Кухня от Икеа

  • 142 160
  • 755
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 835
Рязането на плотовете може да го направите в някой от големите магазини като Практикер, Баумакс, Мосю Бриколаж, поне преди две години всички предлагаха тази опция. Обаче плотовете за тежки и да ги размъквате по магазините също не е удобно. Ако може да извикате майстор със съответните инструменти, може би ще е най-добре.

# 31
  • София
  • Мнения: 6 219
Да, аз за рязането писах още в началото, че ще ги викна. Предлагат тази опция и вероятно ще се възползвам. Не си спомням колко точно струваше, но е далеч от монтажа на кухня от 6 линейни метра. Имам опция да викна и приятел с машини, на който също съм предвидила да платя, но не е решено твърдо. Знаете - сложна е организацията в тези моменти.

Какво ще споделите за комплектовенато в зоната за самообслужване? Лесно ли става? Имаме възможност сами да си доставим всички части, но също се замислям за хилядите винтчета, болтове, дръжчици, които трябва да се вземат и настръхвам да не забравим нещо. Мразя да забравям.

# 32
  • Мнения: 3 835
За кухнята мисля, че няма почти нищо, което сам да си вземаш. След като платиш на касата, отиваш в дъното в дясно, там даваш документите и те ти изваждат всичко на едни колички.
Всички крепежни елементи са вътре в кашоните, само за дръжките не мога да се сетя...

За кухнята каквито и проекти да си си правила у дома, винаги първо трябва да минеш през техен дизайнер. Записваш си час в отдел кухни, там ти правят проекта или прекопират твоя (както беше в моя случай) в тяхната програма. След това, на база този проетк, програмата им автоматично изважда от какви части се нуждаете - брой дръжки, крачета, страници, лайсни, цокли, вратички, шкафове и т.н. После този човек проверява ръчно перо по перо дали има всички части, за някои може да се наложи и да почакате доставка. Разпечатва ви всички документи и проектът, а през това време, долъ в склада ви правят заявката. Като платите, показвате документа в дъното вдясно и те ви изваждат поръчката. Този, който ще ви прави проектът, ще ви каже кое трябва да вземете от отдел самообслужване.

Последна редакция: пн, 07 апр 2014, 21:42 от Смърфиетка

# 33
  • София
  • Мнения: 6 219
А, това е чудесно. Страхотно улеснение е.

Много им се радвам на икейските кухни от първия момент, в който ги видях в магазина и съм супер доволна, че имам възможност да си направя такава.

# 34
  • София
  • Мнения: 308
Да, Смърфиетка ти е обяснила подробно Simple Smile
Дръжките си ги взимате вие от отдел кухни, проектанта ти казва колко броя да нужни, ти си ги избираш.

# 35
  • София
  • Мнения: 6 219
Хубаво, че се обади, защото сега прочетох допълненията от Смърфиета. Час при проектанта имаме още от преди 10 дни за след няколко дена.

Обаче като правих проекта миналата седмица на компютъра нещо не ме допусна да се регистрирам. Не знам каква беше причината, но няма и особено значение. Бях правила проект и с Factum, но тогава не съм и начевала да се регистрирам. Просто исках да видя какво ще стане. От толкова отдавна я мисля тая кухня, че знам наизуст размерите и моделите  ooooh!

Утре ще дойдат да вземат размерите - чакам ги да се обадят кога.

# 36
  • София
  • Мнения: 308
Ваня, те и преди имаха доста проблеми със системата. Веднъж се отваря програма, на следващият път не. Бързо се прави проекта, не се притеснявай и без това на място проектантите добавят някои неща, които не знаем, че се слагат и ще работите доста по проекта.

Успех! Дано всичко да мине гладко Hug

# 37
  • София
  • Мнения: 6 265
А задължително ли е сам да си направиш проекта? Може ли да отида и да ми го направят проектантите, аз да си го помъдрувам след това вкъщи и ако има нещо за дооправяне пак да отида при тях?

# 38
  • София
  • Мнения: 308
Разбира се, че може. Отиваш с размерите и те ти правят проекта, според предпочитанията ти.
Аз си направих сама проекта. След това веднъж отидох при тях за първоначалните уточнения и после още веднъж за поръчката, като през това време си сменях няколко пъти желанията Mr. Green

# 39
  • София
  • Мнения: 6 265
Аха, защото на мен ми идват идеите като имам все пак нещо начертано. Въпреки че толкова отдавна си бленувам кухнята, че вече си я представям почти цялата, ама знае ли се, може да има още по-добри решения.

# 40
  • Мнения: 976
     Здравейте, на сайта им виждам само новите варианти на Метод. Нищо друго ли няма, имам предвид от по-стари колекции? Защото някои неща одобрявам, но други не ми се връзват с идеята... Като например горните шкафове със стъклени врати - съвсем не ми харесват с чекмеджета отдолу, а всички са с такива...

# 41
  • София
  • Мнения: 6 219
Има и без чекмеджета. Малко по-къси са.
Може да са и без стъклени врати.

Доколкото разбрах за хората, които имат фактум ще може по заявка някакви неща да се заменят предвид гаранцията от 25 години.

# 42
  • Мнения: 167
Очаквах повече от новите кухни в Икеа.
Предвид фактора цена/качество. Не, мерси!
А и горчивия ми опит в Икеа, от последната ми покупка на трапезна маса с явен фабричен дефект, който за персонала на Икеа, означаваше за толкова пари толкова (това бяха думите на шефката в отдел рекламации). Споменах на шефката им, че на мострата краката не са монтирани правилно и тя каза, че ще обърнат внимание. Вчера видях в магазина, че мострата не е пипната и краката си стоят както си бяха. Отделно отвориха пред мен всички налични кашони за да подменя дефектния плот, но всички бяха с този фабричен дефект, а в момента тази маса се продава и чака превъзбудени и по непретенциозни клиенти от мен за да я купят.

Определено съм разочарован от нашата Икеа. При подобно мърляво отношение какви кухни, какви 5 лв. ?!

# 43
  • Мнения: 3 835
Нямам опит с новата сустема кухни, но мисля, че сега има повече възможности за различни комбинации, поне според всички клипчета, които изгледах. Относно цената.. ами всеки гледа от своята камбанария, за мен, цената беше напълно ок.
Отношението, обаче, е друга работа и не е допустимо при явен фабричен дефект такова отношение към клиента.

# 44
  • Мнения: 976
    Проблемът при всички "вносни" фирми у нас е, че не подбират персонала си така, както ако са в съответната държава - майка на фирмата. Оттам и цялото съсипване на събитието да си купиш нещо хубаво с лош спомен - наш патент. Само че спомени се правят рядко, затова държим много и те да се с високо качество Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт