Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 май 2014, 12:54 ч.

Фитнес център Пулс

  • 216 332
  • 777
  •   1
Отговори

Анкета

Доволни ли сте от този фитнес и членове ли сте ?

Опции:

# 765
  • Мнения: 38
По-добре, че сте се изнесли на време и не сте си взели тъпите им карти. Карат ви да подписвате докладна записка, искаш ли да се откажеш - плащаш до края на абонамента, няма такива скапаняци като тези.

# 766
  • SF
  • Мнения: 8 920
Еееее, едва ли така са ви казали "Давайте парите, че нямам време да се занимавам с бедняци".
Дъра-дъра два чадъра.
И на мене ми дадоха флайер лятото, и аз ходих всеки ден без последните два, защото заминах някъде. И на мене ми се обаждаха след това. След 2 месеца пак ми се обадиха, за да ме питат дали съм размислила, но това е популярна практика в кол центровете. Всички търговски агенти са обучени, да не приемат първия отказ за краен, защото времето тече, нещата се менят и клиентът може да си е променил решението. Може да сте отишли в още 10 фитнеса за проба и да сте се сблъскали със същите нередности - душ гел вместо сапун, черни кърпи, вместо червени, паднали диспенсери, повредени мивки. През такива обучения минават кол център агентите, а не само тези, които продават карти на Пулс.
Аз не сключих договор. Преди бях на много смешна сума, а сега ми предложиха карта за 63 лева, която ми дава право да посещавам всичките им обекти по целия свят. Simple Smile Където реша, че ми се ходи. Казах им, че винаги ще ми се ходи в най-близкия до нас, който е на 3-4 етажа и ми е напълно достатъчен и затова няма нужда да плащам карта от 63 лева за всички обекти. В общи линии исках да ми дадат цена, близка до картата Мултиспорт, която ми дава моята фирма. Явно не могат да ми я предложат. Но беднячка не са ме наричали. "Айде влизай или си тръгвай, че нямам време, и как я мислиш тая да ми идваш тука безплатно!" не са ми казали. Може би не са ме помислили за беднячка, а за богаташка дъщеря. Знам ли ги.

Само да ви кажа, че подобни ситуации могат да се случат и в Оранж център или както им се казва там фитнесът.
Пулс отварят 2 чисто нови центъра - в Младост и на 4-и километър. Много се разрастнаха.

Последна редакция: нд, 09 фев 2020, 18:25 от Esmee

# 767
  • Мнения: 4 287
Всеки служител има бадж с името, напиши го тук, напиши и двата обекта кои са, много по- достоверно ще изгкежда всичко, което си написала
Парната баня във фитнеса на България не работи поне от година, ама може и да са я оправили заради вас Laughing
Много си се засилила с обидите, след 4те години там, съм абслолютно убедена, че лъжеш
Пулс имат най- здравите пътеки, на които съм тичала, имало е понякога една развалена, но в електрониката, 2 работещи от 10 - хайде пак, кажи в кой фитнес е това

# 768
  • SF
  • Мнения: 8 920
Не, ти представяш ли си как им казват "Бедняци!"

В абсолютно всеки фитнес, в който съм стъпвала,  се е случвало да има развалени пътеки. Закачват табела и я изваждат от употреба. В някои фитнеси  (Пулс) бързо ги оправят. В други повече бавят ремонтите.

# 769
  • Мнения: 4 287
как ги извлича охраната и захвърля пред входа си представих Laughing
ама как се ходи без документи не се сетих, все пак се стига с кола до повечето обекти, а май не познавам човек да си ги оставя в колата

нищо де, сега и аз съм с мултиспорт,  вече разбрах защо години наред Пулса на България е фитнес на годината. Нищо не се и доближава до него.

Последна редакция: нд, 09 фев 2020, 19:33 от Herzen

# 770
  • SF
  • Мнения: 8 920
И аз така. Simple Smile Обикалям разни нови, модерни. Около нас в квартала имам огромен избор от новооткрити обекти. Но всеки път съм пред дилемата дали да не се върна в Пулс на бул. България срещу няколко лева повече. Там има всичко - все едно съм с Мултиспорт карта, но без ограничението, че мога само един обект на ден да посещавам. Единствената причина да не го правя е, че спортът, на който ходя го няма в часа, в който мога да го посещавам след работа.

# 771
  • Мнения: 13
Next level не са ли подобни откъм условия и оборудване? Поне така ги представят в сайта им Simple Smile

# 772
  • Мнения: 4 287
не знам, набелязала съм ги в мола на България
има ли сауна там?

# 773
  • Мнения: 16
По-добре, че сте се изнесли на време и не сте си взели тъпите им карти. Карат ви да подписвате докладна записка, искаш ли да се откажеш - плащаш до края на абонамента, няма такива скапаняци като тези.

И аз съм на това мнение. Добре,че не се хванахме на въдицата им. Изобщо няма да си правя карта щом се държат така.

# 774
  • Мнения: 16
Еееее, едва ли така са ви казали "Давайте парите, че нямам време да се занимавам с бедняци".
Дъра-дъра два чадъра.
И на мене ми дадоха флайер лятото, и аз ходих всеки ден без последните два, защото заминах някъде. И на мене ми се обаждаха след това. След 2 месеца пак ми се обадиха, за да ме питат дали съм размислила, но това е популярна практика в кол центровете. Всички търговски агенти са обучени, да не приемат първия отказ за краен, защото времето тече, нещата се менят и клиентът може да си е променил решението. Може да сте отишли в още 10 фитнеса за проба и да сте се сблъскали със същите нередности - душ гел вместо сапун, черни кърпи, вместо червени, паднали диспенсери, повредени мивки. През такива обучения минават кол център агентите, а не само тези, които продават карти на Пулс.
Аз не сключих договор. Преди бях на много смешна сума, а сега ми предложиха карта за 63 лева, която ми дава право да посещавам всичките им обекти по целия свят. Simple Smile Където реша, че ми се ходи. Казах им, че винаги ще ми се ходи в най-близкия до нас, който е на 3-4 етажа и ми е напълно достатъчен и затова няма нужда да плащам карта от 63 лева за всички обекти. В общи линии исках да ми дадат цена, близка до картата Мултиспорт, която ми дава моята фирма. Явно не могат да ми я предложат. Но беднячка не са ме наричали. "Айде влизай или си тръгвай, че нямам време, и как я мислиш тая да ми идваш тука безплатно!" не са ми казали. Може би не са ме помислили за беднячка, а за богаташка дъщеря. Знам ли ги.

Само да ви кажа, че подобни ситуации могат да се случат и в Оранж център или както им се казва там фитнесът.
Пулс отварят 2 чисто нови центъра - в Младост и на 4-и километър. Много се разрастнаха.

Да ти кажа до сега сме се срещали с 2 момичета мениджърки и едно момче и тримата бяха доста мили и дружелюбни ,но този на когото попаднахме този път беше ужасен. Той директно си каза,че иска парите,защото беше ядосан.Провери в системата,че са ни звъняли много пъти,а ние сме намирали оправдания,че това и онова не работи,което е истина смисъл то реално не работеше и по неговата логика само ги въртим тоест той смяташе,че ние си измисляме,за да не си направим карти и го правим на балък,а то не е така.На нас директно си ни казаха,че им губим времето и да се изнасяме и ни заведоха до изхода. Реално изобщо не сме бедни. И двамата с мъжът ми имаме скъпи коли,но това е съвсем друг въпрос,който не обичам да коментирам,защото не съм човек който се хвали с такива неща.

# 775
  • Мнения: 16
Всеки служител има бадж с името, напиши го тук, напиши и двата обекта кои са, много по- достоверно ще изгкежда всичко, което си написала
Парната баня във фитнеса на България не работи поне от година, ама може и да са я оправили заради вас Laughing
Много си се засилила с обидите, след 4те години там, съм абслолютно убедена, че лъжеш
Пулс имат най- здравите пътеки, на които съм тичала, имало е понякога една развалена, но в електрониката, 2 работещи от 10 - хайде пак, кажи в кой фитнес е това

Мислиш ли,че съм се заглеждала в името на човека ? Ако го видя ,мога да го позная,че е той и да го посоча. А отностно обекта става дума за този в Люлин. Въпросът е,че излъгаха,че парната баня е в профилактика за няколко дни и все си остана така,а като реших да питам двама от треньорите дали е хубаво след тренировка да ходя в парната баня за мускулите и те казаха ,че не работи,тоест мениджърите са ме метнали,което не е правилно. Изобщо не лъжа, има страшно други хора които също са недоволни ,но не смеят да седнат да го напишат,а си траят. Това което не работеше беше ,че едната натисках старт няколко пъти и изобщо не тръгна,втората тръгна ,но изобщо не позволяваше над 5 като бързина да се увеличи ,не реагираше.Третата изобщо пък не отразяваше крачките ми , тичах на нея,но калориите си седяха на 0 близо 10 минути,което не е нормално.Четвъртата не ми отчиташе ритъмът на сърцето като си слагах ръцете на желязото.Тоест работили са,но не както трябва.

# 776
  • Мнения: 16
Next level не са ли подобни откъм условия и оборудване? Поне така ги представят в сайта им Simple Smile

Тях съм ги посещавала и съм доволна. Бях в този на България.Реално самите фитнеси са им малки като квадратура и си наблюдаваш всеки,докато в Пулс има доста повече пространство,обаче пък е хубаво иначе. Оборудването е добро . Условията са добри,не беше мръсно.Само не ми допадна,че сауната е малка.Събира около 6 човека горе-долу. Докато в Пулс ще се съберем повече. Също така шкафчетата не се заключват с магнитна карта като в Пулс,а си купуваш катинарче от рецепцията 5 лева е актуалната цена и си го заключваш.Малко старомодно,но пък сигурно.

# 777
  • Мнения: 3
Имах карта в Пулс и треньор си взех, но за месец, защото човекът отдавна беше изгубил желание и интерес към работата си там. Иван Бакларов. Човекът е там от много години и още е там. Нищо не научих от него, седеше безмълвен и празен и безенергичен. Дори не ми спомена, че трябва да разгрявам и разтягам. Никакъв съвет, напътствие...Безжизнен бодигард, който дори не ме гледаше. В самия фитнес хигиената не беше особено добра, а персоналът изглеждаше безкрайно измъчен. И груповите занимания не ме впечатлиха. Просто си личеше, че на никого не му пука за клиенти си.
Имах карта. Сега нямам и не искам.
Въпреки всички покани - не,мерси.

Общи условия

Активация на акаунт