно достижими, но много по-чакани и по-хубави. Оххх поотнесох се...
По темата с координаторите щях да се изказвам - аз пък си оставам с един крем за крака набутана, беше ми фактуриран, но липсваше в кашона през К 14 или К15 2013г. , тогава се обадих на координаторката, каза да й изпратя смс с нужните данни да да попълни протокол..... и така направих.
Онзи ден си разчиствам стари фактури и виждам, че съм запазила въпросната факрура от този период, сетих се за какво става въпрос. Е крем все още нямам и сумата не е сторнирана до момента както се досещате сами може би. Thinking Thinking Thinking Та викам си първо: ''майната му...", след това се сетих за таблетите на колежките и цялата ситуация около тях и реших да си търся правата, в случая крема или два лева и нещо....Звъня на кооординаторката, обяснявам, не се сеща за какво става въпрос и ми казва аз да се обадя в кол центъра да попитам щъ ли ми връщат нещо или не и какво се е случило. Звъня там - те не знаят за лисващия продукт. После пак на координаторката - щяла да мисли какво да прави, да й изпратя пак данните си. Пращам ги. След няколко дни ми пише в скайп, забележете дори не вдига телефона да каже за какво става въпрос, че тя щяла да ми върне въпросните 2 лева от джоба си, защото тогава е забравила да изпрати инфото за липсата, а сега вече естествено не може..... Crazy Crazy Crazy

Добре, че се оправда с дъщеря си и забравих за случилото се. Детенцето й участваше в шоутпо на Слави - Гергана и тогава й било много напрегнато, пътувала много, имала много смс на ден с поздравления за Гери и вероятно била изтрила по невнимание и моя и затова не се е сетила.

# 216
  • София
  • Мнения: 4 212
Напоследък връщах продукти и мога твърдо да заявя, че сумите се отразяват за 3-4 дни максимум. Щом нещо не е отразено до седмица, хайде, значи не е попълнен формуляр и те хабер си нямат за проблема. Затова ходя лично и си попълвам бележката. Знам, че не всеки може това, но при недобросъвестни или крайно разсеяни координатори така се получава.

# 217
  • Мнения: 17
Момичета,колко дни след последната дата на фактурата може да се закъснее,и какви са лихвите?
Да се самоцитирам,моля ви кажете ми  Praynig

# 218
  • Мнения: 14
Момичета,колко дни след последната дата на фактурата може да се закъснее,и какви са лихвите?
Да се самоцитирам,моля ви кажете ми  Praynig
мисля че беше 50-70  дни може да забавиш плащане без никакви такси и т.н , след това си дължи някаква лихва но нека по запознатите да допълнят, за да не те объркам с информацията но със сигурност има един доста дълъг период на отсрочка в който не дължиш лихва .

# 219
  • София
  • Мнения: 4 212
Момичета,колко дни след последната дата на фактурата може да се закъснее,и какви са лихвите?
Да се самоцитирам,моля ви кажете ми  Praynig
мисля че беше 50-70  дни може да забавиш плащане без никакви такси и т.н , след това си дължи някаква лихва но нека по запознатите да допълнят, за да не те объркам с информацията но със сигурност има един доста дълъг период на отсрочка в който не дължиш лихва .


Пище го в Кредитна политика. Четете си инфото в сайта мнимателно.

   В случай, че Представителят има фактура, неплатена в рамките на срока:
 –  На 55-тия ден от датата на просрочената фактура му се начислява неустойка в размер на 10 лв.
 – За всяка следваща просрочена фактура (независимо от броя на дните в просрочие) на 55-тия ден от просрочието на първата фактура Представителят също дължи неустойка от 10лв.
За начислената неустойка се издава отделна фактура и заедно с придружително писмо се изпраща на личния адрес на Представителя
   Представители с просрочени фактури  от 79 дни от датата на фактурата се считат за нередовни платци и биват блокирани в системата на Ейвън, което не им позволява да правят поръчки.
   Нередовният платец се предава на Агенция за събиране на вземанията.

# 220
  • Мнения: 5 418
Аз не бих чакала такъв дълъг период/ до 55 дни/, без да платя сметките си,не е само въпрос на съвест, а и на  нежелание да рискувам постигнатото до момента като топ представител. Peace

As-q, аз те разбрах и мисля, че всички заинтересовани от мотивационните програми - също. Благодаря ти за труда. Беше ми от полза, защото в нашата зона уж щеше да има събиране средата на февруари, но после се разрасна грипната епидемия и така и се разминаха нещата, не зная дали въобще ще ни устроят конференция,... а за вест от координаторката... излишно е да говоря - няма.

И аз помня времето на редките мотивации и на Спиди-то...но на мен сякаш сега ми е по-лесно да бъда представител.  Сега Ейвън е по-достъпен за клиентите - по лични впечатления и опит. Но пък навремето имах повечко любими продукти.

# 221
  • Мнения: 17
Момичета,колко дни след последната дата на фактурата може да се закъснее,и какви са лихвите?
Да се самоцитирам,моля ви кажете ми  Praynig
мисля че беше 50-70  дни може да забавиш плащане без никакви такси и т.н , след това си дължи някаква лихва но нека по запознатите да допълнят, за да не те объркам с информацията но със сигурност има един доста дълъг период на отсрочка в който не дължиш лихва .


Пище го в Кредитна политика. Четете си инфото в сайта мнимателно.

   В случай, че Представителят има фактура, неплатена в рамките на срока:
 –  На 55-тия ден от датата на просрочената фактура му се начислява неустойка в размер на 10 лв.
 – За всяка следваща просрочена фактура (независимо от броя на дните в просрочие) на 55-тия ден от просрочието на първата фактура Представителят също дължи неустойка от 10лв.
За начислената неустойка се издава отделна фактура и заедно с придружително писмо се изпраща на личния адрес на Представителя
   Представители с просрочени фактури  от 79 дни от датата на фактурата се считат за нередовни платци и биват блокирани в системата на Ейвън, което не им позволява да правят поръчки.
   Нередовният платец се предава на Агенция за събиране на вземанията.
 
  Много благодаря,няма да се наложи да чакам такъв период,става въпрос за 3- 4 дни. newsm51

# 222
  • Мнения: 3
Мотивационната за К07 е при поръчка за минимум 85лв. к-т Планет Спа подарък или за 1 лв./ това не го видях добре/. К08-09 при 90 лв. поръчка наведнъж пусната  във всяка от двете кампании- лятна охлаждаща чанта в черно и бяло.  500лв. в двете кампании общо - покривало за шезлонг-чанта 2в1, пак в черно и бяло. Тези програми не важат за новоназначени представители. В к9 пускат нов Персийв с програма  при покупка на 2 и 4 както беше при Фем отстъпката. Орлин Павлов ще представя новите аромати Спорт при 2 колкото е максималната отстъпка в момента, при 4 +10 процента върху максималната. За к09 програма за парфюмите на Фърги, Лакроа и т.н  при 2 макс процента +5, при 4 парфюма максималния процент в момента +  15 процента е общо отстъпката. Не знам дали разбирате отстъпките какви ще са. Опитвам се да пиша да не се разбира много, много от случайно влезнали във форума. За к6 програмата за аню я знаем. Та това е общо взето, имаше презентации, подаръци за топ представителите, продукти за разглеждане. Има и нова плажна чанта с кърпа - синички, добре изглеждаха на снимките.
Много ти благодаря!Изключително разбираемо,имаме вече поглед в бъдещето!  bouquet

# 223
  • Мнения: 70
as-q аз също те разбрах за процентите и благодаря за информацията   bouquet

Пуснах още една поръчка, дано не съм объркала нещо пак. Предният път съм забравила 2 продукта да поръчам.

За куотър 2 се надявам да стигна до среброто , на повече не се и наадявам, защото гледам и профилът на майка ми да го държа на максимална отстъпка.

п.с. Набирам поръчката и ми изписва че един продук  не е наличен сега и ще има доставка на 7.04 , пускам поръчката, излиза фактурата и хоп този продукт е фактуриран. Е как да им вярва човек?

# 224
  • Мнения: 3
Днес си взех и втората поръчка,изпратили са ми и тестови карти.Много сполучливо са направени!

Общи условия

Активация на акаунт