Кратки въпроси – бързи отговори

  • 373 146
  • 6 192
  •   1
Отговори
# 5 625
  • Мнения: 1 281
при мен са различни акаунти, no Teams-a е свален от Офис 365, където съм логната със служебния акаунт и го взема автоматично. Нямам друго копие на мс офис на лаптопа.

# 5 626
  • Мнения: 15 790
Освен Seirsanduk.us, може да ползва и Bg-gledai.com. Аз дори го предпочитам, тъй като дава възможност да гледаш предавания до 12 часа назад. Seirsanduk понякога я дава тази опция, понякога не.
Благодарности и от мен за препоръката!

# 5 627
  • Мнения: X
Може ли да се направи нещо?
Може. За начало, регистрацията на Windows каквото и да значи това не е по мейл.
Това което ви предлага тиймс е офис акаунта. Стартирайте произволно офис приложение и в Accounts горе в ляво изберете Switch Account и си въведете новият валиден и обяснен в Майкрософт имейл.

Между другото този начин нарушава лицензионното споразумение. Stuck Out Tongue Winking Eye

Което води до въпроса, защо офиса Ви не е активиран с училищния акаунт?

# 5 628
  • Мнения: 35 405
малко не схванах, де. Ще го мъча.
Значи - компютъра и другите приложения там са интсталирани със служебен мейл. Обаче искам от този комп да пусна на детето достъп до тиймса в училище, регистриран с мейл от самото училище и даден заедно с парола.
Преди на стария нямаше проблем с монитор версията (ако така се казва), излизах от един профил и влизах с друго име и парола. Сега обаче ми изписва, че не ставааа.....

# 5 629
  • Мнения: X
Тиймс има две версии. Юзърска (per user) и десктоп (per seat). Лузърската се съобразява с  индивидуалния потребител. Десктопа е спрямо потребителя който държи десктоп сесията.

Не виждам защо държите на десктоп версията, но това е начина който може да прескочи лицензионните спиразумения

# 5 630
  • Мнения: 35 405
Не, че държа, но май е по-добре за работа с приложението, отколкото варианта с браузъра. Знам ли...
Дали трябва да изтегля друга версия?

# 5 631
  • Мнения: X
На сайта на Майкрософт има две версии - home and small business или work and school. Махнете тази за училищата която се лицензира заедно с офис пакета и изтеглете другата която е персонална.

При условие, че нямате служебна версия на служебен лаптоп Grinning

# 5 632
  • Мнения: 2 672
Здравейте, имах два Айробот-а, които са свързани към мобилното приложение на телефона ми (iOS).
Единият робот го продадох. Не мога да намеря в приложението откъде да го деинсталирам.
Някой ако знае, ще се радвам да сподели!

# 5 633
  • Мнения: 75 366
Не става ли от телефона?
Като задържиш върху иконката на приложението, се отваря меню и там има опция деинсталиране.
Мисля че от телефона става това, не да влизаш в апа..
https://support.apple.com/bg-bg/HT205347
Може да потърсиш и тук..

# 5 634
  • Мнения: 6 908
Здравейте, имах два Айробот-а, които са свързани към мобилното приложение на телефона ми (iOS).
Единият робот го продадох. Не мога да намеря в приложението откъде да го деинсталирам.
Някой ако знае, ще се радвам да сподели!
В моето приложение за андроид на началната страница най-долу има
⚙ Настройки на робота >
Премахване/ресет на робота

# 5 635
  • Мнения: 2 672
Здравейте, имах два Айробот-а, които са свързани към мобилното приложение на телефона ми (iOS).
Единият робот го продадох. Не мога да намеря в приложението откъде да го деинсталирам.
Някой ако знае, ще се радвам да сподели!
В моето приложение за андроид на началната страница най-долу има
⚙ Настройки на робота >
Премахване/ресет на робота
И аз го имам това, пробвах го, но неговата функция явно е да излезна от акаунта си изобщо.
Не става ли от телефона?
Като задържиш върху иконката на приложението, се отваря меню и там има опция деинсталиране.
Мисля че от телефона става това, не да влизаш в апа..
https://support.apple.com/bg-bg/HT205347
Може да потърсиш и тук..
Аз не искам да си деинсталирам приложението.

Нека да дообясня - на едно приложение и на един акаунт имам свързани два робота, които можех да контролирам независимо един от друг. Единият робот го продадох, а другият си го имам, така че не е опция нито да си изтрия приложението, нито да ползвам опцията от Robot Settings - Remove/Factory Reset Roomba, защото последното ме изхвърля от акаунта и губя достъпа до наличния робот.

# 5 636
  • Мнения: 75 366
Да, моя грешка.

Дали да не пишеш на програмиста..за андроид като отворя гугъл плей, под апа има връзка с програмиста, и оставен имейл...писала съм така.
За iоs дали няма?

# 5 637
  • Мнения: 2 672
Да, моя грешка.

Дали да не пишеш на програмиста..за андроид като отворя гугъл плей, под апа има връзка с програмиста, и оставен имейл...писала съм така.
За iоs дали няма?
Точно мейл не виждам, но има линкове с различни категории тематика.
Ще проверя, благодаря!

Но все пак ще се надявам на готов отговор от потребител.

# 5 638
  • Мнения: 3 843
Може да пробваш да деинсталираш приложението, като изтриеш и всичките му данни и после да го сложиш отново и да добавиш само единия робот.

# 5 639
  • Мнения: 2 672
Може да пробваш да деинсталираш приложението, като изтриеш и всичките му данни и после да го сложиш отново и да добавиш само единия робот.
Това ми е крайният вариант, че най-вероятно ще ми се изтрият картите и зоните, пък и е много тегаво свързването на робота с приложението.

Общи условия

Активация на акаунт