AVON само за представители - КАМПАНИЯ 05 - Тема 127

  • 23 201
  • 418
  •   1
Отговори
# 255
  • София
  • Мнения: 4 212
...кашон взет в сряда на 02.04. - клиентката е отворила и фъснала Хърв Легър парфюма. Не й е харесал  Sick
Дали ще ми приемат връщане на продукта!?
 Thinking

Връщай смело.

# 256
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Нали за продукти с мостри не приемаха рекламации?
Трябва друго извинение, май.

# 257
  • София
  • Мнения: 4 212
Нали за продукти с мостри не приемаха рекламации?
Трябва друго извинение, май.

лично аз връщам без проблем. Пиша отказ на клиента /както искат да го разбират/

# 258
  • Варна
  • Мнения: 4 239
С подобно извинение връщаш отворен продукт?

ЕТО ИЗВАДКА ОТ ПРАВИЛАТА ЗА РЕКЛАМАЦИИ:

Ейвън Козметикс дава 100% гаранция, че в рамките на 90 дни от датата на фактурата можете да върнете продукт при установен производствен дефект, повреда при транспортиране или друга уважителна причина.
Съгласно Българското законодателство всеки продукт може да бъде върнат с причина „отказ на клиента” в срок  до 7 работни дни от датата на доставка.
Продукт може да се върне и при следните уважителни причини: алергия, грешна представа (при условие, че продуктът е без мостра), дефектен продукт, продукт с нарушена цялост на опаковката или друга уважителна причина. При уважителна причина и при спазени  условия, Ейвън възстановява сумата на рекламирания продукт или го заменя.
За рекламацията на продукт  трябва да се обърнете към Вашия Лидер или Зонален Мениджър.

Всеки върнат продукт, изпратен в централен офис, трябва да бъде придружен с формуляр, подписан от съответния Зонален Мениджър.
Приспадане на сума по рекламация на продукт се извършва единствено, когато продуктът е върнат физически в централния офис на Ейвън.
При причина „грешна представа” продуктът трябва да е в почти пълна цялост (да е използван не повече от 5% ). Това е в сила и за некозметичните продукти – те не бива да са използвани.
При наличие на мостри за даден продукт, такъв продукт не може да бъде върнат с причина „грешна представа”.
Продукт не може да бъде върнат с причина „грешен размер”, ако всички размери са описани в брошурата.
При причина „алергична реакция” продуктът, който се връща,  трябва да е използван не повече от 20%.
Връщането на продукти с причина „алергична реакция” става като освен стандартния формуляр за връщане се изпрати и попълнен Въпросник, който можете да получите от Вашия Лидер.
За стойността на върнатия продукт Представителят получава кредитно известие в следващата си фактура.

Последна редакция: пн, 07 апр 2014, 17:47 от beljata

# 259
  • София
  • Мнения: 4 212
beljata, правилата за ракламации ги знаем, но добре че ги напомняш за новите представители /имам впечатление, че не си четат инфото в сайта/.
Аз казах, че досега съм нямала проблем с връщане на каквото и да било-парфюм, пръстен или червила и т.н. Единствено това е, че го плащам сега, а после ми сторнират сумата, но няма начин.

# 260
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Честно казано, аз не ги знам наизуст, защото рядко ми се е налагало да се занимавам с подобни. Явно зависи от преценката относно продуктите и клиентите.
Припомних ги, не защото не ги знаете, а защото колежката казва, че клиентката й не харесва продукта. В този смисъл най-близкото обяснение е "грешна представа", а такова не може да се приеме според тези правила. С две думи, добре е да напише някое от другите изброени, всяко от които е вид "отказ на клиент".
А и не се знае какъв зонален, или координатор, има дамата. Явно твоите са твърде либерални. И все пак трябва да има правила.
Нашата бивша зонална ми беше обяснила, че туба с отлепена долна част (там, където е пресована, имаше незалепен участък) не е продукт, подлежащ на рекламация. Доколкото разбирам, това е "продукт с нарушена цялост на опаковката", но всичко е въпрос на гледна точка.
Дано JiD да няма проблеми. Peace

# 261
  • Мнения: 143
Продуктът, без значение дали е отворен, може да се върне до 7 дни от получаване на кашона.

Цитат: Съгласно Българското законодателство всеки продукт може да бъде върнат с причина „отказ на клиента” в срок  до 7 работни дни от датата на доставка.

Така че имаш още малко време да върнеш парфюма без проблеми Wink

# 262
  • Мнения: 15 899
Продуктът, без значение дали е отворен, може да се върне до 7 дни от получаване на кашона.

Цитат: Съгласно Българското законодателство всеки продукт може да бъде върнат с причина „отказ на клиента” в срок  до 7 работни дни от датата на доставка.

Така че имаш още малко време да върнеш парфюма без проблеми Wink

Венелиа
това е единствено и само ако продукта е неотворен и неползван. Така че само този цитат, който си постнала не е достатъчен.  
Това го знам защото редовно го изполвам при връщане на ейвнски стоки . В случай ако парфюма е без целофан ( както в случая ) няма как да се докаже че не е бил ползван. Виж ако е някой от тези без найлон отгоре тогава е труднодокзуемо че е бил опитван. Пък и се оказва че си имало начини  това да бъде маскирано.

Както се види връщането с отказ на клиента без други обективни причини важи за всяко нещо което изглежда така все едно това му е цялостната опаковка. Що се касае до въщане на продукти аз сякаш съм лидер тук в темата за което многократно съм упреквана, защото това го правил "човек без работа". Истината е че мострите на червилата и мострите на парфюмите са именно за да намалят връщания с мотив- несъответствие със снимките в каталога, или нехаресване от страна на клиента.

Затова подкрепям Белята във всичко което е написала.
Не казвам че Не Е възможно продукта да бъде върнат - възмжно е НО  не и по този праграф.

Последна редакция: пн, 07 апр 2014, 19:31 от _re_ge

# 263
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Ре, благодаря!
Скрит текст:
Все мисля, че говоря разбираемо, но явно...

# 264
  • Мнения: 15 899
Белята  Hug
тук не сме да се мерим кой е по-по-най , ами да дадем насока за да може да бъде решен най-безболезнено проблема.

# 265
  • Мнения: 114
И аз си мисля, че продукт, за който има мостра не може да се върне с мотив грешна представа / това е за бижута, чанти и т.н, които няма къде да видиш предварително/, а при отказ на клиента, продукта трябва да е запечатан. Ама проба му е майката, ако го приемат - добре. Peace Получих картите за кремовете, пробвах веднага една, обаче забравих да се усмихна както съветват и излезна, че съм за крем над 25 год., ако бях спазила условието дали пък нямаше да излезе над 45, защото бръчките са повече при смеха, около очите. newsm78 Аз си ползвам за над 35 и съм много доволна. Сложих на някои клиентки, интересна е пробата.

# 266
  • Варна
  • Мнения: 4 239
...
тук не сме да се мерим кой е по-по-най , ами да дадем насока за да може да бъде решен най-безболезнено проблема.

Това опитах и аз. От малкия ми опит в това отношение, от прочетеното и споделеното от познати представители, както и от цялостния ми опит като потребител, съм наясно, че продукти не могат просто ей така да се купуват и връщат, без определени правила и ограничения. И слава Богу, бих казала!
Най-малко пък искам да съм по-по... Не и тук! Старая се да съм полезна.
Разбира се, колежката може да опита, но с друг мотив, а не, че на клиентката не и е харесал продукта.

# 267
  • Мнения: 5 418
...кашон взет в сряда на 02.04. - клиентката е отворила и фъснала Хърв Легър парфюма. Не й е харесал  Sick
Дали ще ми приемат връщане на продукта!?
 Thinking
Кой по - точно е нежеланият Ерве Леже парфюм? Дамски или мъжки? При мен има жени,които си харесват и поръчват мъжки аромати. В сиво свети/от самото начало на кампанията/ мъжкият Homme, а моята клиентка си го иска и то много.

 За връщането - трябва си мотив , аз нито съм връщала безразборно, нито ще го направя. Разгевезени клиенти не ми трябват. Да са мислили и поискали да пробват първо, пък после да поръчат.

Получих колието - брошка с пеперуда и цветенце- харесва ми, нежна изработка, розови и зелени камъчета, но доста е... златисто. Въпреки това, ще го нося, защото си имам и подходящи обеци.

# 268
  • Пловдив
  • Мнения: 1 658
Благодаря ви за вниманието към моя проблем.
Прочетох всичко.
Не съм връщала... да не кажа никога.
При ТАЗИ зонална и в ТОЗИ офис на Ей!Вън! Пловдив - не съм връщала нищо.
Не знаех и такива подробности за условията при рекламация - защото не са ми били необходими.
Раб. време на офиса е като  моето.
И, това е втората причина да пратя клиентката (приятелка!) с фактурата до офиса.
От името на представителя (мен), с парфюма и с ОБРИВИ ОКОЛО МИШНИЦИТЕ, КОИТО ДА ИМ ПОКАЖЕ - да върне продукта.
Все още не знам какво е станало ....

# 269
  • Мнения: 6
Здравейте момичета, имам нужда от малко помощ. Набрах една поръчка  преди малко и за да хвана максималния процент отстъпка поръчах за мен и любимия двата Perceive - a (стр.22-23), но видях, че те не са на макс. отстъпка и запазих поръчката, за да уточня и ще я пусна по-късно. Защо е така?

Общи условия

Активация на акаунт