Фитнес център Пулс

  • 258 618
  • 862
  •   1
Отговори

Анкета

Доволни ли сте от този фитнес и членове ли сте ?

Опции:

# 750
  • Мнения: 106
На всички, които си мислеха, че работя за Атлетик и за Алимпияпас да се похваля, че си стиснахме ръцете с Пулс за 2020г. Още от септември, но нямах време да пиша по-рано. Не беше промоция, а цяла година пазарлък. Не работя и за тях. Дадоха ми това, което исках като цена и подписах. Развивам с тях заедно маркетинговите си умения! Simple Smile



Да добавя, че едни магически пръстчета ме изтриха от базата им данни като дългогодишен клиент на един фитнес и ме добавиха като чисто новичък клиент в друг фитнес, на супер цена. Значи все пак могло и да се случи - и триенето и цената Smile

# 751
  • Мнения: 623
Здравейте! Не е съвсем по темата, но т.к. тук пишат хора с разнообразен опит, искам да попитам, каква е нормалната такса за тренировка с инструктор?

# 752
  • Мнения: 7 700
преди 2 години беше 25лв на час или 80лв за 4 часа
за сега не знам

# 753
  • Мнения: 1
AllympiaPass важат ли за Пулс Младост? Само за групови занимания ли са или може и за СПА и фитнес? Благодаря.

# 754
  • Мнения: 106
Даниел, не зная. След цяла година преговори като за влизане в НАТО,  ми дадоха офертата, която исках и подписах с Пулс за 2020г.

За 2021г. ще видим .... ще се тренира, то е ясно, но по-нататък ще видя кой е най-добрият вариант.

# 755
  • София
  • Мнения: 1 546
BlushЗдравейте.
Искам да попитам..
Клубното ми членство с Пулс фитнес изтича след няколко дни.
Необходимо ли е нещо да предприема в тази насока, при условие, чене желая да подновявам членството си.
Важно е вероятно да спомена, че месечните вноски си ги плащам  на рецепция.Yum

# 756
  • Мнения: 7 356
Ходи и говори изрочно с мениджър, много хора се оплакваха, че са имали проблем. По-добре се презастраховай.

# 757
  • Мнения: 19
Здравейте.Лятото със съпругът ми получихме флаер за безплатно седмично посещение на избран от нас обект на Пулс Фитнес и решихме да отидем и ако ни хареса да станем членове.Отидохме,уж седмично,но ни дадоха само 3 пъти в рамките на 7 дни.Изобщо не бяхме доволни.Уредите не работеха всички,от 10 пътеки примерно 2 бяха наред.Спа центъра беше под всякаква критика.Джакузито единият път беше вряло и никой не влизаше,а следващият път беше ледено.А уж трябваше да е средна температура.Парната баня не работеше,излъгаха ни,че е в профикалкита,но треньорите се издадоха,че е развалена.Сауната поне беше наред.Каменните лежанки които трябваше уж да топлят бяха студени,затова с него седяхме предимно в сауната.После при душовете има уж душгел който натискаш и тече,а същност беше течен сапун и като натиснах леко и то цялото се разглоби и падна,не след дълго чух от 3 съседни кабинки същото нещо и си коментирахме с жените,че и при тях са паднали.Ще ме питате защо тогава ходих цели 3 пъти ? Ходих ,защото мислех,че все ще оправят парната баня и температурата в джакузито.Последваха над 20 обаждания от мениджърите да си правим карти,ние обяснихме проблемите и отказвахме непрекъснато. Преди седмица при разходка получихме флаер отново ,но за 1 безплатно посещение и попитахме дали като 2019 сме ходили ще можем сега и те казаха,че е 2020 и можем.Решихме вчера да отидем в друг техен обект,който се води по-хубав, с повече екстри и по-поддържан.В същия ден получихме обаждане от Пулс и ни казаха,че ни канят отново на 1 посещение,за да покажат,че всичко е подобрено и ,че ни очакват да отидем ,после получихме СМС с потвърждение от обекта.Отиваме ние готови да дадем нов шанс.Повика ни мениджъра и ние казахме,че са ни се обадили,поканили са ни,показахме СМС-а и ,че ако сме доволни от този обект ще си направим карти и той започна да се смее иронично  и каза ''Абе хора,вие луди ли сте ? Идвали сте в друг обект 3 пъти и сега идвате тука пак безплатно ? Няма такива неща.Правете си карти или си заминавайте.Няма да ви пусна изобщо да влезете.Поканили сме ви,за да си направите карти,а не да пробвате пак.Давайте си данните на кредитните карти да изтеглим по 50 лева на човек такса абонамент и още по 70 лева на човек за месец''.Ние не носихме нито карти,нито такава сума пари в нас и казахме,че нямаме в момента и ,че не сме били доволни от другия обект и искаме да пробваме тук,защото ТЕ сами са ни поканили да отидем,ние не сме се бутали и не сме звъняли да се молим.Казахме,че ако тук всичко е наред ще се върнем и ще си вземем карти ,при което мениджъра видима възраст 25 ни каза '''Нямам време да се заминавам с бедняци,нямат 250 лева в тях, изобщо не сте канени тук на нищо безплатно,да не съм ви видял повече,предният или задният изход искате да ви отворя да си ходите?'.При което ние станахме и си тръгнахме.Реално ние искахме да си направим карти ако в този обект всичко беше наред,нито сме бедни,нито искаме постоянно на безплатно,но как да си правим карти като не сме били доволни от другия обект ? Можеше поне да ни вкара в СПА центъра да погледнем само и ако всичко работи,щяхме да направим карти.Първо ни звънят и ни викат,после били ни викали само за да ни накарат да отидем там и да ни навиват за карти.Нямам думи.Пълно безобразие ! Опитах се да се свържа с управител,звънях,писах.Единствено получих блокиране на фейсбук профила си от тях и ми блокираха номера да не им звъня.Няма да стъпя повече там !!!! Вие имали ли сте такива случау с тях ? Това си е измама да имаш смс и обаждане за покана да отидеш да тестваш и после да не те пускат.

# 758
  • Мнения: 38
По-добре, че сте се изнесли на време и не сте си взели тъпите им карти. Карат ви да подписвате докладна записка, искаш ли да се откажеш - плащаш до края на абонамента, няма такива скапаняци като тези.

# 759
  • SF
  • Мнения: 20 771
Еееее, едва ли така са ви казали "Давайте парите, че нямам време да се занимавам с бедняци".
Дъра-дъра два чадъра.
И на мене ми дадоха флайер лятото, и аз ходих всеки ден без последните два, защото заминах някъде. И на мене ми се обаждаха след това. След 2 месеца пак ми се обадиха, за да ме питат дали съм размислила, но това е популярна практика в кол центровете. Всички търговски агенти са обучени, да не приемат първия отказ за краен, защото времето тече, нещата се менят и клиентът може да си е променил решението. Може да сте отишли в още 10 фитнеса за проба и да сте се сблъскали със същите нередности - душ гел вместо сапун, черни кърпи, вместо червени, паднали диспенсери, повредени мивки. През такива обучения минават кол център агентите, а не само тези, които продават карти на Пулс.
Аз не сключих договор. Преди бях на много смешна сума, а сега ми предложиха карта за 63 лева, която ми дава право да посещавам всичките им обекти по целия свят. Simple Smile Където реша, че ми се ходи. Казах им, че винаги ще ми се ходи в най-близкия до нас, който е на 3-4 етажа и ми е напълно достатъчен и затова няма нужда да плащам карта от 63 лева за всички обекти. В общи линии исках да ми дадат цена, близка до картата Мултиспорт, която ми дава моята фирма. Явно не могат да ми я предложат. Но беднячка не са ме наричали. "Айде влизай или си тръгвай, че нямам време, и как я мислиш тая да ми идваш тука безплатно!" не са ми казали. Може би не са ме помислили за беднячка, а за богаташка дъщеря. Знам ли ги.

Само да ви кажа, че подобни ситуации могат да се случат и в Оранж център или както им се казва там фитнесът.
Пулс отварят 2 чисто нови центъра - в Младост и на 4-и километър. Много се разрастнаха.

Последна редакция: нд, 09 фев 2020, 18:25 от Esmee

# 760
  • Мнения: 7 700
Всеки служител има бадж с името, напиши го тук, напиши и двата обекта кои са, много по- достоверно ще изгкежда всичко, което си написала
Парната баня във фитнеса на България не работи поне от година, ама може и да са я оправили заради вас Laughing
Много си се засилила с обидите, след 4те години там, съм абслолютно убедена, че лъжеш
Пулс имат най- здравите пътеки, на които съм тичала, имало е понякога една развалена, но в електрониката, 2 работещи от 10 - хайде пак, кажи в кой фитнес е това

# 761
  • SF
  • Мнения: 20 771
Не, ти представяш ли си как им казват "Бедняци!"

В абсолютно всеки фитнес, в който съм стъпвала,  се е случвало да има развалени пътеки. Закачват табела и я изваждат от употреба. В някои фитнеси  (Пулс) бързо ги оправят. В други повече бавят ремонтите.

# 762
  • Мнения: 7 700
как ги извлича охраната и захвърля пред входа си представих Laughing
ама как се ходи без документи не се сетих, все пак се стига с кола до повечето обекти, а май не познавам човек да си ги оставя в колата

нищо де, сега и аз съм с мултиспорт,  вече разбрах защо години наред Пулса на България е фитнес на годината. Нищо не се и доближава до него.

Последна редакция: нд, 09 фев 2020, 19:33 от Herzen

# 763
  • SF
  • Мнения: 20 771
И аз така. Simple Smile Обикалям разни нови, модерни. Около нас в квартала имам огромен избор от новооткрити обекти. Но всеки път съм пред дилемата дали да не се върна в Пулс на бул. България срещу няколко лева повече. Там има всичко - все едно съм с Мултиспорт карта, но без ограничението, че мога само един обект на ден да посещавам. Единствената причина да не го правя е, че спортът, на който ходя го няма в часа, в който мога да го посещавам след работа.

# 764
  • Мнения: 39
Next level не са ли подобни откъм условия и оборудване? Поне така ги представят в сайта им Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт